Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9316

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Na Výstavišti (od 16. 10. 2022 do současnosti)

Na Výstavišti

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 30. 9. 2014

Výrobní číslo: 10114

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 451 536 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 702 so 1.4. 4:441.4. 22:45 9316
25 712 pá 31.3. 4:4331.3. 19:01 9316
26 706 čt 30.3. 15:2830.3. 23:53 9316
26 706 čt 30.3. 7:0430.3. 9:35 9316
 1  711 st 29.3. 4:4630.3. 0:45 9316
 8  701 út 28.3. 4:3129.3. 0:06 9316
25 706 po 27.3. 4:4428.3. 0:45 9316
12 703 ne 26.3. 9:0926.3. 19:32 9316
 1  707 pá 24.3. 6:1524.3. 21:27 9316
25 711 čt 23.3. 4:2723.3. 21:17 9316
32 707 st 22.3. 4:5223.3. 1:13 9316
25 714 út 21.3. 13:3121.3. 21:34 9316
 2  703 út 21.3. 6:4321.3. 10:00 9316
32 702 po 20.3. 4:1320.3. 22:37 9316
18 701 ne 19.3. 4:4319.3. 23:37 9316
18 707 so 18.3. 4:2419.3. 0:50 9316
25 708 pá 17.3. 14:5117.3. 23:05 9316
 1  709 pá 17.3. 6:3817.3. 9:54 9316
25 714 st 15.3. 13:3115.3. 21:34 9316
15+20 712 st 15.3. 6:1815.3. 9:38 9316
Cvič 767 út 14.3. 6:0014.3. 14:00 9316
26 701 po 13.3. 6:2213.3. 8:54 9316
12 703 ne 12.3. 7:0912.3. 19:32 9316
15+20 704 so 11.3. 4:4811.3. 22:04 9316
 1  708 pá 10.3. 4:2610.3. 21:42 9316


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.