Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9325

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 5. 6. 2015

Výrobní číslo: 10123

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 210 865 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 713 čt 21.2. 5:4822.2. 0:47 9325
18 701 st 20.2. 6:0320.2. 19:02 9325
18 701 út 19.2. 6:0319.2. 19:02 9325
18 701 po 18.2. 6:0318.2. 19:02 9325
18 701 pá 15.2. 6:0315.2. 19:02 9325
18 701 čt 14.2. 6:0314.2. 19:02 9325
18 701 st 13.2. 6:0313.2. 19:02 9325
18 703 út 12.2. 4:1612.2. 21:23 9325
18 703 po 11.2. 4:1611.2. 21:23 9325
18 704 ne 10.2. 8:3511.2. 1:07 9325*Z
18 701 pá 8.2. 6:038.2. 19:02 9325
18 703 čt 7.2. 4:167.2. 21:23 9325
18 702 st 6.2. 6:207.2. 1:07 9325
18 711 út 5.2. 5:295.2. 18:22 9325
18 701 po 4.2. 6:034.2. 19:02 9325
18 702 ne 3.2. 9:524.2. 0:47 9325
18 704 so 2.2. 4:162.2. 22:50 9325
18 713 pá 1.2. 5:482.2. 0:47 9325
18 711 čt 31.1. 5:2931.1. 18:22 9325
18 706 st 30.1. 14:5230.1. 19:49 9325
18 706 st 30.1. 6:5130.1. 9:42 9325
18 704 út 29.1. 4:3629.1. 23:28 9325
18 713 po 28.1. 5:4829.1. 0:47 9325
18 703 ne 27.1. 4:1627.1. 22:50 9325
18 705 so 26.1. 11:3027.1. 1:07 9325*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9321

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.