Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9326

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 2.6.2021)

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 13. 8. 2015

Výrobní číslo: 10166

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 311 649 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 309 ne 13.6. 6:4013.6. 23:41 9326*Z1
10 309 pá 11.6. 4:5711.6. 23:43 9326
 5  310 čt 10.6. 5:4910.6. 22:07 9326
9+15 324 st 9.6. 5:349.6. 20:14 9326
9+26 327 út 8.6. 5:468.6. 20:29 9326
10 307 po 7.6. 10:207.6. 23:23 9326*Z2
16 314 po 7.6. 7:307.6. 9:57 9326*Z3
20 303 so 5.6. 4:325.6. 23:50 9326
9+15 331 pá 4.6. 6:314.6. 23:29 9326
 4  305 čt 3.6. 16:023.6. 19:57 9326
 4  305 čt 3.6. 6:183.6. 10:14 9326
14 307 st 2.6. 4:512.6. 20:35 9326
12 311 út 1.6. 6:401.6. 23:00 9326*Z4
12 303 po 31.5. 9:2531.5. 23:59 9326*Z5
25 707 pá 28.5. 6:0728.5. 22:39 9326
 1  701 čt 27.5. 5:3127.5. 20:53 9326
9+26 705 st 26.5. 5:1826.5. 22:47 9326
9+26 723 út 25.5. 4:2426.5. 0:00 9326
9+26 725 po 24.5. 4:4525.5. 0:20 9326
20 707 ne 23.5. 4:5223.5. 23:23 9326
18 707 so 22.5. 4:3822.5. 22:49 9326
9+26 707 pá 21.5. 5:2821.5. 20:06 9326
20 704 čt 20.5. 6:0820.5. 23:43 9326
 1  702 st 19.5. 4:2919.5. 23:08 9326
26 715 po 17.5. 6:0917.5. 20:08 9326
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9387
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9383
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9381
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9334

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.