Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9317

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 7. 10. 2014

Výrobní číslo: 10115

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 426 651 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 725 po 14.3. 4:5314.3. 22:37 9317*MU*1
22 711 ne 13.3. 4:1414.3. 0:33 9317
22 715 so 12.3. 7:4213.3. 0:57 9317
22 720 pá 11.3. 4:2412.3. 0:33 9317
22 722 čt 10.3. 4:3411.3. 0:53 9317
22 703 st 9.3. 15:3010.3. 0:37 9317*Z1
20 714 st 9.3. 5:409.3. 9:38 9317
 1  701 út 8.3. 4:489.3. 0:47 9317
25 702 po 7.3. 5:397.3. 22:04 9317
26 710 ne 6.3. 5:336.3. 22:35 9317
25 706 so 5.3. 4:475.3. 23:26 9317
18 702 pá 4.3. 6:185.3. 0:14 9317
 8  704 čt 3.3. 6:383.3. 21:48 9317
18 702 st 2.3. 6:183.3. 0:14 9317
22 117 út 1.3. 7:001.3. 8:20 9317*Z2
7+22 537 po 28.2. 14:4528.2. 16:00 9317*Z3
26 708 so 26.2. 5:1327.2. 0:23 9317
22 703 pá 25.2. 6:4826.2. 0:37 9317
22 732 čt 24.2. 5:5124.2. 9:17 9317
25 716 st 23.2. 6:5423.2. 10:41 9317
26 702 út 22.2. 5:1023.2. 0:43 9317
20 713 po 21.2. 7:0022.2. 0:23 9317
18 704 st 16.2. 6:3316.2. 18:00 9317*MU
18 701 út 15.2. 4:2315.2. 21:47 9317
26 701 po 14.2. 4:5214.2. 19:09 9317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9317 do 8516+8507 v zastávce Hadovka ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8367+8363
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8253+8571

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.