Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9315

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Ferrero (od 3. 9. 2022 do 11. 3. 2023)

Ferrero

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
PPL Parcel Connect (od 5. 9. 2021 do 3. 9. 2022)

PPL Parcel Connect

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Edenred (od 6. 9. 2020 do 29. 8. 2021)

Edenred

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 12.6.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 23. 9. 2014

Výrobní číslo: 10113

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 488 521 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  201 dnes 4:4823.3. 21:27 9315
14 212 st 22.3. 4:3823.3. 0:49 9315
 6  209 út 21.3. 5:5222.3. 0:41 9315
12 209 po 20.3. 6:1021.3. 0:24 9315
 6  209 pá 17.3. 5:5218.3. 0:41 9315
 6  203 čt 16.3. 5:0817.3. 0:21 9315
 6  209 st 15.3. 5:5216.3. 0:41 9315
17 204 út 14.3. 14:5915.3. 0:07 9315
14 213 po 13.3. 7:0213.3. 15:35 9315*MU
 1  206 pá 10.3. 5:2910.3. 10:04 9315
 6  203 čt 9.3. 5:0810.3. 0:21 9315
14 212 st 8.3. 4:389.3. 0:49 9315
 6  209 út 7.3. 5:528.3. 0:41 9315
14 209 po 6.3. 4:197.3. 0:10 9315
14 209 ne 5.3. 4:196.3. 1:10 9315
14 210 so 4.3. 4:595.3. 1:29 9315
12 203 pá 3.3. 5:364.3. 0:04 9315
 6  203 čt 2.3. 5:083.3. 0:21 9315
12 203 st 1.3. 5:362.3. 0:04 9315
 6  201 út 28.2. 4:4828.2. 21:27 9315
14 209 po 27.2. 4:1928.2. 0:10 9315
14 210 ne 26.2. 4:4127.2. 1:29 9315
14 205 so 25.2. 4:4026.2. 0:33 9315
 6  209 pá 24.2. 5:5225.2. 0:41 9315
14 209 čt 23.2. 4:1924.2. 0:10 9315
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.