Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 26. 8. 2014
Výrobní číslo: 10109
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 632 655 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
18 | 704 | dnes 5:37 | 30.4. 18:54 | 9311 | ||
Cvič | 777 | út 29.4. 14:00 | 29.4. 22:00 | 9311 | ||
25 | 709 | pá 25.4. 4:59 | 25.4. 20:03 | 9311 | ||
26 | 715 | čt 24.4. 4:17 | 25.4. 0:35 | 9311 | ||
22 | 706 | st 23.4. 7:01 | 24.4. 0:39 | 9311 | ||
26 | 720 | út 22.4. 4:36 | 23.4. 0:55 | 9311 | ||
8 | 708 | po 21.4. 10:06 | 22.4. 0:59 | 9311 | ||
20 | 708 | ne 20.4. 4:28 | 21.4. 0:26 | 9311 | ||
1 | 705 | so 19.4. 4:12 | 20.4. 1:21 | 9311 | ||
22+25 | 731 | pá 18.4. 4:43 | 19.4. 1:21 | 9311 | ||
18 | 701 | čt 17.4. 5:37 | 17.4. 22:32 | 9311 | ||
22 | 715 | st 16.4. 5:23 | 16.4. 20:27 | 9311 | ||
26 | 714 | út 15.4. 15:12 | 16.4. 0:15 | 9311 | ||
8 | 714 | út 15.4. 7:05 | 15.4. 9:49 | 9311 | ||
18 | 711 | po 14.4. 4:41 | 14.4. 19:54 | 9311 | ||
20 | 708 | ne 13.4. 4:28 | 14.4. 0:26 | 9311 | ||
26 | 710 | so 12.4. 4:38 | 12.4. 23:35 | 9311 | ||
26 | 714 | pá 11.4. 15:12 | 12.4. 0:15 | 9311 | ||
20 | 706 | pá 11.4. 7:06 | 11.4. 9:56 | 9311 | ||
8 | 703 | čt 10.4. 5:46 | 10.4. 20:03 | 9311 | ||
18 | 708 | st 9.4. 15:10 | 9.4. 19:24 | 9311 | ||
22 | 725 | st 9.4. 6:20 | 9.4. 9:35 | 9311 | ||
8 | 703 | út 8.4. 5:46 | 8.4. 20:03 | 9311 | ||
8 | 711 | po 7.4. 4:54 | 7.4. 23:24 | 9311 | ||
22 | 718 | ne 6.4. 6:22 | 7.4. 0:04 | 9311 |