Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9322

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 29. sezóna (od srpna 2022 do současnosti)

PKF - Prague Philharmonia 29. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 28. sezóna (od srpna 2021 do srpna 2022)

PKF - Prague Philharmonia 28. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna (od 16. 8. 2020 do srpna 2021)

PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna (od 9. 2. 2020 do 16. 8. 2020)

PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 11. 2014

Výrobní číslo: 10120

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 499 223 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 712 dnes 4:4325.9. 19:01 9322
 1  701 ne 24.9. 11:1525.9. 0:44 9322
25 707 so 23.9. 4:4423.9. 22:44 9322
25 714 pá 22.9. 13:3222.9. 21:34 9322
26 711 st 20.9. 4:3221.9. 0:43 9322
26 703 út 19.9. 5:2120.9. 0:03 9322
 1  711 po 18.9. 6:1418.9. 20:12 9322
22 707 so 16.9. 7:1416.9. 23:56 9322
22 732 pá 15.9. 4:3215.9. 19:25 9322
 8  703 čt 14.9. 4:3115.9. 0:18 9322
 1  711 st 13.9. 6:1313.9. 20:12 9322
22 727 út 12.9. 5:5512.9. 18:45 9322
25 711 po 11.9. 4:2511.9. 21:18 9322
26 712 ne 10.9. 19:0011.9. 0:34 9322
18 705 pá 8.9. 14:478.9. 19:43 9322
26 719 pá 8.9. 7:058.9. 9:35 9322
 8  704 čt 7.9. 6:357.9. 19:37 9322
 1  706 st 6.9. 14:386.9. 19:36 9322
26 719 st 6.9. 7:056.9. 9:35 9322
25 711 út 5.9. 4:255.9. 21:18 9322
 1  701 po 4.9. 4:455.9. 0:46 9322
20 707 pá 1.9. 14:582.9. 0:05 9322
 1  712 pá 1.9. 5:151.9. 10:38 9322
26 709 čt 31.8. 4:321.9. 0:23 9322
26 712 st 30.8. 4:4931.8. 0:43 9322


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.