Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9315

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 23. 9. 2014

Výrobní číslo: 10113

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 274 441 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 čt 9.7. 4:299.7. 23:09 9315
20 702 st 8.7. 4:568.7. 23:39 9315
 8  701 út 7.7. 16:307.7. 22:59 9315*Z
20 701 út 7.7. 6:007.7. 9:20 9315*MU
20 702 pá 3.7. 4:563.7. 23:39 9315
26 709 čt 2.7. 14:183.7. 0:21 9315
20 701 út 30.6. 6:0030.6. 20:21 9315
20 705 po 29.6. 5:1029.6. 20:53 9315
26 701 ne 28.6. 9:5229.6. 0:01 9315
18 703 so 27.6. 21:1527.6. 22:28 9315*Z1
18 703 so 27.6. 7:5227.6. 17:20 9315*MU
22 706 pá 26.6. 4:3926.6. 20:50 9315
25 709 čt 25.6. 4:2125.6. 23:18 9315
18 706 st 24.6. 4:1724.6. 22:50 9315
20 704 út 23.6. 6:5424.6. 0:39 9315
20 711 po 22.6. 6:1422.6. 9:04 9315
 1  714 pá 19.6. 5:2519.6. 10:02 9315
22 743 čt 18.6. 6:2918.6. 9:39 9315
 1  715 st 17.6. 6:4817.6. 9:46 9315
20 712 út 16.6. 6:3816.6. 9:36 9315
20 712 po 15.6. 6:3815.6. 9:36 9315
20 712 pá 12.6. 6:3812.6. 9:36 9315
Rok 2019
26 712 pá 19.7. 5:5419.7. 18:50 9315*MU*1
 1  702 čt 18.7. 4:0118.7. 21:16 9315
22 706 st 17.7. 5:3318.7. 1:32 9315
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9330
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9216
*1 = závada kola s vykolejením, Želivského -Vinohradské hřbitovy

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.