Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9310

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 8. 2014

Výrobní číslo: 9958

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 328 518 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 704 út 7.7. 4:278.7. 1:21 9310
25 703 po 6.7. 4:417.7. 1:43 9310
22 702 ne 5.7. 8:295.7. 20:48 9310
 1  708 so 4.7. 8:094.7. 23:03 9310
 8  706 čt 2.7. 4:482.7. 19:53 9310
26 712 st 1.7. 5:171.7. 19:55 9310
22 731 út 30.6. 15:171.7. 0:35 9310
22 732 út 30.6. 6:2730.6. 9:40 9310
20 703 po 29.6. 16:0129.6. 19:03 9310
22 731 po 29.6. 5:4529.6. 9:00 9310
22 708 ne 28.6. 4:4529.6. 1:11 9310
22 707 so 27.6. 5:0928.6. 0:51 9310
25 702 pá 26.6. 5:2426.6. 21:41 9310
25 716 čt 25.6. 4:0125.6. 10:02 9310
26 711 st 24.6. 5:5425.6. 0:01 9310
 1  706 út 23.6. 4:4223.6. 15:00 9310*MU
22 710 po 22.6. 5:0923.6. 0:15 9310
25 702 ne 21.6. 4:2121.6. 22:41 9310
22 701 so 20.6. 8:0820.6. 23:10 9310
 1  702 pá 19.6. 4:2919.6. 23:09 9310
20 710 čt 18.6. 7:5018.6. 23:59 9310
22 724 út 16.6. 7:0116.6. 22:03 9310
20 704 po 15.6. 6:5416.6. 0:39 9310
18 701 pá 12.6. 5:3912.6. 20:15 9310
25 707 čt 11.6. 6:1011.6. 20:10 9310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.