Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Datart (od 4. 10. 2020 do současnosti)

Datart

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 530 066 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  710 čt 2.2. 5:063.2. 0:15 9313
15+20 709 st 1.2. 6:481.2. 22:43 9313
26 712 út 31.1. 5:3331.1. 20:03 9313
26 706 po 30.1. 4:5230.1. 19:08 9313
26 712 pá 27.1. 5:3327.1. 20:03 9313
26 712 čt 26.1. 5:3326.1. 20:03 9313
22 709 st 25.1. 5:4425.1. 19:51 9313
22 709 po 23.1. 5:4423.1. 19:51 9313
 8  710 pá 20.1. 5:3520.1. 20:03 9313
26 706 čt 19.1. 4:5219.1. 19:08 9313
22 709 st 18.1. 5:4418.1. 19:51 9313
22 709 út 17.1. 5:4417.1. 19:51 9313
22 709 po 16.1. 5:4416.1. 19:51 9313
22 707 čt 12.1. 5:2912.1. 22:07 9313
20 712 st 11.1. 4:4211.1. 23:43 9313
 1  710 út 10.1. 4:2910.1. 20:56 9313
22 726 po 9.1. 4:5610.1. 1:12 9313
20 707 pá 6.1. 5:557.1. 0:43 9313
Rok 2022
8+18 731 út 27.12. 14:0727.12. 23:18 9313
18 711 út 27.12. 5:3227.12. 10:49 9313
22 725 pá 23.12. 14:4423.12. 20:17 9313
22 732 pá 23.12. 6:4823.12. 9:49 9313
22 725 čt 22.12. 14:4422.12. 20:17 9313
 1  709 čt 22.12. 6:3922.12. 9:54 9313
22 715 st 21.12. 6:0422.12. 0:36 9313


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.