Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9319

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 21. 10. 2014

Výrobní číslo: 10117

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 215 569 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 704 pá 25.9. 10:0025.9. 23:46 9319*Z
22 730 st 23.9. 4:5423.9. 23:10 9319
22 723 út 22.9. 6:3823.9. 0:55 9319
22 737 po 21.9. 6:0921.9. 9:55 9319
 1  706 ne 20.9. 4:2220.9. 23:02 9319
 1  701 so 19.9. 4:2220.9. 1:21 9319
25 711 pá 18.9. 4:3819.9. 1:42 9319
15 702 čt 17.9. 6:0518.9. 0:35 9319
26 709 st 16.9. 5:1917.9. 0:41 9319
26 702 út 15.9. 6:3715.9. 20:38 9319
12 711 po 14.9. 5:4114.9. 9:32 9319
25 718 pá 11.9. 6:3011.9. 10:33 9319
18 701 čt 10.9. 5:3910.9. 20:15 9319
26 715 st 9.9. 6:079.9. 20:08 9319
22 707 út 8.9. 4:258.9. 19:43 9319
25 711 po 7.9. 4:388.9. 1:43 9319
22 712 ne 6.9. 4:056.9. 21:46 9319
22 710 so 5.9. 14:206.9. 1:31 9319*Z1
25 718 čt 3.9. 6:303.9. 10:33 9319
22 738 st 2.9. 7:082.9. 10:07 9319
22 739 út 1.9. 6:351.9. 9:27 9319
18 707 po 31.8. 6:321.9. 0:47 9319
20 705 pá 28.8. 5:1028.8. 20:53 9319
22 729 čt 27.8. 6:0928.8. 0:31 9319
26 702 st 26.8. 5:5426.8. 20:40 9319
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9335
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.