Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9314

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
My hive (od 17. 7. 2022 do 21. 1. 2023)

My hive

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 4. 7. 2021 do 16. 7. 2022)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 16. 9. 2014

Výrobní číslo: 10112

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 514 536 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 704 dnes 4:3225.3. 0:53 9314
 1  709 st 22.3. 14:2722.3. 21:57 9314
 2  703 st 22.3. 6:4322.3. 10:00 9314
 2  703 út 21.3. 14:1221.3. 23:55 9314
26 706 út 21.3. 7:0421.3. 9:35 9314
26 708 po 20.3. 5:1621.3. 0:13 9314
18 703 pá 17.3. 6:1618.3. 0:14 9314
 1  705 čt 16.3. 5:5416.3. 19:14 9314
12 706 st 15.3. 5:2515.3. 22:41 9314
26 715 út 14.3. 6:4015.3. 0:33 9314
 2  707 po 13.3. 7:1513.3. 20:07 9314*Z1
 2  704 so 11.3. 5:5112.3. 0:15 9314
 2  715 pá 10.3. 5:3410.3. 23:35 9314
32 711 čt 9.3. 5:4310.3. 0:57 9314
25 711 st 8.3. 4:278.3. 21:17 9314
32 704 út 7.3. 4:328.3. 0:53 9314
 2  715 po 6.3. 5:346.3. 23:35 9314
32 707 pá 3.3. 4:524.3. 1:13 9314
 2  713 čt 2.3. 10:003.3. 0:54 9314*Z2
 1  711 st 1.3. 4:462.3. 0:45 9314
26 715 út 28.2. 9:101.3. 0:33 9314*Z3
25 712 po 27.2. 4:4327.2. 19:01 9314
 1  708 ne 26.2. 4:3426.2. 20:57 9314
 2  707 so 25.2. 6:3126.2. 0:54 9314
 2  714 čt 23.2. 6:0123.2. 23:15 9314
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9261
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9311

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.