Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9322

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 29. sezóna (od srpna 2022 do současnosti)

PKF - Prague Philharmonia 29. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 28. sezóna (od srpna 2021 do srpna 2022)

PKF - Prague Philharmonia 28. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna (od 16. 8. 2020 do srpna 2021)

PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna (od 9. 2. 2020 do 16. 8. 2020)

PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 11. 2014

Výrobní číslo: 10120

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 541 958 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 703 dnes 5:2820.7. 23:46 9322
22 727 pá 19.7. 6:1020.7. 0:05 9322
22 714 čt 18.7. 6:3719.7. 0:16 9322
25 709 st 17.7. 4:2417.7. 21:03 9322
22 704 út 16.7. 5:0317.7. 1:16 9322
20 701 po 15.7. 5:5115.7. 21:42 9322
25 704 ne 14.7. 6:2714.7. 21:21 9322
20 702 so 13.7. 4:2814.7. 0:27 9322
20 707 pá 12.7. 4:4912.7. 20:09 9322
 8  706 čt 11.7. 4:3412.7. 0:41 9322
26 710 st 10.7. 4:2010.7. 22:33 9322
20 713 út 9.7. 5:5210.7. 1:06 9322
26 705 po 8.7. 15:069.7. 0:36 9322
 1  702 po 8.7. 4:318.7. 9:50 9322
22 706 ne 7.7. 4:338.7. 0:36 9322
25 702 so 6.7. 4:246.7. 22:42 9322
22 712 pá 5.7. 7:516.7. 1:16 9322
26 702 čt 4.7. 5:415.7. 0:16 9322
20 708 st 3.7. 5:054.7. 0:06 9322
 8  710 út 2.7. 5:063.7. 1:01 9322
22 733 po 1.7. 15:582.7. 0:56 9322
 8  705 po 1.7. 4:541.7. 9:51 9322
25 703 ne 30.6. 4:4430.6. 21:06 9322
26 712 so 29.6. 5:1930.6. 0:16 9322
18 704 pá 28.6. 9:2028.6. 19:40 9322*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9313

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.