Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9329

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 30.6.2021)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 20. 8. 2015

Výrobní číslo: 10169

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 414 567 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 313 dnes 4:515.7. 0:51 9329
12 309 ne 3.7. 4:424.7. 0:11 9329
10 302 so 2.7. 4:433.7. 0:48 9329
 9  316 pá 1.7. 5:551.7. 23:53 9329
 9  325 čt 30.6. 4:3030.6. 19:55 9329
10 313 st 29.6. 5:2730.6. 0:45 9329
 9  322 út 28.6. 15:2328.6. 19:47 9329
16 314 út 28.6. 5:3028.6. 9:17 9329
12 301 po 27.6. 16:4528.6. 0:51 9329*Z1
21 310 čt 23.6. 5:5923.6. 18:41 9329
 9  319 st 22.6. 19:1022.6. 21:44 9329*Z2
 9  303 st 22.6. 5:0722.6. 18:32 9329
 9  324 út 21.6. 6:2522.6. 0:22 9329
15 312 po 20.6. 6:0720.6. 18:29 9329
15 304 pá 17.6. 4:4817.6. 19:10 9329
 7  310 čt 16.6. 4:2617.6. 0:47 9329
16 309 st 15.6. 6:2615.6. 22:56 9329
16 314 út 14.6. 16:0914.6. 23:56 9329
 9  332 út 14.6. 7:2314.6. 9:43 9329
 9  310 po 13.6. 7:3813.6. 18:57 9329
 9  310 pá 10.6. 10:0510.6. 18:57 9329*Z3
 4  304 pá 10.6. 5:5110.6. 9:51 9329
16 302 čt 9.6. 5:499.6. 18:37 9329
12 314 st 8.6. 4:229.6. 0:11 9329
12 303 út 7.6. 4:518.6. 1:11 9329
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9357
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9378
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9389

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.