Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 28. 10. 2014
Výrobní číslo: 10118
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 367 477 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 707 | pá 16.4. 4:48 | 16.4. 19:40 | 9320 | ||
26 | 713 | čt 15.4. 5:52 | 15.4. 23:01 | 9320 | ||
26 | 709 | st 14.4. 5:18 | 14.4. 22:02 | 9320 | ||
20 | 704 | út 13.4. 10:30 | 13.4. 21:26 | 9320*Z | ||
1 | 706 | út 13.4. 4:42 | 13.4. 7:25 | 9320*MU*1 | ||
1 | 705 | po 12.4. 4:22 | 12.4. 21:23 | 9320 | ||
25 | 702 | ne 11.4. 4:20 | 11.4. 22:44 | 9320 | ||
1 | 702 | so 10.4. 8:38 | 10.4. 23:20 | 9320 | ||
1 | 704 | pá 9.4. 6:03 | 9.4. 21:16 | 9320 | ||
18 | 702 | pá 2.4. 6:51 | 2.4. 22:45 | 9320 | ||
1 | 704 | čt 1.4. 6:03 | 1.4. 21:16 | 9320 | ||
1 | 702 | st 31.3. 4:29 | 31.3. 23:00 | 9320 | ||
25 | 715 | út 30.3. 5:02 | 30.3. 23:21 | 9320 | ||
20 | 701 | po 29.3. 5:22 | 29.3. 20:45 | 9320 | ||
1 | 708 | ne 28.3. 9:31 | 28.3. 20:45 | 9320 | ||
1 | 706 | so 27.3. 4:29 | 27.3. 20:45 | 9320 | ||
26 | 710 | pá 26.3. 5:30 | 26.3. 22:22 | 9320 | ||
26 | 710 | čt 25.3. 5:30 | 25.3. 22:22 | 9320 | ||
18 | 706 | st 24.3. 4:18 | 24.3. 22:45 | 9320 | ||
26 | 702 | út 23.3. 4:24 | 23.3. 23:21 | 9320 | ||
1 | 702 | po 22.3. 4:29 | 22.3. 23:00 | 9320 | ||
25 | 704 | ne 21.3. 9:42 | 21.3. 23:21 | 9320 | ||
25 | 702 | so 20.3. 4:20 | 20.3. 20:24 | 9320 | ||
8 | 702 | pá 19.3. 6:02 | 19.3. 22:54 | 9320 | ||
20 | 702 | čt 18.3. 5:45 | 18.3. 20:56 | 9320 |