Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9325

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 5. 6. 2015

Výrobní číslo: 10123

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 145 151 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
22 721 ne 10.12. 8:0710.12. 22:10 9325*MU*1
22 706 so 9.12. 4:2310.12. 0:54 9325
18 711 pá 8.12. 14:529.12. 0:47 9325
18 711 pá 8.12. 5:498.12. 9:33 9325
18 710 čt 7.12. 4:367.12. 20:00 9325
22 709 st 6.12. 3:447.12. 0:34 9325
18 702 út 5.12. 6:156.12. 1:07 9325
18 704 po 4.12. 6:324.12. 19:12 9325
18 709 pá 1.12. 5:481.12. 18:42 9325
22 725 čt 30.11. 5:201.12. 0:50 9325
18 711 st 29.11. 6:1629.11. 18:52 9325
22 707 po 27.11. 5:3828.11. 1:00 9325
18 704 ne 26.11. 6:5226.11. 23:48 9325
22 715 so 25.11. 16:1526.11. 0:50 9325*Z
18 711 pá 24.11. 14:5225.11. 0:47 9325
18 711 pá 24.11. 5:4924.11. 9:33 9325
18 711 čt 23.11. 14:5224.11. 0:47 9325
18 711 čt 23.11. 5:4923.11. 9:33 9325
18 711 st 22.11. 14:5223.11. 0:47 9325
18 711 st 22.11. 5:4922.11. 9:33 9325
22 731 út 21.11. 6:3721.11. 20:09 9325
18 709 po 20.11. 4:1620.11. 18:22 9325
22 707 ne 19.11. 4:2320.11. 0:53 9325
18 706 so 18.11. 7:3119.11. 1:07 9325
22 715 pá 17.11. 3:4417.11. 22:39 9325
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = 21:45 - nehoda s BUS 6833 na křiž. Vršovická-Kodaňská
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9318

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.