Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9328

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 23. 8. 2015

Výrobní číslo: 10168

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 464 038 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  708 dnes 4:3628.11. 20:25 9328
22 710 ne 27.11. 9:3328.11. 0:37 9328
20 704 pá 25.11. 7:5025.11. 19:27 9328*Z1
22 722 čt 24.11. 6:3724.11. 19:27 9328
26 719 st 23.11. 15:2424.11. 0:04 9328
25 716 st 23.11. 6:1023.11. 9:39 9328
25 703 út 22.11. 5:2422.11. 19:50 9328
20 703 po 21.11. 5:4122.11. 0:23 9328
26 703 pá 18.11. 6:5619.11. 0:04 9328
18 703 st 16.11. 6:1817.11. 0:14 9328
20 704 út 15.11. 5:5615.11. 19:27 9328
22 725 po 14.11. 14:4514.11. 20:18 9328
22 727 po 14.11. 6:1714.11. 9:17 9328
 8  703 pá 11.11. 6:3812.11. 0:18 9328
22 740 čt 10.11. 5:1810.11. 19:51 9328
18 706 st 9.11. 4:4410.11. 0:30 9328
 1  706 út 8.11. 5:479.11. 0:46 9328
26 703 po 7.11. 5:348.11. 0:23 9328
18 702 pá 4.11. 5:164.11. 20:09 9328
 1  702 čt 3.11. 5:333.11. 21:58 9328
26 717 st 2.11. 5:112.11. 23:45 9328
26 715 út 1.11. 7:261.11. 23:15 9328
8+18 731 po 31.10. 14:091.11. 0:06 9328
18 714 po 31.10. 7:0431.10. 10:20 9328
6+22 720 čt 27.10. 5:4727.10. 20:13 9328
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9359

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.