Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9324

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Endorphin Republic (od 24. 2. 2020 do současnosti)

Endorphin Republic

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2015

V provozu od: 2. 6. 2015

Výrobní číslo: 10122

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 301 781 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  111 út 22.9. 7:3122.9. 20:07 9324
 8  742 po 21.9. 5:5521.9. 22:00 9324
 9  312 pá 18.9. 13:4518.9. 21:12 9324*Z
 9  308 st 16.9. 13:1516.9. 20:42 9324*Z1
16 312 út 15.9. 6:2716.9. 0:13 9324
 9  334 po 14.9. 6:5114.9. 9:30 9324
 4  402 pá 11.9. 15:0211.9. 18:37 9324
24 415 pá 11.9. 6:4311.9. 9:56 9324
18 403 čt 10.9. 5:1310.9. 18:56 9324
14 409 st 9.9. 5:279.9. 20:33 9324
17 405 út 8.9. 6:019.9. 0:42 9324
26 418 pá 4.9. 6:154.9. 10:09 9324
 3  412 čt 3.9. 5:033.9. 20:07 9324
 3  411 st 2.9. 4:472.9. 19:58 9324
 4  404 út 1.9. 15:221.9. 18:57 9324
26 420 út 1.9. 5:391.9. 9:29 9324
17 408 po 31.8. 6:3031.8. 20:11 9324
22 401 pá 28.8. 4:3228.8. 20:27 9324
17 410 čt 27.8. 5:2228.8. 0:42 9324
17 418 st 26.8. 14:4626.8. 20:02 9324
14 403 st 26.8. 5:0626.8. 10:55 9324
22 433 út 25.8. 5:0425.8. 20:16 9324
14 402 po 24.8. 4:1824.8. 21:54 9324
22 724 pá 21.8. 5:2921.8. 20:10 9324
 8  702 čt 20.8. 6:1321.8. 0:56 9324
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9422

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.