Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9315

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Edenred (od 6. 9. 2020 do současnosti)

Edenred

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 23. 9. 2014

Výrobní číslo: 10113

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 336 526 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 ne 13.6. 4:3313.6. 22:23 9315
22 704 so 12.6. 4:2113.6. 0:10 9315
22 730 pá 11.6. 6:1512.6. 0:10 9315
22 723 čt 10.6. 5:0510.6. 20:17 9315
22 726 st 9.6. 5:399.6. 23:30 9315
22 723 út 8.6. 5:058.6. 20:17 9315
22 714 po 7.6. 4:257.6. 23:34 9315
22 705 ne 6.6. 9:297.6. 0:30 9315
2+91 751 so 5.6. 19:306.6. 4:40 9315
22 712 pá 4.6. 4:214.6. 20:32 9315
22 729 čt 3.6. 6:063.6. 23:54 9315
22 720 st 2.6. 4:402.6. 22:49 9315
22 729 út 1.6. 6:061.6. 23:54 9315
18 706 pá 28.5. 4:1828.5. 19:46 9315
22 720 čt 27.5. 4:4027.5. 22:49 9315
22 726 st 26.5. 5:3926.5. 23:30 9315
22 705 út 25.5. 5:3225.5. 21:45 9315
22 720 po 24.5. 4:4024.5. 22:49 9315
22 719 ne 23.5. 5:5423.5. 22:31 9315
22 714 so 22.5. 4:4522.5. 23:50 9315
22 703 pá 21.5. 5:1422.5. 0:14 9315
22 732 čt 20.5. 6:3920.5. 22:09 9315
22 729 st 19.5. 4:2119.5. 20:04 9315
22 722 út 18.5. 5:2719.5. 0:10 9315
22 731 po 17.5. 4:0517.5. 23:19 9315


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.