Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9308

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 22. 7. 2014

Výrobní číslo: 9956

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 323 020 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  706 út 22.9. 4:4222.9. 21:37 9308
20 708 po 21.9. 5:1022.9. 0:19 9308
26 706 pá 18.9. 4:4419.9. 0:01 9308
 8  708 čt 17.9. 4:4817.9. 19:42 9308
25 702 st 16.9. 5:2316.9. 21:40 9308
26 715 út 15.9. 6:0715.9. 20:08 9308
25 702 po 14.9. 5:2314.9. 21:40 9308
26 702 pá 11.9. 6:3711.9. 20:38 9308
22 708 po 7.9. 4:407.9. 19:53 9308
26 701 ne 6.9. 5:237.9. 1:01 9308
22 711 so 5.9. 15:306.9. 0:35 9308*Z
25 707 pá 4.9. 6:104.9. 20:10 9308
26 712 čt 3.9. 5:344.9. 1:21 9308
18 701 st 2.9. 5:392.9. 20:15 9308
 8  705 út 1.9. 6:191.9. 23:19 9308
18 713 po 31.8. 5:3031.8. 10:03 9308
 8  708 so 29.8. 7:5930.8. 0:55 9308
 8  702 pá 28.8. 6:1329.8. 0:56 9308
 1  705 út 11.8. 4:2211.8. 21:31 9308
 8  711 po 10.8. 5:5511.8. 0:35 9308
26 709 ne 9.8. 5:079.8. 23:49 9308
 1  706 so 8.8. 4:298.8. 22:49 9308
22 713 pá 7.8. 4:548.8. 0:15 9308
20 702 čt 6.8. 4:566.8. 23:39 9308
22 702 st 5.8. 6:026.8. 0:55 9308
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8262+8574

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.