Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 490 388 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  706 čt 23.3. 5:0324.3. 0:38 9323
26 701 út 21.3. 14:4821.3. 19:53 9323
25 714 út 21.3. 6:0221.3. 9:30 9323
 2  702 po 20.3. 5:5120.3. 19:30 9323
15+20 704 ne 19.3. 5:2820.3. 0:23 9323
 8  705 so 18.3. 7:3018.3. 23:58 9323
26 713 pá 17.3. 5:4617.3. 18:54 9323
25 711 čt 16.3. 4:2716.3. 21:17 9323
 1  707 st 15.3. 6:1515.3. 21:27 9323
15+20 707 út 14.3. 14:4514.3. 21:19 9323
26 701 út 14.3. 6:2214.3. 8:54 9323
 1  712 po 13.3. 4:5513.3. 20:10 9323
26 718 pá 10.3. 12:0510.3. 19:33 9323*Z1
32 707 čt 9.3. 4:529.3. 12:00 9323*MU
18 703 st 8.3. 6:169.3. 0:14 9323
26 707 út 7.3. 4:587.3. 18:07 9323
18 701 po 6.3. 4:246.3. 19:54 9323
 8  702 ne 5.3. 4:325.3. 22:46 9323
25 710 so 4.3. 8:225.3. 0:45 9323
15+20 712 pá 3.3. 15:253.3. 22:04 9323
25 714 pá 3.3. 6:023.3. 9:30 9323
 1  707 čt 2.3. 6:152.3. 21:27 9323
25 712 st 1.3. 4:431.3. 19:01 9323
18 708 út 28.2. 13:591.3. 0:50 9323
18 708 út 28.2. 5:1528.2. 10:17 9323
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.