Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9328

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 23. 8. 2015

Výrobní číslo: 10168

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 306 313 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  705 út 7.7. 4:227.7. 21:31 9328
20 704 po 6.7. 4:577.7. 0:39 9328
25 704 ne 5.7. 9:425.7. 23:58 9328
20 703 so 4.7. 4:365.7. 0:19 9328
 1  708 pá 3.7. 4:423.7. 20:05 9328
 1  708 čt 2.7. 4:422.7. 20:05 9328
25 711 st 1.7. 13:002.7. 1:03 9328*Z
22 726 pá 26.6. 4:2527.6. 1:15 9328
20 710 čt 25.6. 14:2025.6. 23:59 9328*Z1
26 716 čt 25.6. 5:0425.6. 10:02 9328
22 736 st 24.6. 4:0524.6. 10:03 9328
22 718 út 23.6. 6:2624.6. 1:31 9328
20 707 po 22.6. 5:3622.6. 21:53 9328
 1  704 ne 21.6. 4:2921.6. 22:36 9328
 8  708 so 20.6. 7:5921.6. 0:55 9328
 1  706 pá 19.6. 4:4219.6. 21:37 9328
20 708 čt 18.6. 5:4018.6. 20:21 9328
25 702 st 17.6. 5:2417.6. 21:41 9328
 1  706 út 16.6. 4:4216.6. 21:37 9328
22 722 po 15.6. 4:1616.6. 0:51 9328
22 707 ne 14.6. 4:2515.6. 1:11 9328
22 706 so 13.6. 4:2514.6. 0:51 9328
25 711 pá 12.6. 4:3813.6. 1:43 9328
18 705 čt 11.6. 6:1611.6. 20:38 9328
22 710 st 10.6. 5:0911.6. 0:15 9328
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9276
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.