Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 367 703 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  705 čt 10.6. 4:2210.6. 21:18 9323
9+26 723 st 9.6. 4:2410.6. 0:00 9323
25 707 út 8.6. 6:078.6. 22:39 9323
20 711 po 7.6. 4:537.6. 22:43 9323
 1  708 ne 6.6. 4:296.6. 16:45 9323*MU
25 705 so 5.6. 4:415.6. 21:09 9323
20 711 pá 4.6. 4:534.6. 16:00 9323*MU
9+26 715 čt 3.6. 5:533.6. 23:20 9323
20 711 st 2.6. 4:532.6. 22:43 9323
 8  701 út 1.6. 5:541.6. 23:19 9323
 8  710 po 31.5. 5:2131.5. 20:15 9323
20 704 ne 30.5. 4:3330.5. 22:23 9323
25 701 so 29.5. 4:0129.5. 22:39 9323
 1  701 pá 28.5. 5:3128.5. 20:53 9323
 1  708 čt 27.5. 5:0127.5. 20:00 9323
 8  701 st 26.5. 5:5426.5. 23:19 9323
20 712 út 25.5. 5:1025.5. 20:26 9323
9+26 707 po 24.5. 5:2824.5. 20:06 9323
 1  705 ne 23.5. 5:0223.5. 21:49 9323
9+26 707 so 22.5. 5:2522.5. 23:20 9323
18 706 pá 21.5. 4:1821.5. 19:46 9323
25 704 čt 20.5. 5:4221.5. 0:21 9323
26 514 st 19.5. 19:0019.5. 21:59 9323*Z1
Zvl 726 st 19.5. 13:0019.5. 19:00 9323*1
25 709 út 18.5. 4:2018.5. 20:23 9323
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8408+8409
*1 = provoz linky 26 v úseku Div.Šárka-Červ.Vrch

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.