Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9309

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 7. 2014

Výrobní číslo: 9957

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 392 794 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 703 so 10.4. 4:0510.4. 10:30 9309*MU
22 710 pá 9.4. 5:159.4. 23:10 9309
22 705 čt 8.4. 4:408.4. 22:30 9309
22 723 st 7.4. 6:067.4. 22:31 9309
25 715 út 6.4. 16:006.4. 23:21 9309*Z
20 303 út 6.4. 8:006.4. 9:00 9309*Z1
22 717 ne 4.4. 8:354.4. 23:05 9309
22 710 so 3.4. 6:413.4. 22:57 9309
22 709 pá 2.4. 6:492.4. 22:30 9309
22 723 čt 1.4. 6:061.4. 22:31 9309
22 713 st 31.3. 5:4731.3. 21:17 9309
22 705 út 30.3. 4:4030.3. 22:30 9309
22 710 po 29.3. 5:1529.3. 23:10 9309
22 717 ne 28.3. 8:3528.3. 23:05 9309
22 701 so 27.3. 7:0127.3. 23:10 9309
22 717 st 24.3. 6:2724.3. 21:59 9309
25 702 út 23.3. 5:2323.3. 21:38 9309
22 709 po 22.3. 5:0922.3. 20:47 9309
 8  704 ne 21.3. 4:4821.3. 21:40 9309
22 710 so 20.3. 6:4120.3. 22:57 9309
22 724 pá 19.3. 6:1919.3. 22:55 9309
22 721 čt 18.3. 5:4918.3. 22:19 9309
22 713 út 16.3. 5:4716.3. 21:17 9309
 1  706 po 15.3. 4:4215.3. 9:20 9309*MU
22 715 ne 14.3. 4:2514.3. 22:31 9309
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9334
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9286

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.