Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9312

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 2. 9. 2014

Výrobní číslo: 10110

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 289 294 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  704 ne 26.1. 9:3926.1. 23:19 9312
26 719 pá 24.1. 15:4125.1. 0:41 9312
 1  704 pá 24.1. 6:4724.1. 9:46 9312
22 720 čt 23.1. 5:3023.1. 23:01 9312
18 713 st 22.1. 5:4823.1. 0:47 9312
22 720 út 21.1. 5:3021.1. 23:01 9312
22 709 po 20.1. 4:1521.1. 0:37 9312
22 722 ne 19.1. 4:1520.1. 1:17 9312
25 701 so 18.1. 4:0019.1. 1:03 9312
22 717 pá 17.1. 4:5518.1. 1:14 9312
22 709 čt 16.1. 4:1517.1. 0:37 9312
 1  708 st 15.1. 14:3616.1. 1:22 9312
26 714 st 15.1. 7:1115.1. 10:08 9312
25 712 út 14.1. 6:0914.1. 23:08 9312
22 709 po 13.1. 4:1514.1. 0:37 9312
 1  707 ne 12.1. 4:4113.1. 1:22 9312
22 705 so 11.1. 7:0012.1. 0:37 9312
20 711 čt 9.1. 5:479.1. 18:31 9312
 8  705 st 8.1. 5:328.1. 19:17 9312
 8  702 út 7.1. 6:467.1. 20:53 9312
22 734 po 6.1. 15:206.1. 23:41 9312
25 710 po 6.1. 6:316.1. 10:03 9312
26 706 pá 3.1. 5:033.1. 23:45 9312
22 723 čt 2.1. 14:463.1. 0:53 9312
22 723 čt 2.1. 5:282.1. 10:32 9312


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.