Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9313

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 266 674 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  703 so 20.4. 4:4120.4. 21:49 9313
22 704 pá 19.4. 6:4020.4. 0:29 9313
20 714 čt 18.4. 6:3218.4. 21:12 9313
 1  707 st 17.4. 4:4117.4. 22:39 9313
 1  706 út 16.4. 4:2116.4. 20:31 9313
25 713 po 15.4. 4:2016.4. 1:50 9313
25 706 ne 14.4. 4:0015.4. 1:50 9313
22 709 so 13.4. 6:0714.4. 1:34 9313
20 717 pá 12.4. 6:3913.4. 0:23 9313
18 703 čt 11.4. 4:1611.4. 21:23 9313
20 705 st 10.4. 15:2711.4. 0:44 9313
20 704 út 9.4. 6:579.4. 11:15 9313*MU
 1  711 po 8.4. 4:218.4. 23:42 9313
 1  707 ne 7.4. 4:418.4. 1:22 9313
 1  706 so 6.4. 4:016.4. 22:36 9313
25 710 pá 5.4. 14:306.4. 1:04 9313
26 714 pá 5.4. 7:115.4. 10:08 9313
25 709 pá 29.3. 4:2029.3. 10:33 9313
20 713 čt 28.3. 6:1728.3. 23:24 9313
18 703 st 27.3. 4:1627.3. 21:23 9313
25 711 út 26.3. 6:3127.3. 1:44 9313
26 717 po 25.3. 5:1826.3. 0:03 9313
20 701 ne 24.3. 4:5224.3. 23:44 9313
26 706 so 23.3. 6:3324.3. 0:21 9313
 1  713 pá 22.3. 6:0522.3. 20:16 9313
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.