Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9313

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 255 634 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 701 pá 22.2. 5:4322.2. 20:32 9313
25 710 čt 21.2. 14:3022.2. 1:03 9313
 8  705 st 20.2. 5:3220.2. 19:17 9313
20 713 út 19.2. 6:1719.2. 23:24 9313
 1  714 po 18.2. 4:2118.2. 20:31 9313
26 707 pá 15.2. 4:2215.2. 22:45 9313
26 714 čt 14.2. 15:0114.2. 21:07 9313
26 719 čt 14.2. 6:2314.2. 9:18 9313
20 713 st 13.2. 6:1713.2. 23:24 9313
22 701 út 12.2. 5:4312.2. 20:32 9313
26 707 po 11.2. 4:2211.2. 22:45 9313
26 708 ne 10.2. 4:2211.2. 0:41 9313
26 710 so 9.2. 4:4210.2. 1:21 9313
20 701 pá 8.2. 6:308.2. 19:11 9313
26 707 čt 7.2. 4:227.2. 22:45 9313
22 715 st 6.2. 4:387.2. 1:16 9313
18 702 út 5.2. 6:206.2. 1:07 9313
26 707 po 4.2. 4:224.2. 22:45 9313
26 706 ne 3.2. 6:334.2. 0:21 9313
22 717 so 2.2. 4:042.2. 23:02 9313
22 711 pá 1.2. 4:231.2. 22:02 9313
20 705 čt 31.1. 15:271.2. 0:44 9313
 8  706 čt 31.1. 5:1931.1. 9:57 9313
26 710 st 30.1. 4:4330.1. 20:22 9313
22 711 út 29.1. 4:2329.1. 22:02 9313


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.