Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 225 123 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 705 po 22.1. 4:5222.1. 19:45 9323
20 701 ne 21.1. 4:5122.1. 0:14 9323
26 706 so 20.1. 5:3320.1. 22:27 9323
20 701 pá 19.1. 6:3019.1. 21:20 9323
20 705 st 17.1. 4:5217.1. 20:30 9323
26 715 út 16.1. 5:1917.1. 0:21 9323
1+10 712 po 15.1. 6:1415.1. 20:45 9323
26 709 po 8.1. 5:199.1. 0:21 9323
1+10 707 ne 7.1. 4:298.1. 1:00 9323
20 701 so 6.1. 5:257.1. 0:33 9323
22 713 pá 5.1. 5:206.1. 0:34 9323
8 707 čt 4.1. 4:595.1. 0:56 9323
22 725 st 3.1. 5:374.1. 1:11 9323
1 705 út 2.1. 4:212.1. 21:45 9323
26 703 po 1.1. 7:332.1. 1:03 9323
Rok 2017
26+91 751 ne 31.12. 4:421.1. 3:16 9323
1 705 st 27.12. 4:2127.12. 21:45 9323
25 704 út 26.12. 12:0227.12. 1:40 9323
1 706 po 25.12. 6:4125.12. 21:23 9323
22 713 ne 24.12. 6:4724.12. 19:18 9323
25 702 so 23.12. 4:2023.12. 22:57 9323
22 702 pá 22.12. 5:5423.12. 1:31 9323
22 710 čt 21.12. 4:0422.12. 0:31 9323
1 708 st 20.12. 14:3621.12. 1:21 9323
1 708 st 20.12. 4:0120.12. 10:25 9323


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.