Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9320

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Soundtrack festival Poděbrady (od 16. 6. 2019 do současnosti)

Soundtrack festival Poděbrady

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 10. 2014

Výrobní číslo: 10118

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 293 588 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  701 čt 23.1. 6:1323.1. 22:00 9320
22 717 st 22.1. 16:2023.1. 1:13 9320*Z
22 727 út 21.1. 14:2422.1. 0:54 9320
 8  704 út 21.1. 6:4221.1. 9:38 9320
20 705 po 20.1. 15:2721.1. 0:44 9320
18 706 po 20.1. 6:5120.1. 9:42 9320
26 719 pá 17.1. 6:2517.1. 9:18 9320
25 710 čt 16.1. 14:3017.1. 1:04 9320
22 729 čt 16.1. 4:5116.1. 10:19 9320
 8  706 st 15.1. 14:4515.1. 23:39 9320
 1  704 st 15.1. 6:4715.1. 9:46 9320
20 705 út 14.1. 15:2715.1. 0:44 9320
22 729 út 14.1. 4:5114.1. 10:19 9320
22 727 po 13.1. 14:2414.1. 0:54 9320
25 710 po 13.1. 6:3113.1. 10:03 9320
 8  708 so 11.1. 7:1911.1. 23:19 9320
25 712 út 7.1. 6:097.1. 23:08 9320
 8  704 pá 3.1. 5:393.1. 10:12 9320
 1  706 čt 2.1. 6:052.1. 20:01 9320
Rok 2019
93 701 út 31.12. 22:111.1. 7:02 9320
18 703 čt 26.12. 4:1626.12. 22:50 9320
18 702 st 25.12. 14:1526.12. 0:47 9320*Z1
18 703 út 24.12. 7:5124.12. 18:28 9320
 1  710 po 23.12. 14:0323.12. 20:46 9320
 1  701 so 21.12. 4:2121.12. 21:31 9320
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8252+8564
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9283

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.