Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9307

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 15. 7. 2014

Výrobní číslo: 9955

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: přístroj na mazání kolejnice TOR

Najeto: cca 277 171 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 703 ne 5.7. 8:346.7. 0:21 9307
26 703 so 4.7. 7:535.7. 0:41 9307
26 706 pá 3.7. 4:463.7. 23:49 9307
26 701 čt 2.7. 15:183.7. 1:01 9307
18 704 st 1.7. 6:191.7. 16:45 9307*MU*1
26 702 út 30.6. 5:5430.6. 20:40 9307
26 702 po 29.6. 5:5429.6. 20:40 9307
26 711 pá 26.6. 5:5426.6. 12:40 9307*MU
26 707 čt 25.6. 4:4725.6. 20:55 9307
26 707 st 24.6. 4:4724.6. 20:55 9307
26 701 út 23.6. 6:0923.6. 13:05 9307*MU
26 711 po 22.6. 5:5423.6. 0:01 9307
18 703 ne 21.6. 4:1721.6. 22:50 9307
18 705 so 20.6. 4:3721.6. 1:07 9307
26 711 pá 19.6. 5:5420.6. 0:01 9307
26 707 čt 18.6. 4:4718.6. 20:55 9307
22 710 st 17.6. 5:0918.6. 0:15 9307
22 707 út 16.6. 4:5316.6. 21:03 9307
18 706 po 15.6. 4:1715.6. 22:50 9307
18 704 ne 14.6. 4:3715.6. 1:07 9307
26 709 so 13.6. 5:0713.6. 21:12 9307
22 706 pá 12.6. 4:3912.6. 20:50 9307
22 710 čt 11.6. 5:0912.6. 0:15 9307
26 702 pá 5.6. 4:275.6. 11:00 9307*MU
20 704 čt 4.6. 21:455.6. 0:39 9307*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9313

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.