Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 16. 9. 2014
Výrobní číslo: 10112
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 621 168 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
20 | 714 | dnes 4:28 | 24.1. 19:37 | 9314 | ||
18 | 706 | čt 23.1. 4:22 | 24.1. 0:50 | 9314 | ||
26 | 706 | st 22.1. 6:17 | 23.1. 0:55 | 9314 | ||
26 | 717 | út 21.1. 5:33 | 21.1. 23:55 | 9314 | ||
8 | 705 | po 20.1. 4:34 | 20.1. 20:01 | 9314 | ||
26 | 712 | ne 19.1. 5:18 | 20.1. 0:15 | 9314 | ||
26 | 707 | so 18.1. 4:18 | 18.1. 22:51 | 9314 | ||
20 | 704 | pá 17.1. 5:05 | 18.1. 1:05 | 9314 | ||
26 | 708 | čt 16.1. 4:18 | 16.1. 22:31 | 9314 | ||
20 | 704 | st 15.1. 5:05 | 16.1. 1:05 | 9314 | ||
26 | 703 | út 14.1. 5:55 | 14.1. 21:32 | 9314 | ||
26 | 703 | po 13.1. 5:55 | 13.1. 21:32 | 9314 | ||
20 | 714 | pá 10.1. 4:28 | 10.1. 19:37 | 9314 | ||
20 | 708 | čt 9.1. 5:30 | 9.1. 23:45 | 9314 | ||
22 | 724 | st 8.1. 5:24 | 8.1. 20:34 | 9314 | ||
22 | 702 | po 6.1. 5:08 | 6.1. 19:41 | 9314 | ||
20 | 703 | ne 5.1. 5:28 | 5.1. 23:45 | 9314 | ||
26 | 711 | so 4.1. 4:58 | 4.1. 23:55 | 9314 | ||
18 | 704 | pá 3.1. 5:53 | 4.1. 0:30 | 9314 | ||
22 | 709 | čt 2.1. 6:01 | 2.1. 20:56 | 9314 | ||
Rok 2024 | ||||||
26+94 | 763 | út 31.12. 15:17 | 1.1. 7:23 | 9314 | ||
22 | 733 | út 31.12. 6:31 | 31.12. 9:51 | 9314 | ||
8 | 705 | po 30.12. 15:04 | 31.12. 0:18 | 9314 | ||
22 | 718 | po 30.12. 7:00 | 30.12. 10:11 | 9314 | ||
1 | 703 | ne 29.12. 4:57 | 30.12. 0:45 | 9314 |