Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9308

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 22. 7. 2014

Výrobní číslo: 9956

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 484 225 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 705 dnes 5:098.6. 0:18 9308
 1  708 út 6.6. 4:346.6. 21:32 9308
22 120 po 5.6. 17:155.6. 19:22 9308*Z1
 8  810 st 31.5. 16:0031.5. 18:00 9308*Z2
 8  706 pá 5.5. 5:045.5. 6:50 9308*MU
25 711 čt 4.5. 4:284.5. 21:17 9308
22 443 st 3.5. 5:414.5. 0:36 9308
22 741 út 2.5. 6:042.5. 19:54 9308
18 701 pá 28.4. 4:2528.4. 19:54 9308
22 734 čt 27.4. 4:4828.4. 0:56 9308
26 702 út 25.4. 9:3525.4. 12:05 9308*Z3
 8  703 po 24.4. 6:3724.4. 15:00 9308*MU
26 714 pá 21.4. 6:1521.4. 18:38 9308
 1  703 čt 20.4. 4:3520.4. 21:08 9308
 8  706 st 19.4. 5:0420.4. 0:38 9308
26 710 út 18.4. 5:3519.4. 0:22 9308
 8  701 po 17.4. 4:3218.4. 0:06 9308
22 703 ne 16.4. 8:1117.4. 0:32 9308
22 705 so 15.4. 8:4416.4. 0:52 9308
20 702 pá 14.4. 6:3614.4. 19:37 9308
 1  712 čt 13.4. 4:5513.4. 20:09 9308
22 719 st 12.4. 6:3513.4. 0:32 9308
18 705 út 11.4. 6:3211.4. 20:24 9308
 1  702 po 10.4. 4:4710.4. 21:42 9308
 8  707 ne 9.4. 4:5210.4. 0:18 9308
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8349+8485
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8244+8245
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9320

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.