Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 231 168 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  701 čt 15.2. 4:4715.2. 20:38 9323
 8  702 st 14.2. 6:4815.2. 0:56 9323
26 702 út 13.2. 6:0713.2. 22:12 9323
1+6 703 po 12.2. 10:1012.2. 21:15 9323*Z
1+6 501 po 12.2. 9:0012.2. 10:10 9323*Z
1+6 703 po 12.2. 5:3712.2. 9:00 9323*MU
20 701 ne 11.2. 4:5212.2. 0:12 9323
 8  707 so 10.2. 4:4710.2. 21:12 9323
 8  711 pá 9.2. 6:129.2. 20:08 9323
20 707 čt 8.2. 5:248.2. 20:04 9323
1+6 705 st 7.2. 6:057.2. 18:26 9323
12 706 út 6.2. 5:106.2. 21:24 9323
32 705 po 5.2. 5:545.2. 18:46 9323
26 702 ne 4.2. 4:224.2. 21:45 9323
26 704 so 3.2. 5:034.2. 1:01 9323
18 706 pá 2.2. 14:532.2. 19:49 9323
18 706 pá 2.2. 6:522.2. 9:42 9323
1+6 710 čt 1.2. 4:551.2. 19:06 9323
25 709 st 31.1. 5:5631.1. 22:37 9323
20 707 út 30.1. 5:2430.1. 20:04 9323
20 707 po 29.1. 5:2429.1. 20:04 9323
20 702 ne 28.1. 5:1229.1. 0:33 9323
26 703 so 27.1. 4:4227.1. 21:45 9323
32 701 pá 26.1. 14:0827.1. 0:54 9323
1+6 707 pá 26.1. 5:2026.1. 11:06 9323
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8176+8177
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.