Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9329

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 20. 8. 2015

Výrobní číslo: 10169

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 347 127 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 702 st 12.5. 4:2412.5. 23:21 9329
26 710 út 11.5. 5:3012.5. 0:21 9329
26 702 po 10.5. 4:2410.5. 23:21 9329
 1  708 so 8.5. 4:228.5. 23:00 9329
20 702 pá 7.5. 5:457.5. 20:56 9329
26 715 čt 6.5. 6:096.5. 20:08 9329
20 712 po 3.5. 4:533.5. 22:23 9329
20 704 so 1.5. 4:331.5. 22:23 9329
18 705 pá 30.4. 5:2930.4. 22:45 9329
25 710 čt 29.4. 15:1529.4. 22:44 9329*Z
25 702 st 28.4. 5:2328.4. 21:38 9329
 8  702 út 27.4. 6:0127.4. 22:54 9329
18 706 po 26.4. 4:1826.4. 19:46 9329
 1  704 ne 25.4. 4:4225.4. 23:20 9329
26 711 so 24.4. 5:0324.4. 22:02 9329
26 711 pá 23.4. 5:3423.4. 22:42 9329
 1  704 čt 22.4. 6:0322.4. 21:16 9329
25 702 st 21.4. 5:2321.4. 21:38 9329
 8  710 út 20.4. 5:2120.4. 22:19 9329
25 704 po 19.4. 5:4219.4. 21:40 9329
25 703 ne 18.4. 4:4118.4. 23:01 9329
25 703 so 17.4. 4:4117.4. 23:01 9329
25 706 pá 16.4. 4:0116.4. 19:54 9329
 1  706 čt 15.4. 4:4215.4. 23:20 9329
25 704 st 14.4. 5:4214.4. 21:40 9329
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9339

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.