Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9313

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 345 671 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 707 út 26.5. 4:4726.5. 20:55 9313
22 706 po 25.5. 4:3925.5. 20:50 9313
22 715 ne 24.5. 9:2625.5. 0:31 9313
 8  703 pá 22.5. 6:0422.5. 23:15 9313
22 722 čt 21.5. 4:1622.5. 0:51 9313
 8  703 st 20.5. 6:0420.5. 23:15 9313
18 706 út 19.5. 4:1719.5. 22:50 9313
22 718 po 18.5. 15:3019.5. 1:31 9313*Z
25 716 po 18.5. 4:0118.5. 10:02 9313
26 713 pá 15.5. 5:0315.5. 19:38 9313
 1  701 čt 14.5. 5:3114.5. 21:01 9313
 1  705 st 13.5. 4:2113.5. 21:32 9313
20+35 731 út 12.5. 4:5312.5. 20:20 9313
25 715 po 11.5. 13:5811.5. 23:18 9313
22 722 ne 10.5. 4:1510.5. 23:36 9313
22 706 so 9.5. 4:2310.5. 0:57 9313
22 707 pá 8.5. 7:159.5. 0:54 9313
25 715 čt 7.5. 13:587.5. 23:18 9313
22 734 čt 7.5. 6:227.5. 10:03 9313
20 703 út 5.5. 4:355.5. 23:59 9313
 8  712 po 4.5. 14:014.5. 23:15 9313
20 704 po 4.5. 4:564.5. 9:34 9313
 1  701 ne 3.5. 4:513.5. 22:01 9313
 8  705 pá 1.5. 4:471.5. 22:41 9313
18 702 čt 30.4. 13:5730.4. 20:38 9313
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9279

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.