Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9328

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 23. 8. 2015

Výrobní číslo: 10168

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 257 920 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 707 čt 27.6. 4:2227.6. 22:45 9328
26 719 st 26.6. 15:4127.6. 0:41 9328
 1  708 st 26.6. 4:0126.6. 10:26 9328
18 703 út 25.6. 4:1625.6. 21:24 9328
 1  708 po 24.6. 14:3625.6. 1:22 9328
22 729 po 24.6. 4:5124.6. 10:20 9328
18 704 ne 23.6. 4:3624.6. 1:07 9328
26 711 so 22.6. 5:0322.6. 23:05 9328
26 714 pá 21.6. 15:0121.6. 21:07 9328
 1  708 pá 21.6. 4:0121.6. 10:26 9328
25 713 čt 20.6. 4:2021.6. 1:44 9328
26 704 st 19.6. 6:0619.6. 19:00 9328*MU
22 726 út 18.6. 5:5819.6. 0:56 9328
 1  711 po 17.6. 4:2117.6. 23:42 9328
 1  706 so 15.6. 4:0115.6. 22:36 9328
 1  708 pá 14.6. 14:3615.6. 1:22 9328
22 734 pá 14.6. 6:5214.6. 9:48 9328
 1  703 čt 13.6. 5:0113.6. 20:46 9328
22 711 st 12.6. 9:5512.6. 22:02 9328*Z
22 709 út 11.6. 3:4412.6. 0:36 9328
22 715 po 10.6. 4:3811.6. 1:16 9328
20 707 so 8.6. 4:528.6. 23:04 9328
22 717 pá 7.6. 4:558.6. 1:12 9328
25 709 čt 6.6. 5:526.6. 22:24 9328
 8  705 st 5.6. 5:325.6. 19:17 9328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9421

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.