Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 13. 8. 2015

Výrobní číslo: 10166

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 267 414 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 702 po 15.6. 4:2715.6. 19:58 9326
25 701 ne 14.6. 4:0115.6. 1:03 9326
25 701 so 13.6. 4:0114.6. 1:03 9326
 1  704 pá 12.6. 4:2213.6. 1:24 9326
 1  704 čt 11.6. 4:2212.6. 1:24 9326
 1  704 st 10.6. 4:2211.6. 1:24 9326
26 701 út 9.6. 6:099.6. 22:10 9326
22 730 po 8.6. 5:208.6. 23:01 9326
18 706 pá 5.6. 4:175.6. 22:50 9326
20 710 čt 4.6. 7:504.6. 23:59 9326
22 739 út 2.6. 5:492.6. 8:59 9326
22 726 po 1.6. 4:252.6. 1:15 9326
26 706 ne 31.5. 4:271.6. 1:01 9326
22 706 so 30.5. 4:2531.5. 0:51 9326
 1  704 pá 29.5. 4:2230.5. 1:24 9326
 1  704 čt 28.5. 4:2229.5. 1:24 9326
22 726 st 27.5. 4:2528.5. 1:15 9326
22 726 út 26.5. 4:2527.5. 1:15 9326
 1  704 po 25.5. 4:2226.5. 1:24 9326
25 706 ne 24.5. 4:2124.5. 23:38 9326
22 708 so 23.5. 4:4524.5. 1:11 9326
 1  704 pá 22.5. 4:2223.5. 1:24 9326
25 716 čt 21.5. 4:0121.5. 10:02 9326
 1  704 st 20.5. 4:2221.5. 1:24 9326
 1  704 út 19.5. 4:2220.5. 1:24 9326


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.