Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9307

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 15. 7. 2014

Výrobní číslo: 9955

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 257 771 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 704 ne 19.1. 4:3620.1. 1:07 9307
26 709 so 18.1. 4:2219.1. 1:01 9307
22 729 pá 17.1. 14:4017.1. 22:50 9307
26 714 pá 17.1. 7:1117.1. 10:08 9307
26 718 čt 16.1. 5:3116.1. 20:53 9307
26 719 st 15.1. 15:4116.1. 0:41 9307
 8  706 st 15.1. 5:1915.1. 9:57 9307
18 713 út 14.1. 5:4815.1. 0:47 9307
26 705 po 13.1. 6:1813.1. 22:25 9307
18 706 čt 9.1. 14:529.1. 19:49 9307
18 706 čt 9.1. 6:519.1. 9:42 9307
26 702 st 8.1. 5:548.1. 18:58 9307
26 714 út 7.1. 15:017.1. 21:07 9307
18 706 út 7.1. 6:517.1. 9:42 9307
26 709 čt 2.1. 5:182.1. 8:00 9307*MU
Rok 2019
26+91 755 út 31.12. 4:421.1. 7:43 9307
26 715 po 30.12. 14:0431.12. 1:03 9307
18 702 po 30.12. 5:2930.12. 10:18 9307
26 712 ne 29.12. 10:5929.12. 20:22 9307
26 709 pá 27.12. 5:1828.12. 0:03 9307
26 709 čt 26.12. 4:4227.12. 1:01 9307
26 709 st 25.12. 7:2326.12. 1:01 9307
26+91 755 út 24.12. 7:5424.12. 20:39 9307
18 703 po 23.12. 4:1623.12. 22:50 9307
18 704 ne 22.12. 4:3623.12. 1:07 9307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.