Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9329

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 20. 8. 2015

Výrobní číslo: 10169

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 325 827 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 702 pá 22.1. 5:3422.1. 20:08 9329
26 713 čt 21.1. 5:1721.1. 22:02 9329
20 701 st 20.1. 5:2220.1. 20:46 9329
22 726 út 19.1. 4:4019.1. 22:56 9329
26 710 po 18.1. 4:4418.1. 21:34 9329
 1  702 ne 17.1. 4:2917.1. 23:02 9329
18 703 so 16.1. 4:1816.1. 22:46 9329
22 704 pá 15.1. 4:2515.1. 22:49 9329
22 707 čt 14.1. 4:5414.1. 22:54 9329
22 723 st 13.1. 16:3013.1. 22:32 9329*Z
22 726 út 12.1. 4:0512.1. 20:05 9329
25 715 po 11.1. 5:0211.1. 23:22 9329
22 709 ne 10.1. 8:4910.1. 22:31 9329
22 715 so 9.1. 4:459.1. 22:32 9329
25 704 pá 8.1. 5:378.1. 21:42 9329
 1  701 čt 7.1. 5:327.1. 20:54 9329
18 707 st 6.1. 6:176.1. 23:06 9329
 8  710 út 5.1. 5:215.1. 22:19 9329
 1  704 po 4.1. 6:034.1. 21:17 9329
Rok 2020
22 703 čt 31.12. 4:1631.12. 21:03 9329
18 707 st 30.12. 6:1730.12. 23:06 9329
22 703 po 28.12. 4:1628.12. 21:03 9329
26 707 ne 27.12. 4:2427.12. 23:21 9329
18 704 so 26.12. 4:3826.12. 23:06 9329
22 717 pá 25.12. 8:5525.12. 23:06 9329
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8171+8380

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.