Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9320

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 10. 2014

Výrobní číslo: 10118

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 252 857 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 703 st 14.11. 4:1614.11. 21:23 9320
18 702 út 13.11. 6:2014.11. 1:06 9320
18 704 ne 11.11. 4:3611.11. 8:40 9320*MU
23 704 so 10.11. 8:3910.11. 23:02 9320
18 706 pá 9.11. 14:519.11. 19:47 9320
18 706 pá 9.11. 6:519.11. 9:42 9320
18 704 čt 8.11. 4:368.11. 23:28 9320
18 702 st 7.11. 6:208.11. 0:51 9320
18 713 út 6.11. 5:487.11. 0:46 9320
18 704 po 5.11. 4:365.11. 23:28 9320
18 704 ne 4.11. 4:165.11. 0:46 9320
18 705 so 3.11. 4:364.11. 1:06 9320
18 713 pá 2.11. 5:483.11. 0:46 9320
18 713 čt 1.11. 5:482.11. 0:46 9320
18 703 út 30.10. 4:1630.10. 21:23 9320
18 702 po 29.10. 6:2030.10. 1:06 9320
18 705 ne 28.10. 8:2928.10. 23:28 9320
18 703 so 27.10. 7:5128.10. 0:33 9320
18 711 pá 26.10. 5:2926.10. 18:22 9320
18 704 čt 25.10. 4:3625.10. 23:28 9320
18 703 st 24.10. 4:1624.10. 21:23 9320
18 713 út 23.10. 5:4824.10. 0:47 9320
18 704 po 22.10. 4:3622.10. 23:28 9320
18 702 ne 21.10. 9:5222.10. 0:47 9320
18 704 so 20.10. 4:1620.10. 22:50 9320
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.