Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9310

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 8. 2014

Výrobní číslo: 9958

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 223 561 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 415 st 25.4. 5:4525.4. 9:35 9310
18 405 út 24.4. 4:3324.4. 20:07 9310
18 409 po 23.4. 6:4624.4. 0:28 9310
18 406 ne 22.4. 5:1323.4. 0:08 9310
18 407 so 21.4. 5:1322.4. 0:08 9310
18 408 pá 20.4. 5:3021.4. 0:08 9310
18 412 čt 19.4. 5:1319.4. 23:08 9310
18 408 st 18.4. 4:5319.4. 0:08 9310
18 414 út 17.4. 5:3017.4. 21:37 9310
18 405 po 16.4. 4:3316.4. 20:07 9310
18 408 ne 15.4. 15:0616.4. 0:48 9310
18 406 so 14.4. 6:1414.4. 23:48 9310
18 405 pá 13.4. 4:3313.4. 20:07 9310
18 410 čt 12.4. 14:5413.4. 0:48 9310
Cvič 440 pá 9.3. 6:009.3. 14:00 9310
18 410 út 6.3. 7:026.3. 8:55 9310
18 410 po 5.3. 14:546.3. 0:48 9310
18 415 po 5.3. 5:455.3. 9:35 9310
18 405 ne 4.3. 4:534.3. 22:07 9310
18 406 so 3.3. 6:133.3. 23:48 9310
18 414 pá 2.3. 5:302.3. 21:35 9310
18 412 čt 1.3. 5:131.3. 23:08 9310
18 410 st 28.2. 14:541.3. 0:48 9310
18 410 st 28.2. 7:0228.2. 8:55 9310
18 405 út 27.2. 4:3327.2. 20:07 9310


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.