Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 9. 9. 2014
Výrobní číslo: 10111
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 621 089 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
20 | 712 | út 12.11. 5:50 | 12.11. 19:15 | 9313 | ||
22 | 721 | po 11.11. 15:04 | 11.11. 23:49 | 9313 | ||
22 | 725 | po 11.11. 6:17 | 11.11. 9:34 | 9313 | ||
18 | 706 | út 5.11. 15:09 | 5.11. 19:25 | 9313 | ||
18 | 706 | út 5.11. 5:18 | 5.11. 9:35 | 9313 | ||
20 | 703 | po 4.11. 6:31 | 4.11. 20:22 | 9313 | ||
20 | 712 | pá 1.11. 5:50 | 1.11. 19:15 | 9313 | ||
1 | 705 | čt 31.10. 4:32 | 31.10. 19:19 | 9313 | ||
26 | 720 | st 30.10. 22:00 | 31.10. 0:55 | 9313*Z1 | ||
22 | 737 | út 29.10. 5:21 | 29.10. 20:46 | 9313 | ||
8 | 703 | pá 25.10. 5:46 | 25.10. 20:02 | 9313 | ||
1 | 702 | čt 24.10. 5:13 | 24.10. 20:56 | 9313 | ||
22 | 715 | st 23.10. 5:24 | 23.10. 20:26 | 9313 | ||
8 | 713 | út 22.10. 5:25 | 22.10. 19:32 | 9313 | ||
1 | 702 | po 21.10. 5:13 | 21.10. 20:56 | 9313 | ||
22 | 705 | pá 18.10. 4:13 | 18.10. 19:05 | 9313 | ||
20 | 716 | čt 17.10. 14:48 | 18.10. 1:05 | 9313 | ||
20 | 716 | čt 17.10. 6:43 | 17.10. 9:25 | 9313 | ||
20 | 704 | st 16.10. 4:28 | 16.10. 23:23 | 9313 | ||
20 | 707 | út 15.10. 4:48 | 15.10. 23:45 | 9313 | ||
20 | 709 | po 14.10. 5:23 | 15.10. 0:05 | 9313 | ||
1 | 702 | pá 11.10. 5:13 | 11.10. 20:56 | 9313 | ||
18 | 707 | čt 10.10. 6:18 | 10.10. 23:33 | 9313 | ||
22 | 706 | st 9.10. 6:58 | 10.10. 0:35 | 9313 | ||
8 | 709 | út 8.10. 4:34 | 8.10. 19:00 | 9313 |