Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9309

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 7. 2014

Výrobní číslo: 9957

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 344 644 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 703 pá 3.7. 16:013.7. 19:03 9309
20 703 pá 3.7. 5:373.7. 10:23 9309
25 713 čt 2.7. 4:012.7. 20:10 9309
20 703 st 1.7. 16:011.7. 19:03 9309
 8  701 st 1.7. 5:211.7. 10:13 9309
20 708 pá 26.6. 5:4026.6. 20:21 9309
 8  714 čt 25.6. 5:0825.6. 10:07 9309
 1  714 st 24.6. 5:2524.6. 10:02 9309
26 714 út 23.6. 5:3323.6. 10:22 9309
22 720 po 22.6. 6:2123.6. 0:31 9309
25 704 ne 21.6. 9:4221.6. 23:58 9309
22 707 pá 19.6. 4:5319.6. 21:03 9309
20 702 čt 18.6. 4:5618.6. 19:23 9309
26 707 st 17.6. 4:4717.6. 20:55 9309
20 705 út 16.6. 5:2116.6. 19:53 9309
25 702 po 15.6. 5:2415.6. 21:41 9309
22 720 ne 14.6. 5:2914.6. 22:31 9309
22 730 pá 12.6. 5:2012.6. 13:40 9309*MU
26 703 čt 11.6. 6:3312.6. 1:01 9309
 1  706 st 10.6. 4:4210.6. 21:37 9309
 1  704 út 9.6. 4:2210.6. 1:24 9309
20 701 po 8.6. 14:308.6. 20:53 9309*Z
22 707 po 8.6. 4:538.6. 11:20 9309*MU
18 703 ne 7.6. 4:177.6. 22:50 9309
22 701 so 6.6. 8:086.6. 23:10 9309
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8337+8336

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.