Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 556 482 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  703 pá 15.3. 5:4615.3. 20:03 9323
26 714 čt 14.3. 15:1114.3. 21:32 9323
26 714 čt 14.3. 6:4914.3. 10:02 9323
18 704 st 13.3. 15:0013.3. 21:55 9323
18 704 st 13.3. 6:5813.3. 9:54 9323
18 705 út 12.3. 5:1712.3. 19:55 9323
18 713 po 11.3. 6:1811.3. 22:53 9323
18 713 pá 8.3. 6:188.3. 22:53 9323
25 704 čt 7.3. 5:417.3. 20:13 9323
22 725 st 6.3. 15:377.3. 0:20 9323
18 713 út 5.3. 6:185.3. 22:53 9323
18 702 po 4.3. 4:414.3. 19:25 9323
18 705 ne 3.3. 7:163.3. 22:15 9323
18 713 pá 1.3. 6:181.3. 22:53 9323
22 721 čt 29.2. 15:0529.2. 23:25 9323
22 725 čt 29.2. 6:1729.2. 9:33 9323
18 713 st 28.2. 6:1828.2. 22:53 9323
18 713 út 27.2. 6:1827.2. 22:53 9323
18 705 po 26.2. 5:1726.2. 19:55 9323
18 713 pá 23.2. 6:1823.2. 22:53 9323
 8  703 čt 22.2. 5:4622.2. 20:03 9323
18 710 st 21.2. 5:5222.2. 0:30 9323
18 702 út 20.2. 4:4120.2. 19:25 9323
26 709 po 19.2. 14:3119.2. 23:37 9323
20 707 ne 18.2. 11:1919.2. 0:07 9323


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.