Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9311

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 26. 8. 2014

Výrobní číslo: 10109

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 301 877 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 728 pá 3.4. 5:164.4. 0:57 9311
20 710 čt 2.4. 15:292.4. 21:55 9311
20 707 st 1.4. 5:081.4. 21:30 9311*MU
26 707 út 31.3. 6:391.4. 0:03 9311
26 712 po 30.3. 4:4230.3. 22:12 9311
25 704 ne 29.3. 9:4129.3. 23:58 9311
22 707 so 28.3. 7:1529.3. 0:54 9311
26 716 pá 27.3. 5:3027.3. 22:45 9311
18 703 čt 26.3. 4:1626.3. 22:50 9311
 1  706 st 25.3. 4:4125.3. 21:37 9311
22 701 út 24.3. 5:1425.3. 0:33 9311
20 701 po 23.3. 5:2223.3. 20:23 9311
1+17 704 so 21.3. 4:4122.3. 0:11 9311
22 731 pá 20.3. 6:3620.3. 20:10 9311
26 714 čt 19.3. 15:3320.3. 0:01 9311
20 708 čt 19.3. 5:0019.3. 9:50 9311*MU
22 720 st 18.3. 5:3018.3. 23:00 9311
22 714 út 17.3. 5:3617.3. 19:37 9311
25 711 po 16.3. 4:0016.3. 22:58 9311
 1  707 ne 15.3. 4:4116.3. 1:22 9311
1+17 704 so 14.3. 4:4115.3. 0:11 9311
20 702 pá 13.3. 4:3113.3. 21:27 9311
25 709 čt 12.3. 5:5212.3. 22:24 9311
20 704 st 11.3. 6:5712.3. 0:24 9311
22 729 út 10.3. 4:5110.3. 10:19 9311
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.