Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9329

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 20. 8. 2015

Výrobní číslo: 10169

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 306 987 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 702 so 24.10. 5:3425.10. 1:21 9329
26 709 pá 23.10. 13:3024.10. 0:41 9329*Z
 1  714 pá 23.10. 5:2523.10. 10:01 9329
 8  707 čt 22.10. 4:4822.10. 19:42 9329
22 713 st 21.10. 5:3321.10. 20:33 9329
22 738 út 20.10. 7:0820.10. 10:07 9329
22 740 po 19.10. 5:3719.10. 9:35 9329
26 709 ne 18.10. 4:2419.10. 0:01 9329
25 701 so 17.10. 4:0118.10. 1:02 9329
25 702 pá 16.10. 5:2316.10. 21:40 9329
25 702 čt 15.10. 5:2315.10. 21:40 9329
26 702 st 14.10. 6:3714.10. 20:38 9329
22 730 út 13.10. 4:5413.10. 23:10 9329
22 721 po 12.10. 6:2613.10. 0:35 9329
20 707 čt 8.10. 4:568.10. 12:45 9329*MU
22 728 st 7.10. 5:208.10. 1:11 9329
22 702 út 6.10. 6:216.10. 21:53 9329
20 708 po 5.10. 5:106.10. 0:19 9329
20 704 ne 4.10. 4:575.10. 0:39 9329
26 710 so 3.10. 7:334.10. 0:21 9329
26 709 pá 2.10. 5:172.10. 17:00 9329*MU*1
26 702 čt 1.10. 6:371.10. 20:38 9329
26 709 st 30.9. 5:171.10. 0:41 9329
20 705 út 29.9. 4:3529.9. 23:39 9329
25 703 po 28.9. 4:4129.9. 1:42 9329
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9304
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby na Masarykově nádraží DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.