Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9307

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 15. 7. 2014

Výrobní číslo: 9955

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 190 663 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 703 st 26.9. 4:1626.9. 21:23 9307
18 704 út 25.9. 4:3625.9. 23:28 9307
26 714 po 24.9. 15:0124.9. 21:07 9307
22 729 po 24.9. 4:5124.9. 10:20 9307
18 704 ne 23.9. 4:3624.9. 1:07 9307
18 713 pá 21.9. 5:4821.9. 14:20 9307*MU
18 704 čt 20.9. 4:3620.9. 23:28 9307
18 713 st 19.9. 5:4820.9. 0:47 9307
18 713 út 18.9. 5:4819.9. 0:47 9307
18 706 po 17.9. 14:5217.9. 19:49 9307
18 706 po 17.9. 6:5117.9. 9:42 9307
18 703 ne 16.9. 4:1616.9. 22:50 9307
22 704 so 15.9. 6:4116.9. 0:29 9307
22 734 pá 14.9. 15:1914.9. 23:39 9307
18 706 pá 14.9. 6:5114.9. 9:42 9307
18 711 čt 13.9. 5:2913.9. 18:22 9307
18 702 st 12.9. 6:2013.9. 1:07 9307
18 711 út 11.9. 5:2911.9. 18:22 9307
18 703 po 10.9. 4:1610.9. 21:23 9307
22 722 ne 9.9. 3:4410.9. 1:15 9307
22 705 so 8.9. 7:019.9. 0:35 9307
18 703 pá 7.9. 4:167.9. 21:23 9307
18 702 čt 6.9. 16:507.9. 1:07 9307*Z
22 729 st 5.9. 14:395.9. 22:49 9307
18 701 út 4.9. 6:034.9. 19:02 9307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9288

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.