Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 348 518 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 701 so 6.3. 4:016.3. 22:38 9323
25 701 pá 5.3. 5:195.3. 21:24 9323
35 703 čt 4.3. 4:494.3. 20:20 9323
26 707 st 3.3. 5:043.3. 21:45 9323
 8  701 út 2.3. 5:542.3. 22:35 9323
 8  707 po 1.3. 4:481.3. 19:41 9323
 1  703 ne 28.2. 4:2228.2. 21:20 9323
26 702 so 27.2. 5:2327.2. 22:42 9323
25 708 pá 26.2. 6:2126.2. 22:38 9323
18 708 st 24.2. 4:1424.2. 20:06 9323
35 705 út 23.2. 4:0923.2. 23:32 9323
35 705 po 22.2. 4:0922.2. 23:32 9323
 1  703 ne 21.2. 4:2221.2. 21:20 9323
26 711 so 20.2. 5:0320.2. 22:02 9323
 1  705 pá 19.2. 4:2219.2. 21:21 9323
26 702 čt 18.2. 4:2418.2. 23:21 9323
25 702 st 17.2. 5:2317.2. 23:42 9323
26 707 út 16.2. 13:1016.2. 21:45 9323*Z
18 710 po 15.2. 4:3415.2. 22:32 9323
 8  708 so 13.2. 7:5913.2. 22:55 9323
35 702 pá 12.2. 5:4612.2. 21:33 9323
18 710 čt 11.2. 4:3411.2. 22:32 9323
18 701 st 10.2. 5:0910.2. 23:09 9323
18 712 út 9.2. 7:109.2. 22:49 9323*Z1
26 702 po 8.2. 4:248.2. 23:21 9323
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9338
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.