Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9311

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 11. 8. 2024 do současnosti)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 8. 2014

Výrobní číslo: 10109

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 632 655 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 704 dnes 5:3730.4. 18:54 9311
Cvič 777 út 29.4. 14:0029.4. 22:00 9311
25 709 pá 25.4. 4:5925.4. 20:03 9311
26 715 čt 24.4. 4:1725.4. 0:35 9311
22 706 st 23.4. 7:0124.4. 0:39 9311
26 720 út 22.4. 4:3623.4. 0:55 9311
 8  708 po 21.4. 10:0622.4. 0:59 9311
20 708 ne 20.4. 4:2821.4. 0:26 9311
 1  705 so 19.4. 4:1220.4. 1:21 9311
22+25 731 pá 18.4. 4:4319.4. 1:21 9311
18 701 čt 17.4. 5:3717.4. 22:32 9311
22 715 st 16.4. 5:2316.4. 20:27 9311
26 714 út 15.4. 15:1216.4. 0:15 9311
 8  714 út 15.4. 7:0515.4. 9:49 9311
18 711 po 14.4. 4:4114.4. 19:54 9311
20 708 ne 13.4. 4:2814.4. 0:26 9311
26 710 so 12.4. 4:3812.4. 23:35 9311
26 714 pá 11.4. 15:1212.4. 0:15 9311
20 706 pá 11.4. 7:0611.4. 9:56 9311
 8  703 čt 10.4. 5:4610.4. 20:03 9311
18 708 st 9.4. 15:109.4. 19:24 9311
22 725 st 9.4. 6:209.4. 9:35 9311
 8  703 út 8.4. 5:468.4. 20:03 9311
 8  711 po 7.4. 4:547.4. 23:24 9311
22 718 ne 6.4. 6:227.4. 0:04 9311


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.