Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9321

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 11. 11. 2014

Výrobní číslo: 10119

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 266 664 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 715 čt 5.9. 5:255.9. 9:35 9321
24 711 st 4.9. 15:234.9. 19:46 9321
24 711 st 4.9. 7:154.9. 9:34 9321
24 711 út 3.9. 15:233.9. 19:46 9321
18 706 út 3.9. 6:513.9. 9:42 9321
24 711 po 2.9. 15:232.9. 19:46 9321
18 706 po 2.9. 6:512.9. 9:42 9321
25 711 út 27.8. 4:0027.8. 22:58 9321
26 703 so 24.8. 7:5324.8. 23:25 9321
 8  701 čt 22.8. 8:5022.8. 10:10 9321*Z
 8  704 po 19.8. 5:3919.8. 10:12 9321
18 703 pá 16.8. 4:1616.8. 22:50 9321
20 702 čt 15.8. 5:4115.8. 20:23 9321
22 717 st 14.8. 6:2314.8. 20:48 9321
22 724 út 13.8. 5:0713.8. 9:59 9321
 1  703 po 12.8. 5:1213.8. 1:02 9321
26 701 ne 11.8. 5:2312.8. 1:01 9321
20 701 so 10.8. 4:5510.8. 21:40 9321
 1  708 pá 9.8. 4:419.8. 22:06 9321
 8  701 čt 8.8. 6:038.8. 23:39 9321
 1  706 út 6.8. 6:056.8. 20:01 9321
 1  706 po 5.8. 6:055.8. 20:01 9321
18 702 ne 4.8. 9:525.8. 0:47 9321
20 704 so 3.8. 8:213.8. 23:40 9321
 8  704 pá 2.8. 13:382.8. 20:08 9321
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.