Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9313

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Datart (od 4. 10. 2020 do současnosti)

Datart

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 374 921 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 702 so 24.10. 4:2124.10. 22:46 9313
22 725 pá 23.10. 5:0824.10. 1:15 9313
22 708 čt 22.10. 4:4022.10. 19:53 9313
22 725 st 21.10. 5:0822.10. 1:15 9313
22 737 út 20.10. 6:0920.10. 9:55 9313
25 709 po 19.10. 4:2119.10. 22:46 9313
22 711 ne 18.10. 4:1619.10. 0:35 9313
 1  701 so 17.10. 4:2218.10. 1:21 9313
26 710 pá 16.10. 5:3017.10. 1:01 9313
22 707 čt 15.10. 4:2515.10. 19:43 9313
 1  702 st 14.10. 4:2915.10. 1:21 9313
22 706 út 13.10. 4:0514.10. 0:51 9313
25 711 po 12.10. 15:0013.10. 1:42 9313*Z
 1  715 pá 9.10. 6:489.10. 9:13 9313
22 738 čt 8.10. 7:088.10. 10:07 9313
25 716 st 7.10. 4:017.10. 10:02 9313
22 725 út 6.10. 5:087.10. 1:15 9313
20 702 po 5.10. 6:435.10. 20:11 9313
22 739 čt 1.10. 6:351.10. 9:27 9313
 8  712 st 30.9. 5:2130.9. 10:07 9313
 1  715 út 29.9. 6:4829.9. 9:13 9313
 1  702 so 26.9. 4:4226.9. 11:40 9313*MU
25 702 pá 25.9. 5:2325.9. 21:40 9313
26 707 čt 24.9. 5:0425.9. 0:21 9313
26 707 st 23.9. 5:0424.9. 0:21 9313
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8337+8336
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.