Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9321

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 11. 11. 2014

Výrobní číslo: 10119

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 254 559 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 708 po 24.6. 6:1724.6. 23:24 9321
 8  708 ne 23.6. 9:3923.6. 23:19 9321
20 710 pá 21.6. 4:3121.6. 10:40 9321*MU
26 707 čt 20.6. 4:2220.6. 22:45 9321
26 704 st 19.6. 19:0020.6. 1:01 9321*Z
26 718 st 19.6. 5:3119.6. 13:25 9321*MU
26 712 út 18.6. 5:0318.6. 15:05 9321*MU
26 719 po 17.6. 15:4118.6. 0:41 9321
26 719 po 17.6. 6:2317.6. 9:18 9321
 1  704 ne 16.6. 4:0116.6. 22:36 9321
18 705 so 15.6. 4:3616.6. 1:07 9321
26 714 pá 14.6. 15:0114.6. 21:07 9321
22 727 pá 14.6. 6:2814.6. 9:24 9321
18 704 čt 13.6. 4:3613.6. 23:28 9321
22 727 st 12.6. 14:2313.6. 0:53 9321
 8  706 st 12.6. 5:1912.6. 9:57 9321
18 703 út 11.6. 4:1611.6. 21:24 9321
18 703 po 10.6. 4:1610.6. 21:24 9321
20 703 ne 9.6. 5:1210.6. 0:24 9321
 1  702 so 8.6. 4:418.6. 21:36 9321
 8  702 pá 7.6. 6:467.6. 20:53 9321
18 711 čt 6.6. 5:296.6. 18:52 9321
26 707 st 5.6. 4:225.6. 22:45 9321
18 704 út 4.6. 13:004.6. 23:28 9321*Z1
18 711 po 3.6. 13:003.6. 18:22 9321*Z2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9320
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.