Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9315

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 23. 9. 2014

Výrobní číslo: 10113

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 265 197 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  701 čt 20.6. 4:4020.6. 18:36 9315
22 727 st 19.6. 14:2320.6. 0:53 9315
 1  704 st 19.6. 6:4719.6. 9:46 9315
22 711 po 17.6. 4:2317.6. 22:02 9315
25 704 ne 16.6. 9:4117.6. 1:43 9315
20 711 pá 14.6. 6:3014.6. 19:11 9315
18 706 čt 13.6. 14:5213.6. 19:49 9315
26 719 čt 13.6. 6:2313.6. 9:18 9315
18 704 st 12.6. 4:3612.6. 19:05 9315*MU
26 717 út 11.6. 5:1812.6. 0:03 9315
18 701 po 10.6. 6:0310.6. 19:02 9315
 1  704 ne 9.6. 4:019.6. 22:36 9315
25 704 so 8.6. 7:029.6. 1:43 9315
26 707 pá 7.6. 4:227.6. 22:45 9315
26 704 čt 6.6. 6:067.6. 1:01 9315
26 719 st 5.6. 15:416.6. 0:41 9315
 8  706 st 5.6. 5:195.6. 9:57 9315
18 703 út 4.6. 4:164.6. 21:24 9315
26 708 po 3.6. 6:504.6. 1:21 9315
25 702 ne 2.6. 4:202.6. 22:41 9315
25 704 so 1.6. 7:022.6. 1:43 9315
22 709 pá 31.5. 7:151.6. 0:36 9315*Z
18 702 čt 30.5. 6:2031.5. 0:52 9315
20 713 st 29.5. 6:1729.5. 23:24 9315
25 712 út 28.5. 6:0928.5. 22:58 9315
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9321

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.