Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9323

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 5. 12. 2014

Výrobní číslo: 10121

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 468 908 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 714 dnes 5:586.12. 0:19 9323
9+26 704 pá 2.12. 5:373.12. 0:44 9323
20 710 čt 1.12. 6:451.12. 20:33 9323*Z1
22 723 st 30.11. 6:151.12. 1:16 9323
22 725 út 29.11. 5:5029.11. 23:36 9323
20 704 po 28.11. 5:5628.11. 19:27 9323
22 708 pá 25.11. 5:3525.11. 20:25 9323
26 707 čt 24.11. 6:2524.11. 19:19 9323
26 718 st 23.11. 5:2623.11. 18:09 9323
20 703 út 22.11. 5:4123.11. 0:23 9323
20 707 po 21.11. 6:1622.11. 0:43 9323
18 701 ne 20.11. 4:4520.11. 23:37 9323
20 709 so 19.11. 6:5720.11. 0:23 9323
 8  709 pá 18.11. 5:0519.11. 0:38 9323
26 706 čt 17.11. 4:5318.11. 0:04 9323
22 702 st 16.11. 6:5717.11. 0:53 9323
 1  701 út 15.11. 5:1715.11. 21:43 9323
26 719 po 14.11. 15:2415.11. 0:04 9323
26 711 po 14.11. 6:0614.11. 8:59 9323
20 705 so 12.11. 5:2312.11. 23:43 9323
22 720 pá 11.11. 4:2512.11. 0:13 9323
22 704 čt 10.11. 4:3511.11. 1:13 9323
 1  714 st 9.11. 4:289.11. 21:28 9323
26 703 út 8.11. 5:349.11. 0:23 9323
18 703 po 7.11. 6:188.11. 0:14 9323
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8523+8344

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.