Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15Tf

Oficiální označení typu vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 13. 8. 2015

Výrobní číslo: 10166

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: FAIVELEY 9645500

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 236 452 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 734 pá 25.10. 6:5225.10. 9:47 9326*MU
18 713 út 22.10. 5:4823.10. 0:47 9326
 8  701 po 21.10. 4:4622.10. 0:56 9326
 8  703 so 19.10. 4:4620.10. 0:56 9326
20 713 pá 18.10. 6:4518.10. 21:57 9326
 8  710 čt 17.10. 5:5917.10. 20:06 9326
20 705 st 16.10. 5:4616.10. 18:23 9326
20 714 út 15.10. 4:5215.10. 19:36 9326
26 718 po 14.10. 5:3115.10. 0:21 9326
22 715 ne 13.10. 8:0614.10. 0:57 9326
22 708 so 12.10. 4:4313.10. 1:14 9326
22 729 pá 11.10. 14:4011.10. 22:50 9326
26 719 po 30.9. 6:2530.9. 9:18 9326
22 705 ne 29.9. 8:1929.9. 22:53 9326
20 701 so 28.9. 5:1228.9. 22:27 9326
22 725 pá 27.9. 6:1927.9. 23:44 9326
26 141 čt 26.9. 6:3126.9. 22:05 9326
 5  117 st 25.9. 5:1525.9. 19:28 9326
 7  103 út 24.9. 5:5724.9. 22:14 9326
15 113 po 23.9. 5:1223.9. 23:03 9326
26 703 ne 22.9. 9:2522.9. 22:54 9326
22 717 so 21.9. 4:0421.9. 23:03 9326
22 702 pá 20.9. 5:5321.9. 1:34 9326
26 705 čt 19.9. 6:1819.9. 22:25 9326
20 714 st 18.9. 4:5218.9. 19:36 9326
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.