Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9315

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 23. 9. 2014

Výrobní číslo: 10113

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 243 618 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 čt 24.5. 6:5124.5. 9:42 9315
18 706 st 23.5. 14:5223.5. 19:49 9315
18 706 st 23.5. 6:5123.5. 9:42 9315
18 711 út 22.5. 5:2922.5. 18:22 9315
18 706 po 21.5. 14:5221.5. 19:49 9315
18 706 po 21.5. 6:5121.5. 9:42 9315
18 701 pá 18.5. 6:0318.5. 19:02 9315
20 705 čt 17.5. 15:2718.5. 0:53 9315
18 701 st 16.5. 6:0316.5. 19:02 9315
18 701 út 15.5. 6:0315.5. 19:02 9315
18 706 po 14.5. 14:5214.5. 19:49 9315
18 706 po 14.5. 6:5114.5. 9:42 9315
18 713 pá 11.5. 5:4812.5. 0:47 9315
18 713 čt 10.5. 5:4811.5. 0:47 9315
18 703 st 9.5. 4:169.5. 21:30 9315
22 707 út 8.5. 4:239.5. 0:54 9315
18 702 po 7.5. 6:208.5. 1:07 9315
18 702 pá 4.5. 6:205.5. 1:07 9315
18 703 čt 3.5. 4:163.5. 21:30 9315
18 706 st 2.5. 14:522.5. 19:49 9315
18 706 st 2.5. 6:512.5. 9:42 9315
22 714 po 30.4. 5:2130.4. 19:37 9315
22 710 ne 29.4. 8:2729.4. 23:09 9315
22 707 so 28.4. 7:1529.4. 0:54 9315
18 703 pá 27.4. 4:1627.4. 21:30 9315


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.