Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9324

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Endorphin Republic (od 24. 2. 2020 do současnosti)

Endorphin Republic

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 2. 6. 2015

Výrobní číslo: 10122

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 258 251 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 732 út 31.3. 5:5831.3. 19:29 9324
 1  701 po 30.3. 14:2030.3. 21:07 9324*Z
 1  701 ne 29.3. 4:5129.3. 22:01 9324
22 715 so 28.3. 4:1528.3. 22:33 9324
22 712 pá 27.3. 4:2428.3. 1:33 9324
25 711 čt 26.3. 5:4327.3. 1:03 9324
26 707 st 25.3. 6:3926.3. 0:03 9324
26 713 po 23.3. 5:0323.3. 19:38 9324
22 703 ne 22.3. 10:1022.3. 23:03 9324
1+17 703 so 21.3. 4:2122.3. 0:01 9324
 1  711 pá 20.3. 4:2121.3. 1:21 9324
 8  701 čt 19.3. 6:1319.3. 21:59 9324
26 714 st 18.3. 15:3319.3. 0:01 9324
25 719 st 18.3. 6:3118.3. 9:42 9324
 1  710 út 17.3. 4:2817.3. 18:18 9324
22 726 po 16.3. 5:5817.3. 0:57 9324
20 704 ne 15.3. 10:0415.3. 23:40 9324
26 711 so 14.3. 5:0314.3. 23:05 9324
18 702 pá 13.3. 6:2014.3. 1:07 9324
25 708 čt 12.3. 5:4012.3. 19:55 9324
22 711 st 11.3. 4:2311.3. 22:03 9324
25 713 út 10.3. 4:2011.3. 1:44 9324
 8  714 po 9.3. 5:569.3. 23:39 9324
 8  712 pá 6.3. 5:396.3. 18:58 9324
20 702 čt 5.3. 4:315.3. 21:27 9324
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.