Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9324

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Endorphin Republic (od 24. 2. 2020 do současnosti)

Endorphin Republic

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 2. 6. 2015

Výrobní číslo: 10122

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 352 766 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+26 701 ne 13.6. 6:1213.6. 22:27 9324
9+26 715 so 12.6. 5:2513.6. 0:20 9324
25 711 pá 11.6. 4:3811.6. 22:44 9324
22 732 čt 10.6. 6:3910.6. 22:09 9324
 8  702 st 9.6. 5:569.6. 23:34 9324
25 706 út 8.6. 4:018.6. 16:25 9324*MU*1
20 702 so 5.6. 5:455.6. 21:43 9324
9+26 707 pá 4.6. 5:284.6. 20:06 9324
20 710 čt 3.6. 4:323.6. 20:02 9324
20 704 st 2.6. 17:002.6. 23:43 9324*Z1
25 704 st 2.6. 5:422.6. 10:50 9324*MU
 8  710 út 1.6. 5:211.6. 20:15 9324
9+26 701 po 31.5. 5:0431.5. 21:48 9324
9+26 709 ne 30.5. 6:3230.5. 23:40 9324
 8  704 so 29.5. 4:4829.5. 23:54 9324
18 707 pá 28.5. 5:4828.5. 23:45 9324
9+26 707 čt 27.5. 5:2827.5. 20:06 9324
9+26 709 st 26.5. 5:3326.5. 23:00 9324
25 707 út 25.5. 6:0725.5. 22:39 9324
20 712 po 24.5. 9:3024.5. 20:26 9324*Z2
9+26 715 čt 20.5. 5:5320.5. 23:20 9324
 8  710 po 17.5. 5:2117.5. 20:23 9324
 1  703 ne 16.5. 4:4216.5. 21:18 9324
22 719 so 15.5. 8:5415.5. 23:34 9324
18 705 pá 14.5. 5:2914.5. 23:29 9324
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Ocelářské DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9329
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9337

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.