Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 13. 8. 2015

Výrobní číslo: 10166

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 226 102 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 703 ne 25.8. 4:4025.8. 23:08 9326
26 702 so 24.8. 5:2325.8. 1:21 9326
25 711 pá 23.8. 4:0023.8. 22:58 9326
26 703 čt 22.8. 5:0323.8. 1:21 9326
 1  707 st 21.8. 14:0421.8. 22:01 9326
20 703 st 21.8. 6:1921.8. 9:25 9326
 8  704 po 19.8. 13:3819.8. 20:08 9326
25 702 po 19.8. 4:4019.8. 10:19 9326
3+26 712 ne 18.8. 11:3018.8. 21:52 9326
 1  705 so 17.8. 4:2117.8. 22:53 9326
18 706 pá 16.8. 4:3617.8. 1:07 9326
26 712 st 14.8. 4:2214.8. 19:52 9326
22 712 út 13.8. 5:2814.8. 0:56 9326
22 717 so 10.8. 6:3511.8. 0:56 9326
18 702 pá 9.8. 13:579.8. 20:38 9326
25 702 pá 9.8. 4:409.8. 10:19 9326
26 701 čt 8.8. 6:389.8. 1:03 9326
20 705 st 7.8. 4:557.8. 19:25 9326
18 703 út 6.8. 4:166.8. 22:50 9326
22 715 po 5.8. 5:346.8. 1:16 9326
20 701 so 3.8. 4:553.8. 21:40 9326
26 706 pá 2.8. 5:322.8. 23:45 9326
 8  706 čt 1.8. 4:471.8. 20:23 9326
22 725 st 31.7. 5:361.8. 0:36 9326
20 707 po 29.7. 5:2230.7. 0:20 9326


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.