Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9322

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 29. sezóna (od srpna 2022 do současnosti)

PKF - Prague Philharmonia 29. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 28. sezóna (od srpna 2021 do srpna 2022)

PKF - Prague Philharmonia 28. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna (od 16. 8. 2020 do srpna 2021)

PKF - Prague Philharmonia 27. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna (od 9. 2. 2020 do 16. 8. 2020)

PKF - Prague Philharmonia 26. sezóna

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 11. 2014

Výrobní číslo: 10120

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 480 536 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 708 dnes 8:1925.3. 22:37 9322
 2  715 pá 24.3. 5:3424.3. 23:35 9322
12 708 čt 23.3. 6:4123.3. 19:29 9322
 2  711 st 22.3. 4:5423.3. 0:34 9322
 1  708 út 21.3. 4:2621.3. 21:42 9322
32 707 po 20.3. 4:5221.3. 1:13 9322
 2  704 ne 19.3. 9:2319.3. 23:35 9322
15+20 704 so 18.3. 4:4818.3. 22:04 9322
 2  702 pá 17.3. 5:5117.3. 19:30 9322
12 702 čt 16.3. 6:2616.3. 19:48 9322
25 708 út 14.3. 14:5114.3. 16:55 9322*MU*1
15+20 707 út 14.3. 7:0114.3. 8:42 9322
25 712 po 13.3. 4:4313.3. 19:01 9322
32 701 ne 12.3. 7:5213.3. 0:53 9322
 1  705 so 11.3. 4:2611.3. 20:57 9322
 1  703 pá 10.3. 4:3410.3. 21:10 9322
25 706 čt 9.3. 5:5510.3. 0:45 9322*Z1
 8  213 pá 3.3. 6:153.3. 7:30 9322*Z2
 2  703 čt 2.3. 14:122.3. 23:55 9322
 2  703 čt 2.3. 6:432.3. 10:00 9322
15+20 702 st 1.3. 4:481.3. 18:58 9322
 2  715 út 28.2. 5:3428.2. 23:35 9322
18 703 po 27.2. 6:1628.2. 0:14 9322
15+20 703 ne 26.2. 5:0826.2. 22:43 9322
18 701 so 25.2. 4:4325.2. 23:37 9322
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Ocelářská ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9293
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.