Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9320

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Soundtrack festival Poděbrady (od 16. 6. 2019 do současnosti)
Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 10. 2014

Výrobní číslo: 10118

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 268 388 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  706 pá 16.8. 4:4716.8. 20:23 9320
22 717 čt 15.8. 6:2315.8. 20:48 9320
20 702 st 14.8. 5:4114.8. 20:23 9320
25 706 út 13.8. 5:2014.8. 1:03 9320
20 706 po 12.8. 5:0813.8. 0:00 9320
20 704 ne 11.8. 22:2011.8. 23:40 9320*Z
20 703 ne 11.8. 5:1411.8. 8:30 9320*MU
26 703 so 10.8. 7:5310.8. 23:25 9320
20 705 pá 9.8. 4:559.8. 19:25 9320
22 725 čt 8.8. 5:369.8. 0:36 9320
20 707 st 7.8. 5:228.8. 0:20 9320
 1  710 út 6.8. 14:036.8. 20:46 9320
 8  704 út 6.8. 5:396.8. 10:12 9320
22 707 po 5.8. 4:046.8. 0:29 9320
22 715 ne 4.8. 9:005.8. 0:52 9320
20 707 pá 2.8. 5:223.8. 0:20 9320
26 712 st 31.7. 4:2231.7. 19:52 9320
25 706 út 30.7. 5:2031.7. 1:03 9320
25 707 po 29.7. 5:3829.7. 22:41 9320
22 713 ne 28.7. 8:4528.7. 22:03 9320
22 715 so 27.7. 4:1728.7. 0:52 9320
20 708 pá 26.7. 6:4627.7. 0:40 9320
18 704 čt 25.7. 12:4026.7. 0:47 9320*Z1
 1  708 st 24.7. 4:4124.7. 22:06 9320
18 704 út 23.7. 6:1824.7. 0:47 9320
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.