Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9311

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 8. 2014

Výrobní číslo: 10109

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 793 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 703 po 19.8. 4:1619.8. 22:50 9311
25 704 ne 18.8. 9:4119.8. 1:43 9311
 1  708 so 17.8. 4:5117.8. 21:36 9311
20 705 pá 16.8. 4:5516.8. 19:25 9311
 8  701 čt 15.8. 6:0315.8. 23:39 9311
26 701 st 14.8. 6:3814.8. 23:50 9311*MU
25 707 út 13.8. 5:3813.8. 22:41 9311
 1  702 ne 11.8. 11:0911.8. 22:16 9311
25 706 pá 9.8. 5:2010.8. 1:03 9311
26 709 čt 8.8. 5:539.8. 0:21 9311
Rok 2018
 8  701 pá 15.6. 6:5615.6. 9:47 9311
18 706 čt 14.6. 14:5214.6. 19:49 9311
18 706 čt 14.6. 6:5114.6. 9:42 9311
22 707 st 13.6. 6:2213.6. 18:37 9311
 8  713 út 12.6. 6:2412.6. 19:17 9311
25 709 po 11.6. 5:5611.6. 22:24 9311
 8  704 ne 10.6. 15:3010.6. 21:40 9311*Z
 1  713 pá 8.6. 6:058.6. 21:51 9311
26 719 čt 7.6. 5:517.6. 18:58 9311
26 706 st 6.6. 6:506.6. 22:45 9311
20 713 út 5.6. 6:175.6. 23:34 9311
 1  703 po 4.6. 5:014.6. 20:46 9311
 8  704 ne 3.6. 4:474.6. 0:39 9311
20 701 so 2.6. 4:512.6. 21:53 9311
 1  711 pá 1.6. 4:211.6. 21:36 9311
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.