Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9311

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Turkish Airlines (od 11. 8. 2024 do současnosti)

Turkish Airlines

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 8. 2014

Výrobní číslo: 10109

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 590 025 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  703 dnes 4:3416.9. 0:05 9311
 8  703 so 14.9. 4:3415.9. 0:05 9311
18 713 pá 13.9. 7:0914.9. 0:31 9311
 8  709 čt 12.9. 4:3412.9. 19:00 9311
26 718 st 11.9. 5:1711.9. 21:53 9311
20 713 út 10.9. 14:2811.9. 0:25 9311
25 706 út 10.9. 6:3810.9. 9:54 9311
20 703 po 9.9. 6:319.9. 20:25 9311
 1  703 so 7.9. 4:328.9. 0:45 9311
18 707 pá 6.9. 6:186.9. 23:33 9311
22 721 čt 5.9. 15:045.9. 23:49 9311
22 721 čt 5.9. 5:375.9. 9:02 9311
22 711 st 4.9. 5:004.9. 19:39 9311
26 712 út 3.9. 4:193.9. 23:55 9311
25 712 po 2.9. 4:423.9. 1:07 9311
26 707 ne 1.9. 4:191.9. 22:53 9311
20 710 so 31.8. 4:481.9. 1:06 9311
20 705 pá 30.8. 4:2931.8. 0:46 9311
22 704 čt 29.8. 5:0330.8. 1:16 9311
22 709 st 28.8. 6:0128.8. 20:56 9311
 8  710 út 27.8. 4:5428.8. 1:01 9311
 1  710 po 26.8. 6:0527.8. 0:46 9311
22 730 pá 23.8. 6:1923.8. 9:30 9311
22 705 st 7.8. 5:087.8. 20:11 9311
22 709 út 6.8. 6:016.8. 20:56 9311


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.