Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9310

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 8. 2014

Výrobní číslo: 9958

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 342 993 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  303 út 22.9. 15:4822.9. 19:14 9310
16 321 út 22.9. 6:4822.9. 10:11 9310
15 310 po 21.9. 7:0621.9. 19:59 9310
 8  502 ne 20.9. 10:5020.9. 11:50 9310*Z
20 701 so 19.9. 5:2019.9. 22:20 9310*MU
18 706 pá 18.9. 4:1719.9. 0:47 9310
 1  704 čt 17.9. 4:2217.9. 21:17 9310
15 703 st 16.9. 4:2517.9. 0:55 9310
 1  702 út 15.9. 4:2916.9. 1:21 9310
25 707 po 14.9. 6:1014.9. 20:10 9310
22 738 pá 11.9. 7:0811.9. 10:07 9310
22 740 čt 10.9. 5:3710.9. 9:15 9310
26 706 st 9.9. 4:4410.9. 0:01 9310
22 718 út 8.9. 5:579.9. 0:20 9310
26 715 po 7.9. 17:107.9. 20:08 9310*Z1
20 706 st 26.8. 6:3126.8. 19:33 9310
20 708 út 25.8. 15:1126.8. 0:39 9310
 1  703 út 25.8. 5:1425.8. 9:49 9310
22 713 po 24.8. 4:5425.8. 0:15 9310
22 702 ne 23.8. 17:5523.8. 20:48 9310*Z2
 1  709 pá 21.8. 4:4721.8. 22:09 9310
20 708 čt 20.8. 15:1121.8. 0:39 9310
22 732 čt 20.8. 6:2720.8. 9:40 9310
26 708 st 19.8. 5:0420.8. 0:01 9310
 1  709 út 18.8. 4:4718.8. 22:09 9310
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8352+8181
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9304
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.