Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9316

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 30. 9. 2014

Výrobní číslo: 10114

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 245 031 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 702 pá 3.7. 4:213.7. 12:50 9316*MU
26 704 čt 2.7. 4:273.7. 1:21 9316
22 722 st 1.7. 5:332.7. 1:15 9316
22 729 út 30.6. 9:301.7. 0:31 9316*Z
25 711 po 29.6. 5:4430.6. 1:03 9316
22 739 pá 26.6. 5:4926.6. 8:59 9316
22 720 čt 25.6. 6:2126.6. 0:31 9316
18 705 st 24.6. 6:1624.6. 20:38 9316
20 703 út 23.6. 5:1024.6. 0:19 9316
25 709 po 22.6. 4:2122.6. 23:18 9316
22 721 ne 21.6. 5:2522.6. 1:31 9316
 1  708 so 20.6. 8:0920.6. 23:09 9316
22 741 pá 19.6. 5:5719.6. 9:07 9316
 8  708 čt 18.6. 4:4818.6. 19:42 9316
18 713 st 17.6. 5:3017.6. 10:03 9316
18 709 út 16.6. 4:3717.6. 1:07 9316
20 710 po 15.6. 7:5015.6. 23:59 9316
22 720 so 13.6. 7:5413.6. 22:31 9316
22 707 pá 12.6. 4:5312.6. 21:03 9316
25 718 čt 11.6. 6:3011.6. 10:33 9316
25 718 st 10.6. 6:3010.6. 10:33 9316
 8  702 út 9.6. 5:5510.6. 0:35 9316
26 701 po 8.6. 6:098.6. 22:10 9316
26 701 so 6.6. 5:276.6. 21:28 9316
22 710 pá 5.6. 5:096.6. 0:15 9316
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9208

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.