Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9324

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Endorphin Republic (od 24. 2. 2020 do současnosti)

Endorphin Republic

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 2. 6. 2015

Výrobní číslo: 10122

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 459 926 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 712 dnes 5:025.12. 23:23 9324
20 709 ne 4.12. 9:165.12. 0:23 9324
 1  708 so 3.12. 4:293.12. 21:43 9324
22 723 pá 2.12. 6:153.12. 1:16 9324
20 711 čt 1.12. 6:461.12. 18:34 9324
25 703 st 30.11. 5:2430.11. 19:50 9324
22 728 út 29.11. 15:0929.11. 23:38 9324
22 728 út 29.11. 6:3229.11. 9:33 9324
22 728 po 28.11. 15:0928.11. 23:38 9324
20 708 ne 27.11. 10:4428.11. 0:03 9324
26 701 so 26.11. 17:1026.11. 23:15 9324
25 707 pá 25.11. 14:4425.11. 22:45 9324
26 711 pá 25.11. 6:0625.11. 8:59 9324
22 730 čt 24.11. 15:2524.11. 23:56 9324
25 716 čt 24.11. 6:1024.11. 9:39 9324
25 707 st 23.11. 14:4423.11. 22:45 9324
25 707 st 23.11. 6:4323.11. 10:10 9324
 1  702 út 22.11. 5:3322.11. 21:58 9324
22 721 po 21.11. 7:1222.11. 0:13 9324
22 710 ne 20.11. 9:5320.11. 23:56 9324
25 706 so 19.11. 4:4719.11. 23:26 9324
20 702 pá 18.11. 5:0219.11. 0:23 9324
25 706 čt 17.11. 4:4617.11. 23:26 9324
18 708 st 16.11. 13:5917.11. 0:50 9324
8+18 731 st 16.11. 4:5416.11. 10:10 9324


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.