Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9326

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 13. 8. 2015

Výrobní číslo: 10166

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 380 814 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  703 so 25.6. 6:5425.6. 11:30 9326*MU
26 719 pá 24.6. 17:3525.6. 0:04 9326*Z1
26 719 pá 24.6. 15:2524.6. 16:20 9326*MU
25 708 pá 24.6. 6:4324.6. 10:11 9326
26 719 čt 23.6. 15:2524.6. 0:04 9326
18 709 čt 23.6. 5:1523.6. 9:51 9326
22 726 st 22.6. 15:4822.6. 19:17 9326
22 722 st 22.6. 5:5022.6. 9:09 9326
26 719 út 21.6. 15:2522.6. 0:04 9326
25 703 út 21.6. 6:0421.6. 9:31 9326
 8  703 po 20.6. 6:3821.6. 0:18 9326
 1  707 ne 19.6. 4:3519.6. 21:27 9326
18 707 so 18.6. 4:4318.6. 20:56 9326
22 728 pá 17.6. 4:3418.6. 0:53 9326
20 703 čt 16.6. 5:4217.6. 0:23 9326
26 715 st 15.6. 15:0015.6. 20:39 9326*Z2
20 712 út 14.6. 14:5514.6. 23:23 9326*Z3
 1  701 po 13.6. 4:3513.6. 17:25 9326*MU
 8  702 ne 12.6. 4:5513.6. 0:38 9326
26 706 so 11.6. 4:5312.6. 0:04 9326
26 711 pá 10.6. 4:3310.6. 19:47 9326
26 715 čt 9.6. 7:259.6. 20:39 9326
 8  702 st 8.6. 14:389.6. 0:06 9326
22 726 st 8.6. 6:028.6. 9:17 9326
 1  701 út 7.6. 4:358.6. 0:45 9326
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9431
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8259+8159
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9415

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.