Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9318

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
„Eurotramvaj“ k předsednictví ČR v Radě EU (od 19. 6. 2022 do současnosti)

„Eurotramvaj“ k předsednictví ČR v Radě EU

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 10. 2014

Výrobní číslo: 10116

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 395 291 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 709 dnes 5:534.7. 20:18 9318
22 721 ne 3.7. 4:254.7. 0:17 9318
 8  703 so 2.7. 6:543.7. 0:58 9318
26 704 pá 1.7. 5:112.7. 0:43 9318
18 703 čt 30.6. 11:401.7. 0:14 9318*Z1
14 419 čt 30.6. 6:0630.6. 9:39 9318
17 422 st 29.6. 5:5029.6. 20:13 9318
11 406 út 28.6. 4:4929.6. 0:53 9318
17 418 po 27.6. 5:3027.6. 19:53 9318
17 408 ne 26.6. 4:3827.6. 1:25 9318
1+17 428 so 25.6. 6:3526.6. 1:25 9318
17 411 pá 24.6. 7:0625.6. 0:16 9318
 3  409 pá 17.6. 14:5817.6. 20:29 9318
22 722 pá 17.6. 5:5017.6. 9:09 9318
22 726 čt 16.6. 15:4816.6. 19:17 9318
22 722 čt 16.6. 5:5016.6. 9:09 9318
18 709 st 15.6. 14:3315.6. 20:56 9318
22 722 st 15.6. 5:5015.6. 9:09 9318
25 703 út 14.6. 14:0414.6. 19:51 9318
18 709 út 14.6. 5:1514.6. 9:51 9318
20 714 po 13.6. 14:5914.6. 0:03 9318
22 726 po 13.6. 6:0213.6. 9:17 9318
22 726 pá 10.6. 6:0210.6. 9:17 9318
22 702 čt 9.6. 5:599.6. 20:41 9318
18 705 st 8.6. 10:409.6. 0:29 9318*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9239
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.