Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9312

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 2. 9. 2014

Výrobní číslo: 10110

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 261 685 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  711 st 27.6. 4:2127.6. 21:36 9312
26 706 út 26.6. 6:5026.6. 22:45 9312
20 704 po 25.6. 9:1426.6. 0:33 9312*Z
 1  713 pá 22.6. 6:0522.6. 21:51 9312
26 715 čt 21.6. 5:1822.6. 0:21 9312
 1  713 st 20.6. 6:0520.6. 21:51 9312
26 715 út 19.6. 5:1820.6. 0:21 9312
26 719 po 18.6. 5:5118.6. 18:58 9312
20 701 pá 15.6. 6:3015.6. 19:11 9312
26 702 čt 14.6. 6:0614.6. 22:12 9312
 1  701 st 13.6. 4:4013.6. 18:36 9312
20 704 út 12.6. 6:5713.6. 0:33 9312
26 719 po 11.6. 5:5111.6. 18:58 9312
22 721 ne 10.6. 8:0711.6. 0:09 9312
26 708 so 9.6. 5:239.6. 20:30 9312
20 704 pá 8.6. 6:578.6. 22:06 9312
20 707 čt 7.6. 5:117.6. 20:05 9312
 1  713 st 6.6. 6:056.6. 21:51 9312
20 707 út 5.6. 5:115.6. 20:05 9312
26 710 po 4.6. 5:034.6. 20:19 9312
22 715 ne 3.6. 4:043.6. 22:39 9312
 1  705 so 2.6. 4:213.6. 1:22 9312
22 717 pá 1.6. 4:552.6. 1:12 9312
 1  701 čt 31.5. 4:4031.5. 18:36 9312
26 708 st 30.5. 4:4330.5. 20:22 9312
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9284

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.