Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9317

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 7. 10. 2014

Výrobní číslo: 10115

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 233 058 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  702 st 18.7. 6:0318.7. 23:59 9317
22 715 ne 22.4. 4:0422.4. 22:38 9317
22 713 so 21.4. 6:4722.4. 1:14 9317
18 705 pá 20.4. 14:5320.4. 23:08 9317
18 705 pá 20.4. 4:5320.4. 9:42 9317
22 731 čt 19.4. 6:3719.4. 20:09 9317
18 713 st 18.4. 5:4919.4. 0:47 9317
18 704 út 17.4. 4:3617.4. 23:28 9317
18 713 po 16.4. 5:4917.4. 0:47 9317
18 703 ne 15.4. 4:3616.4. 1:07 9317
18 704 so 14.4. 4:1614.4. 22:50 9317
18 702 pá 13.4. 6:2114.4. 1:07 9317
18 701 čt 12.4. 6:0412.4. 19:02 9317
18 704 st 11.4. 4:3611.4. 23:28 9317
18 704 út 10.4. 4:3610.4. 23:28 9317
18 704 po 9.4. 4:369.4. 23:28 9317
9+22 725 so 7.4. 4:238.4. 0:54 9317
18 704 pá 6.4. 4:366.4. 23:28 9317
18 704 čt 5.4. 4:365.4. 23:28 9317
18 706 st 4.4. 14:534.4. 19:49 9317
25 705 st 4.4. 5:024.4. 10:42 9317
22 715 út 3.4. 4:384.4. 1:14 9317
22 708 ne 1.4. 4:432.4. 1:13 9317
22 717 so 31.3. 4:0431.3. 23:00 9317
22 713 pá 30.3. 14:3031.3. 1:14 9317*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9295

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.