Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 289 358 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 727 po 6.4. 5:077.4. 1:17 9323
 1  706 ne 5.4. 4:415.4. 22:01 9323
18 705 so 4.4. 4:365.4. 1:07 9323
26 716 pá 3.4. 5:303.4. 22:42 9323
22 710 čt 2.4. 4:042.4. 20:18 9323
 1  704 st 1.4. 5:492.4. 1:24 9323
25 713 út 31.3. 4:0031.3. 20:09 9323
26 707 po 30.3. 6:3931.3. 0:03 9323
26 710 so 28.3. 4:4228.3. 22:27 9323
 8  712 pá 27.3. 14:0127.3. 23:15 9323
22 713 pá 27.3. 6:1527.3. 9:29 9323
 8  706 čt 26.3. 4:4726.3. 19:53 9323
 8  702 st 25.3. 6:1225.3. 23:35 9323
 8  711 út 24.3. 5:5424.3. 22:59 9323
18 702 po 23.3. 13:5723.3. 20:38 9323
 1  702 po 23.3. 5:1223.3. 9:51 9323
26 712 ne 22.3. 10:5922.3. 20:22 9323
26 719 pá 20.3. 16:1320.3. 19:00 9323
20 704 pá 20.3. 5:2720.3. 10:07 9323
20 706 čt 19.3. 6:1019.3. 20:54 9323
26 715 st 18.3. 4:2818.3. 18:28 9323
26 718 út 17.3. 4:4818.3. 0:41 9323
 8  706 po 16.3. 4:4717.3. 0:55 9323
22 716 ne 15.3. 4:2316.3. 0:53 9323
22 712 so 14.3. 5:5515.3. 0:33 9323


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.