Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9328

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 1.6.2021)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 23. 8. 2015

Výrobní číslo: 10168

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 396 793 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 313 pá 3.12. 15:103.12. 20:19 9328
15 313 pá 3.12. 5:393.12. 9:09 9328
 4  310 čt 2.12. 15:392.12. 19:22 9328
16 317 po 29.11. 16:1729.11. 18:42 9328
10 308 po 29.11. 5:2829.11. 9:09 9328
16 304 ne 28.11. 5:1528.11. 22:37 9328
22 314 so 27.11. 7:2127.11. 22:28 9328
 9  326 pá 26.11. 6:3427.11. 0:32 9328
 9  332 čt 25.11. 17:0325.11. 18:22 9328*Z1
12 305 čt 25.11. 6:2725.11. 9:05 9328
16 314 st 24.11. 15:5324.11. 20:16 9328
20 308 st 24.11. 6:2124.11. 8:53 9328
 4  305 út 23.11. 15:2223.11. 19:22 9328
16 317 út 23.11. 6:3723.11. 9:09 9328
 4  302 po 22.11. 14:5922.11. 18:58 9328
 4  305 po 22.11. 6:0122.11. 9:59 9328
15 303 ne 21.11. 5:0821.11. 22:25 9328
22 314 so 20.11. 7:2120.11. 22:28 9328
 5  304 pá 19.11. 14:2119.11. 21:38 9328
 4  304 pá 19.11. 5:5119.11. 9:50 9328
 5  304 čt 18.11. 14:2118.11. 21:38 9328
 9  315 pá 12.11. 5:5012.11. 23:52 9328
10 307 čt 11.11. 4:5912.11. 0:26 9328
 9  315 st 10.11. 5:5010.11. 23:52 9328
10 318 út 9.11. 6:439.11. 19:43 9328
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8431+8446

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.