Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9320

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Soundtrack festival Poděbrady (od 16. 6. 2019 do současnosti)
Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 10. 2014

Výrobní číslo: 10118

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 256 733 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 709 po 24.6. 3:4425.6. 0:36 9320
 1  707 ne 23.6. 4:4124.6. 1:22 9320
20 702 so 22.6. 8:0523.6. 0:24 9320
22 731 pá 21.6. 6:3621.6. 14:30 9320*MU
18 703 čt 20.6. 4:1620.6. 21:24 9320
22 702 st 19.6. 5:5320.6. 1:32 9320
 8  710 út 18.6. 5:5618.6. 20:08 9320
 1  704 po 17.6. 14:0617.6. 18:56 9320
22 734 po 17.6. 6:5217.6. 9:48 9320
22 715 pá 14.6. 4:3815.6. 1:16 9320
22 717 čt 13.6. 4:5514.6. 1:15 9320
22 714 st 12.6. 5:2112.6. 19:37 9320
26 718 út 11.6. 5:3112.6. 0:21 9320
22 709 po 10.6. 3:4411.6. 0:36 9320
22 722 ne 9.6. 3:4410.6. 1:16 9320
26 703 so 8.6. 5:238.6. 11:50 9320*MU
18 711 pá 7.6. 5:297.6. 18:22 9320
20 713 čt 6.6. 18:007.6. 0:04 9320*Z
26 505 st 5.6. 14:005.6. 14:54 9320*Z1
18 704 út 4.6. 4:364.6. 13:00 9320*MU*1
22 717 po 3.6. 4:554.6. 1:12 9320
 8  705 ne 2.6. 12:503.6. 0:56 9320*Z2
26 710 so 1.6. 4:421.6. 16:50 9320*MU
 1  713 pá 31.5. 6:0531.5. 20:16 9320
22 710 čt 30.5. 4:0431.5. 0:32 9320
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8548+8549
*1 = nehoda v Podbabě
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.