Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 22. 7. 2014
Výrobní číslo: 9956
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 484 225 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 705 | dnes 5:09 | 8.6. 0:18 | 9308 | ||
1 | 708 | út 6.6. 4:34 | 6.6. 21:32 | 9308 | ||
22 | 120 | po 5.6. 17:15 | 5.6. 19:22 | 9308*Z1 | ||
8 | 810 | st 31.5. 16:00 | 31.5. 18:00 | 9308*Z2 | ||
8 | 706 | pá 5.5. 5:04 | 5.5. 6:50 | 9308*MU | ||
25 | 711 | čt 4.5. 4:28 | 4.5. 21:17 | 9308 | ||
22 | 443 | st 3.5. 5:41 | 4.5. 0:36 | 9308 | ||
22 | 741 | út 2.5. 6:04 | 2.5. 19:54 | 9308 | ||
18 | 701 | pá 28.4. 4:25 | 28.4. 19:54 | 9308 | ||
22 | 734 | čt 27.4. 4:48 | 28.4. 0:56 | 9308 | ||
26 | 702 | út 25.4. 9:35 | 25.4. 12:05 | 9308*Z3 | ||
8 | 703 | po 24.4. 6:37 | 24.4. 15:00 | 9308*MU | ||
26 | 714 | pá 21.4. 6:15 | 21.4. 18:38 | 9308 | ||
1 | 703 | čt 20.4. 4:35 | 20.4. 21:08 | 9308 | ||
8 | 706 | st 19.4. 5:04 | 20.4. 0:38 | 9308 | ||
26 | 710 | út 18.4. 5:35 | 19.4. 0:22 | 9308 | ||
8 | 701 | po 17.4. 4:32 | 18.4. 0:06 | 9308 | ||
22 | 703 | ne 16.4. 8:11 | 17.4. 0:32 | 9308 | ||
22 | 705 | so 15.4. 8:44 | 16.4. 0:52 | 9308 | ||
20 | 702 | pá 14.4. 6:36 | 14.4. 19:37 | 9308 | ||
1 | 712 | čt 13.4. 4:55 | 13.4. 20:09 | 9308 | ||
22 | 719 | st 12.4. 6:35 | 13.4. 0:32 | 9308 | ||
18 | 705 | út 11.4. 6:32 | 11.4. 20:24 | 9308 | ||
1 | 702 | po 10.4. 4:47 | 10.4. 21:42 | 9308 | ||
8 | 707 | ne 9.4. 4:52 | 10.4. 0:18 | 9308 |