Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9317

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 7. 10. 2014

Výrobní číslo: 10115

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 286 865 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 713 pá 24.1. 5:4825.1. 0:47 9317
 8  712 čt 23.1. 5:3923.1. 18:58 9317
18 702 st 22.1. 6:2023.1. 1:07 9317
18 703 út 21.1. 4:1621.1. 21:30 9317
25 713 po 20.1. 4:2021.1. 1:44 9317
 1  701 pá 17.1. 4:4017.1. 18:36 9317
20 705 čt 16.1. 15:2717.1. 0:44 9317
22 715 st 15.1. 4:3815.1. 13:30 9317*MU
26 708 út 14.1. 4:2215.1. 1:19 9317
22 715 po 13.1. 4:3814.1. 1:17 9317
22 716 ne 12.1. 4:2313.1. 0:53 9317
22 713 so 11.1. 6:4812.1. 1:17 9317
20 707 pá 10.1. 5:1110.1. 20:05 9317
26 705 čt 9.1. 6:189.1. 22:25 9317
20 701 st 8.1. 6:308.1. 19:11 9317
25 715 út 7.1. 4:397.1. 18:42 9317
25 710 po 6.1. 14:307.1. 1:04 9317
26 714 po 6.1. 7:116.1. 10:08 9317
22 716 ne 5.1. 4:236.1. 0:53 9317
22 707 so 4.1. 7:155.1. 0:54 9317
20 701 pá 3.1. 14:343.1. 23:44 9317
22 723 pá 3.1. 5:283.1. 10:32 9317
18 711 čt 2.1. 5:482.1. 20:15 9317
22 718 st 1.1. 7:561.1. 22:20 9317*MU
Rok 2019
18 703 út 31.12. 4:1631.12. 22:50 9317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.