Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 14. 10. 2014
Výrobní číslo: 10116
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 527 175 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 701 | st 20.11. 6:26 | 20.11. 23:55 | 9318 | ||
26 | 718 | út 19.11. 5:17 | 19.11. 21:51 | 9318 | ||
1 | 707 | po 18.11. 14:53 | 19.11. 1:05 | 9318 | ||
22 | 725 | po 18.11. 6:17 | 18.11. 9:34 | 9318 | ||
22 | 721 | ne 17.11. 7:33 | 18.11. 0:39 | 9318 | ||
26 | 710 | so 16.11. 4:38 | 16.11. 23:35 | 9318 | ||
22 | 725 | pá 15.11. 15:36 | 16.11. 0:19 | 9318 | ||
22 | 720 | pá 24.5. 6:21 | 24.5. 9:42 | 9318 | ||
8 | 713 | čt 23.5. 5:25 | 23.5. 19:31 | 9318 | ||
1 | 701 | st 22.5. 6:25 | 22.5. 20:11 | 9318 | ||
22 | 719 | út 21.5. 6:46 | 22.5. 0:19 | 9318 | ||
25 | 701 | po 20.5. 5:23 | 20.5. 20:03 | 9318 | ||
18 | 702 | pá 17.5. 5:37 | 17.5. 18:54 | 9318 | ||
8 | 709 | čt 16.5. 4:34 | 16.5. 18:59 | 9318 | ||
30 | 715 | st 15.5. 14:24 | 16.5. 0:54 | 9318 | ||
8 | 714 | st 15.5. 7:06 | 15.5. 9:49 | 9318 | ||
22 | 741 | út 14.5. 6:35 | 14.5. 19:04 | 9318 | ||
22 | 718 | po 13.5. 15:28 | 13.5. 18:59 | 9318 | ||
25 | 709 | po 13.5. 5:42 | 13.5. 10:13 | 9318 | ||
22 | 716 | pá 10.5. 15:12 | 10.5. 20:10 | 9318*MU | ||
22 | 718 | pá 10.5. 6:09 | 10.5. 9:18 | 9318 | ||
25 | 701 | čt 9.5. 5:23 | 9.5. 20:03 | 9318 | ||
8 | 703 | st 8.5. 4:34 | 9.5. 0:05 | 9318 | ||
22 | 737 | út 7.5. 5:58 | 8.5. 0:05 | 9318 | ||
22 | 702 | po 6.5. 4:21 | 6.5. 22:15 | 9318 |