Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9327

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 29.6.2021)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 11. 8. 2015

Výrobní číslo: 10167

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 274 310 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
ZkJ 331 ne 5.12. 9:005.12. 16:00 9327
 4  312 st 1.12. 15:551.12. 19:39 9327
 5  304 st 1.12. 4:571.12. 9:49 9327
16 317 út 30.11. 16:1730.11. 18:42 9327
 7  303 út 30.11. 4:4530.11. 6:15 9327*MU
10 312 po 29.11. 15:1629.11. 18:40 9327*MU
 7  301 pá 26.11. 4:2526.11. 6:50 9327*MU
12 305 čt 25.11. 15:1226.11. 0:30 9327
10 312 čt 25.11. 6:2025.11. 9:59 9327
 7  303 st 24.11. 4:4524.11. 20:57 9327
12 303 út 23.11. 16:3023.11. 21:41 9327*Z1
 9  314 út 23.11. 6:0823.11. 8:31 9327
12 305 po 22.11. 15:1223.11. 0:30 9327
 4  306 po 22.11. 6:1022.11. 10:08 9327
12 301 ne 21.11. 4:2322.11. 0:20 9327
 5  301 so 20.11. 4:3721.11. 0:56 9327
 5  310 pá 19.11. 6:0420.11. 0:16 9327
12 303 čt 18.11. 6:1418.11. 11:10 9327*MU
 5  309 st 17.11. 4:1817.11. 21:08 9327
10 314 út 16.11. 6:0316.11. 22:19 9327
 5  301 po 15.11. 4:3816.11. 0:56 9327
20 309 ne 14.11. 9:4215.11. 1:00 9327
 5  307 so 13.11. 7:5714.11. 0:36 9327
12 301 pá 12.11. 4:4212.11. 19:17 9327
 5  301 čt 11.11. 4:3812.11. 0:56 9327
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8486+8482

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.