Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9321

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 11. 11. 2014

Výrobní číslo: 10119

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 315 582 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  705 st 12.5. 4:2212.5. 21:18 9321
 8  707 út 11.5. 4:4811.5. 23:54 9321
 1  702 po 10.5. 4:2910.5. 23:08 9321
 1  704 ne 9.5. 4:429.5. 23:20 9321
20 706 so 8.5. 4:538.5. 22:43 9321
26 715 pá 7.5. 6:097.5. 20:08 9321
20 707 čt 6.5. 6:286.5. 19:23 9321
26 707 út 4.5. 5:044.5. 21:45 9321
26 713 po 3.5. 5:523.5. 23:01 9321
 1  703 ne 2.5. 4:222.5. 21:18 9321
25 704 so 1.5. 7:021.5. 23:21 9321
18 710 pá 30.4. 12:4030.4. 21:49 9321*Z
26 709 st 28.4. 5:1828.4. 22:02 9321
26 713 út 27.4. 5:5227.4. 23:01 9321
 8  704 so 24.4. 4:4824.4. 21:40 9321
 8  710 pá 23.4. 5:2123.4. 22:19 9321
20 702 čt 22.4. 5:4522.4. 20:56 9321
18 707 út 20.4. 5:4820.4. 23:05 9321
 1  708 po 19.4. 5:0119.4. 20:00 9321
25 702 ne 18.4. 4:2018.4. 22:44 9321
 1  708 so 17.4. 4:2217.4. 23:00 9321
 1  702 pá 16.4. 4:2916.4. 23:00 9321
 8  701 čt 15.4. 5:5415.4. 22:34 9321
25 706 st 14.4. 4:0114.4. 19:54 9321
 1  706 út 13.4. 7:2513.4. 23:20 9321*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9290
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9320

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.