Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9316

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 30. 9. 2014

Výrobní číslo: 10114

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 301 581 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 706 so 17.4. 6:3317.4. 23:01 9316
22 705 pá 16.4. 4:4016.4. 22:30 9316
26 707 čt 15.4. 13:1515.4. 21:45 9316*Z
22 717 st 14.4. 6:2714.4. 21:59 9316
22 718 út 13.4. 5:2013.4. 22:09 9316
22 713 po 12.4. 5:4612.4. 21:17 9316
22 716 ne 11.4. 4:4511.4. 22:55 9316
22 717 so 10.4. 8:2710.4. 23:05 9316
22 725 st 7.4. 4:217.4. 23:14 9316
22 710 út 6.4. 5:156.4. 23:10 9316
22 701 po 5.4. 4:215.4. 7:40 9316*MU
22 701 ne 4.4. 4:214.4. 23:10 9316
22 707 so 3.4. 6:293.4. 22:09 9316
22 715 pá 2.4. 4:452.4. 22:31 9316
22 725 čt 1.4. 4:211.4. 23:14 9316
22 723 st 31.3. 6:0631.3. 22:31 9316
22 718 út 30.3. 5:2030.3. 22:09 9316
22 724 pá 26.3. 6:1926.3. 22:55 9316
22 717 čt 25.3. 6:2725.3. 21:59 9316
26 710 st 24.3. 5:3024.3. 22:22 9316
22 704 út 23.3. 4:2523.3. 22:48 9316
22 731 po 22.3. 5:0722.3. 23:30 9316
22 716 ne 21.3. 4:4521.3. 22:55 9316
22 717 so 20.3. 8:2720.3. 23:05 9316
22 717 pá 19.3. 12:5019.3. 21:59 9316*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9327
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.