Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9320

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 10. 2014

Výrobní číslo: 10118

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 215 237 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 711 út 6.3. 5:306.3. 18:22 9320
18 701 po 5.3. 6:045.3. 19:02 9320
18 701 pá 2.3. 6:042.3. 19:02 9320
18 701 čt 1.3. 6:041.3. 19:02 9320
18 711 st 28.2. 5:3028.2. 18:22 9320
18 702 út 27.2. 6:2128.2. 1:07 9320
18 713 po 26.2. 5:4927.2. 0:47 9320
18 702 ne 25.2. 4:1625.2. 22:52 9320
22 707 so 24.2. 7:1525.2. 0:53 9320
22 714 pá 23.2. 5:2223.2. 20:56 9320
22 701 čt 22.2. 5:3622.2. 20:31 9320
22 707 st 21.2. 6:2321.2. 18:36 9320
1+6 702 ne 18.2. 4:2618.2. 22:33 9320
20 701 so 17.2. 5:2418.2. 0:33 9320
18 704 pá 16.2. 4:3616.2. 23:28 9320
32 704 čt 15.2. 4:5115.2. 20:43 9320
26 702 st 14.2. 6:0714.2. 22:12 9320
20 701 út 13.2. 6:3013.2. 23:54 9320
18 706 po 12.2. 6:5212.2. 9:42 9320
32 704 so 10.2. 8:0911.2. 0:44 9320
18 711 pá 9.2. 5:309.2. 18:22 9320
18 706 čt 8.2. 14:538.2. 19:49 9320
18 706 čt 8.2. 6:528.2. 9:42 9320
18 701 st 7.2. 6:047.2. 19:02 9320
18 704 út 6.2. 4:366.2. 23:28 9320


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.