Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9317

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 7. 10. 2014

Výrobní číslo: 10115

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 312 606 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 736 út 30.6. 4:2530.6. 10:35 9317
22 721 po 29.6. 5:2230.6. 1:11 9317
 8  703 pá 26.6. 6:0426.6. 13:45 9317*MU
22 724 st 24.6. 7:0124.6. 22:03 9317
25 716 út 23.6. 4:0123.6. 10:02 9317
 1  704 po 22.6. 4:2223.6. 1:24 9317
26 714 pá 19.6. 5:3319.6. 10:22 9317
26 714 čt 18.6. 5:3318.6. 10:22 9317
26 716 st 17.6. 5:0417.6. 10:02 9317
26 703 út 16.6. 6:3317.6. 1:01 9317
26 704 čt 11.6. 20:0011.6. 22:49 9317*Z
26 716 čt 11.6. 5:0411.6. 10:02 9317
25 716 st 10.6. 4:0110.6. 10:02 9317
20 707 út 9.6. 5:369.6. 21:53 9317
25 707 po 8.6. 6:108.6. 20:10 9317
26 702 ne 7.6. 5:278.6. 0:01 9317
20 704 so 6.6. 4:577.6. 0:39 9317
 1  708 pá 5.6. 5:025.6. 20:01 9317
 8  705 čt 4.6. 6:194.6. 23:19 9317
20 707 st 3.6. 5:363.6. 21:53 9317
22 730 út 2.6. 5:202.6. 23:01 9317
 8  703 po 1.6. 6:041.6. 23:15 9317
18 706 pá 29.5. 4:1729.5. 22:50 9317
18 706 čt 28.5. 4:1728.5. 22:50 9317
26 703 st 27.5. 6:3328.5. 1:01 9317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9286

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.