Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9322

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
PKF - Prague Philharmonia (od 9. 2. 2020 do současnosti)

PKF - Prague Philharmonia

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 11. 2014

Výrobní číslo: 10120

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 244 921 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 711 út 31.3. 5:431.4. 1:03 9322
26 713 po 30.3. 5:0330.3. 19:38 9322
26 711 so 28.3. 5:0328.3. 22:42 9322
22 718 pá 27.3. 15:0128.3. 0:37 9322
 1  702 pá 27.3. 5:1227.3. 9:51 9322
22 727 čt 26.3. 5:0727.3. 1:17 9322
20 704 st 25.3. 14:2925.3. 20:55 9322
25 715 st 25.3. 5:5725.3. 9:55 9322
 8  711 po 23.3. 5:5423.3. 22:59 9322
22 714 ne 22.3. 9:3123.3. 0:37 9322
22 729 pá 20.3. 14:4020.3. 22:49 9322
 8  704 pá 20.3. 6:4220.3. 9:37 9322
 8  709 čt 19.3. 5:2019.3. 18:42 9322
25 717 st 18.3. 4:3918.3. 20:53 9322
18 702 út 17.3. 6:2018.3. 1:06 9322
20 705 po 16.3. 7:1716.3. 20:40 9322
25 715 pá 13.3. 4:3913.3. 18:42 9322
22 709 čt 12.3. 4:1513.3. 0:37 9322
22 702 st 11.3. 5:5312.3. 1:33 9322
 8  709 út 10.3. 5:2410.3. 18:43 9322
22 701 po 9.3. 5:349.3. 20:33 9322
20 708 ne 8.3. 4:328.3. 23:04 9322
22 704 so 7.3. 6:408.3. 0:30 9322
22 701 pá 6.3. 5:346.3. 20:33 9322
 8  709 čt 5.3. 5:245.3. 18:43 9322


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.