Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9317

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
XVII. všesokolský slet (od 17. 3. 2024 do současnosti)

XVII. všesokolský slet

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 7. 10. 2014

Výrobní číslo: 10115

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 519 019 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 704 pá 19.7. 6:0219.7. 21:32 9317
26 705 čt 18.7. 15:0619.7. 0:36 9317
20 708 út 16.7. 14:3616.7. 22:42 9317
22 730 út 16.7. 6:1916.7. 9:30 9317
 8  702 po 15.7. 5:4715.7. 19:47 9317
22 707 ne 14.7. 9:5715.7. 0:56 9317
18 705 pá 12.7. 15:1012.7. 19:39 9317
22 730 pá 12.7. 6:1912.7. 9:30 9317
18 705 čt 11.7. 15:1011.7. 19:39 9317
18 705 čt 11.7. 5:1811.7. 9:35 9317
18 704 st 10.7. 6:0910.7. 21:40 9317
22 727 út 9.7. 6:1010.7. 0:05 9317
25 707 po 8.7. 4:428.7. 22:42 9317
26 710 ne 7.7. 4:397.7. 23:36 9317
18 701 so 6.7. 4:417.7. 0:51 9317
22 721 pá 5.7. 4:536.7. 0:56 9317
22 705 čt 4.7. 5:084.7. 20:11 9317
Zvl 779 st 3.7. 8:003.7. 15:00 9317
22 727 út 2.7. 6:103.7. 0:05 9317
20 715 po 1.7. 6:121.7. 20:09 9317
 8  703 ne 30.6. 4:341.7. 0:05 9317
26 711 so 29.6. 4:5929.6. 23:56 9317
22 715 pá 28.6. 4:1628.6. 19:43 9317
20 716 čt 27.6. 14:4828.6. 1:07 9317
20 713 čt 27.6. 5:0727.6. 10:07 9317


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.