Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9317

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 7. 10. 2014

Výrobní číslo: 10115

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 212 778 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 703 út 23.1. 3:4524.1. 1:14 9317
26 706 po 22.1. 6:5122.1. 19:53 9317
18 702 pá 19.1. 6:2120.1. 1:07 9317
18 701 čt 18.1. 6:0418.1. 19:02 9317
18 701 st 17.1. 6:0417.1. 19:02 9317
18 711 út 16.1. 5:3016.1. 18:22 9317
18 703 po 15.1. 4:1515.1. 21:30 9317
18 703 ne 14.1. 16:4515.1. 1:07 9317*Z
22 727 pá 12.1. 4:5213.1. 1:14 9317
18 702 čt 11.1. 13:5811.1. 20:38 9317
18 702 čt 11.1. 5:2911.1. 10:18 9317
18 703 st 10.1. 4:1611.1. 0:47 9317
18 704 út 9.1. 6:1910.1. 1:07 9317
18 711 po 8.1. 5:338.1. 20:23 9317
18 702 ne 7.1. 4:167.1. 22:50 9317
18 703 so 6.1. 7:527.1. 0:47 9317
22 710 pá 5.1. 3:445.1. 21:02 9317
22 706 čt 4.1. 5:345.1. 1:31 9317
22 708 st 3.1. 5:533.1. 20:46 9317
Rok 2017
22+97 754 ne 31.12. 3:441.1. 7:44 9317
22 715 so 30.12. 3:4430.12. 22:38 9317
22 713 pá 29.12. 5:2030.12. 0:34 9317
22 727 čt 28.12. 4:5228.12. 23:18 9317
22 704 ne 24.12. 6:4124.12. 18:11 9317
22 714 pá 22.12. 5:2222.12. 19:36 9317
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9315

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.