Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9316

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Na Výstavišti (od 16. 10. 2022 do současnosti)

Na Výstavišti

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 30. 9. 2014

Výrobní číslo: 10114

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 533 515 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  710 út 19.11. 4:4519.11. 22:11 9316
22 721 po 18.11. 15:0418.11. 23:49 9316
20 716 po 18.11. 6:4318.11. 9:25 9316
 1  706 ne 17.11. 4:4517.11. 21:42 9316
 8  707 so 16.11. 5:5417.11. 0:39 9316
 1  702 pá 15.11. 5:1315.11. 20:56 9316
 8  713 čt 14.11. 5:2514.11. 19:32 9316
 1  710 st 13.11. 4:4513.11. 22:11 9316
22 737 út 12.11. 5:2112.11. 20:46 9316
25 704 po 11.11. 4:4411.11. 19:34 9316
14 706 ne 10.11. 4:5711.11. 0:13 9316
22 707 so 9.11. 7:1310.11. 0:39 9316
 1  706 pá 8.11. 4:258.11. 21:11 9316
22 735 čt 7.11. 5:558.11. 1:15 9316
26 709 st 6.11. 14:316.11. 23:35 9316
26 714 st 6.11. 6:496.11. 10:01 9316
26 715 út 5.11. 4:386.11. 0:35 9316
 8  708 po 4.11. 6:225.11. 0:59 9316
26 701 ne 3.11. 5:384.11. 0:35 9316
18 708 so 2.11. 8:162.11. 22:53 9316
20 706 pá 1.11. 6:571.11. 20:52 9316
25 704 čt 31.10. 4:4431.10. 19:34 9316
22 728 st 30.10. 6:4631.10. 0:55 9316
 8  713 út 29.10. 5:2529.10. 19:32 9316
20 702 ne 27.10. 5:2827.10. 23:21 9316


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.