Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9317

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 7. 10. 2014

Výrobní číslo: 10115

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 268 550 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 707 ne 27.1. 8:0828.1. 0:00 9317
22 715 so 26.1. 3:4426.1. 22:32 9317
22 710 pá 25.1. 4:0426.1. 0:32 9317
22 717 čt 24.1. 4:5525.1. 1:12 9317
22 709 st 23.1. 3:4424.1. 0:36 9317
20 713 út 22.1. 6:1722.1. 23:24 9317
 1  703 po 21.1. 5:0121.1. 20:46 9317
22 701 ne 20.1. 4:0420.1. 22:32 9317
 8  705 so 19.1. 4:4720.1. 0:56 9317
26 718 pá 18.1. 5:3119.1. 0:21 9317
22 701 čt 17.1. 5:4317.1. 20:32 9317
26 719 st 16.1. 15:4117.1. 0:41 9317
20 705 st 16.1. 5:2516.1. 9:35 9317
22 717 út 15.1. 4:5516.1. 1:12 9317
25 711 po 14.1. 4:0014.1. 22:40 9317
26 703 ne 13.1. 4:2214.1. 0:01 9317
26 709 so 12.1. 4:2213.1. 1:01 9317
26 710 pá 11.1. 4:4311.1. 20:22 9317
26 718 čt 10.1. 5:3111.1. 0:21 9317
26 714 st 9.1. 15:019.1. 21:07 9317
22 727 st 9.1. 6:289.1. 9:24 9317
22 729 út 8.1. 14:398.1. 22:49 9317
20 705 út 8.1. 5:258.1. 9:35 9317
20 707 po 7.1. 5:117.1. 20:05 9317
22 719 ne 6.1. 8:286.1. 23:09 9317


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.