Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9312

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 2. 9. 2014

Výrobní číslo: 10110

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 318 526 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  705 čt 2.7. 4:222.7. 21:31 9312
26 704 st 1.7. 4:272.7. 1:21 9312
26 704 út 30.6. 4:271.7. 1:21 9312
22 722 po 29.6. 5:3330.6. 1:15 9312
 8  708 ne 28.6. 10:0029.6. 0:55 9312
22 722 so 27.6. 5:1927.6. 20:18 9312
20 710 pá 26.6. 7:5026.6. 23:59 9312
 1  702 čt 25.6. 4:2925.6. 23:09 9312
25 711 st 24.6. 4:3825.6. 1:43 9312
22 716 út 23.6. 6:1524.6. 1:11 9312
 8  705 po 22.6. 6:1922.6. 23:19 9312
26 709 so 20.6. 5:0720.6. 21:12 9312
 8  703 pá 19.6. 6:0420.6. 0:55 9312
25 713 čt 18.6. 4:4318.6. 21:09 9312
25 709 st 17.6. 4:2117.6. 23:18 9312
 1  704 út 16.6. 4:2217.6. 1:24 9312
22 720 po 15.6. 6:2116.6. 0:31 9312
20 701 ne 14.6. 6:3914.6. 23:39 9312
 8  704 so 13.6. 4:4813.6. 23:59 9312
22 722 pá 12.6. 4:1613.6. 0:51 9312
22 718 čt 11.6. 6:2612.6. 1:31 9312
 8  705 st 10.6. 6:1910.6. 23:19 9312
22 741 út 9.6. 5:579.6. 9:07 9312
 1  714 po 8.6. 5:258.6. 10:02 9312
25 718 pá 5.6. 6:305.6. 10:33 9312


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.