Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9307

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 15. 7. 2014

Výrobní číslo: 9955

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: přístroj na mazání kolejnice TOR

Najeto: cca 294 166 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 702 po 21.9. 6:3721.9. 18:35 9307*MU*1
15 712 pá 18.9. 4:5318.9. 10:06 9307
18 709 čt 17.9. 4:3718.9. 1:07 9307
18 707 st 16.9. 16:4517.9. 0:47 9307*Z
12 702 út 15.9. 4:4015.9. 16:45 9307*MU
26 712 po 14.9. 5:3415.9. 1:21 9307
 1  704 ne 13.9. 4:2913.9. 22:49 9307
26 701 so 12.9. 5:0313.9. 1:01 9307
20 702 pá 11.9. 6:4311.9. 20:11 9307
 1  715 čt 10.9. 6:4810.9. 9:13 9307
22 705 st 9.9. 4:169.9. 15:15 9307*MU
22 705 út 8.9. 4:168.9. 22:10 9307
22 714 po 7.9. 5:268.9. 1:31 9307
20 710 pá 4.9. 5:214.9. 9:28 9307
26 702 čt 3.9. 6:373.9. 20:38 9307
20 710 st 2.9. 5:212.9. 9:48 9307
25 707 út 1.9. 6:101.9. 20:10 9307
26 707 po 31.8. 5:041.9. 0:21 9307
22 714 ne 30.8. 4:2531.8. 1:15 9307
25 703 so 29.8. 4:4130.8. 1:43 9307
20 706 pá 28.8. 6:3128.8. 19:33 9307
20 706 čt 27.8. 6:3127.8. 19:33 9307
20 703 st 26.8. 16:0126.8. 19:03 9307
 1  701 út 25.8. 5:3225.8. 15:40 9307*MU
26 713 po 24.8. 5:3425.8. 0:41 9307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem na Lipanské ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9332

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.