Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9316

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 30. 9. 2014

Výrobní číslo: 10114

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 222 649 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 pá 6.4. 6:526.4. 9:42 9316
18 713 čt 5.4. 5:496.4. 0:47 9316
18 711 st 4.4. 5:304.4. 18:22 9316
18 703 út 3.4. 4:163.4. 21:30 9316
22 708 po 2.4. 4:433.4. 1:13 9316
22 717 pá 30.3. 4:0430.3. 23:00 9316
22 717 čt 29.3. 4:5530.3. 1:11 9316
18 703 st 28.3. 4:1628.3. 21:30 9316
22 731 út 27.3. 6:3727.3. 20:09 9316
18 711 po 26.3. 5:3026.3. 18:22 9316
18 701 ne 25.3. 11:5126.3. 0:47 9316
18 704 so 24.3. 4:1624.3. 22:50 9316
18 702 pá 23.3. 16:5524.3. 1:07 9316*Z
18 713 čt 22.3. 5:4923.3. 0:47 9316
22 714 st 21.3. 5:2221.3. 19:36 9316
18 706 út 20.3. 14:5320.3. 19:49 9316
18 706 út 20.3. 6:5220.3. 9:42 9316
18 703 po 19.3. 4:1619.3. 21:30 9316
22 709 ne 18.3. 4:5519.3. 1:33 9316
22 717 so 17.3. 4:0417.3. 12:15 9316*MU
18 702 pá 16.3. 6:2117.3. 1:07 9316
18 711 čt 15.3. 5:3015.3. 18:22 9316
22 709 st 14.3. 3:4415.3. 0:34 9316
18 702 út 13.3. 6:2114.3. 1:07 9316
18 711 po 12.3. 5:3012.3. 18:22 9316
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.