Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9309

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 7. 2014

Výrobní číslo: 9957

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 305 983 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 713 st 13.11. 19:2014.11. 0:47 9309*Z
20 706 st 13.11. 4:5213.11. 7:15 9309*MU
20 705 út 12.11. 15:2713.11. 0:44 9309
18 706 út 12.11. 6:5112.11. 9:42 9309
 8  705 po 11.11. 5:3211.11. 19:17 9309
 8  706 pá 8.11. 14:458.11. 23:39 9309
22 729 čt 7.11. 4:517.11. 10:19 9309
25 705 st 6.11. 13:506.11. 19:32 9309
25 705 st 6.11. 5:026.11. 10:43 9309
 8  706 út 5.11. 14:455.11. 23:39 9309
18 725 út 5.11. 5:245.11. 10:42 9309
 8  705 po 4.11. 5:274.11. 19:17 9309
20 714 pá 1.11. 4:521.11. 20:16 9309
26 714 čt 31.10. 15:0131.10. 21:07 9309
 8  706 čt 31.10. 5:1931.10. 9:57 9309
18 724 st 30.10. 5:3930.10. 19:45 9309
 1  703 út 29.10. 5:0129.10. 20:46 9309
 1  701 pá 25.10. 4:4025.10. 18:36 9309
22 701 čt 24.10. 5:3424.10. 20:33 9309
22 731 st 23.10. 6:3623.10. 20:11 9309
20 714 út 22.10. 4:5222.10. 13:30 9309*MU
20 715 po 21.10. 15:2722.10. 0:24 9309
20 715 po 21.10. 5:2521.10. 9:35 9309
 8  706 pá 18.10. 14:4618.10. 23:38 9309
20 715 pá 18.10. 5:2518.10. 9:35 9309
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.