Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9318

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 10. 2014

Výrobní číslo: 10116

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 291 731 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  704 ne 29.11. 4:4229.11. 23:21 9318
26 701 so 28.11. 8:1528.11. 22:22 9318
20 704 pá 27.11. 6:0827.11. 21:27 9318
22 704 st 25.11. 4:0525.11. 23:32 9318
25 715 út 24.11. 5:0224.11. 23:22 9318
26 711 po 23.11. 5:3423.11. 22:42 9318
22 714 ne 22.11. 4:0522.11. 22:20 9318
25 704 so 21.11. 7:0221.11. 23:22 9318
22 733 pá 20.11. 5:5820.11. 22:54 9318
20 704 po 16.11. 6:0816.11. 21:27 9318
26 706 so 14.11. 6:3314.11. 22:05 9318*MU*1
25 704 pá 13.11. 5:3713.11. 21:42 9318
22 711 čt 12.11. 4:4012.11. 22:31 9318
25 706 st 11.11. 6:4011.11. 19:55 9318*Z
25 105 st 11.11. 5:2511.11. 6:40 9318*Z
25 706 st 11.11. 4:0111.11. 5:25 9318*MU
 8  707 út 10.11. 4:4810.11. 19:42 9318
22 701 po 9.11. 6:079.11. 23:12 9318
 1  702 pá 6.11. 4:296.11. 21:01 9318
26 713 čt 5.11. 5:525.11. 23:01 9318
22 703 út 3.11. 4:163.11. 21:03 9318
 1  706 po 2.11. 4:422.11. 23:21 9318
26 702 ne 1.11. 5:342.11. 1:21 9318
22 720 so 31.10. 6:2931.10. 23:55 9318
22 704 pá 30.10. 6:4131.10. 0:31 9318
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = úmrtí osoby ve vozidle
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9053

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.