Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9325

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 5. 6. 2015

Výrobní číslo: 10123

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 228 850 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 727 po 27.5. 6:2827.5. 9:24 9325
22 714 pá 24.5. 5:2124.5. 19:37 9325
26 707 čt 23.5. 4:2223.5. 22:45 9325
22 715 st 22.5. 4:3823.5. 1:16 9325
22 711 út 21.5. 4:2321.5. 22:02 9325
18 713 po 20.5. 5:4821.5. 0:47 9325
 1  701 ne 19.5. 4:5119.5. 22:04 9325
18 703 so 18.5. 7:5119.5. 0:47 9325
18 711 pá 17.5. 5:2917.5. 18:22 9325
26 704 čt 16.5. 6:0617.5. 1:01 9325
 1  711 st 15.5. 4:2115.5. 23:42 9325
25 713 út 14.5. 4:2015.5. 1:44 9325
22 715 po 13.5. 4:3814.5. 1:16 9325
22 714 ne 12.5. 9:3113.5. 0:36 9325
18 703 so 11.5. 7:5112.5. 0:47 9325
26 708 pá 10.5. 6:5011.5. 1:21 9325
22 734 čt 9.5. 15:199.5. 23:40 9325
22 729 čt 9.5. 4:519.5. 10:20 9325
 1  704 st 8.5. 4:018.5. 22:36 9325
26 708 út 7.5. 6:508.5. 1:21 9325
20 707 po 6.5. 13:556.5. 20:05 9325*Z
20 711 pá 3.5. 5:473.5. 18:31 9325
 1  703 čt 2.5. 5:012.5. 20:46 9325
20 705 st 1.5. 5:452.5. 0:44 9325
25 709 út 30.4. 5:5530.4. 22:24 9325
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.