Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9321

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 11. 11. 2014

Výrobní číslo: 10119

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 182 395 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 705 so 20.1. 7:0121.1. 0:34 9321
18 701 pá 19.1. 6:0419.1. 19:02 9321
22 714 čt 18.1. 5:2218.1. 19:36 9321
22 709 st 17.1. 3:4418.1. 0:34 9321
8 702 út 16.1. 7:0016.1. 11:00 9321*Z
22 710 po 15.1. 4:0416.1. 0:31 9321
22 709 ne 14.1. 7:0715.1. 1:14 9321
26 707 so 13.1. 7:1313.1. 22:12 9321
25 707 pá 12.1. 5:3912.1. 22:39 9321
Rok 2017
22 729 po 20.11. 4:5120.11. 10:19 9321
18 706 ne 19.11. 4:3620.11. 1:07 9321
18 703 so 18.11. 4:1619.11. 0:47 9321
22 706 pá 17.11. 4:2318.11. 0:54 9321
22 711 čt 16.11. 4:2316.11. 22:01 9321
20 408 út 14.11. 7:4514.11. 9:40 9321*Z1
22 714 po 13.11. 5:2213.11. 19:36 9321
22 705 so 11.11. 7:0111.11. 15:50 9321*MU
22 715 pá 10.11. 4:3811.11. 1:14 9321
22 701 čt 9.11. 5:369.11. 20:31 9321
22 711 st 8.11. 4:238.11. 22:01 9321
22 709 út 7.11. 3:448.11. 0:34 9321
22 727 po 6.11. 14:247.11. 0:52 9321
22 729 po 6.11. 4:516.11. 10:19 9321
18 706 ne 5.11. 4:366.11. 1:07 9321
18 703 so 4.11. 4:165.11. 0:47 9321
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8382+8383
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8422+8425
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.