Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9319

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nintendo/Super Mario (od 28. 10. 2023 do současnosti)

Nintendo/Super Mario

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Nintendo/Zelda: Tears of the Kingdom (od 14. 5. 2023 do 28. 10. 2023)

Nintendo/Zelda: Tears of the Kingdom

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PrahaIN.cz (od 5. 11. 2022 do 25. 3. 2023)

PrahaIN.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Quantcom (od 5. 2. 2022 do 5. 11. 2022)

Quantcom

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 21. 10. 2014

Výrobní číslo: 10117

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 440 201 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  709 dnes 4:3728.2. 0:44 9319
26 720 po 26.2. 5:3127.2. 0:57 9319
22 713 ne 25.2. 8:5426.2. 0:59 9319
18 705 so 24.2. 7:2424.2. 22:15 9319
18 712 pá 23.2. 4:2223.2. 18:54 9319
26 715 čt 22.2. 4:3822.2. 15:35 9319*MU
25 707 st 21.2. 6:0022.2. 0:48 9319
22 709 út 20.2. 4:5320.2. 19:34 9319
26 712 po 19.2. 4:1819.2. 23:57 9319
22 709 ne 18.2. 5:1319.2. 1:19 9319
26 714 pá 16.2. 4:5816.2. 20:31 9319
22 726 čt 15.2. 5:5016.2. 0:05 9319
 8  706 st 14.2. 4:3415.2. 0:21 9319
26 706 út 13.2. 6:1914.2. 0:57 9319
25 705 po 12.2. 4:5012.2. 23:23 9319
20 708 ne 11.2. 8:4912.2. 0:27 9319
20 703 so 10.2. 5:2710.2. 23:47 9319
22 714 pá 9.2. 4:1310.2. 0:19 9319
20 705 čt 8.2. 15:059.2. 1:07 9319*Z1
18 702 st 7.2. 5:478.2. 0:30 9319
26 714 út 6.2. 4:586.2. 20:31 9319
22 731 po 5.2. 6:386.2. 0:35 9319
22 725 ne 4.2. 5:214.2. 18:39 9319
22 720 so 3.2. 4:334.2. 0:35 9319
9+26 734 pá 2.2. 6:353.2. 0:18 9319
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9276

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.