Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9324

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Endorphin Republic (od 24. 2. 2020 do současnosti)

Endorphin Republic

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 2. 6. 2015

Výrobní číslo: 10122

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 482 981 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  703 dnes 4:3423.3. 21:10 9324
15+20 705 st 22.3. 6:4523.3. 0:23 9324
25 712 út 21.3. 4:4321.3. 19:01 9324
25 714 po 20.3. 13:3120.3. 21:34 9324
 2  708 po 20.3. 6:0620.3. 9:30 9324
 1  702 ne 19.3. 9:0719.3. 21:42 9324
 1  707 pá 17.3. 6:1517.3. 21:27 9324
 8  714 čt 16.3. 6:0517.3. 0:58 9324
18 701 st 15.3. 4:2415.3. 19:54 9324
25 708 út 14.3. 17:3514.3. 23:05 9324*Z1
15+20 705 út 14.3. 6:4514.3. 11:30 9324*MU
26 713 po 13.3. 5:4613.3. 18:54 9324
32 703 so 11.3. 4:1312.3. 0:17 9324
 8  714 pá 10.3. 6:0511.3. 0:58 9324
25 711 čt 9.3. 4:279.3. 21:17 9324
 2  711 st 8.3. 4:549.3. 0:34 9324
18 706 út 7.3. 4:428.3. 0:30 9324
32 704 po 6.3. 4:327.3. 0:53 9324
25 706 ne 5.3. 4:446.3. 0:45 9324
26 710 so 4.3. 4:585.3. 0:33 9324
18 708 pá 3.3. 13:594.3. 0:50 9324
18 708 pá 3.3. 5:153.3. 10:17 9324
15+20 712 čt 2.3. 15:252.3. 22:04 9324
25 714 čt 2.3. 6:022.3. 9:30 9324
 2  714 st 1.3. 6:011.3. 23:15 9324
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9142
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.