Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9312

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 2. 9. 2014

Výrobní číslo: 10110

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 344 056 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  708 čt 21.1. 5:0121.1. 20:01 9312
22 702 st 20.1. 5:2920.1. 21:18 9312
 1  708 út 19.1. 5:0119.1. 20:01 9312
20 701 po 18.1. 5:2218.1. 20:46 9312
20 702 ne 17.1. 8:0417.1. 21:44 9312
20 701 pá 15.1. 5:2215.1. 20:46 9312
25 706 čt 14.1. 4:0114.1. 19:55 9312
22 709 st 13.1. 5:1213.1. 6:45 9312*MU
 1  708 po 11.1. 5:0111.1. 20:01 9312
25 703 ne 10.1. 4:4110.1. 20:40 9312
 1  708 so 9.1. 8:099.1. 21:05 9312
20 701 pá 8.1. 5:228.1. 20:46 9312
22 709 čt 7.1. 5:127.1. 20:48 9312
18 701 st 6.1. 5:146.1. 20:08 9312
20 701 út 5.1. 5:225.1. 20:46 9312
26 715 po 4.1. 6:094.1. 20:08 9312
22 729 ne 3.1. 10:063.1. 20:21 9312
20 708 so 2.1. 5:122.1. 20:57 9312
25 703 pá 1.1. 6:411.1. 20:40 9312
Rok 2020
 8  707 čt 31.12. 4:4831.12. 19:42 9312
22 732 st 30.12. 5:4930.12. 20:21 9312
26 715 út 29.12. 6:0929.12. 20:08 9312
 1  708 so 26.12. 9:3126.12. 20:46 9312
22 729 pá 25.12. 10:0625.12. 20:21 9312
 1  701 út 22.12. 5:3222.12. 20:54 9312
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.