Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Avant Group (od 9. 9. 2023 do současnosti)

Avant Group

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Datart (od 4. 10. 2020 do 9. 9. 2023)

Datart

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 621 089 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 712 út 12.11. 5:5012.11. 19:15 9313
22 721 po 11.11. 15:0411.11. 23:49 9313
22 725 po 11.11. 6:1711.11. 9:34 9313
18 706 út 5.11. 15:095.11. 19:25 9313
18 706 út 5.11. 5:185.11. 9:35 9313
20 703 po 4.11. 6:314.11. 20:22 9313
20 712 pá 1.11. 5:501.11. 19:15 9313
 1  705 čt 31.10. 4:3231.10. 19:19 9313
26 720 st 30.10. 22:0031.10. 0:55 9313*Z1
22 737 út 29.10. 5:2129.10. 20:46 9313
 8  703 pá 25.10. 5:4625.10. 20:02 9313
 1  702 čt 24.10. 5:1324.10. 20:56 9313
22 715 st 23.10. 5:2423.10. 20:26 9313
 8  713 út 22.10. 5:2522.10. 19:32 9313
 1  702 po 21.10. 5:1321.10. 20:56 9313
22 705 pá 18.10. 4:1318.10. 19:05 9313
20 716 čt 17.10. 14:4818.10. 1:05 9313
20 716 čt 17.10. 6:4317.10. 9:25 9313
20 704 st 16.10. 4:2816.10. 23:23 9313
20 707 út 15.10. 4:4815.10. 23:45 9313
20 709 po 14.10. 5:2315.10. 0:05 9313
 1  702 pá 11.10. 5:1311.10. 20:56 9313
18 707 čt 10.10. 6:1810.10. 23:33 9313
22 706 st 9.10. 6:5810.10. 0:35 9313
 8  709 út 8.10. 4:348.10. 19:00 9313
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.