Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9318

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 10. 2014

Výrobní číslo: 10116

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 278 921 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 702 ne 20.9. 9:3021.9. 1:31 9318
20 704 so 19.9. 4:5720.9. 0:39 9318
25 702 pá 18.9. 5:2318.9. 21:40 9318
15 701 čt 17.9. 4:0517.9. 20:17 9318
26 712 st 16.9. 5:3417.9. 1:21 9318
18 701 út 15.9. 5:3015.9. 20:15 9318
15 703 po 14.9. 4:2515.9. 0:55 9318
12 703 ne 13.9. 4:2013.9. 22:51 9318
22 709 so 12.9. 6:4513.9. 1:11 9318
 1  715 pá 11.9. 6:4811.9. 9:13 9318
 1  704 čt 10.9. 4:2210.9. 21:17 9318
22 725 st 9.9. 5:0810.9. 1:15 9318
 8  708 út 8.9. 4:488.9. 19:42 9318
 1  704 po 7.9. 4:227.9. 21:19 9318
18 704 ne 6.9. 4:377.9. 1:07 9318
22 720 so 5.9. 6:295.9. 23:55 9318
 1  708 pá 4.9. 5:024.9. 20:01 9318
22 723 čt 3.9. 6:384.9. 0:55 9318
26 721 st 2.9. 6:232.9. 9:39 9318
25 702 út 1.9. 5:241.9. 21:41 9318
22 718 po 31.8. 5:571.9. 0:20 9318
22 711 ne 30.8. 4:1631.8. 0:35 9318
26 702 so 29.8. 5:3430.8. 1:21 9318
18 711 pá 28.8. 5:4928.8. 20:23 9318
22 713 čt 27.8. 4:5428.8. 0:15 9318


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.