Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9321

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 11. 11. 2014

Výrobní číslo: 10119

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 555 015 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 709 st 29.5. 4:4129.5. 19:55 9321
 8  711 út 28.5. 4:5428.5. 23:25 9321
22 708 po 27.5. 5:3927.5. 20:19 9321
20 702 so 25.5. 5:0725.5. 8:10 9321*MU
22 724 pá 24.5. 5:0125.5. 0:55 9321
22 720 čt 23.5. 15:4424.5. 0:39 9321
30 715 čt 23.5. 6:1923.5. 9:22 9321
22 741 st 22.5. 7:2022.5. 19:04 9321*Z1
 8  709 út 21.5. 4:3421.5. 18:59 9321
25 707 po 20.5. 4:4421.5. 0:48 9321
30 704 ne 19.5. 4:1919.5. 20:46 9321
20 710 so 18.5. 4:4719.5. 1:07 9321
20 707 pá 17.5. 4:4717.5. 23:47 9321
30 708 čt 16.5. 6:5317.5. 0:14 9321
22 718 st 15.5. 15:2815.5. 18:59 9321
22 718 st 15.5. 6:0915.5. 9:18 9321
25 701 út 14.5. 5:2314.5. 20:03 9321
30 708 po 13.5. 6:5314.5. 0:14 9321
25 702 ne 12.5. 4:2412.5. 22:42 9321
22+25 732 so 11.5. 4:2412.5. 1:19 9321
30 712 pá 10.5. 4:5911.5. 0:34 9321
22 708 čt 9.5. 5:399.5. 20:19 9321
30 710 st 8.5. 4:198.5. 23:13 9321
20 716 út 7.5. 14:488.5. 1:07 9321
22 720 út 7.5. 6:217.5. 9:42 9321
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.