Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9318

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 10. 2014

Výrobní číslo: 10116

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 321 371 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 715 út 11.5. 5:0211.5. 21:08 9318
22 721 po 10.5. 5:2010.5. 23:50 9318
22 701 ne 9.5. 4:219.5. 23:10 9318
22 718 so 8.5. 5:158.5. 23:14 9318
22 725 pá 7.5. 4:217.5. 23:14 9318
22 731 čt 6.5. 5:076.5. 23:30 9318
 4  106 út 4.5. 5:594.5. 9:55 9318
11 102 po 3.5. 5:013.5. 20:41 9318
14 105 ne 2.5. 5:052.5. 22:39 9318
 7  103 pá 30.4. 6:1830.4. 19:26 9318
 7  104 čt 29.4. 4:4429.4. 23:03 9318
11 108 st 28.4. 6:0028.4. 23:30 9318
11 102 út 27.4. 5:0127.4. 20:41 9318
 6  102 po 26.4. 5:3626.4. 22:14 9318
22 707 čt 22.4. 4:5422.4. 7:55 9318*MU
22 705 st 21.4. 4:4021.4. 22:30 9318
22 724 út 20.4. 6:1920.4. 22:55 9318
22 705 po 19.4. 4:4019.4. 22:30 9318
22 701 ne 18.4. 4:2118.4. 23:10 9318
22 703 so 17.4. 4:0517.4. 23:30 9318
22 710 čt 15.4. 5:1515.4. 23:10 9318
22 731 út 13.4. 5:0713.4. 14:00 9318*MU*1
22 721 po 12.4. 5:4912.4. 22:19 9318
22 710 ne 11.4. 9:0911.4. 22:57 9318
22 714 so 10.4. 4:2510.4. 22:19 9318
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Národní třídě DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.