Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9322

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna (od 16. 8. 2020 do současnosti)

PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna (od 9. 2. 2020 do 16. 8. 2020)

PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 11. 2014

Výrobní číslo: 10120

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 340 166 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 704 út 11.5. 5:4212.5. 0:21 9322
18 706 po 10.5. 4:1810.5. 19:46 9322
25 704 ne 9.5. 9:429.5. 23:21 9322
26 702 so 8.5. 5:238.5. 22:42 9322
20 711 pá 7.5. 4:327.5. 20:02 9322
22 710 čt 6.5. 5:156.5. 23:10 9322
 1  705 st 5.5. 4:225.5. 21:23 9322
18 705 út 4.5. 5:294.5. 22:45 9322
25 711 po 3.5. 4:383.5. 23:01 9322
 8  708 ne 2.5. 10:002.5. 22:54 9322
26 710 so 1.5. 4:441.5. 21:45 9322
25 710 pá 30.4. 16:5530.4. 22:44 9322*Z
26 713 čt 29.4. 5:5229.4. 23:01 9322
20 704 st 28.4. 6:0828.4. 8:15 9322*MU
18 705 po 26.4. 5:2926.4. 22:45 9322
 1  708 ne 25.4. 9:3125.4. 20:45 9322
18 706 so 24.4. 4:3824.4. 22:29 9322
18 710 pá 23.4. 4:3723.4. 21:49 9322
20 713 čt 22.4. 5:1022.4. 22:43 9322
 1  701 po 19.4. 5:3119.4. 20:53 9322
20 704 pá 16.4. 6:0816.4. 21:26 9322
 1  701 čt 15.4. 5:3115.4. 20:53 9322
25 702 st 14.4. 5:2314.4. 21:38 9322
25 702 út 13.4. 5:2313.4. 21:38 9322
 8  710 po 12.4. 5:2112.4. 22:19 9322
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9263
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.