Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9318

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
30 let ČR (od 22. 1. 2023 do 13. 4. 2024)

30 let ČR

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
„Eurotramvaj“ k předsednictví ČR v Radě EU (od 19. 6. 2022 do 22. 1. 2023)

„Eurotramvaj“ k předsednictví ČR v Radě EU

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 10. 2014

Výrobní číslo: 10116

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 525 840 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 720 pá 24.5. 6:2124.5. 9:42 9318
 8  713 čt 23.5. 5:2523.5. 19:31 9318
 1  701 st 22.5. 6:2522.5. 20:11 9318
22 719 út 21.5. 6:4622.5. 0:19 9318
25 701 po 20.5. 5:2320.5. 20:03 9318
18 702 pá 17.5. 5:3717.5. 18:54 9318
 8  709 čt 16.5. 4:3416.5. 18:59 9318
30 715 st 15.5. 14:2416.5. 0:54 9318
 8  714 st 15.5. 7:0615.5. 9:49 9318
22 741 út 14.5. 6:3514.5. 19:04 9318
22 718 po 13.5. 15:2813.5. 18:59 9318
25 709 po 13.5. 5:4213.5. 10:13 9318
22 716 pá 10.5. 15:1210.5. 20:10 9318*MU
22 718 pá 10.5. 6:0910.5. 9:18 9318
25 701 čt 9.5. 5:239.5. 20:03 9318
 8  703 st 8.5. 4:349.5. 0:05 9318
22 737 út 7.5. 5:588.5. 0:05 9318
22 702 po 6.5. 4:216.5. 22:15 9318
9+22 729 ne 5.5. 4:536.5. 0:55 9318
 8  707 so 4.5. 5:545.5. 0:39 9318
25 702 pá 3.5. 4:423.5. 22:02 9318
25 702 út 30.4. 4:4230.4. 22:02 9318
18 704 po 29.4. 4:2230.4. 0:51 9318
20 702 ne 28.4. 5:0728.4. 23:13 9318
22 708 so 27.4. 7:2028.4. 0:55 9318
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.