Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15Tf ev. č. 9326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 13. 8. 2015

Výrobní číslo: 10166

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 189 708 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 708 pá 14.12. 5:4014.12. 19:55 9326
22 714 čt 13.12. 5:2113.12. 19:37 9326
22 707 st 12.12. 6:2212.12. 18:37 9326
22 707 út 11.12. 12:1011.12. 18:37 9326*Z
20 704 čt 6.12. 6:576.12. 15:30 9326*MU
26 719 st 5.12. 15:416.12. 0:41 9326
 8  706 st 5.12. 5:195.12. 9:57 9326
26 712 út 4.12. 22:505.12. 1:21 9326*Z1
 1  713 út 4.12. 6:054.12. 20:16 9326
18 701 po 3.12. 6:033.12. 19:02 9326
 1  701 ne 2.12. 4:512.12. 22:01 9326
22 712 so 1.12. 5:552.12. 0:32 9326
22 701 pá 30.11. 5:4330.11. 20:32 9326
22 729 čt 29.11. 14:3929.11. 22:49 9326
25 710 čt 29.11. 6:3129.11. 10:03 9326
26 704 st 28.11. 6:0629.11. 1:01 9326
26 712 út 27.11. 20:3027.11. 23:25 9326*Z2
25 711 po 26.11. 4:0026.11. 9:10 9326*MU
22 709 ne 25.11. 4:4426.11. 1:29 9326
26 709 so 24.11. 4:2225.11. 1:01 9326
20 704 pá 23.11. 6:5724.11. 0:24 9326
22 702 čt 22.11. 4:2422.11. 19:08 9326
25 710 st 21.11. 14:3022.11. 1:03 9326
22 714 st 21.11. 3:4421.11. 9:58 9326
 1  708 út 20.11. 14:3621.11. 1:22 9326
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8578
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9212

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.