Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9322

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 11. 2014

Výrobní číslo: 10120

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 221 063 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 704 út 6.3. 4:366.3. 23:28 9322
18 713 po 5.3. 5:496.3. 0:47 9322
22 708 ne 4.3. 4:434.3. 16:35 9322*MU
22 715 so 3.3. 3:443.3. 22:38 9322
18 702 pá 2.3. 6:213.3. 1:07 9322
22 709 čt 1.3. 3:442.3. 0:34 9322
18 702 st 28.2. 6:211.3. 1:07 9322
22 714 út 27.2. 5:2227.2. 19:36 9322
18 704 po 26.2. 4:3626.2. 23:28 9322
22 713 ne 25.2. 3:4426.2. 1:14 9322
18 703 so 24.2. 7:5125.2. 0:47 9322
18 704 pá 23.2. 4:3623.2. 23:28 9322
18 701 čt 22.2. 6:0422.2. 19:02 9322
22 709 st 21.2. 3:4422.2. 0:34 9322
32 707 út 20.2. 6:1621.2. 0:43 9322
1+6 701 ne 11.2. 4:0612.2. 1:06 9322
25 703 so 10.2. 4:4010.2. 23:09 9322
18 701 pá 9.2. 6:049.2. 19:02 9322
18 703 čt 8.2. 4:168.2. 21:30 9322
18 713 st 7.2. 5:498.2. 0:47 9322
18 702 út 6.2. 6:217.2. 1:07 9322
18 711 po 5.2. 5:305.2. 18:22 9322
32 705 pá 2.2. 5:542.2. 18:46 9322
18 701 čt 1.2. 6:041.2. 19:02 9322
18 701 st 31.1. 6:0431.1. 19:02 9322
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.