Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9310

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 8. 2014

Výrobní číslo: 9958

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 506 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+26 714 ne 18.8. 4:4619.8. 0:41 9310
18 704 so 17.8. 4:1617.8. 22:50 9310
22 727 pá 16.8. 5:1317.8. 1:12 9310
22 727 čt 15.8. 5:1316.8. 1:12 9310
 8  707 st 14.8. 5:0615.8. 0:56 9310
22 725 út 13.8. 5:3614.8. 0:36 9310
 8  701 po 12.8. 6:0312.8. 23:39 9310
25 701 ne 11.8. 4:0011.8. 22:41 9310
26 702 so 10.8. 5:2311.8. 1:21 9310
20 706 pá 9.8. 5:0810.8. 0:00 9310
 1  710 čt 8.8. 14:038.8. 20:46 9310
 1  705 st 7.8. 4:217.8. 21:36 9310
25 712 út 6.8. 4:207.8. 1:43 9310
25 712 po 5.8. 4:206.8. 1:43 9310
26 702 ne 4.8. 10:125.8. 1:21 9310
 1  704 pá 2.8. 5:452.8. 16:40 9310*MU
25 708 čt 1.8. 5:421.8. 20:09 9310
25 708 st 31.7. 5:4231.7. 20:09 9310
20 709 út 30.7. 15:2730.7. 20:04 9310
 1  705 út 30.7. 4:2130.7. 12:00 9310*MU
22 712 po 29.7. 5:2830.7. 0:56 9310
26 705 so 27.7. 5:5328.7. 0:01 9310
 8  701 pá 26.7. 6:0326.7. 23:39 9310
22 702 čt 25.7. 18:1025.7. 23:17 9310*Z
18 415 út 5.3. 5:455.3. 9:35 9310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8367+8364

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.