Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9328

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 23. 8. 2015

Výrobní číslo: 10168

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 272 038 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 706 po 30.3. 6:1931.3. 0:20 9328
 1  708 so 28.3. 8:0828.3. 23:09 9328
 8  711 pá 27.3. 5:5427.3. 22:59 9328
22 710 čt 26.3. 4:0426.3. 20:18 9328
26 710 st 25.3. 4:2226.3. 1:03 9328
 1  709 út 24.3. 4:4624.3. 20:16 9328
 1  703 po 23.3. 4:2823.3. 20:27 9328
18 702 ne 22.3. 9:5223.3. 0:47 9328
17 222 pá 20.3. 17:2020.3. 19:20 9328*Z
20 701 čt 19.3. 5:3919.3. 21:54 9328
25 711 st 18.3. 4:0018.3. 20:08 9328
18 711 út 17.3. 5:2917.3. 18:21 9328
20 708 po 16.3. 5:0817.3. 0:20 9328
 1  713 čt 12.3. 6:0512.3. 20:16 9328
18 713 st 11.3. 5:4812.3. 0:47 9328
 1  711 út 10.3. 4:2110.3. 23:42 9328
22 717 po 9.3. 4:5510.3. 1:13 9328
22 719 ne 8.3. 8:288.3. 23:10 9328
22 705 so 7.3. 7:008.3. 0:37 9328
 8  714 pá 6.3. 5:566.3. 23:39 9328
25 708 st 4.3. 5:404.3. 19:55 9328
 8  714 út 3.3. 5:563.3. 23:39 9328
 8  709 po 2.3. 5:242.3. 18:43 9328
22 701 pá 28.2. 5:3428.2. 20:33 9328
26 702 čt 27.2. 5:5427.2. 18:58 9328
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8500+8501

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.