Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9317

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 7. 10. 2014

Výrobní číslo: 10115

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 332 571 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  706 st 23.9. 4:4223.9. 21:37 9317
 1  702 út 22.9. 4:2923.9. 1:21 9317
22 728 po 21.9. 5:2022.9. 1:11 9317
26 710 ne 20.9. 4:4421.9. 0:21 9317
26 708 so 19.9. 4:2419.9. 23:46 9317
26 710 pá 18.9. 5:2919.9. 1:01 9317
12 710 čt 17.9. 4:2017.9. 22:12 9317
 2  711 st 16.9. 5:1817.9. 1:11 9317
15 703 út 15.9. 4:2516.9. 0:55 9317
15 710 po 14.9. 4:1815.9. 0:05 9317
26 701 ne 13.9. 5:2314.9. 1:01 9317
20 703 so 12.9. 4:3613.9. 0:19 9317
22 721 pá 11.9. 6:2612.9. 0:35 9317
22 739 čt 10.9. 6:3510.9. 9:27 9317
 1  705 st 9.9. 6:169.9. 21:21 9317
26 715 út 8.9. 11:508.9. 20:08 9317*Z
26 719 po 7.9. 4:247.9. 10:19 9317
22 714 ne 6.9. 4:257.9. 1:15 9317
26 710 so 5.9. 7:336.9. 0:21 9317
 8  702 pá 4.9. 5:555.9. 0:35 9317
18 701 čt 3.9. 5:393.9. 20:15 9317
26 704 st 2.9. 6:502.9. 23:46 9317
20 701 út 1.9. 6:312.9. 0:39 9317
22 704 po 31.8. 6:441.9. 0:31 9317
26 701 ne 30.8. 5:2331.8. 1:01 9317
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9388

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.