Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9310

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 8. 2014

Výrobní číslo: 9958

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 370 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 708 út 23.2. 4:1423.2. 8:35 9310*MU
18 701 po 22.2. 5:0922.2. 23:09 9310
 8  702 pá 19.2. 6:0219.2. 22:55 9310
25 706 čt 18.2. 4:0118.2. 19:54 9310
 1  702 st 17.2. 4:2917.2. 23:02 9310
25 702 so 13.2. 4:2113.2. 22:46 9310
 1  706 pá 12.2. 4:4212.2. 23:21 9310
 1  702 čt 11.2. 4:2911.2. 23:02 9310
25 704 st 10.2. 7:3010.2. 21:42 9310*Z
25 803 st 10.2. 6:2010.2. 7:30 9310*Z
25 704 st 10.2. 5:3710.2. 6:20 9310*MU
25 704 út 9.2. 5:379.2. 21:42 9310
18 707 po 8.2. 6:088.2. 22:06 9310
 1  702 pá 5.2. 4:295.2. 23:02 9310
18 707 čt 4.2. 6:084.2. 22:06 9310
26 704 st 3.2. 4:443.2. 21:08 9310
 1  702 út 2.2. 4:292.2. 23:02 9310
22 725 pá 29.1. 4:2529.1. 22:46 9310
22 725 čt 28.1. 4:2528.1. 22:46 9310
 1  702 st 27.1. 4:2927.1. 23:02 9310
22 726 út 26.1. 4:4026.1. 22:56 9310
26 706 so 23.1. 7:1423.1. 19:20 9310*MU
22 724 po 18.1. 4:0518.1. 22:32 9310
22 705 so 16.1. 7:0116.1. 22:54 9310
25 706 pá 15.1. 4:0115.1. 19:55 9310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8218+8319

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.