Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9312

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 2. 9. 2014

Výrobní číslo: 10110

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 328 741 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 737 pá 25.9. 6:0925.9. 9:55 9312
 1  715 čt 24.9. 6:4824.9. 9:13 9312
 1  714 st 23.9. 5:2523.9. 10:01 9312
20 704 út 22.9. 5:4022.9. 20:30 9312
20 710 po 21.9. 5:1921.9. 9:58 9312
 8  714 pá 18.9. 5:0718.9. 10:07 9312
26 719 čt 17.9. 4:2417.9. 10:19 9312
 2  714 st 16.9. 5:1116.9. 10:11 9312
 1  714 út 15.9. 5:2515.9. 10:01 9312
18 705 po 14.9. 6:1514.9. 20:38 9312
18 713 pá 11.9. 5:3011.9. 10:03 9312
18 713 čt 10.9. 5:3010.9. 10:03 9312
20 709 st 9.9. 6:029.9. 10:16 9312
22 739 út 8.9. 6:358.9. 9:27 9312
20 709 po 7.9. 6:027.9. 10:16 9312
20 705 ne 6.9. 5:126.9. 20:08 9312
20 705 so 5.9. 5:125.9. 20:08 9312
26 715 pá 4.9. 6:074.9. 20:08 9312
25 702 čt 3.9. 5:243.9. 21:41 9312
26 715 st 2.9. 6:072.9. 20:08 9312
20 709 út 1.9. 6:021.9. 10:16 9312
25 718 po 31.8. 6:3031.8. 10:33 9312
 1  708 pá 28.8. 4:4228.8. 20:05 9312
26 701 čt 27.8. 15:1828.8. 1:01 9312
20 703 čt 27.8. 5:3827.8. 10:23 9312


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.