Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9312

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 2. 9. 2014

Výrobní číslo: 10110

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 290 791 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  708 ne 5.4. 9:195.4. 23:35 9312
22 715 so 4.4. 4:154.4. 22:33 9312
18 706 pá 3.4. 12:204.4. 1:07 9312*Z
18 706 čt 2.4. 4:362.4. 15:00 9312*MU
18 704 st 1.4. 6:182.4. 0:47 9312
26 713 út 31.3. 5:0331.3. 19:38 9312
 1  701 po 30.3. 5:3130.3. 14:20 9312*MU
18 704 ne 29.3. 4:3630.3. 1:07 9312
22 706 so 28.3. 4:2329.3. 0:57 9312
25 702 pá 27.3. 4:2028.3. 1:43 9312
22 730 čt 26.3. 5:3627.3. 1:13 9312
18 702 st 25.3. 13:5725.3. 20:38 9312
18 702 st 25.3. 5:2925.3. 10:18 9312
26 701 út 24.3. 5:3424.3. 23:25 9312
22 730 po 23.3. 5:3624.3. 1:13 9312
26 703 ne 22.3. 9:2523.3. 0:01 9312
26 711 so 21.3. 5:0321.3. 23:05 9312
 8  706 pá 20.3. 4:4721.3. 0:54 9312
 1  702 čt 19.3. 4:4019.3. 20:01 9312
 1  706 st 18.3. 5:1318.3. 20:30 9312
20 701 út 17.3. 5:3917.3. 21:54 9312
25 709 po 16.3. 5:5216.3. 22:24 9312
22 717 so 14.3. 4:0414.3. 23:03 9312
22 702 pá 13.3. 5:5314.3. 1:34 9312
20 701 čt 12.3. 6:3012.3. 19:11 9312
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9320
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.