Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9328

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 23. 8. 2015

Výrobní číslo: 10168

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 270 955 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 704 ne 26.1. 9:4127.1. 1:43 9328
20 707 so 25.1. 12:1025.1. 23:56 9328*Z
25 715 pá 24.1. 4:3924.1. 18:42 9328
22 727 čt 23.1. 14:2424.1. 0:54 9328
 1  708 čt 23.1. 4:0123.1. 10:26 9328
 1  708 st 22.1. 14:3623.1. 1:22 9328
 1  704 st 22.1. 6:4722.1. 9:46 9328
22 701 út 21.1. 5:3421.1. 20:33 9328
 8  705 po 20.1. 5:3220.1. 19:17 9328
 8  705 so 18.1. 4:4719.1. 0:56 9328
22 720 pá 17.1. 5:3017.1. 23:01 9328
20 707 čt 16.1. 5:1116.1. 20:25 9328
26 718 st 15.1. 5:3116.1. 0:21 9328
25 709 út 14.1. 5:5214.1. 22:24 9328
 1  711 po 13.1. 4:2113.1. 23:42 9328
 8  701 ne 12.1. 4:4713.1. 0:56 9328
22 710 so 11.1. 6:2811.1. 23:10 9328
 1  703 pá 10.1. 5:0110.1. 20:46 9328
 8  702 čt 9.1. 6:469.1. 20:53 9328
22 727 st 8.1. 14:249.1. 0:54 9328
18 706 st 8.1. 6:518.1. 9:42 9328
20 701 út 7.1. 6:307.1. 19:11 9328
 8  710 po 6.1. 8:156.1. 19:53 9328*Z1
25 701 ne 5.1. 4:006.1. 1:03 9328
26 710 so 4.1. 4:425.1. 1:19 9328
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9340

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.