Domovská vozovna: Vokovice
Aktuální vozovna: Žižkov (od 30.9.2022)
Oficiální označení typu vozu: 15T
Neoficiální označení: 15Tf
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 11. 8. 2015
Výrobní číslo: 10167
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Poznámka: mazací vůz
Najeto: cca 348 665 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
9+22 | 811 | so 1.4. 6:43 | 1.4. 21:22 | 9327 | ||
9 | 831 | pá 31.3. 5:59 | 31.3. 23:53 | 9327 | ||
10 | 806 | čt 30.3. 6:49 | 30.3. 23:47 | 9327 | ||
9 | 806 | st 29.3. 6:15 | 29.3. 19:43 | 9327 | ||
8 | 804 | út 28.3. 5:03 | 28.3. 18:54 | 9327 | ||
8 | 812 | po 27.3. 6:24 | 28.3. 0:09 | 9327 | ||
9 | 818 | ne 26.3. 5:06 | 26.3. 21:50 | 9327 | ||
9 | 818 | so 25.3. 5:23 | 26.3. 0:31 | 9327 | ||
10 | 805 | pá 24.3. 4:40 | 25.3. 0:46 | 9327 | ||
10 | 805 | čt 23.3. 4:40 | 24.3. 0:46 | 9327 | ||
14 | 816 | út 21.3. 4:51 | 21.3. 22:17 | 9327 | ||
10 | 806 | po 20.3. 6:49 | 20.3. 23:47 | 9327 | ||
25 | 810 | ne 19.3. 4:29 | 19.3. 21:56 | 9327 | ||
25 | 804 | so 18.3. 7:56 | 18.3. 21:51 | 9327 | ||
9 | 817 | pá 17.3. 6:16 | 17.3. 23:27 | 9327 | ||
14 | 814 | čt 16.3. 4:33 | 16.3. 22:09 | 9327 | ||
10 | 803 | st 15.3. 4:20 | 16.3. 0:06 | 9327 | ||
14 | 814 | út 14.3. 4:33 | 14.3. 22:09 | 9327 | ||
10 | 802 | po 13.3. 17:25 | 13.3. 19:41 | 9327*Z1 | ||
4 | 813 | po 13.3. 8:20 | 13.3. 10:10 | 9327*Z2 | ||
25 | 804 | ne 12.3. 4:23 | 12.3. 22:50 | 9327 | ||
9 | 818 | so 11.3. 5:23 | 12.3. 0:31 | 9327 | ||
25 | 807 | pá 10.3. 5:54 | 10.3. 20:28 | 9327 | ||
9 | 809 | čt 9.3. 4:26 | 9.3. 19:50 | 9327 | ||
32 | 810 | st 8.3. 5:13 | 9.3. 0:44 | 9327 |