Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9314

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 16. 9. 2014

Výrobní číslo: 10112

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 336 156 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 308 čt 24.9. 4:1824.9. 20:03 9314
 9  319 st 23.9. 7:0224.9. 0:39 9314
 9  334 út 22.9. 6:5122.9. 9:30 9314
25 707 st 16.9. 6:1016.9. 20:10 9314
26 721 po 14.9. 6:2314.9. 9:39 9314
12 707 ne 13.9. 9:2513.9. 21:57 9314
20 705 so 12.9. 5:1212.9. 20:08 9314
20 701 pá 11.9. 6:3112.9. 0:39 9314
25 718 čt 10.9. 6:3010.9. 10:33 9314
18 705 st 9.9. 6:159.9. 20:38 9314
18 713 út 8.9. 5:308.9. 10:03 9314
25 718 po 7.9. 6:307.9. 10:33 9314
22 737 pá 4.9. 6:094.9. 9:55 9314
20 709 čt 3.9. 6:023.9. 10:16 9314
18 707 st 2.9. 6:323.9. 0:47 9314
25 709 út 1.9. 4:211.9. 22:47 9314
26 712 po 31.8. 5:341.9. 1:21 9314
22 713 ne 30.8. 10:0931.8. 0:55 9314
 1  709 pá 28.8. 4:4728.8. 22:09 9314
26 702 čt 27.8. 5:5427.8. 20:40 9314
22 731 st 26.8. 5:4526.8. 9:00 9314
20 702 út 25.8. 4:5625.8. 23:39 9314
26 702 po 24.8. 5:5424.8. 20:40 9314
22 708 ne 23.8. 4:4524.8. 1:11 9314
20 704 so 22.8. 4:5723.8. 0:39 9314


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.