Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9321

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 11. 11. 2014

Výrobní číslo: 10119

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 464 412 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 714 čt 23.3. 13:3123.3. 21:34 9321
 1  709 čt 23.3. 6:3823.3. 9:54 9321
 1  708 st 22.3. 4:2622.3. 21:42 9321
32 707 út 21.3. 4:5222.3. 1:13 9321
 1  708 po 20.3. 4:2620.3. 21:42 9321
15+20 706 ne 19.3. 4:4819.3. 21:34 9321
 1  705 so 18.3. 6:2718.3. 20:57 9321
 1  705 pá 17.3. 5:5417.3. 19:14 9321
 1  711 čt 16.3. 16:4517.3. 0:45 9321*Z1
 1  708 st 15.3. 4:2615.3. 13:00 9321*MU
18 705 út 14.3. 6:3214.3. 20:24 9321
25 714 po 13.3. 13:3113.3. 21:34 9321
 2  703 po 13.3. 6:4313.3. 10:00 9321
36 704 so 4.3. 7:454.3. 21:31 9321
15+20 704 pá 3.3. 5:083.3. 22:43 9321
 2  707 čt 2.3. 5:072.3. 20:07 9321
 2  708 st 1.3. 14:522.3. 0:15 9321
26 701 st 1.3. 6:221.3. 8:55 9321
15+20 707 út 28.2. 14:4528.2. 21:19 9321
15+20 712 út 28.2. 6:1828.2. 9:38 9321
12 706 po 27.2. 5:2527.2. 22:41 9321
12 703 ne 26.2. 7:0926.2. 21:17 9321
32 702 so 25.2. 4:5326.2. 1:13 9321
26 708 pá 24.2. 5:1625.2. 0:13 9321
8+18 731 čt 23.2. 14:0624.2. 0:18 9321
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9309
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.