Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9329

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 20. 8. 2015

Výrobní číslo: 10169

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 250 369 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 713 st 22.1. 6:1722.1. 23:24 9329
20 707 út 21.1. 5:1121.1. 20:05 9329
 1  711 po 20.1. 4:2120.1. 23:42 9329
26 709 ne 19.1. 4:4220.1. 1:01 9329
18 704 so 18.1. 4:1618.1. 22:50 9329
22 702 pá 17.1. 5:5318.1. 1:34 9329
20 701 čt 16.1. 6:3016.1. 19:31 9329
 1  701 st 15.1. 4:4015.1. 18:36 9329
 8  702 út 14.1. 6:4614.1. 20:53 9329
 8  705 po 13.1. 5:3213.1. 19:17 9329
26 711 ne 12.1. 5:2312.1. 23:05 9329
18 704 so 11.1. 4:1611.1. 22:50 9329
25 713 pá 10.1. 4:2011.1. 1:44 9329
26 702 čt 9.1. 5:549.1. 18:58 9329
22 709 út 7.1. 4:158.1. 0:37 9329
22 702 po 6.1. 5:537.1. 1:33 9329
 1  708 pá 3.1. 4:413.1. 22:06 9329
18 706 čt 2.1. 4:363.1. 1:07 9329
22 717 st 1.1. 8:082.1. 1:13 9329
Rok 2019
18 711 út 31.12. 5:4831.12. 20:15 9329
20 710 po 30.12. 5:2630.12. 20:27 9329
26 711 ne 29.12. 5:2329.12. 23:05 9329
20 702 so 28.12. 5:1229.12. 0:24 9329
22 718 pá 27.12. 6:1527.12. 23:53 9329
22 710 út 24.12. 6:2824.12. 17:45 9329


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.