Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9325

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Max Fitness (od 1. 6. 2025 do současnosti)

Max Fitness

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 5. 6. 2015

Výrobní číslo: 10123

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka) s dolepeným pryžovým sedákem

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 581 789 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 705 dnes 4:4413.6. 19:34 9325
18 711 čt 12.6. 4:4112.6. 19:54 9325
20 704 st 11.6. 5:4712.6. 0:26 9325
22 717 út 10.6. 4:3010.6. 20:18 9325
15 714 po 9.6. 6:3210.6. 0:05 9325
26 707 so 7.6. 4:187.6. 22:51 9325
 1  706 pá 6.6. 5:357.6. 1:05 9325
15 706 čt 5.6. 5:285.6. 20:37 9325
15 701 st 4.6. 4:484.6. 21:43 9325
 8  711 út 3.6. 4:543.6. 23:24 9325
26 718 po 2.6. 7:112.6. 22:11 9325
Cvič 767 st 28.5. 12:0028.5. 20:00 9325
22 715 st 28.5. 6:0928.5. 9:11 9325
20 709 út 27.5. 9:0027.5. 20:22 9325*Z1
18 708 po 26.5. 5:1526.5. 9:34 9325
20 707 ne 25.5. 8:5026.5. 0:06 9325
 8  707 so 24.5. 5:5425.5. 0:39 9325
25 701 pá 23.5. 4:4223.5. 23:01 9325
20 715 čt 22.5. 5:2523.5. 0:06 9325
20 712 st 21.5. 4:4821.5. 20:52 9325
 8  711 út 20.5. 4:5420.5. 23:24 9325
22 737 po 19.5. 4:1320.5. 0:39 9325
20 710 ne 18.5. 4:4819.5. 1:06 9325
22 714 so 17.5. 4:1317.5. 23:44 9325
20 706 pá 16.5. 14:4817.5. 1:06 9325
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8337+8346

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.