Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9324

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 2. 6. 2015

Výrobní číslo: 10122

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 163 104 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 715 so 20.1. 3:4420.1. 22:38 9324
18 713 pá 19.1. 5:4920.1. 0:47 9324
18 706 čt 18.1. 14:5318.1. 19:49 9324
18 706 čt 18.1. 6:5218.1. 9:42 9324
22 731 st 17.1. 6:3717.1. 20:09 9324
18 713 út 16.1. 5:4917.1. 0:47 9324
22 711 po 15.1. 4:2315.1. 22:01 9324
22 706 ne 14.1. 3:4415.1. 0:54 9324
22 710 so 13.1. 4:2314.1. 1:33 9324
22 725 pá 12.1. 5:3713.1. 0:54 9324
22 727 čt 11.1. 18:0011.1. 23:18 9324*Z
18 704 st 10.1. 6:1911.1. 1:07 9324
18 711 út 9.1. 5:339.1. 20:23 9324
18 702 po 8.1. 13:588.1. 20:38 9324
18 701 ne 7.1. 11:517.1. 20:15 9324*MU
18 705 so 6.1. 4:367.1. 1:07 9324
22 718 pá 5.1. 6:165.1. 23:51 9324
22 714 čt 4.1. 4:045.1. 0:31 9324
18 702 st 3.1. 13:583.1. 20:38 9324
18 702 st 3.1. 5:293.1. 10:18 9324
18 703 út 2.1. 4:163.1. 0:47 9324
22 709 po 1.1. 7:542.1. 1:33 9324
Rok 2017
18+96 757 ne 31.12. 4:161.1. 6:54 9324
18 705 so 30.12. 4:3631.12. 1:07 9324
18 706 pá 29.12. 4:3629.12. 23:28 9324
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9308
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.