Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9311

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 8. 2014

Výrobní číslo: 10109

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 300 138 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  713 po 27.1. 6:0527.1. 20:16 9311
22 701 pá 24.1. 5:3424.1. 20:33 9311
26 705 čt 23.1. 6:1823.1. 22:25 9311
26 705 st 22.1. 6:1822.1. 22:25 9311
25 712 út 21.1. 6:0921.1. 23:08 9311
22 731 po 20.1. 6:3620.1. 20:11 9311
22 701 ne 19.1. 4:0419.1. 22:33 9311
22 708 so 18.1. 4:4319.1. 1:14 9311
 8  702 pá 17.1. 6:4617.1. 20:53 9311
25 708 čt 16.1. 15:0016.1. 19:55 9311*Z
 1  713 st 15.1. 6:0515.1. 20:16 9311
25 708 út 14.1. 5:4014.1. 19:55 9311
22 720 po 13.1. 5:3013.1. 23:01 9311
20 703 ne 12.1. 5:1213.1. 0:24 9311
25 702 so 11.1. 4:2011.1. 22:41 9311
 8  701 pá 10.1. 4:4711.1. 0:55 9311
 1  708 čt 9.1. 14:3610.1. 1:22 9311
22 729 čt 9.1. 4:519.1. 10:19 9311
 1  703 st 8.1. 10:358.1. 20:46 9311*Z1
22 729 st 8.1. 7:058.1. 10:19 9311*Z2
20 702 út 7.1. 4:317.1. 21:27 9311
 1  703 po 6.1. 5:016.1. 20:46 9311
26 706 so 4.1. 6:335.1. 0:21 9311
22 708 pá 3.1. 5:523.1. 20:48 9311
20 705 čt 2.1. 4:312.1. 19:46 9311
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9295
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8334+8327

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.