Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 335 018 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 731 pá 20.11. 5:3920.11. 22:56 9323
20 701 čt 19.11. 5:2219.11. 20:46 9323
25 706 st 18.11. 4:0118.11. 19:55 9323
22 718 út 17.11. 8:5517.11. 23:16 9323
22 702 po 16.11. 6:1716.11. 21:26 9323
26 702 pá 13.11. 4:2413.11. 15:00 9323*MU*1
20 712 čt 12.11. 5:1012.11. 22:43 9323
22 713 út 10.11. 4:5410.11. 16:50 9323*MU
25 704 po 9.11. 5:379.11. 21:42 9323
22 709 ne 8.11. 8:498.11. 22:31 9323
 8  704 so 7.11. 4:487.11. 21:41 9323
22 730 pá 6.11. 5:256.11. 22:31 9323
26 702 čt 5.11. 4:245.11. 23:21 9323
26 713 st 4.11. 5:524.11. 23:01 9323
 1  708 út 3.11. 5:013.11. 20:01 9323
25 702 po 2.11. 5:232.11. 21:39 9323
22 711 ne 1.11. 4:162.11. 0:35 9323
26 702 so 31.10. 5:341.11. 1:21 9323
22 706 pá 30.10. 4:0531.10. 0:51 9323
22 714 čt 29.10. 5:2630.10. 1:31 9323
26 711 st 28.10. 5:0329.10. 0:41 9323
22 708 út 27.10. 4:4027.10. 19:53 9323
22 728 po 26.10. 5:2027.10. 1:11 9323
26 711 ne 25.10. 5:0326.10. 0:41 9323
 8  707 pá 23.10. 4:4823.10. 19:42 9323
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda mezi Thákurovou a Hadovkou ve 14:40

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.