Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9314

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 16. 9. 2014

Výrobní číslo: 10112

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 274 243 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 708 po 19.8. 5:4219.8. 20:09 9314
20 706 ne 18.8. 4:3519.8. 0:20 9314
 8  708 so 17.8. 7:1917.8. 23:19 9314
20 702 pá 16.8. 5:4116.8. 20:23 9314
22 710 pá 9.8. 4:389.8. 14:40 9314*MU
26 706 čt 8.8. 5:328.8. 23:45 9314
22 717 út 6.8. 6:236.8. 9:15 9314*MU
25 708 po 5.8. 16:505.8. 20:09 9314*Z
25 702 ne 4.8. 4:204.8. 7:15 9314*MU
22 708 so 3.8. 5:154.8. 0:02 9314
18 704 pá 2.8. 12:303.8. 0:47 9314*Z1
18 706 st 31.7. 4:3631.7. 15:00 9314*MU
22 715 út 30.7. 12:5031.7. 1:16 9314*Z2
 8  708 so 27.7. 7:1927.7. 23:19 9314
22 712 pá 26.7. 5:2827.7. 0:56 9314
 8  706 čt 25.7. 4:4725.7. 20:23 9314
22 718 st 24.7. 6:1524.7. 23:52 9314
26 712 út 23.7. 5:5424.7. 0:41 9314
20 709 po 22.7. 15:2722.7. 20:04 9314
 1  710 po 22.7. 5:1122.7. 10:01 9314
20 704 ne 21.7. 10:0421.7. 23:40 9314
22 710 so 20.7. 6:2720.7. 23:09 9314
 8  701 pá 19.7. 6:0319.7. 23:39 9314
 1  702 st 17.7. 4:0117.7. 18:50 9314*MU
22 706 út 16.7. 5:3317.7. 1:32 9314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8366+8341

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.