Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9318

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 10. 2014

Výrobní číslo: 10116

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 264 506 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 722 st 8.7. 5:339.7. 1:15 9318
18 711 út 7.7. 5:497.7. 20:23 9318
 1  701 po 6.7. 4:526.7. 22:09 9318
22 707 ne 5.7. 4:256.7. 0:55 9318
22 720 so 4.7. 7:545.7. 1:15 9318
20 701 pá 3.7. 6:003.7. 20:21 9318
26 706 čt 2.7. 4:462.7. 14:00 9318*MU
20 705 st 1.7. 5:101.7. 20:53 9318
26 708 út 30.6. 5:041.7. 0:01 9318
20 708 po 29.6. 5:4129.6. 8:53 9318
18 702 ne 28.6. 9:5328.6. 22:28 9318
18 705 pá 26.6. 15:3026.6. 20:38 9318*Z
25 718 pá 26.6. 6:3026.6. 10:33 9318
18 706 čt 25.6. 4:1725.6. 22:50 9318
22 718 st 24.6. 6:2625.6. 1:31 9318
 8  708 út 23.6. 4:4823.6. 19:42 9318
18 707 po 22.6. 6:3223.6. 0:47 9318
18 702 ne 21.6. 9:5322.6. 0:47 9318
20 702 pá 19.6. 4:5619.6. 19:23 9318
25 707 čt 18.6. 6:1018.6. 20:10 9318
 8  708 st 17.6. 4:4817.6. 19:42 9318
22 730 út 16.6. 5:2016.6. 23:01 9318
25 709 po 15.6. 4:2115.6. 23:18 9318
22 708 ne 14.6. 4:4515.6. 1:15 9318
20 701 so 13.6. 5:2013.6. 23:39 9318
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9311

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.