Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9312

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 2. 9. 2014

Výrobní číslo: 10110

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 551 977 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Cvič 767 pá 9.2. 6:009.2. 14:00 9312
26 711 st 7.2. 4:387.2. 20:01 9312
22 513 út 6.2. 13:156.2. 14:00 9312*Z1
22 818 út 6.2. 8:006.2. 9:00 9312*Z2
1+6 705 po 5.2. 9:156.2. 0:46 9312*Z3
18 710 po 29.1. 5:1529.1. 19:55 9312
18 710 pá 26.1. 5:1526.1. 19:55 9312
 8  701 čt 25.1. 5:4425.1. 19:31 9312
18 710 st 24.1. 5:1524.1. 19:55 9312
 8  704 út 23.1. 6:1423.1. 20:01 9312
 8  704 po 22.1. 6:1422.1. 20:01 9312
22 702 pá 19.1. 5:0819.1. 19:40 9312
 1  711 čt 18.1. 5:4918.1. 20:56 9312
 1  703 st 17.1. 4:4317.1. 19:41 9312
22 731 út 16.1. 6:3817.1. 0:35 9312
22 702 po 15.1. 5:0815.1. 19:40 9312
20 715 čt 11.1. 6:3112.1. 0:47 9312
 1  703 st 10.1. 4:4310.1. 19:41 9312
22 714 út 9.1. 4:1310.1. 0:19 9312
20 705 po 8.1. 5:079.1. 1:07 9312
 1  707 ne 7.1. 4:237.1. 23:12 9312
22 712 so 6.1. 7:517.1. 1:19 9312
 1  702 pá 5.1. 6:135.1. 21:16 9312
 1  705 čt 4.1. 4:574.1. 19:57 9312
22 719 st 3.1. 4:334.1. 0:59 9312
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8516+8167
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9433
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.