Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9313

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 285 259 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 706 st 21.8. 5:2022.8. 1:03 9313
25 711 út 20.8. 4:0020.8. 22:58 9313
22 710 po 19.8. 4:3819.8. 22:03 9313
22 714 ne 18.8. 8:3419.8. 0:36 9313
25 701 so 17.8. 4:0017.8. 22:41 9313
18 704 pá 16.8. 6:1817.8. 0:47 9313
25 711 čt 15.8. 4:0015.8. 22:58 9313
26 703 st 14.8. 5:0315.8. 1:21 9313
22 702 út 13.8. 6:4013.8. 23:17 9313*Z
 1  707 po 12.8. 14:0412.8. 16:20 9313*MU*1
25 702 so 10.8. 4:2011.8. 1:03 9313
22 722 čt 8.8. 14:259.8. 0:19 9313
 1  706 st 7.8. 6:057.8. 20:01 9313
22 717 út 6.8. 9:156.8. 20:48 9313*Z1
22 717 út 30.7. 6:2330.7. 20:48 9313
20 703 po 29.7. 14:2629.7. 21:55 9313
18 702 po 29.7. 5:2929.7. 10:18 9313
25 711 st 3.7. 4:003.7. 8:30 9313*MU
18 706 út 2.7. 4:363.7. 1:07 9313
22 725 po 1.7. 5:362.7. 1:12 9313
 8  701 ne 30.6. 4:471.7. 0:56 9313
20 704 so 29.6. 11:0030.6. 0:44 9313*Z2
 1  703 pá 28.6. 5:0128.6. 20:46 9313
22 727 čt 27.6. 14:2328.6. 0:53 9313
 1  708 čt 27.6. 4:0127.6. 10:26 9313
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8392+8393
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Stěrač
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9332

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.