Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9324

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Endorphin Republic (od 24. 2. 2020 do současnosti)

Endorphin Republic

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 2. 6. 2015

Výrobní číslo: 10122

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 424 586 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  701 dnes 4:3227.6. 0:18 9324
18 708 so 25.6. 8:3126.6. 0:49 9324
 1  711 pá 24.6. 5:3224.6. 19:26 9324
20 713 čt 23.6. 7:0023.6. 23:43 9324
25 708 st 22.6. 6:4322.6. 10:11 9324
 1  703 út 21.6. 4:2821.6. 20:25 9324
26 708 po 20.6. 6:2021.6. 0:43 9324
 1  708 ne 19.6. 4:2819.6. 21:42 9324
22 703 so 18.6. 4:5419.6. 1:13 9324
20 707 pá 17.6. 6:1618.6. 0:43 9324
25 710 st 15.6. 4:4615.6. 20:48 9324
 1  706 út 14.6. 4:4814.6. 21:27 9324
22 740 po 13.6. 6:3213.6. 23:37 9324
25 703 pá 10.6. 14:0410.6. 19:51 9324
 8  702 pá 10.6. 4:5410.6. 9:46 9324
20 707 čt 9.6. 6:1610.6. 0:43 9324
 8  701 st 8.6. 4:328.6. 19:16 9324
 8  706 út 7.6. 5:058.6. 0:38 9324
22 703 po 6.6. 6:487.6. 0:17 9324
26 705 ne 5.6. 4:335.6. 23:47 9324
20 709 so 4.6. 5:235.6. 0:23 9324
25 715 pá 3.6. 5:244.6. 0:04 9324
20 711 čt 2.6. 6:472.6. 18:34 9324
22 740 st 1.6. 6:321.6. 23:37 9324
20 714 út 31.5. 14:591.6. 0:03 9324


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.