Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9314

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 16. 9. 2014

Výrobní číslo: 10112

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 239 258 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 717 st 6.6. 15:416.6. 21:44 9314
22 734 st 6.6. 6:526.6. 9:48 9314
26 712 út 5.6. 15:015.6. 21:07 9314
26 712 út 5.6. 7:115.6. 10:08 9314
26 712 po 4.6. 15:014.6. 21:07 9314
22 729 po 4.6. 4:514.6. 10:20 9314
26 719 pá 1.6. 5:511.6. 18:58 9314
 8  713 čt 31.5. 6:2431.5. 19:17 9314
26 710 st 30.5. 5:0330.5. 20:19 9314
 1  713 út 29.5. 6:0529.5. 21:51 9314
26 715 po 28.5. 5:1829.5. 0:21 9314
26 703 so 26.5. 6:5426.5. 22:05 9314
25 709 pá 25.5. 5:5625.5. 22:24 9314
20 713 čt 24.5. 6:1724.5. 23:34 9314
22 701 st 23.5. 5:3523.5. 20:32 9314
20 713 út 22.5. 6:1722.5. 23:34 9314
20 705 ne 20.5. 4:3120.5. 22:27 9314
 8  707 so 19.5. 4:4719.5. 21:11 9314
25 711 pá 18.5. 4:0018.5. 22:40 9314
22 702 čt 17.5. 5:5318.5. 1:32 9314
26 719 st 16.5. 5:5116.5. 18:58 9314
25 709 út 15.5. 5:5615.5. 22:24 9314
 1  701 po 14.5. 4:4014.5. 18:36 9314
20 705 ne 13.5. 5:4513.5. 22:27 9314
25 703 so 12.5. 4:4012.5. 23:10 9314


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.