Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9307

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 15. 7. 2014

Výrobní číslo: 9955

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 412 741 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 712 dnes 7:1526.6. 0:37 9307
 1  703 pá 24.6. 4:2824.6. 20:25 9307
22 732 čt 23.6. 5:4524.6. 1:13 9307
22 740 st 22.6. 6:3222.6. 23:37 9307
25 710 út 21.6. 4:4621.6. 20:48 9307
25 710 po 20.6. 4:4620.6. 20:19 9307
22 710 ne 19.6. 9:1020.6. 0:13 9307
26 706 so 18.6. 4:5319.6. 0:04 9307
20 714 pá 17.6. 14:5918.6. 0:03 9307
26 712 pá 17.6. 5:5217.6. 8:50 9307
25 704 čt 16.6. 4:4517.6. 0:46 9307
 8  703 st 15.6. 6:3816.6. 0:18 9307
18 701 út 14.6. 4:2314.6. 19:56 9307
 8  713 po 13.6. 6:0914.6. 0:58 9307
26 712 pá 10.6. 14:2510.6. 22:55 9307
 1  714 pá 10.6. 6:3010.6. 9:46 9307
 1  703 čt 9.6. 4:289.6. 20:25 9307
22 732 st 8.6. 5:459.6. 1:13 9307
26 719 út 7.6. 15:258.6. 0:04 9307
22 722 út 7.6. 5:507.6. 9:09 9307
20 713 po 6.6. 7:006.6. 23:43 9307
26 706 ne 5.6. 4:536.6. 0:04 9307
22 711 so 4.6. 4:145.6. 0:33 9307
22 709 pá 3.6. 7:274.6. 0:57 9307
25 213 st 1.6. 18:001.6. 20:04 9307*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9157

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.