Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 13. 8. 2015

Výrobní číslo: 10166

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 167 598 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 705 čt 15.2. 4:5215.2. 9:20 9326*MU
26 715 st 14.2. 5:1915.2. 0:21 9326
12 706 út 13.2. 5:1013.2. 21:24 9326
1+6 705 po 12.2. 6:0512.2. 18:26 9326
12 701 ne 11.2. 5:1012.2. 1:23 9326
26 703 so 10.2. 4:4210.2. 21:45 9326
26 719 pá 9.2. 5:529.2. 18:59 9326
20 705 čt 8.2. 4:528.2. 19:45 9326
 8  701 st 7.2. 4:477.2. 20:38 9326
1+6 710 út 6.2. 4:556.2. 19:06 9326
1+6 721 po 5.2. 5:165.2. 20:45 9326
20 702 ne 4.2. 5:125.2. 0:33 9326
20 708 so 3.2. 5:123.2. 21:26 9326
 8  702 pá 2.2. 6:483.2. 0:56 9326
20 705 čt 1.2. 4:521.2. 19:45 9326
32 707 st 31.1. 6:161.2. 0:43 9326
1+6 721 út 30.1. 5:1630.1. 20:45 9326
1+6 703 po 29.1. 5:3729.1. 21:15 9326
1+6 710 ne 28.1. 6:1029.1. 0:35 9326
 8  704 so 27.1. 6:1928.1. 0:56 9326
26 710 pá 26.1. 5:0326.1. 20:19 9326
25 709 čt 25.1. 5:5625.1. 22:37 9326
26 706 st 24.1. 6:5124.1. 19:53 9326
20 705 út 23.1. 4:5223.1. 19:45 9326
25 711 po 22.1. 4:0023.1. 1:03 9326
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.