Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 323 663 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 718 st 23.9. 5:5724.9. 0:20 9323
 8  702 út 22.9. 6:0423.9. 0:55 9323
22 708 po 21.9. 4:4021.9. 19:53 9323
22 709 ne 20.9. 8:5021.9. 1:11 9323
 1  706 so 19.9. 4:2919.9. 22:49 9323
15 703 pá 18.9. 4:2519.9. 0:55 9323
 8  703 čt 17.9. 6:0418.9. 0:55 9323
15 704 st 16.9. 6:2917.9. 1:15 9323
26 721 út 15.9. 6:2315.9. 9:39 9323
26 715 po 14.9. 6:0714.9. 20:08 9323
20 709 pá 11.9. 6:0211.9. 10:16 9323
26 702 po 7.9. 6:377.9. 20:38 9323
26 704 pá 4.9. 6:504.9. 23:46 9323
26 709 čt 3.9. 5:194.9. 0:41 9323
22 728 st 2.9. 23:253.9. 1:11 9323*Z
22 527 st 2.9. 22:152.9. 23:25 9323*Z
22 728 st 2.9. 5:202.9. 22:15 9323*MU
20 708 út 1.9. 5:102.9. 0:19 9323
25 707 po 31.8. 6:1031.8. 20:10 9323
 1  705 pá 28.8. 4:2228.8. 21:31 9323
22 721 čt 27.8. 5:2228.8. 1:11 9323
 1  701 st 26.8. 5:3226.8. 21:01 9323
20 706 út 25.8. 6:3125.8. 19:33 9323
22 702 ne 23.8. 8:2923.8. 17:55 9323*MU
26 709 so 22.8. 5:0722.8. 23:49 9323
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8563+8560
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.