Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9315

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Edenred (od 6. 9. 2020 do současnosti)

Edenred

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 23. 9. 2014

Výrobní číslo: 10113

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 315 886 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 706 čt 4.3. 4:014.3. 10:30 9315*MU*1
35 703 st 3.3. 4:493.3. 20:20 9315
25 710 út 2.3. 4:212.3. 22:46 9315
25 702 po 1.3. 5:231.3. 23:42 9315
 8  710 pá 26.2. 5:2126.2. 22:20 9315
 1  704 čt 25.2. 6:0325.2. 21:17 9315
25 708 po 22.2. 6:2122.2. 16:25 9315*MU
 8  707 čt 11.2. 4:4811.2. 19:41 9315
26 704 st 10.2. 6:5010.2. 21:08 9315*Z
26 704 út 9.2. 4:449.2. 21:08 9315
 8  707 po 8.2. 4:488.2. 19:41 9315
26 709 pá 5.2. 5:175.2. 22:02 9315
25 708 čt 4.2. 6:214.2. 22:38 9315
35 702 st 3.2. 5:463.2. 21:33 9315
25 704 út 2.2. 5:372.2. 21:42 9315
 1  705 po 1.2. 4:221.2. 21:21 9315
 8  708 ne 31.1. 10:0031.1. 22:55 9315
26 705 so 30.1. 4:4430.1. 22:02 9315
22 711 pá 29.1. 6:5929.1. 22:54 9315
22 727 čt 28.1. 4:5128.1. 23:11 9315
 8  710 st 27.1. 5:2127.1. 22:19 9315
26 710 út 26.1. 4:4426.1. 21:34 9315
22 727 po 25.1. 4:5125.1. 23:11 9315
26 710 so 23.1. 8:1523.1. 23:21 9315
20 712 čt 21.1. 4:5321.1. 22:24 9315
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada kola prvního podvozku
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9317

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.