Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9307

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 15. 7. 2014

Výrobní číslo: 9955

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 334 636 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 711 út 11.5. 5:1311.5. 20:47 9307
22 711 po 10.5. 5:1310.5. 20:47 9307
20 701 pá 7.5. 5:227.5. 20:45 9307
26 709 čt 6.5. 5:186.5. 22:02 9307
22 707 st 5.5. 4:545.5. 22:53 9307
22 707 út 4.5. 4:544.5. 22:53 9307
22 705 po 3.5. 4:403.5. 22:30 9307
22 710 ne 2.5. 4:252.5. 22:57 9307
22 703 so 1.5. 4:051.5. 23:30 9307
22 710 pá 30.4. 5:1530.4. 23:10 9307
22 721 čt 29.4. 5:4929.4. 22:19 9307
18 706 út 27.4. 4:1827.4. 19:46 9307
22 704 po 26.4. 4:2526.4. 22:48 9307
22 703 ne 25.4. 9:4825.4. 23:30 9307
22 724 pá 23.4. 6:1923.4. 22:55 9307
22 710 st 21.4. 5:1521.4. 16:15 9307*MU*1
22 707 út 20.4. 4:5420.4. 22:53 9307
22 709 po 19.4. 5:0919.4. 20:47 9307
22 704 pá 16.4. 4:2516.4. 22:48 9307
22 731 čt 15.4. 5:0715.4. 23:30 9307
22 726 st 14.4. 4:0514.4. 20:05 9307
22 710 út 13.4. 5:1513.4. 23:10 9307
22 717 po 12.4. 6:2712.4. 21:59 9307
22 726 pá 9.4. 4:059.4. 20:05 9307
22 710 čt 8.4. 5:158.4. 23:10 9307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před Dubečskou ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.