Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9328

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 23. 8. 2015

Výrobní číslo: 10168

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 323 728 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 716 po 28.9. 14:0028.9. 22:56 9328*Z
25 707 pá 25.9. 6:1025.9. 20:10 9328
 8  704 čt 24.9. 6:1924.9. 23:19 9328
 1  705 st 23.9. 6:1623.9. 21:21 9328
 1  705 út 22.9. 6:1622.9. 21:21 9328
25 705 po 21.9. 5:4322.9. 0:42 9328
15 701 pá 18.9. 4:0518.9. 20:17 9328
26 712 čt 17.9. 5:3418.9. 1:21 9328
15 701 st 16.9. 4:0516.9. 20:17 9328
15 706 út 15.9. 4:4516.9. 1:35 9328
 8  703 po 14.9. 6:0415.9. 0:55 9328
22 713 so 12.9. 7:5613.9. 0:55 9328
20 707 pá 11.9. 4:5611.9. 19:43 9328
22 721 čt 10.9. 6:2611.9. 0:35 9328
 8  708 st 9.9. 4:489.9. 19:42 9328
 8  703 út 8.9. 6:049.9. 0:55 9328
 8  705 po 7.9. 6:197.9. 23:19 9328
 8  704 ne 6.9. 4:486.9. 23:59 9328
 1  708 so 5.9. 8:095.9. 23:03 9328
22 740 pá 4.9. 5:374.9. 9:15 9328
18 706 čt 3.9. 4:173.9. 22:50 9328
22 721 st 2.9. 6:263.9. 0:35 9328
26 721 út 1.9. 6:231.9. 9:39 9328
25 702 po 31.8. 5:2431.8. 21:41 9328
18 702 ne 30.8. 9:5330.8. 22:28 9328
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9292

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.