Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9326

Domovská vozovna: Vokovice

Oficiální označení typu vozu: 15T

Neoficiální označení: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 13. 8. 2015

Výrobní číslo: 10166

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Bahoza KLMT 15002

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 299 139 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 708 po 1.3. 6:211.3. 12:51 9326*MU
 1  704 pá 26.2. 6:0326.2. 21:17 9326
35 703 čt 25.2. 4:4925.2. 20:20 9326
25 704 st 24.2. 5:3724.2. 21:42 9326
 8  701 út 23.2. 5:5423.2. 22:35 9326
26 711 po 22.2. 5:3422.2. 22:42 9326
 8  704 ne 21.2. 4:4821.2. 21:41 9326
 8  708 so 20.2. 7:5920.2. 22:55 9326
25 701 pá 19.2. 5:1919.2. 21:24 9326
 1  701 čt 18.2. 5:3218.2. 20:54 9326
 8  707 st 17.2. 4:4817.2. 19:41 9326
 1  708 út 16.2. 5:0116.2. 20:01 9326
18 702 so 13.2. 4:3413.2. 22:32 9326
26 702 pá 12.2. 9:4512.2. 23:21 9326*Z
26 707 st 10.2. 5:0410.2. 21:45 9326
 1  706 út 9.2. 4:429.2. 23:21 9326
26 711 čt 4.2. 5:344.2. 22:42 9326
26 702 so 2.1. 5:232.1. 22:42 9326
25 702 pá 1.1. 11:551.1. 22:46 9326*Z1
Rok 2020
18 709 čt 31.12. 15:0031.12. 21:23 9326*Z2
 8  701 st 30.12. 5:5430.12. 22:35 9326
 8  710 út 29.12. 5:2129.12. 22:19 9326
18 704 po 28.12. 5:4828.12. 22:29 9326
26 702 ne 27.12. 5:2327.12. 22:22 9326
26 701 so 26.12. 5:0326.12. 22:02 9326
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9298
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9301
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9216

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.