Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9328

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 23. 8. 2015

Výrobní číslo: 10168

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 491 833 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  712 dnes 4:5523.3. 20:10 9328
25 706 st 22.3. 15:0023.3. 0:45 9328*Z1
 1  210 st 22.3. 6:4522.3. 8:00 9328*Z2
32 702 út 21.3. 4:1321.3. 22:37 9328
 2  703 po 20.3. 14:1220.3. 23:55 9328
15+20 712 po 20.3. 6:1820.3. 9:58 9328
 1  712 pá 17.3. 4:5517.3. 20:10 9328
15+20 712 čt 16.3. 15:2516.3. 22:04 9328
15+20 707 čt 16.3. 7:0116.3. 9:02 9328
 2  702 st 15.3. 5:5115.3. 19:30 9328
18 701 út 14.3. 4:2414.3. 19:54 9328
 2  714 po 13.3. 6:0113.3. 23:15 9328
18 703 pá 10.3. 6:1611.3. 0:14 9328
18 703 čt 9.3. 6:1610.3. 0:14 9328
25 714 st 8.3. 13:318.3. 21:34 9328
25 708 st 8.3. 6:428.3. 10:10 9328
26 718 út 7.3. 4:387.3. 19:33 9328
32 707 po 6.3. 4:527.3. 1:13 9328
12+17 706 ne 5.3. 9:495.3. 23:21 9328
15+20 702 so 4.3. 5:484.3. 21:34 9328
26 715 pá 3.3. 6:404.3. 0:33 9328
12 706 čt 2.3. 5:252.3. 22:41 9328
 1  707 st 1.3. 6:151.3. 21:27 9328
25 712 út 28.2. 4:4328.2. 19:01 9328
 1  711 po 27.2. 4:4628.2. 0:45 9328
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8487+8509

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.