Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9327

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 11. 8. 2015

Výrobní číslo: 10167

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 426 490 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
30 715 dnes 14:2418.6. 0:54 9327
18 706 dnes 5:1817.6. 9:34 9327
18 701 ne 16.6. 4:4117.6. 0:51 9327
18 704 so 15.6. 7:1715.6. 23:43 9327
22 718 pá 14.6. 15:2814.6. 18:59 9327
 1  709 pá 14.6. 4:2514.6. 10:18 9327
18 704 čt 13.6. 4:2214.6. 0:51 9327
22 720 st 12.6. 15:4413.6. 0:39 9327
25 709 st 12.6. 5:4212.6. 10:13 9327
18 707 út 11.6. 6:2011.6. 23:33 9327
18 706 po 10.6. 15:1010.6. 19:26 9327
22 720 po 10.6. 6:2110.6. 9:42 9327
30 712 po 27.5. 4:5927.5. 12:00 9327*MU
30 708 ne 26.5. 5:1827.5. 0:14 9327
20 702 so 25.5. 8:1025.5. 23:14 9327*Z1
 8  711 pá 24.5. 4:5424.5. 23:25 9327
30 706 čt 23.5. 4:1923.5. 20:46 9327
20 716 st 22.5. 14:4823.5. 1:07 9327
22 718 st 22.5. 6:0922.5. 9:18 9327
 1  711 út 21.5. 4:4521.5. 19:50 9327
 1  706 po 20.5. 7:0520.5. 22:15 9327
25 701 ne 19.5. 15:4019.5. 20:48 9327*Z2
25 706 pá 17.5. 4:2417.5. 14:55 9327*MU
25 707 čt 16.5. 10:3517.5. 0:48 9327*Z3
25 701 st 15.5. 5:2315.5. 20:03 9327
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9321
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9280

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.