Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 13. 8. 2015

Výrobní číslo: 10166

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 210 202 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 709 st 24.4. 5:5524.4. 22:24 9326
 8  705 út 23.4. 5:3223.4. 19:17 9326
20 701 po 22.4. 5:1123.4. 0:54 9326
18 703 ne 21.4. 4:1621.4. 22:50 9326
18 705 so 20.4. 4:3621.4. 1:07 9326
25 709 pá 19.4. 4:2019.4. 23:58 9326
20 717 čt 18.4. 6:3919.4. 0:29 9326
20 722 st 17.4. 4:5217.4. 19:45 9326
25 708 út 16.4. 5:4016.4. 19:58 9326
 1  707 po 15.4. 4:4115.4. 22:39 9326
20 712 ne 14.4. 4:3214.4. 21:57 9326
18 705 so 13.4. 4:1614.4. 1:07 9326
 8  701 pá 12.4. 4:4713.4. 0:56 9326
22 729 čt 11.4. 14:3911.4. 22:49 9326
 8  706 čt 11.4. 5:1911.4. 9:57 9326
18 713 st 10.4. 5:4811.4. 0:47 9326
22 727 út 9.4. 14:2310.4. 0:53 9326
26 714 út 9.4. 7:119.4. 10:08 9326
 8  712 po 8.4. 6:138.4. 18:17 9326
26 707 pá 5.4. 6:555.4. 22:45 9326*Z
26 702 st 3.4. 5:543.4. 18:58 9326
18 701 út 2.4. 6:032.4. 19:02 9326
26 712 po 1.4. 5:031.4. 23:25 9326
20 701 ne 31.3. 4:5231.3. 23:44 9326
20 704 so 30.3. 6:0631.3. 0:44 9326
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9278

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.