Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9307

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 15. 7. 2014

Výrobní číslo: 9955

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 249 626 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 712 út 19.11. 5:0319.11. 23:45 9307
26 714 po 18.11. 15:0118.11. 21:07 9307
26 719 po 18.11. 6:2518.11. 9:18 9307
26 709 ne 17.11. 4:4218.11. 1:01 9307
18 705 so 16.11. 4:3617.11. 1:07 9307
26 705 pá 15.11. 6:1815.11. 22:25 9307
26 702 čt 14.11. 15:5014.11. 18:58 9307*Z
18 713 st 13.11. 5:4813.11. 19:20 9307*MU
26 702 út 12.11. 5:5412.11. 18:58 9307
26 710 po 11.11. 4:4311.11. 20:22 9307
26 710 so 9.11. 4:4210.11. 1:19 9307
18 705 pá 8.11. 4:169.11. 1:13 9307
22 715 čt 7.11. 4:388.11. 1:17 9307
22 717 st 6.11. 4:557.11. 1:13 9307
18 725 út 5.11. 14:436.11. 1:03 9307
26 714 út 5.11. 7:115.11. 10:08 9307
26 714 po 4.11. 7:114.11. 10:08 9307
26 712 so 2.11. 7:542.11. 20:22 9307
22 734 pá 1.11. 15:201.11. 23:41 9307
25 705 pá 1.11. 5:021.11. 10:43 9307
22 701 čt 31.10. 5:3431.10. 20:33 9307
22 726 st 30.10. 5:5831.10. 0:57 9307
22 701 út 29.10. 5:3429.10. 20:33 9307
20 705 pá 25.10. 5:4625.10. 18:23 9307
18 711 čt 24.10. 5:2924.10. 18:22 9307
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9340
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.