Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9318

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 10. 2014

Výrobní číslo: 10116

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 242 108 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 711 po 30.4. 5:2930.4. 18:22 9318
18 701 pá 27.4. 6:0427.4. 19:02 9318
18 713 čt 26.4. 5:4927.4. 0:47 9318
18 711 st 25.4. 5:3025.4. 18:22 9318
18 701 út 24.4. 6:0424.4. 19:02 9318
18 711 po 23.4. 5:3023.4. 18:22 9318
18 711 pá 20.4. 6:1420.4. 20:08 9318
18 701 čt 19.4. 6:0419.4. 19:02 9318
18 711 st 18.4. 5:3018.4. 18:22 9318
18 713 út 17.4. 5:4918.4. 0:47 9318
18 704 po 16.4. 4:3616.4. 23:28 9318
22 713 ne 15.4. 3:4416.4. 1:14 9318
22 709 so 14.4. 6:0715.4. 1:33 9318
18 703 pá 13.4. 4:1613.4. 21:30 9318
18 702 čt 12.4. 6:2113.4. 1:07 9318
18 701 st 11.4. 6:0411.4. 19:02 9318
18 702 út 10.4. 6:2111.4. 1:07 9318
18 702 po 9.4. 6:2110.4. 1:07 9318
18 701 ne 8.4. 11:519.4. 0:47 9318
9+22 726 so 7.4. 4:438.4. 0:53 9318
22 709 pá 6.4. 3:447.4. 0:34 9318
18 702 čt 5.4. 6:216.4. 1:07 9318
18 703 st 4.4. 4:164.4. 21:30 9318
18 702 út 3.4. 6:214.4. 1:07 9318
22 717 po 2.4. 13:112.4. 23:00 9318


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.