Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9309

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 7. 2014

Výrobní číslo: 9957

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 291 448 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 703 ne 11.8. 5:3311.8. 23:25 9309
20 706 so 10.8. 4:3511.8. 0:20 9309
18 706 pá 9.8. 4:3610.8. 1:07 9309
18 704 čt 8.8. 6:189.8. 0:47 9309
25 708 st 7.8. 5:427.8. 20:09 9309
22 707 út 6.8. 4:047.8. 0:29 9309
26 703 po 5.8. 5:036.8. 1:21 9309
25 703 ne 4.8. 4:404.8. 23:08 9309
18 705 so 3.8. 4:364.8. 1:07 9309
 8  707 pá 2.8. 5:063.8. 0:56 9309
18 704 čt 1.8. 6:182.8. 0:47 9309
25 707 st 31.7. 5:3831.7. 22:41 9309
25 708 út 30.7. 5:4230.7. 20:09 9309
 1  702 pá 26.7. 4:0126.7. 21:16 9309
 1  704 čt 25.7. 5:4526.7. 1:24 9309
20 702 st 24.7. 5:4124.7. 20:23 9309
25 708 út 23.7. 5:4223.7. 20:09 9309
Zvl 713 pá 19.7. 18:1519.7. 19:30 9309*1
26 713 pá 19.7. 6:1019.7. 18:15 9309*MU
18 711 čt 11.7. 5:4811.7. 20:15 9309
18 704 st 10.7. 6:1811.7. 0:47 9309
18 702 čt 4.7. 13:574.7. 20:38 9309
 8  704 čt 4.7. 5:394.7. 10:12 9309
18 704 st 3.7. 6:184.7. 0:47 9309
 8  704 út 2.7. 13:382.7. 20:08 9309
*1 = náhrada spojů linky 26 ovlivněných vykolejením na Vinohr.hř.
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.