Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9313

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 318 169 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 711 st 22.1. 5:2922.1. 18:22 9313
26 718 út 21.1. 5:3122.1. 0:21 9313
26 719 po 20.1. 15:4121.1. 0:41 9313
 1  708 po 20.1. 4:0120.1. 10:26 9313
 8  701 ne 19.1. 4:4720.1. 0:56 9313
22 726 pá 17.1. 5:5818.1. 0:57 9313
26 702 čt 16.1. 5:5416.1. 18:58 9313
20 704 st 15.1. 6:5716.1. 0:24 9313
 8  705 út 14.1. 5:3214.1. 19:17 9313
26 718 po 13.1. 5:3114.1. 0:21 9313
18 702 ne 12.1. 9:5213.1. 0:47 9313
20 706 so 11.1. 4:3211.1. 22:44 9313
22 717 pá 10.1. 4:5511.1. 1:14 9313
18 713 čt 9.1. 5:4810.1. 0:47 9313
20 704 st 8.1. 11:159.1. 0:24 9313*Z
22 711 po 6.1. 4:236.1. 22:03 9313
25 704 ne 5.1. 9:416.1. 1:43 9313
20 706 so 4.1. 4:324.1. 22:44 9313
26 709 pá 3.1. 5:184.1. 0:03 9313
18 704 čt 2.1. 6:183.1. 0:47 9313
20 703 st 1.1. 7:462.1. 0:24 9313
Rok 2019
20 709 út 31.12. 5:2731.12. 22:55 9313
18 704 po 30.12. 6:1831.12. 0:47 9313
22 705 so 28.12. 7:0029.12. 0:37 9313
18 706 pá 27.12. 4:3628.12. 1:07 9313
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9392

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.