Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9310

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 8. 2014

Výrobní číslo: 9958

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 282 901 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  706 st 20.11. 5:1920.11. 9:57 9310
22 712 út 19.11. 5:0419.11. 20:50 9310
35 706 po 18.11. 5:1018.11. 22:49 9310
22 714 ne 17.11. 9:3118.11. 0:37 9310
 1  708 so 16.11. 10:5016.11. 22:31 9310*Z
22 701 pá 15.11. 5:3415.11. 20:33 9310
22 714 čt 14.11. 5:3614.11. 19:38 9310
 1  701 st 13.11. 4:4013.11. 18:36 9310
20 713 út 12.11. 6:1712.11. 23:24 9310
22 701 pá 8.11. 5:348.11. 20:33 9310
18 701 čt 7.11. 6:037.11. 19:02 9310
18 724 st 6.11. 5:396.11. 19:45 9310
25 705 út 5.11. 13:505.11. 19:32 9310
 1  708 út 5.11. 4:015.11. 10:26 9310
26 707 po 4.11. 6:395.11. 1:01 9310
18 713 ne 3.11. 6:284.11. 1:03 9310
 8  708 so 2.11. 7:192.11. 23:19 9310
26 718 pá 1.11. 5:312.11. 0:21 9310
20 711 čt 31.10. 6:3331.10. 21:16 9310
26 708 st 30.10. 4:2231.10. 1:19 9310
22 715 út 29.10. 4:3830.10. 1:17 9310
 1  706 po 28.10. 4:2128.10. 21:16 9310
25 704 ne 27.10. 9:4128.10. 1:43 9310
20 701 so 26.10. 5:1226.10. 22:27 9310
18 703 pá 25.10. 4:1625.10. 21:24 9310
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9294

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.