Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9309

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 7. 2014

Výrobní číslo: 9957

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 313 663 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 715 pá 17.1. 4:3917.1. 18:42 9309
22 727 čt 16.1. 14:2417.1. 0:54 9309
25 710 čt 16.1. 6:3116.1. 10:03 9309
22 729 st 15.1. 14:4015.1. 22:50 9309
22 734 st 15.1. 6:5215.1. 9:47 9309
18 703 út 14.1. 4:1614.1. 21:24 9309
20 705 po 13.1. 15:2714.1. 0:44 9309
22 729 po 13.1. 4:5113.1. 10:19 9309
20 705 pá 10.1. 15:2711.1. 0:44 9309
18 706 pá 10.1. 6:5110.1. 9:42 9309
18 711 st 8.1. 5:298.1. 18:22 9309
22 729 út 7.1. 14:407.1. 22:50 9309
 1  704 út 7.1. 6:477.1. 9:46 9309
 1  704 po 6.1. 14:066.1. 18:56 9309
25 705 po 6.1. 5:026.1. 10:43 9309
Rok 2019
26 703 po 23.12. 4:4223.12. 20:07 9309
 8  706 pá 20.12. 14:4520.12. 23:39 9309
18 706 pá 20.12. 6:5120.12. 9:42 9309
 8  706 čt 19.12. 14:4519.12. 23:39 9309
 1  704 čt 19.12. 6:4719.12. 9:46 9309
18 706 út 17.12. 14:5217.12. 19:49 9309
18 706 út 17.12. 6:5117.12. 9:42 9309
18 706 po 16.12. 14:5216.12. 19:49 9309
18 706 po 16.12. 6:5116.12. 9:42 9309
18 701 pá 13.12. 6:0313.12. 19:02 9309


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.