Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9310

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 8. 2014

Výrobní číslo: 9958

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 296 808 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 701 pá 3.4. 5:223.4. 20:23 9310
22 728 čt 2.4. 5:163.4. 0:57 9310
22 723 st 1.4. 15:261.4. 21:35 9310
22 718 st 1.4. 6:101.4. 9:19 9310
22 710 út 31.3. 4:0431.3. 20:18 9310
22 712 po 30.3. 4:2431.3. 1:37 9310
20 706 ne 29.3. 4:3530.3. 0:20 9310
 1  706 so 28.3. 4:2828.3. 22:36 9310
 1  705 pá 27.3. 4:2127.3. 20:42 9310
25 702 čt 26.3. 4:2027.3. 1:43 9310
26 701 st 25.3. 5:3425.3. 23:25 9310
18 702 út 24.3. 13:5724.3. 20:38 9310
20 704 út 24.3. 4:5524.3. 9:35 9310
22 707 po 23.3. 4:1523.3. 22:33 9310
22 718 ne 22.3. 4:5523.3. 1:33 9310
 8  712 pá 20.3. 5:3920.3. 18:57 9310
 8  706 čt 19.3. 4:4720.3. 0:54 9310
22 726 st 18.3. 5:5819.3. 0:56 9310
20 708 út 17.3. 5:0018.3. 0:19 9310
22 717 po 16.3. 4:5517.3. 1:13 9310
26 710 ne 15.3. 5:0316.3. 1:19 9310
26 708 so 14.3. 6:5315.3. 0:41 9310
26 702 pá 13.3. 13:5013.3. 18:58 9310*Z
20 702 st 11.3. 4:3111.3. 13:00 9310*MU
18 702 út 10.3. 6:2011.3. 1:07 9310
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.