Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9317

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 7. 10. 2014

Výrobní číslo: 10115

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 436 821 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+20 704 dnes 5:0824.3. 22:43 9317
15+20 706 čt 23.3. 5:2623.3. 19:37 9317
26 703 st 22.3. 7:2822.3. 23:33 9317
 8  701 út 21.3. 4:3122.3. 0:06 9317
15+20 707 po 20.3. 14:4520.3. 21:19 9317
 8  509 so 18.3. 17:5018.3. 18:21 9317*Z1
 8  701 pá 17.3. 4:3117.3. 12:50 9317*MU
32 711 čt 16.3. 5:4317.3. 0:57 9317
 1  703 st 15.3. 4:3415.3. 21:10 9317
18 708 út 14.3. 13:5915.3. 0:50 9317
8+18 731 út 14.3. 4:5314.3. 10:10 9317
25 708 po 13.3. 14:5113.3. 23:05 9317
 1  709 po 13.3. 6:3813.3. 9:54 9317
15+20 704 ne 12.3. 5:2813.3. 0:23 9317
 8  701 pá 10.3. 4:3111.3. 0:06 9317
 2  713 čt 9.3. 5:2310.3. 0:54 9317
15+20 712 st 8.3. 15:258.3. 22:04 9317
 2  708 st 8.3. 6:068.3. 9:30 9317
26 715 út 7.3. 6:408.3. 0:33 9317
26 707 po 6.3. 4:586.3. 18:07 9317
25 706 pá 3.3. 4:444.3. 0:45 9317
26 708 čt 2.3. 5:163.3. 0:13 9317
26 718 st 1.3. 4:381.3. 19:33 9317
 2  702 út 28.2. 5:5128.2. 19:30 9317
26 707 po 27.2. 4:5827.2. 18:07 9317
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8514+8515
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.