Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9319

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 21. 10. 2014

Výrobní číslo: 10117

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 201 557 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
22 705 so 23.12. 7:0123.12. 12:30 9319*MU*1
18 711 pá 22.12. 5:3022.12. 18:22 9319
18 706 čt 21.12. 14:5321.12. 19:49 9319
18 706 čt 21.12. 6:5221.12. 9:42 9319
18 703 st 20.12. 4:1620.12. 21:30 9319
22 731 út 19.12. 6:3719.12. 20:09 9319
22 707 po 18.12. 6:2318.12. 14:15 9319*MU
18 704 so 16.12. 4:1616.12. 22:50 9319
18 704 pá 15.12. 4:3615.12. 23:28 9319
22 711 čt 14.12. 14:0014.12. 22:01 9319*Z
22 734 út 12.12. 15:2012.12. 23:38 9319
18 706 út 12.12. 6:5212.12. 9:42 9319
18 703 po 11.12. 4:1611.12. 21:30 9319
22 709 ne 10.12. 4:5511.12. 1:33 9319
22 715 so 9.12. 3:449.12. 22:38 9319
18 702 pá 8.12. 6:159.12. 1:07 9319
18 701 čt 7.12. 4:467.12. 20:16 9319
18 707 st 6.12. 6:527.12. 0:08 9319
18 701 út 5.12. 4:465.12. 20:16 9319
18 710 po 4.12. 4:364.12. 20:00 9319
22 707 ne 3.12. 4:293.12. 23:34 9319
22 715 so 2.12. 5:593.12. 0:50 9319
22 707 pá 1.12. 5:382.12. 1:00 9319
18 713 čt 30.11. 14:531.12. 0:46 9319
18 709 čt 30.11. 5:4830.11. 13:05 9319*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9319 do 9341 na křiž. V Olšinách x Pod Rapidem ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9330

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.