Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Avant Group (od 9. 9. 2023 do současnosti)

Avant Group

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Datart (od 4. 10. 2020 do 9. 9. 2023)

Datart

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 536 069 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 714 pá 29.9. 13:3229.9. 21:34 9313
25 714 pá 29.9. 6:0329.9. 9:32 9313
 1  704 čt 28.9. 4:2728.9. 20:57 9313
22 734 st 27.9. 4:4928.9. 1:13 9313
26 703 út 26.9. 5:2127.9. 0:03 9313
22 739 po 25.9. 5:2925.9. 20:19 9313
25 701 ne 24.9. 4:4424.9. 22:24 9313
26 710 so 23.9. 5:2024.9. 0:23 9313
26 706 pá 22.9. 5:5322.9. 18:48 9313
26 708 čt 21.9. 6:2221.9. 21:35 9313
20 714 st 20.9. 6:5420.9. 18:34 9313
26 706 út 19.9. 5:5319.9. 18:48 9313
18 708 po 18.9. 5:1618.9. 19:41 9313
20 702 pá 15.9. 6:3715.9. 19:37 9313
26 704 čt 14.9. 5:3014.9. 21:26 9313
22 735 st 13.9. 4:5313.9. 19:50 9313
22 726 út 12.9. 15:0613.9. 0:13 9313
26 719 út 12.9. 7:0512.9. 9:35 9313
26 707 po 11.9. 5:4511.9. 18:55 9313
26 716 pá 8.9. 7:298.9. 23:34 9313
18 705 čt 7.9. 14:477.9. 19:43 9313
20 707 čt 7.9. 4:467.9. 8:42 9313
26 704 st 6.9. 5:306.9. 21:26 9313
25 714 út 5.9. 13:315.9. 21:34 9313
26 719 út 5.9. 7:055.9. 9:35 9313


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.