Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9315

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 23. 9. 2014

Výrobní číslo: 10113

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 271 887 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 712 pá 19.7. 5:5419.7. 18:50 9315*MU*1
 1  702 čt 18.7. 4:0118.7. 21:16 9315
22 706 st 17.7. 5:3318.7. 1:32 9315
20 707 út 16.7. 5:2217.7. 0:20 9315
 1  706 po 15.7. 6:0515.7. 20:01 9315
20 706 ne 14.7. 4:3515.7. 0:20 9315
26 706 so 13.7. 6:3314.7. 0:21 9315
20 703 pá 12.7. 14:2612.7. 21:55 9315
20 703 pá 12.7. 6:1912.7. 9:25 9315
 1  702 čt 11.7. 4:0111.7. 21:16 9315
22 706 st 10.7. 5:3311.7. 1:32 9315
25 706 út 9.7. 5:2010.7. 1:03 9315
25 706 po 8.7. 5:209.7. 1:03 9315
26 706 ne 7.7. 6:338.7. 0:21 9315
20 707 so 6.7. 4:526.7. 23:04 9315
26 711 pá 5.7. 5:035.7. 23:05 9315
26 709 čt 4.7. 5:185.7. 0:03 9315
20 703 st 3.7. 6:173.7. 21:57 9315
22 701 út 2.7. 4:382.7. 22:18 9315
18 704 po 1.7. 6:182.7. 0:47 9315
20 703 ne 30.6. 5:1230.6. 15:00 9315*MU
22 704 so 29.6. 6:4030.6. 0:29 9315
25 709 pá 28.6. 5:5228.6. 22:24 9315
18 711 čt 27.6. 5:2927.6. 18:22 9315
22 717 st 26.6. 4:5527.6. 1:12 9315
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = závada kola, vykolejení v zast.Vinohradské hřbitovy ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.