Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9308

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 22. 7. 2014

Výrobní číslo: 9956

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 265 214 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 703 st 13.11. 4:1613.11. 21:24 9308
25 713 út 12.11. 4:2013.11. 1:44 9308
22 702 po 11.11. 5:5312.11. 1:33 9308
22 721 ne 10.11. 21:3011.11. 0:33 9308*Z
22 722 ne 10.11. 4:1510.11. 12:45 9308*MU
22 709 so 9.11. 6:0810.11. 1:34 9308
20 707 pá 8.11. 5:118.11. 20:05 9308
 1  703 čt 7.11. 5:017.11. 20:46 9308
20 705 st 6.11. 15:277.11. 0:44 9308
26 714 st 6.11. 7:116.11. 10:08 9308
22 711 út 5.11. 4:235.11. 22:03 9308
25 713 po 4.11. 4:205.11. 1:44 9308
22 717 ne 3.11. 4:434.11. 1:13 9308
26 711 so 2.11. 5:032.11. 23:05 9308
22 709 pá 1.11. 4:152.11. 0:37 9308
22 702 čt 31.10. 5:531.11. 1:33 9308
20 705 st 30.10. 5:4630.10. 18:23 9308
18 721 út 29.10. 4:3629.10. 21:53 9308
26 710 po 28.10. 5:0329.10. 1:19 9308
22 703 ne 27.10. 10:1027.10. 23:03 9308
 8  706 pá 25.10. 14:4525.10. 23:39 9308
25 715 čt 24.10. 4:3924.10. 18:42 9308
26 742 st 23.10. 6:1824.10. 0:36 9308
26 702 út 22.10. 5:5422.10. 18:58 9308
22 723 po 21.10. 5:4521.10. 19:09 9308
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9317
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.