Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 281 595 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  711 čt 21.11. 14:5521.11. 23:42 9323*Z
 1  806 st 20.11. 18:1520.11. 19:41 9323*Z1
20 413 st 20.11. 13:3020.11. 15:40 9323*Z2
 1  701 po 18.11. 4:4018.11. 18:36 9323
 1  704 so 16.11. 4:4116.11. 21:31 9323
20 707 pá 15.11. 5:1115.11. 20:05 9323
 8  706 čt 14.11. 14:4514.11. 23:39 9323
25 705 čt 14.11. 5:0214.11. 10:43 9323
 8  705 st 13.11. 5:3213.11. 19:17 9323
25 715 út 12.11. 4:3912.11. 18:42 9323
20 705 po 11.11. 15:2712.11. 0:44 9323
 8  706 po 11.11. 5:1911.11. 9:57 9323
22 729 pá 8.11. 14:408.11. 22:50 9323
22 729 pá 8.11. 4:518.11. 10:39 9323
25 710 čt 7.11. 14:308.11. 1:04 9323
18 706 čt 7.11. 6:517.11. 9:42 9323
22 734 st 6.11. 15:206.11. 23:41 9323
22 734 st 6.11. 6:526.11. 9:47 9323
22 729 út 5.11. 14:405.11. 22:50 9323
25 710 út 5.11. 6:315.11. 10:03 9323
 8  712 po 4.11. 6:134.11. 18:17 9323
22 701 pá 1.11. 5:341.11. 20:33 9323
22 714 čt 31.10. 8:5031.10. 19:38 9323*Z3
25 715 st 30.10. 4:3930.10. 18:42 9323
25 710 út 29.10. 14:3030.10. 1:04 9323
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9317
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224+8219
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8366+8343

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.