Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9312

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 2. 9. 2014

Výrobní číslo: 10110

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 358 126 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 712 ne 18.4. 9:5718.4. 21:50 9312
26 701 so 17.4. 8:1517.4. 22:22 9312
26 715 pá 16.4. 6:0916.4. 20:08 9312
22 713 čt 15.4. 5:4615.4. 21:17 9312
20 713 st 14.4. 20:4014.4. 22:43 9312*Z
18 706 út 13.4. 4:1813.4. 19:46 9312
18 710 pá 9.4. 6:189.4. 21:49 9312
18 710 čt 8.4. 6:188.4. 21:49 9312
18 709 st 7.4. 4:377.4. 20:15 9312
18 705 út 6.4. 5:296.4. 22:45 9312
22 717 so 3.4. 8:273.4. 23:05 9312
22 716 pá 2.4. 8:122.4. 22:55 9312
22 726 čt 1.4. 4:051.4. 20:05 9312
20 707 út 30.3. 6:2830.3. 19:23 9312
18 710 po 29.3. 6:1829.3. 21:49 9312
22 712 ne 28.3. 9:5728.3. 21:50 9312
22 712 so 27.3. 4:2127.3. 21:45 9312
22 721 pá 26.3. 5:4926.3. 22:19 9312
22 709 čt 25.3. 5:0925.3. 20:47 9312
18 701 st 24.3. 5:1424.3. 20:08 9312
20 701 út 23.3. 5:2223.3. 20:45 9312
20 704 po 22.3. 6:0822.3. 21:26 9312
25 703 ne 21.3. 4:4121.3. 20:39 9312
20 702 so 20.3. 8:0420.3. 21:43 9312
26 715 pá 19.3. 6:0919.3. 20:08 9312
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8327+8334

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.