Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9328

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 23. 8. 2015

Výrobní číslo: 10168

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 433 468 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 711 pá 24.6. 4:3324.6. 19:47 9328
26 708 čt 23.6. 6:2024.6. 0:43 9328
25 710 st 22.6. 4:4622.6. 20:48 9328
22 728 út 21.6. 4:3422.6. 0:53 9328
22 732 po 20.6. 5:4521.6. 0:40 9328
20 708 so 18.6. 5:4518.6. 15:55 9328*MU
25 710 pá 17.6. 4:4617.6. 20:48 9328
20 713 čt 16.6. 7:0016.6. 23:43 9328
 1  715 st 15.6. 5:4615.6. 21:57 9328
22 703 út 14.6. 6:4815.6. 0:17 9328
20 707 po 13.6. 6:1614.6. 0:43 9328
22 708 pá 10.6. 6:0810.6. 18:01 9328
22 704 čt 9.6. 4:249.6. 18:53 9328
 8  706 st 8.6. 5:059.6. 0:38 9328
26 703 út 7.6. 5:368.6. 0:23 9328
22 701 po 6.6. 6:216.6. 21:11 9328
22 741 čt 2.6. 6:052.6. 20:56 9328
20 711 st 1.6. 6:471.6. 18:34 9328
 1  715 út 31.5. 5:4631.5. 21:57 9328
20 703 po 30.5. 5:4231.5. 0:23 9328
18 706 ne 29.5. 4:2330.5. 0:29 9328
22 715 so 28.5. 7:4229.5. 0:57 9328
25 704 pá 27.5. 4:4528.5. 0:46 9328
26 719 čt 26.5. 15:2527.5. 0:04 9328
25 708 čt 26.5. 6:4326.5. 10:11 9328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.