Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9313

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Datart (od 4. 10. 2020 do současnosti)

Datart

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 9. 9. 2014

Výrobní číslo: 10111

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 501 746 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 704 so 2.7. 4:552.7. 22:18 9313
22 709 pá 1.7. 6:081.7. 20:40 9313
22 740 čt 30.6. 6:3230.6. 23:37 9313
26 712 st 29.6. 14:2529.6. 22:55 9313
 1  714 st 29.6. 6:3029.6. 9:46 9313
26 714 út 28.6. 4:5228.6. 20:02 9313
20 714 po 27.6. 14:5928.6. 0:03 9313
25 708 po 27.6. 6:4327.6. 10:11 9313
22 740 pá 24.6. 6:3224.6. 23:37 9313
26 718 čt 23.6. 5:2523.6. 23:47 9313
22 704 st 22.6. 4:2422.6. 18:53 9313
25 704 út 21.6. 4:4522.6. 0:46 9313
 8  706 po 20.6. 5:0521.6. 0:38 9313
22 721 ne 19.6. 9:1319.6. 15:15 9313*MU
25 702 so 18.6. 4:4518.6. 21:33 9313
22 703 pá 17.6. 6:4818.6. 0:17 9313
26 714 čt 16.6. 4:5216.6. 20:02 9313
22 705 st 15.6. 4:1416.6. 0:37 9313
22 709 út 14.6. 7:2715.6. 0:57 9313
25 707 po 13.6. 4:2713.6. 22:44 9313
20 705 ne 12.6. 5:4513.6. 0:23 9313
36 713 so 11.6. 8:2012.6. 0:09 9313
22 731 pá 10.6. 4:5310.6. 19:52 9313
22 701 čt 9.6. 6:219.6. 21:11 9313
25 715 st 8.6. 5:248.6. 14:30 9313*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.