Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9318

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 10. 2014

Výrobní číslo: 10116

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 371 201 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 710 út 30.11. 4:4630.11. 20:48 9318
18 703 po 29.11. 6:1830.11. 0:14 9318
 1  704 ne 28.11. 4:2828.11. 21:01 9318
22 703 so 27.11. 4:5428.11. 1:13 9318
26 719 pá 26.11. 21:0027.11. 0:04 9318*Z1
18 701 pá 26.11. 4:2326.11. 15:40 9318*MU
 8  712 čt 25.11. 6:0926.11. 0:58 9318
22 723 st 24.11. 6:4025.11. 0:53 9318
18 709 út 23.11. 14:3323.11. 20:56 9318
22 732 út 23.11. 6:5423.11. 9:49 9318
20 711 po 22.11. 6:4722.11. 18:34 9318
 1  701 pá 19.11. 6:2619.11. 20:40 9318
26 719 čt 18.11. 15:2519.11. 0:04 9318
 1  702 út 16.11. 6:2917.11. 0:47 9318
 1  703 po 15.11. 5:0415.11. 15:55 9318*MU
22 712 ne 14.11. 4:5415.11. 0:57 9318
26 708 pá 12.11. 6:2313.11. 0:43 9318
 8  701 čt 11.11. 4:3211.11. 19:16 9318
22 715 st 10.11. 4:4910.11. 23:57 9318
22 715 út 9.11. 4:499.11. 23:57 9318
22 712 po 8.11. 4:148.11. 21:04 9318
22 714 ne 7.11. 4:348.11. 0:57 9318
26 709 so 6.11. 5:337.11. 0:43 9318
25 713 pá 5.11. 4:275.11. 18:42 9318
22 706 čt 4.11. 5:585.11. 1:13 9318
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261+8523
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.