Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Avant Group (od 9. 9. 2023 do současnosti)

Avant Group

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Datart (od 4. 10. 2020 do 9. 9. 2023)

Datart

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 598 874 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 709 dnes 4:2821.7. 0:46 9313
20 705 pá 19.7. 4:2920.7. 0:46 9313
22 716 čt 18.7. 4:2119.7. 0:36 9313
22 733 st 17.7. 15:5818.7. 0:56 9313
25 702 st 17.7. 5:0717.7. 9:44 9313
26 701 út 16.7. 5:3316.7. 23:56 9313
22 721 po 15.7. 4:5315.7. 20:04 9313
22 714 pá 12.7. 6:3713.7. 0:16 9313
 1  708 st 10.7. 5:5010.7. 22:15 9313
 1  708 út 9.7. 5:509.7. 22:15 9313
 8  702 po 8.7. 5:478.7. 19:47 9313
18 708 ne 7.7. 10:177.7. 22:53 9313
 1  702 čt 4.7. 15:044.7. 21:11 9313
26 705 čt 4.7. 6:294.7. 10:10 9313
 8  704 st 3.7. 6:143.7. 17:30 9313*MU
 1  708 út 2.7. 5:502.7. 22:15 9313
18 704 pá 28.6. 5:2628.6. 9:20 9313*MU
 8  703 čt 27.6. 5:4627.6. 20:02 9313
25 707 st 26.6. 4:4427.6. 0:48 9313
32 706 út 25.6. 4:3926.6. 0:19 9313
 1  711 po 24.6. 4:4524.6. 19:51 9313
32 704 ne 23.6. 4:5924.6. 0:59 9313
 1  702 so 22.6. 4:2522.6. 22:52 9313
26 715 pá 21.6. 4:3822.6. 0:37 9313
20 707 čt 20.6. 4:4720.6. 23:47 9313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.