Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 26. 8. 2014
Výrobní číslo: 10109
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 590 025 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 703 | dnes 4:34 | 16.9. 0:05 | 9311 | ||
8 | 703 | so 14.9. 4:34 | 15.9. 0:05 | 9311 | ||
18 | 713 | pá 13.9. 7:09 | 14.9. 0:31 | 9311 | ||
8 | 709 | čt 12.9. 4:34 | 12.9. 19:00 | 9311 | ||
26 | 718 | st 11.9. 5:17 | 11.9. 21:53 | 9311 | ||
20 | 713 | út 10.9. 14:28 | 11.9. 0:25 | 9311 | ||
25 | 706 | út 10.9. 6:38 | 10.9. 9:54 | 9311 | ||
20 | 703 | po 9.9. 6:31 | 9.9. 20:25 | 9311 | ||
1 | 703 | so 7.9. 4:32 | 8.9. 0:45 | 9311 | ||
18 | 707 | pá 6.9. 6:18 | 6.9. 23:33 | 9311 | ||
22 | 721 | čt 5.9. 15:04 | 5.9. 23:49 | 9311 | ||
22 | 721 | čt 5.9. 5:37 | 5.9. 9:02 | 9311 | ||
22 | 711 | st 4.9. 5:00 | 4.9. 19:39 | 9311 | ||
26 | 712 | út 3.9. 4:19 | 3.9. 23:55 | 9311 | ||
25 | 712 | po 2.9. 4:42 | 3.9. 1:07 | 9311 | ||
26 | 707 | ne 1.9. 4:19 | 1.9. 22:53 | 9311 | ||
20 | 710 | so 31.8. 4:48 | 1.9. 1:06 | 9311 | ||
20 | 705 | pá 30.8. 4:29 | 31.8. 0:46 | 9311 | ||
22 | 704 | čt 29.8. 5:03 | 30.8. 1:16 | 9311 | ||
22 | 709 | st 28.8. 6:01 | 28.8. 20:56 | 9311 | ||
8 | 710 | út 27.8. 4:54 | 28.8. 1:01 | 9311 | ||
1 | 710 | po 26.8. 6:05 | 27.8. 0:46 | 9311 | ||
22 | 730 | pá 23.8. 6:19 | 23.8. 9:30 | 9311 | ||
22 | 705 | st 7.8. 5:08 | 7.8. 20:11 | 9311 | ||
22 | 709 | út 6.8. 6:01 | 6.8. 20:56 | 9311 |