Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9327

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 11. 8. 2015

Výrobní číslo: 10167

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 291 680 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 703 st 22.6. 14:0422.6. 19:51 9327
22 720 st 22.6. 6:2322.6. 9:41 9327
22 731 út 21.6. 4:5321.6. 19:52 9327
26 703 po 20.6. 5:3621.6. 0:23 9327
20 705 ne 19.6. 5:4519.6. 8:30 9327*MU
15 709 pá 1.4. 6:171.4. 17:25 9327*MU*1
26 717 čt 31.3. 5:1131.3. 18:02 9327
22 722 st 30.3. 15:1630.3. 21:41 9327
26 719 st 30.3. 6:3730.3. 9:39 9327
25 703 út 29.3. 14:0429.3. 19:51 9327
26 719 út 29.3. 6:3729.3. 9:39 9327
17 720 po 28.3. 15:2228.3. 19:47 9327
22 720 po 28.3. 6:2428.3. 10:01 9327
 1  706 pá 25.3. 14:4025.3. 19:36 9327
 8  702 pá 25.3. 4:5425.3. 9:46 9327
 8  703 čt 24.3. 6:3825.3. 0:18 9327
 1  702 st 23.3. 6:1723.3. 19:06 9327
25 703 út 22.3. 14:0422.3. 19:51 9327
22 720 út 22.3. 6:2422.3. 9:41 9327
25 707 po 21.3. 4:2721.3. 22:44 9327
26 706 ne 20.3. 4:5321.3. 0:04 9327
18 706 so 19.3. 4:2320.3. 0:29 9327
 8  702 pá 18.3. 6:0719.3. 0:58 9327
25 705 čt 17.3. 6:0918.3. 0:45 9327
26 705 st 16.3. 5:2416.3. 19:47 9327
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada zadního podvozku před zast. Flora DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.