Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9322

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna (od 16. 8. 2020 do současnosti)

PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna (od 9. 2. 2020 do 16. 8. 2020)

PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 11. 2014

Výrobní číslo: 10120

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 324 761 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  701 pá 26.2. 5:5426.2. 22:35 9322
18 708 út 23.2. 8:3523.2. 20:06 9322*Z
26 711 ne 21.2. 4:4421.2. 21:45 9322
26 706 so 20.2. 6:3320.2. 23:01 9322
25 706 st 17.2. 4:0117.2. 19:54 9322
26 715 út 16.2. 6:0916.2. 20:08 9322
 8  708 ne 14.2. 10:0014.2. 12:20 9322*MU*1
 8  707 út 9.2. 4:489.2. 19:41 9322
25 708 po 8.2. 6:218.2. 22:38 9322
26 704 čt 4.2. 4:444.2. 21:08 9322
35 703 st 3.2. 4:493.2. 20:20 9322
26 710 út 2.2. 5:302.2. 22:22 9322
35 703 po 1.2. 4:491.2. 20:20 9322
 8  708 so 30.1. 7:5930.1. 22:55 9322
26 704 pá 29.1. 5:5329.1. 22:42 9322
 8  707 čt 28.1. 4:4828.1. 19:42 9322
22 711 st 27.1. 6:5927.1. 22:54 9322
26 712 út 26.1. 5:0426.1. 21:45 9322
22 721 po 25.1. 5:5125.1. 22:11 9322
22 713 so 23.1. 4:1623.1. 22:33 9322
 1  706 pá 22.1. 4:4222.1. 23:21 9322
 8  710 čt 21.1. 5:2121.1. 22:19 9322
18 707 st 20.1. 6:1720.1. 23:06 9322
26 713 út 19.1. 5:1719.1. 22:02 9322
26 704 po 18.1. 5:5318.1. 22:42 9322
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada mechanické brzdy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.