Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9329

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 20. 8. 2015

Výrobní číslo: 10169

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 514 016 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  703 pá 24.11. 5:4824.11. 20:02 9329
22 737 čt 23.11. 5:2123.11. 20:40 9329
20 712 st 22.11. 6:3023.11. 0:06 9329
20 712 út 21.11. 6:3022.11. 0:06 9329
 6  804 so 18.11. 7:1618.11. 23:22 9329
 6  804 pá 17.11. 7:1617.11. 23:22 9329
 5  814 čt 16.11. 15:3916.11. 21:26 9329
 5  814 čt 16.11. 7:4716.11. 9:38 9329
 9  815 st 15.11. 18:0015.11. 20:24 9329*Z1
11 411 st 15.11. 13:2515.11. 14:15 9329*Z2
 1  805 po 13.11. 4:5413.11. 19:43 9329
 6  803 ne 12.11. 4:4212.11. 21:39 9329
 9  805 so 11.11. 5:0212.11. 0:24 9329
 5  810 pá 10.11. 5:1610.11. 23:15 9329
11 803 čt 9.11. 6:269.11. 23:04 9329
11 803 st 8.11. 6:268.11. 19:28 9329
24 829 út 7.11. 6:207.11. 20:38 9329
 9  829 po 6.11. 5:346.11. 18:40 9329
 9  807 ne 5.11. 4:296.11. 0:06 9329
 9  809 so 4.11. 5:095.11. 0:22 9329
 9  808 pá 3.11. 7:433.11. 21:46 9329
 1  803 st 1.11. 6:191.11. 19:26 9329
 9  813 út 31.10. 6:1231.10. 21:06 9329
 9  803 po 30.10. 7:0430.10. 19:31 9329
 6  808 ne 29.10. 9:3229.10. 23:22 9329
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9429
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9262

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.