Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9310

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 8. 2014

Výrobní číslo: 9958

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 211 741 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 408 pá 19.1. 4:5320.1. 0:08 9310
18 415 čt 18.1. 15:3418.1. 19:28 9310
18 415 čt 18.1. 5:4518.1. 9:35 9310
18 410 st 17.1. 14:5418.1. 0:48 9310
18 415 út 16.1. 5:4516.1. 9:35 9310
18 410 po 15.1. 14:5416.1. 0:48 9310
18 415 po 15.1. 5:4515.1. 9:35 9310
18 409 pá 12.1. 6:4013.1. 0:28 9310
18 408 čt 11.1. 6:3011.1. 20:40 9310*MU
18 407 st 10.1. 4:3310.1. 22:07 9310
18 407 út 9.1. 4:339.1. 22:07 9310
18 407 po 8.1. 4:338.1. 22:07 9310
18 408 ne 7.1. 15:068.1. 0:48 9310
18 401 so 6.1. 4:537.1. 0:28 9310
18 410 pá 5.1. 4:536.1. 0:48 9310
18 405 čt 4.1. 6:004.1. 19:47 9310
18 410 st 3.1. 4:534.1. 0:48 9310
18 409 út 2.1. 6:403.1. 0:28 9310
18 405 po 1.1. 6:331.1. 22:07 9310
Rok 2017
18 404 ne 31.12. 8:3631.12. 22:22 9310
18 407 so 30.12. 4:3330.12. 22:07 9310
18 409 pá 29.12. 6:4030.12. 0:28 9310
18 412 čt 28.12. 5:3028.12. 9:18 9310
18 408 st 27.12. 6:3028.12. 0:08 9310
18 406 čt 30.11. 4:4230.11. 15:30 9310*MU*1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s nákl. vozem u zast. Lotyšská DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.