Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9316

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 30. 9. 2014

Výrobní číslo: 10114

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 240 424 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 702 po 6.8. 5:286.8. 10:18 9316
18 703 ne 5.8. 4:166.8. 1:07 9316
18 703 so 4.8. 18:155.8. 0:47 9316*Z
18 702 pá 3.8. 5:243.8. 10:18 9316
18 702 čt 2.8. 13:572.8. 20:45 9316
18 702 čt 2.8. 5:242.8. 10:18 9316
18 704 st 1.8. 6:182.8. 0:47 9316
18 711 út 31.7. 5:4831.7. 20:15 9316
18 702 po 30.7. 13:5730.7. 20:45 9316
18 702 po 30.7. 5:2430.7. 10:18 9316
22 703 so 28.7. 3:4729.7. 0:32 9316
22 706 pá 27.7. 5:3328.7. 1:32 9316
22 713 čt 26.7. 5:1927.7. 0:35 9316
22 713 st 25.7. 5:1926.7. 0:35 9316
18 703 út 24.7. 4:1624.7. 22:50 9316
18 706 po 23.7. 4:3624.7. 1:07 9316
18 701 ne 22.7. 4:1623.7. 0:47 9316
18 703 so 21.7. 7:5122.7. 0:47 9316
22 714 pá 20.7. 4:0421.7. 0:32 9316
22 706 čt 19.7. 5:3320.7. 1:32 9316
22 725 st 18.7. 5:3619.7. 1:12 9316
18 703 út 17.7. 4:1617.7. 22:50 9316
22 713 po 16.7. 5:1917.7. 0:35 9316
22 715 ne 15.7. 4:0415.7. 22:39 9316
22 705 so 14.7. 7:0115.7. 0:35 9316
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9325

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.