Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9320

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Soundtrack Poděbrady 2021 (od září 2020 do současnosti)

Soundtrack Poděbrady 2021

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Soundtrack Poděbrady 2020 (od 16. 2. 2020 do září 2020)

Soundtrack Poděbrady 2020

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Soundtrack Poděbrady 2019 (od 16. 6. 2019 do 15. 2. 2020)

Soundtrack Poděbrady 2019

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 10. 2014

Výrobní číslo: 10118

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 367 477 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  707 pá 16.4. 4:4816.4. 19:40 9320
26 713 čt 15.4. 5:5215.4. 23:01 9320
26 709 st 14.4. 5:1814.4. 22:02 9320
20 704 út 13.4. 10:3013.4. 21:26 9320*Z
 1  706 út 13.4. 4:4213.4. 7:25 9320*MU*1
 1  705 po 12.4. 4:2212.4. 21:23 9320
25 702 ne 11.4. 4:2011.4. 22:44 9320
 1  702 so 10.4. 8:3810.4. 23:20 9320
 1  704 pá 9.4. 6:039.4. 21:16 9320
18 702 pá 2.4. 6:512.4. 22:45 9320
 1  704 čt 1.4. 6:031.4. 21:16 9320
 1  702 st 31.3. 4:2931.3. 23:00 9320
25 715 út 30.3. 5:0230.3. 23:21 9320
20 701 po 29.3. 5:2229.3. 20:45 9320
 1  708 ne 28.3. 9:3128.3. 20:45 9320
 1  706 so 27.3. 4:2927.3. 20:45 9320
26 710 pá 26.3. 5:3026.3. 22:22 9320
26 710 čt 25.3. 5:3025.3. 22:22 9320
18 706 st 24.3. 4:1824.3. 22:45 9320
26 702 út 23.3. 4:2423.3. 23:21 9320
 1  702 po 22.3. 4:2922.3. 23:00 9320
25 704 ne 21.3. 9:4221.3. 23:21 9320
25 702 so 20.3. 4:2020.3. 20:24 9320
 8  702 pá 19.3. 6:0219.3. 22:54 9320
20 702 čt 18.3. 5:4518.3. 20:56 9320
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Vojenské nem. ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.