Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9322

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
PKF - Prague Philharmonia (od 9. 2. 2020 do současnosti)

PKF - Prague Philharmonia

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 11. 2014

Výrobní číslo: 10120

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 310 136 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 733 pá 27.11. 5:5827.11. 22:54 9322
 8  709 čt 26.11. 5:2126.11. 22:35 9322
26 709 st 25.11. 5:1725.11. 22:02 9322
22 711 út 24.11. 4:4024.11. 22:31 9322
22 701 po 23.11. 6:0723.11. 23:12 9322
22 728 pá 20.11. 5:0720.11. 22:26 9322
 8  702 čt 19.11. 6:0419.11. 22:55 9322
20 711 st 18.11. 4:5318.11. 22:24 9322
25 701 út 17.11. 4:0117.11. 22:39 9322
22 728 po 16.11. 5:0716.11. 22:26 9322
22 718 ne 15.11. 8:5515.11. 23:15 9322
25 701 so 14.11. 4:0114.11. 22:39 9322
 1  704 pá 13.11. 6:0313.11. 21:17 9322
 1  701 čt 12.11. 5:3212.11. 20:54 9322
 1  702 st 11.11. 4:2911.11. 21:01 9322
22 701 út 10.11. 6:0710.11. 23:12 9322
 1  704 po 9.11. 6:039.11. 21:17 9322
 8  702 pá 6.11. 6:046.11. 22:55 9322
20 712 po 2.11. 5:102.11. 22:43 9322
22 712 ne 1.11. 4:051.11. 21:46 9322
22 710 so 31.10. 7:011.11. 1:31 9322
20 710 pá 30.10. 5:1930.10. 9:28 9322
25 705 čt 29.10. 5:4330.10. 0:42 9322
 1  707 st 28.10. 4:5229.10. 1:21 9322
 8  141 út 27.10. 6:1328.10. 0:35 9322


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.