Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 287 625 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 726 pá 24.1. 5:5825.1. 0:57 9323
20 713 čt 23.1. 6:1723.1. 23:24 9323
22 731 st 22.1. 6:3622.1. 20:11 9323
25 715 po 20.1. 4:3920.1. 18:42 9323
 8  704 ne 19.1. 9:3919.1. 23:19 9323
26 703 so 18.1. 8:5019.1. 0:01 9323*Z
25 711 pá 17.1. 4:0017.1. 22:58 9323
20 702 čt 16.1. 4:3116.1. 21:27 9323
18 702 st 15.1. 6:2016.1. 1:07 9323
22 720 út 14.1. 5:3014.1. 23:01 9323
22 717 po 13.1. 4:5514.1. 1:13 9323
22 714 ne 12.1. 9:3113.1. 0:37 9323
22 734 pá 10.1. 15:2010.1. 23:41 9323
22 727 pá 10.1. 6:2810.1. 9:23 9323
Rok 2019
20 702 pá 20.12. 4:3120.12. 17:15 9323*MU*1
 8  701 čt 19.12. 4:4720.12. 0:55 9323
25 709 st 18.12. 5:5218.12. 22:24 9323
20 702 út 17.12. 4:3117.12. 21:27 9323
20 713 po 16.12. 6:1716.12. 23:24 9323
26 714 st 11.12. 7:1111.12. 9:00 9323*MU
18 701 út 10.12. 6:0310.12. 14:30 9323*MU
 8  710 po 9.12. 5:569.12. 19:53 9323
26 718 pá 6.12. 5:317.12. 0:21 9323
25 710 čt 5.12. 14:306.12. 1:04 9323
26 714 čt 5.12. 7:115.12. 10:08 9323
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9289
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Poliklinice Barrandov

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.