Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9314

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
My hive (od 17. 7. 2022 do 21. 1. 2023)

My hive

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Bakalář - Pivovar Rakovník (od 4. 7. 2021 do 16. 7. 2022)

Bakalář - Pivovar Rakovník

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 16. 9. 2014

Výrobní číslo: 10112

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 582 783 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 701 dnes 4:4220.7. 20:48 9314
26 701 pá 19.7. 5:3319.7. 23:56 9314
22 709 čt 18.7. 6:0118.7. 20:56 9314
20 708 st 17.7. 14:3617.7. 22:42 9314
26 705 st 17.7. 6:2917.7. 10:10 9314
25 709 út 16.7. 4:2416.7. 21:03 9314
22 704 po 15.7. 5:0316.7. 1:16 9314
25 701 pá 12.7. 4:4412.7. 21:21 9314
26 705 čt 11.7. 15:0612.7. 0:36 9314
20 708 čt 11.7. 5:2311.7. 11:04 9314
 1  702 st 10.7. 15:0410.7. 21:11 9314
22 718 st 10.7. 7:0010.7. 10:10 9314
26 711 ne 7.7. 4:597.7. 23:56 9314
25 705 pá 5.7. 6:465.7. 21:36 9314
22 727 čt 4.7. 6:105.7. 0:05 9314
22 709 st 3.7. 6:013.7. 20:56 9314
20 702 po 1.7. 6:321.7. 20:39 9314
22 713 pá 28.6. 4:2128.6. 19:30 9314
22 701 čt 27.6. 4:3628.6. 1:15 9314
20 715 st 26.6. 6:1027.6. 0:47 9314
20 712 út 25.6. 5:5025.6. 19:16 9314
 8  713 po 24.6. 5:2424.6. 19:31 9314
 8  703 so 22.6. 15:2023.6. 0:05 9314*Z1
20 305 so 22.6. 6:2022.6. 7:00 9314*Z2
 8  711 čt 20.6. 4:5420.6. 23:25 9314
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9308
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9366

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.