Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 13. 8. 2015

Výrobní číslo: 10166

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 178 278 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 702 út 16.10. 5:5317.10. 1:32 9326
26 707 po 15.10. 4:2215.10. 22:45 9326
29 705 ne 14.10. 10:3915.10. 0:25 9326
26 704 pá 12.10. 6:0612.10. 18:00 9326*MU*1
 8  702 čt 11.10. 6:4611.10. 20:53 9326
26 710 st 10.10. 4:4310.10. 20:22 9326
22 726 út 9.10. 5:5810.10. 0:55 9326
22 731 po 8.10. 6:368.10. 20:10 9326
22 711 pá 5.10. 4:235.10. 22:02 9326
25 713 čt 4.10. 4:205.10. 1:43 9326
25 713 st 3.10. 4:204.10. 1:43 9326
 1  708 út 2.10. 14:363.10. 1:22 9326
25 705 út 2.10. 5:022.10. 10:43 9326
22 726 po 1.10. 5:582.10. 0:55 9326
 1  704 ne 30.9. 4:0130.9. 22:36 9326
25 702 so 29.9. 4:2030.9. 1:02 9326
25 704 pá 28.9. 7:0229.9. 1:42 9326
22 734 čt 27.9. 15:1927.9. 23:39 9326
20 705 čt 27.9. 5:2527.9. 9:35 9326
 8  706 st 26.9. 14:4626.9. 23:39 9326
20 705 st 26.9. 5:2526.9. 9:35 9326
25 711 út 25.9. 4:0025.9. 22:40 9326
22 702 po 24.9. 5:5325.9. 1:32 9326
20 703 ne 23.9. 5:1224.9. 0:24 9326
 1  708 so 22.9. 8:0823.9. 1:22 9326
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda na Hadovce DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.