Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9328

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 23. 8. 2015

Výrobní číslo: 10168

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 243 970 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  711 út 16.4. 5:3516.4. 10:36 9328
22 734 po 15.4. 15:1915.4. 23:40 9328
22 717 ne 14.4. 4:4315.4. 1:14 9328
22 706 so 13.4. 4:2314.4. 0:56 9328
20 719 pá 12.4. 4:4213.4. 0:33 9328
 1  701 st 10.4. 4:4010.4. 18:36 9328
20 705 út 9.4. 15:2710.4. 0:44 9328
22 727 út 9.4. 6:289.4. 9:24 9328
20 705 po 8.4. 15:279.4. 0:44 9328
26 714 po 8.4. 7:118.4. 10:08 9328
26 704 pá 5.4. 6:065.4. 8:55 9328*MU
18 704 čt 4.4. 4:364.4. 23:28 9328
26 704 st 3.4. 6:064.4. 1:01 9328
22 715 út 2.4. 4:383.4. 1:16 9328
 1  703 po 1.4. 5:011.4. 20:46 9328
22 701 ne 31.3. 4:0431.3. 22:32 9328
26 703 so 30.3. 5:2331.3. 0:01 9328
22 729 pá 29.3. 14:3929.3. 22:49 9328
25 703 pá 29.3. 5:1629.3. 10:03 9328
18 713 čt 28.3. 5:4829.3. 0:47 9328
26 702 st 27.3. 5:5427.3. 18:58 9328
20 701 út 26.3. 6:3026.3. 19:11 9328
22 729 po 25.3. 14:3925.3. 22:49 9328
22 734 po 25.3. 6:5225.3. 9:48 9328
22 701 ne 24.3. 4:0424.3. 22:32 9328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.