Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9314

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 16. 9. 2014

Výrobní číslo: 10112

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 348 306 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 st 2.12. 4:292.12. 15:10 9314*MU
26 715 út 1.12. 6:091.12. 20:08 9314
20 704 po 30.11. 10:2030.11. 21:27 9314*Z
26 710 čt 26.11. 5:3026.11. 22:22 9314
22 733 st 25.11. 5:5825.11. 22:54 9314
26 715 po 23.11. 6:0923.11. 20:08 9314
 1  708 ne 22.11. 9:3122.11. 20:46 9314
 1  701 pá 20.11. 5:3220.11. 20:54 9314
26 707 čt 19.11. 5:0419.11. 21:45 9314
25 704 st 18.11. 5:3718.11. 21:42 9314
26 711 út 17.11. 5:0317.11. 21:45 9314
25 707 po 16.11. 6:1016.11. 22:41 9314
 1  708 pá 13.11. 5:0113.11. 7:30 9314*MU
22 712 čt 12.11. 4:5112.11. 22:49 9314
20 711 st 11.11. 4:5311.11. 22:24 9314
26 710 út 10.11. 5:3010.11. 22:22 9314
 8  707 po 9.11. 4:489.11. 19:42 9314
25 703 ne 8.11. 4:418.11. 20:40 9314
22 716 so 7.11. 8:127.11. 22:56 9314
22 708 pá 6.11. 4:256.11. 22:10 9314
26 711 čt 5.11. 5:345.11. 22:42 9314
22 702 po 2.11. 6:172.11. 21:26 9314
 9  301 pá 30.10. 5:3930.10. 20:14 9314
 5  301 čt 29.10. 6:1429.10. 21:47 9314
 3  315 út 27.10. 6:1627.10. 10:05 9314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9305

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.