Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9324

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 2. 6. 2015

Výrobní číslo: 10122

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 238 962 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 711 čt 18.4. 9:1518.4. 22:44 9324*Z
20 707 st 17.4. 6:0217.4. 18:35 9324
 1  708 út 16.4. 14:0016.4. 22:53 9324
20 707 pá 12.4. 6:0212.4. 18:35 9324
22 731 čt 11.4. 6:3611.4. 20:10 9324
 8  706 čt 4.4. 5:194.4. 9:57 9324
18 701 st 3.4. 6:033.4. 19:02 9324
26 707 út 2.4. 4:222.4. 22:45 9324
22 726 po 1.4. 5:582.4. 0:56 9324
18 704 pá 29.3. 4:3629.3. 14:15 9324*MU
22 726 čt 28.3. 5:5829.3. 0:56 9324
20 701 st 27.3. 6:3027.3. 19:11 9324
26 710 út 26.3. 4:4326.3. 20:22 9324
22 727 po 25.3. 14:2326.3. 0:53 9324
6+8 719 po 25.3. 6:2125.3. 10:27 9324
20 703 ne 24.3. 5:1225.3. 0:24 9324
20 707 so 23.3. 4:5223.3. 23:04 9324
26 718 pá 22.3. 5:3123.3. 0:21 9324
26 719 čt 21.3. 15:4122.3. 0:41 9324
18 711 st 27.2. 5:2927.2. 7:55 9324*MU
18 706 út 26.2. 14:5226.2. 19:49 9324
18 706 út 26.2. 6:5126.2. 9:42 9324
18 711 po 25.2. 5:2925.2. 18:22 9324
18 702 ne 24.2. 9:5225.2. 0:47 9324
18 704 so 23.2. 4:1623.2. 22:50 9324
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.