Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9307

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 15. 7. 2014

Výrobní číslo: 9955

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 231 206 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 706 po 19.8. 5:0820.8. 0:00 9307
25 703 ne 18.8. 4:4018.8. 23:08 9307
20 704 so 17.8. 8:2117.8. 23:40 9307
26 704 pá 16.8. 5:1816.8. 20:52 9307
 1  706 út 13.8. 4:2113.8. 20:01 9307
26 701 po 12.8. 6:3813.8. 1:03 9307
22 717 čt 8.8. 6:238.8. 20:48 9307
26 704 st 7.8. 5:187.8. 20:52 9307
22 710 út 6.8. 4:386.8. 22:03 9307
26 701 po 5.8. 6:386.8. 1:03 9307
25 701 so 3.8. 4:003.8. 22:41 9307
 1  704 pá 2.8. 16:403.8. 1:24 9307*Z
 8  706 st 31.7. 4:4731.7. 20:23 9307
20 707 út 30.7. 19:4531.7. 0:20 9307*Z1
25 712 pá 26.7. 4:2026.7. 11:50 9307*MU
 1  708 čt 25.7. 4:4125.7. 22:06 9307
20 708 st 24.7. 6:4625.7. 0:40 9307
18 706 st 26.6. 6:5126.6. 9:42 9307
20 713 út 25.6. 4:5226.6. 0:04 9307
25 709 po 24.6. 5:5224.6. 22:24 9307
22 715 ne 23.6. 8:0824.6. 0:56 9307
25 703 so 22.6. 4:4022.6. 23:11 9307
 8  706 pá 21.6. 14:4621.6. 23:39 9307
 8  706 pá 21.6. 5:1921.6. 9:57 9307
25 709 čt 20.6. 5:5220.6. 22:24 9307
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9340
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.