Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9324

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Endorphin Republic (od 24. 2. 2020 do současnosti)

Endorphin Republic

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 2. 6. 2015

Výrobní číslo: 10122

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 289 676 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  707 ne 5.7. 4:426.7. 1:22 9324
 1  701 so 4.7. 4:225.7. 1:22 9324
22 721 pá 3.7. 5:224.7. 1:11 9324
22 711 čt 2.7. 4:412.7. 21:20 9324
20 707 st 1.7. 5:192.7. 0:19 9324
 1  708 út 30.6. 4:4230.6. 20:05 9324
22 729 po 29.6. 6:0930.6. 0:31 9324
Zvl 713 ne 28.6. 10:0028.6. 13:30 9324*MU
22 712 pá 26.6. 5:3527.6. 0:35 9324
 1  706 čt 25.6. 4:4225.6. 21:37 9324
 1  708 st 24.6. 5:0224.6. 20:01 9324
26 711 út 23.6. 5:5424.6. 0:01 9324
20 710 po 22.6. 7:5022.6. 23:59 9324
25 702 pá 19.6. 5:2419.6. 8:45 9324*MU
26 711 čt 18.6. 5:5419.6. 0:01 9324
20 702 st 17.6. 4:5617.6. 19:23 9324
22 741 út 16.6. 5:5716.6. 9:07 9324
20 708 po 15.6. 5:4015.6. 20:21 9324
 1  706 pá 12.6. 16:3012.6. 21:37 9324*Z
25 716 pá 12.6. 4:0112.6. 10:02 9324
20 703 čt 11.6. 5:1012.6. 0:19 9324
25 702 st 10.6. 5:2410.6. 21:41 9324
20 708 út 9.6. 5:409.6. 20:21 9324
25 718 po 8.6. 6:308.6. 10:33 9324
22 707 ne 7.6. 4:258.6. 1:11 9324
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9329

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.