Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9317

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 7. 10. 2014

Výrobní číslo: 10115

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 273 305 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 713 st 20.11. 4:1921.11. 1:44 9317
35 701 út 19.11. 4:2820.11. 0:54 9317
25 713 po 18.11. 4:1919.11. 1:44 9317
22 715 ne 17.11. 8:0818.11. 0:57 9317
22 710 so 16.11. 6:2816.11. 23:10 9317
 8  710 pá 15.11. 5:5615.11. 19:53 9317
25 708 čt 14.11. 15:0014.11. 19:55 9317*Z
22 710 st 13.11. 4:0414.11. 0:33 9317
22 702 út 12.11. 5:5313.11. 1:33 9317
20 704 po 11.11. 6:5712.11. 0:24 9317
22 721 ne 10.11. 9:0610.11. 21:30 9317*MU
20 702 so 9.11. 5:1210.11. 0:24 9317
 1  703 pá 8.11. 5:018.11. 20:46 9317
26 705 čt 7.11. 6:187.11. 22:25 9317
22 720 st 6.11. 5:306.11. 23:01 9317
 1  711 út 5.11. 4:215.11. 23:42 9317
22 715 po 4.11. 4:385.11. 1:17 9317
20 704 ne 3.11. 11:003.11. 23:24 9317*Z1
20 702 pá 1.11. 5:111.11. 8:30 9317*MU
25 710 čt 31.10. 14:301.11. 1:04 9317
26 714 čt 31.10. 7:1131.10. 10:08 9317
 8  710 st 30.10. 5:5630.10. 11:15 9317*MU
22 707 ne 27.1. 8:0828.1. 0:00 9317
22 715 so 26.1. 3:4426.1. 22:32 9317
22 710 pá 25.1. 4:0426.1. 0:32 9317
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9442
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9298

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.