Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9314

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
My hive (od 17. 7. 2022 do 21. 1. 2023)

My hive

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 4. 7. 2021 do 16. 7. 2022)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 16. 9. 2014

Výrobní číslo: 10112

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka) s dolepeným pryžovým sedákem

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 638 148 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 728 dnes 6:461.5. 0:55 9314
20 710 út 29.4. 6:4329.4. 23:23 9314
22 715 po 28.4. 5:2328.4. 20:27 9314
20 713 pá 25.4. 5:0725.4. 23:46 9314
18 711 čt 24.4. 4:4124.4. 19:54 9314
22 725 st 23.4. 15:3624.4. 0:19 9314
22 721 st 23.4. 5:4123.4. 9:03 9314
20 712 út 22.4. 4:4822.4. 20:52 9314
 1  702 po 21.4. 4:5221.4. 22:10 9314
26 701 so 19.4. 5:3820.4. 0:35 9314
20 708 pá 18.4. 4:2819.4. 0:26 9314
 8  711 čt 17.4. 5:0618.4. 0:59 9314
26 718 st 16.4. 7:1116.4. 22:11 9314
22 703 út 15.4. 6:3716.4. 0:17 9314
18 708 pá 11.4. 5:1511.4. 9:34 9314
20 704 čt 10.4. 5:4711.4. 0:26 9314
 8  713 st 9.4. 5:269.4. 19:33 9314
18 708 út 8.4. 15:108.4. 19:24 9314
 8  714 út 8.4. 7:058.4. 9:49 9314
 1  711 po 7.4. 4:357.4. 21:55 9314
 1  706 ne 6.4. 4:176.4. 22:22 9314
14+18 735 so 5.4. 4:426.4. 0:30 9314
 1  710 pá 4.4. 4:255.4. 0:25 9314
20 715 čt 3.4. 5:254.4. 0:06 9314
 1  710 st 2.4. 4:252.4. 21:55 9314


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.