Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9309

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 7. 2014

Výrobní číslo: 9957

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 315 786 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 707 pá 27.3. 4:1527.3. 22:33 9309
18 706 čt 26.3. 4:3627.3. 1:07 9309
22 727 st 25.3. 5:0726.3. 1:17 9309
20 706 út 24.3. 6:1925.3. 0:20 9309
26 716 po 23.3. 5:3023.3. 22:45 9309
 8  704 pá 20.3. 14:5620.3. 19:52 9309
 1  715 pá 20.3. 5:3120.3. 10:10 9309
 1  712 čt 19.3. 14:3219.3. 23:28 9309
 1  715 čt 19.3. 5:3119.3. 10:10 9309
25 714 st 18.3. 14:5318.3. 22:57 9309
18 706 st 18.3. 6:5118.3. 9:41 9309
25 714 út 17.3. 14:5317.3. 22:57 9309
 8  712 po 16.3. 5:3916.3. 18:58 9309
22 727 pá 13.3. 14:2414.3. 0:54 9309
25 710 pá 13.3. 6:3113.3. 10:03 9309
22 729 čt 12.3. 14:4012.3. 22:50 9309
22 734 čt 12.3. 6:5212.3. 9:47 9309
 8  704 st 11.3. 14:5611.3. 19:53 9309
22 729 st 11.3. 4:5111.3. 10:19 9309
 8  712 út 10.3. 5:3910.3. 18:58 9309
26 702 po 9.3. 5:549.3. 18:58 9309
25 709 pá 6.3. 5:526.3. 22:24 9309
26 719 čt 5.3. 15:416.3. 0:41 9309
22 734 čt 5.3. 6:525.3. 9:47 9309
22 701 st 4.3. 5:344.3. 20:33 9309


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.