Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9307

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 15. 7. 2014

Výrobní číslo: 9955

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 481 216 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  703 dnes 4:318.6. 0:17 9307
22 729 út 6.6. 4:337.6. 0:55 9307
20 712 po 5.6. 6:376.6. 0:39 9307
25 725 ne 4.6. 16:414.6. 19:25 9307
25 724 ne 4.6. 9:264.6. 12:10 9307
25 725 so 3.6. 17:413.6. 20:25 9307
25 724 so 3.6. 9:263.6. 12:10 9307
22 701 pá 2.6. 4:142.6. 19:35 9307
 8  714 čt 1.6. 6:062.6. 0:58 9307
20 710 st 31.5. 4:4731.5. 23:44 9307
22 444 út 30.5. 5:0731.5. 0:12 9307
22 742 po 29.5. 4:2429.5. 20:17 9307
22 705 ne 28.5. 8:0429.5. 0:52 9307
18 704 so 27.5. 4:4227.5. 23:36 9307
20 715 pá 26.5. 15:3127.5. 0:24 9307
18 703 pá 26.5. 5:1626.5. 9:51 9307
22 728 čt 25.5. 15:4025.5. 21:39 9307
20 709 čt 25.5. 6:4325.5. 8:43 9307
22 701 st 24.5. 4:1424.5. 19:35 9307
 8  714 út 23.5. 6:0624.5. 0:58 9307
26 710 po 22.5. 7:0622.5. 19:32 9307
 1  205 ne 21.5. 10:3521.5. 12:00 9307*Z1
 8  702 so 20.5. 6:5421.5. 0:58 9307
 1  712 pá 19.5. 4:5619.5. 20:10 9307
 8  701 čt 18.5. 4:3219.5. 0:06 9307
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9144

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.