Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9318

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 10. 2014

Výrobní číslo: 10116

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 220 313 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 710 so 20.1. 6:2720.1. 23:08 9318
22 710 pá 19.1. 4:0420.1. 0:31 9318
22 717 čt 18.1. 4:5519.1. 1:15 9318
20 707 st 17.1. 18:0017.1. 20:34 9318*Z
18 702 út 16.1. 6:2117.1. 1:07 9318
22 714 po 15.1. 5:2215.1. 19:36 9318
22 710 pá 12.1. 3:4412.1. 21:01 9318
18 704 čt 11.1. 6:1912.1. 1:07 9318
1+10 705 út 9.1. 13:4710.1. 1:00 9318
1+10 705 út 9.1. 5:229.1. 10:11 9318
22 727 po 8.1. 4:528.1. 23:18 9318
22 707 ne 7.1. 4:238.1. 0:53 9318
22 715 so 6.1. 3:446.1. 22:38 9318
18 704 pá 5.1. 6:196.1. 1:07 9318
18 702 čt 4.1. 13:584.1. 20:38 9318
18 702 čt 4.1. 5:294.1. 10:18 9318
18 704 st 3.1. 6:194.1. 1:07 9318
22 710 út 2.1. 3:442.1. 21:02 9318
22 708 po 1.1. 7:372.1. 1:13 9318
Rok 2017
22+97 751 ne 31.12. 4:231.1. 7:03 9318
22 704 so 30.12. 6:4131.12. 0:28 9318
22 710 pá 29.12. 3:4429.12. 21:02 9318
18 704 čt 28.12. 6:1929.12. 1:07 9318
22 721 út 26.12. 8:0727.12. 0:08 9318
22 708 po 25.12. 7:3726.12. 1:13 9318
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9388

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.