Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9322

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 28. sezóna (od srpna 2021 do současnosti)

PKF - Prague Philharmonia 28. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna (od 16. 8. 2020 do srpna 2021)

PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna (od 9. 2. 2020 do 16. 8. 2020)

PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 11. 2014

Výrobní číslo: 10120

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 387 146 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 711 pá 3.12. 6:473.12. 18:34 9322
22 729 čt 2.12. 4:502.12. 19:37 9322
20 703 st 1.12. 5:422.12. 0:23 9322
25 704 út 30.11. 4:451.12. 0:45 9322
26 719 po 29.11. 15:2530.11. 0:04 9322
 1  703 ne 28.11. 4:3528.11. 20:46 9322
25 710 so 27.11. 8:2428.11. 0:45 9322
26 712 pá 26.11. 14:2526.11. 22:55 9322
25 703 pá 26.11. 6:0726.11. 9:31 9322
 8  703 čt 25.11. 6:3826.11. 0:18 9322
 1  701 st 24.11. 6:2624.11. 20:40 9322
25 704 út 23.11. 4:4524.11. 0:45 9322
26 712 po 22.11. 14:2522.11. 22:55 9322
25 708 po 22.11. 6:4322.11. 10:11 9322
18 709 pá 19.11. 5:1519.11. 9:51 9322
22 701 čt 18.11. 5:3318.11. 19:27 9322
25 710 st 17.11. 8:2418.11. 0:45 9322
26 708 út 16.11. 6:2317.11. 0:43 9322
25 710 po 15.11. 4:4615.11. 20:48 9322
20 707 ne 14.11. 9:0315.11. 0:43 9322
20 704 so 13.11. 5:0313.11. 23:43 9322
18 703 pá 12.11. 6:1813.11. 0:14 9322
22 701 čt 11.11. 5:3311.11. 19:27 9322
18 705 st 10.11. 6:3311.11. 0:29 9322
 1  703 út 9.11. 5:049.11. 20:57 9322


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.