Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9327

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Žižkov (od 30.9.2022)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 11. 8. 2015

Výrobní číslo: 10167

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 324 155 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 803 dnes 6:456.12. 0:03 9327
10 802 ne 4.12. 5:164.12. 23:46 9327
10 803 so 3.12. 8:393.12. 21:26 9327
13 808 pá 2.12. 6:202.12. 21:00 9327
12+14 814 čt 1.12. 5:381.12. 18:35 9327
25 815 st 30.11. 5:3630.11. 20:42 9327
 4  813 út 29.11. 15:1229.11. 19:10 9327
 4  812 út 29.11. 6:1329.11. 10:00 9327
 6  810 po 28.11. 5:5428.11. 22:16 9327
36 810 ne 27.11. 9:4027.11. 22:54 9327
 9  815 so 26.11. 4:4527.11. 0:12 9327
 9  831 pá 25.11. 5:5925.11. 23:53 9327
 9  831 čt 24.11. 5:5924.11. 23:53 9327
12+14 814 st 23.11. 5:3823.11. 18:34 9327
 9  804 út 22.11. 6:1223.11. 0:01 9327
15 803 po 21.11. 6:4522.11. 0:03 9327
 9  818 ne 20.11. 5:0620.11. 21:50 9327
 9  816 so 19.11. 5:0620.11. 0:21 9327
25 812 pá 18.11. 4:3518.11. 20:26 9327
10 807 čt 17.11. 5:0018.11. 0:46 9327
 9  831 st 16.11. 5:5916.11. 23:53 9327
25 805 út 15.11. 4:3615.11. 19:07 9327
 9  830 po 14.11. 5:5714.11. 23:52 9327
 3  206 ne 13.11. 5:1013.11. 6:30 9327*Z1
 9  809 pá 11.11. 4:2611.11. 19:50 9327
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.