Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9314

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 16. 9. 2014

Výrobní číslo: 10112

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 290 953 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 705 po 18.11. 13:5018.11. 19:32 9314
20 716 po 18.11. 5:1118.11. 9:34 9314
26 712 so 16.11. 7:5416.11. 20:22 9314
18 703 pá 15.11. 4:1615.11. 21:24 9314
 1  708 čt 14.11. 14:3615.11. 1:22 9314
22 734 čt 14.11. 6:5214.11. 9:47 9314
20 706 st 13.11. 7:1513.11. 19:56 9314*Z
26 714 út 12.11. 15:0112.11. 21:07 9314
 1  704 út 12.11. 6:4712.11. 9:46 9314
22 731 po 11.11. 6:3611.11. 20:11 9314
20 705 pá 8.11. 15:279.11. 0:44 9314
1+22 734 pá 8.11. 4:418.11. 9:47 9314
 1  708 čt 7.11. 14:368.11. 1:22 9314
 1  704 čt 7.11. 6:477.11. 9:46 9314
25 514 st 6.11. 15:206.11. 19:30 9314*Z1
18 724 út 5.11. 5:395.11. 19:45 9314
22 701 po 4.11. 5:344.11. 20:33 9314
20 702 pá 1.11. 8:302.11. 0:44 9314*Z2
20 715 čt 31.10. 15:2731.10. 21:12 9314
20 714 út 29.10. 4:5229.10. 14:00 9314*MU*1
18 706 pá 25.10. 14:5225.10. 19:49 9314
25 710 pá 25.10. 6:3125.10. 10:03 9314
22 710 čt 24.10. 4:0425.10. 0:33 9314
22 727 st 23.10. 14:2424.10. 0:54 9314
18 706 út 22.10. 6:5122.10. 9:42 9314
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9309
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozidlem v Nádražní ul. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.