Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9324

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Endorphin Republic (od 24. 2. 2020 do současnosti)

Endorphin Republic

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 2. 6. 2015

Výrobní číslo: 10122

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 332 981 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 712 pá 5.3. 4:545.3. 22:47 9324
25 701 čt 4.3. 5:194.3. 8:45 9324*MU
18 712 st 3.3. 4:543.3. 22:49 9324
35 703 út 2.3. 4:492.3. 20:20 9324
26 702 po 1.3. 4:241.3. 23:21 9324
 1  704 ne 28.2. 4:4228.2. 23:21 9324
 8  708 so 27.2. 7:5927.2. 22:55 9324
18 710 pá 26.2. 4:3426.2. 22:32 9324
 8  702 čt 25.2. 6:0225.2. 22:55 9324
18 707 st 24.2. 6:0824.2. 15:05 9324*MU*1
25 701 po 22.2. 5:1922.2. 21:24 9324
26 702 ne 21.2. 5:2321.2. 22:22 9324
26 702 so 20.2. 5:2320.2. 22:42 9324
18 710 pá 19.2. 4:3419.2. 22:32 9324
26 704 čt 18.2. 4:4418.2. 21:08 9324
25 704 st 17.2. 5:3717.2. 21:42 9324
18 708 po 15.2. 4:1415.2. 20:06 9324
25+35 731 so 13.2. 4:4113.2. 23:12 9324
 1  704 po 8.2. 6:038.2. 21:17 9324
25 711 pá 5.2. 4:385.2. 20:39 9324
 1  708 čt 4.2. 5:014.2. 20:01 9324
26 709 st 3.2. 16:103.2. 22:02 9324*Z
26 707 út 2.2. 5:042.2. 21:45 9324
 8  710 po 1.2. 5:211.2. 22:20 9324
22 703 pá 29.1. 5:3929.1. 21:33 9324
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Porucha obvodů kabiny
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8263+8159

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.