Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9310

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 8. 2014

Výrobní číslo: 9958

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 355 038 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 703 st 25.11. 4:1625.11. 21:03 9310
 1  706 út 24.11. 4:4224.11. 23:21 9310
10+17 710 ne 22.11. 4:0222.11. 22:42 9310
10+17 730 so 21.11. 3:5121.11. 23:06 9310
22 714 pá 20.11. 5:2020.11. 23:15 9310
 1  704 čt 19.11. 6:0319.11. 21:17 9310
26 709 st 18.11. 5:1718.11. 22:02 9310
 1  704 út 17.11. 4:4217.11. 23:21 9310
22 714 po 16.11. 5:2016.11. 23:15 9310
22 732 čt 12.11. 5:4812.11. 20:21 9310
25 710 út 10.11. 4:2110.11. 22:47 9310
22 704 po 9.11. 4:059.11. 23:32 9310
 1  704 ne 8.11. 4:428.11. 23:21 9310
22 701 so 7.11. 7:017.11. 23:11 9310
 1  715 pá 30.10. 6:4830.10. 9:13 9310
22 707 čt 29.10. 4:2529.10. 19:43 9310
25 703 st 28.10. 4:4129.10. 1:42 9310
 1  708 út 27.10. 5:0227.10. 20:01 9310
20 707 po 26.10. 4:5626.10. 19:43 9310
25 701 so 24.10. 4:0125.10. 1:02 9310
26 707 pá 23.10. 5:0424.10. 0:21 9310
 1  705 čt 22.10. 6:1622.10. 21:21 9310
26 715 st 21.10. 6:0721.10. 20:08 9310
20 701 út 20.10. 6:3121.10. 0:39 9310
20 709 po 19.10. 6:0219.10. 10:16 9310


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.