Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 523 497 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 701 pá 29.9. 4:5229.9. 23:43 9323
20 701 čt 28.9. 4:4729.9. 0:45 9323
18 701 st 27.9. 5:4628.9. 0:29 9323
22 711 út 26.9. 4:1326.9. 19:05 9323
22 712 po 25.9. 7:0126.9. 0:58 9323
22 705 ne 24.9. 7:5425.9. 0:33 9323
25 708 so 23.9. 4:2623.9. 23:25 9323
22 734 pá 22.9. 4:4923.9. 1:13 9323
18 703 čt 21.9. 6:1821.9. 23:14 9323
22 732 po 18.9. 4:3318.9. 15:05 9323*MU
20 702 ne 17.9. 9:3218.9. 0:45 9323*Z1
 1  711 pá 15.9. 6:1315.9. 20:12 9323
 1  710 čt 14.9. 4:2614.9. 21:42 9323
26 709 st 13.9. 14:1514.9. 0:34 9323*Z2
Cvič 767 út 12.9. 6:0012.9. 14:00 9323
18 411 po 11.9. 15:5511.9. 17:15 9323*Z3
Cvič 777 po 11.9. 6:0011.9. 14:00 9323
18 703 ne 10.9. 4:2210.9. 14:50 9323*MU
22 710 so 9.9. 4:5210.9. 0:53 9323
20 712 pá 8.9. 6:058.9. 23:45 9323
 1  708 čt 7.9. 4:337.9. 21:40 9323
 8  706 st 6.9. 4:547.9. 0:38 9323
 1  713 út 5.9. 6:275.9. 21:57 9323
22 708 po 4.9. 6:384.9. 21:40 9323
 1  703 st 30.8. 4:3430.8. 21:16 9323
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9254

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.