Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 7. 10. 2014
Výrobní číslo: 10115
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 426 651 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 725 | po 14.3. 4:53 | 14.3. 22:37 | 9317*MU*1 | ||
22 | 711 | ne 13.3. 4:14 | 14.3. 0:33 | 9317 | ||
22 | 715 | so 12.3. 7:42 | 13.3. 0:57 | 9317 | ||
22 | 720 | pá 11.3. 4:24 | 12.3. 0:33 | 9317 | ||
22 | 722 | čt 10.3. 4:34 | 11.3. 0:53 | 9317 | ||
22 | 703 | st 9.3. 15:30 | 10.3. 0:37 | 9317*Z1 | ||
20 | 714 | st 9.3. 5:40 | 9.3. 9:38 | 9317 | ||
1 | 701 | út 8.3. 4:48 | 9.3. 0:47 | 9317 | ||
25 | 702 | po 7.3. 5:39 | 7.3. 22:04 | 9317 | ||
26 | 710 | ne 6.3. 5:33 | 6.3. 22:35 | 9317 | ||
25 | 706 | so 5.3. 4:47 | 5.3. 23:26 | 9317 | ||
18 | 702 | pá 4.3. 6:18 | 5.3. 0:14 | 9317 | ||
8 | 704 | čt 3.3. 6:38 | 3.3. 21:48 | 9317 | ||
18 | 702 | st 2.3. 6:18 | 3.3. 0:14 | 9317 | ||
22 | 117 | út 1.3. 7:00 | 1.3. 8:20 | 9317*Z2 | ||
7+22 | 537 | po 28.2. 14:45 | 28.2. 16:00 | 9317*Z3 | ||
26 | 708 | so 26.2. 5:13 | 27.2. 0:23 | 9317 | ||
22 | 703 | pá 25.2. 6:48 | 26.2. 0:37 | 9317 | ||
22 | 732 | čt 24.2. 5:51 | 24.2. 9:17 | 9317 | ||
25 | 716 | st 23.2. 6:54 | 23.2. 10:41 | 9317 | ||
26 | 702 | út 22.2. 5:10 | 23.2. 0:43 | 9317 | ||
20 | 713 | po 21.2. 7:00 | 22.2. 0:23 | 9317 | ||
18 | 704 | st 16.2. 6:33 | 16.2. 18:00 | 9317*MU | ||
18 | 701 | út 15.2. 4:23 | 15.2. 21:47 | 9317 | ||
26 | 701 | po 14.2. 4:52 | 14.2. 19:09 | 9317 |