Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9306

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 7. 2014

Výrobní číslo: 9954

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 305 650 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 711 pá 15.11. 19:5015.11. 22:58 9306*Z
18 701 čt 14.11. 6:0314.11. 19:02 9306
26 718 st 13.11. 5:3113.11. 17:30 9306*MU*1
20 706 út 12.11. 4:5212.11. 19:56 9306
18 702 po 11.11. 10:0512.11. 1:07 9306*Z1
20 706 pá 8.11. 4:528.11. 17:50 9306*MU
22 717 čt 7.11. 4:558.11. 1:13 9306
26 719 st 6.11. 15:417.11. 0:41 9306
 8  706 st 6.11. 5:196.11. 9:57 9306
22 731 út 5.11. 6:365.11. 20:11 9306
18 722 po 4.11. 6:114.11. 23:48 9306
22 703 ne 3.11. 10:103.11. 23:03 9306
18 713 so 2.11. 6:163.11. 1:03 9306
22 726 pá 1.11. 5:582.11. 0:57 9306
20 705 čt 31.10. 5:4631.10. 18:53 9306
26 702 st 30.10. 5:5430.10. 18:58 9306
26 705 út 29.10. 6:1829.10. 22:25 9306
25 703 po 28.10. 4:4028.10. 23:08 9306
26 712 ne 27.10. 10:5927.10. 20:22 9306
25 701 so 26.10. 4:0027.10. 1:03 9306
22 701 pá 25.10. 5:3425.10. 20:33 9306
22 709 čt 24.10. 4:1525.10. 0:37 9306
26 708 st 23.10. 4:2224.10. 1:19 9306
22 726 út 22.10. 5:5823.10. 0:57 9306
22 711 po 21.10. 4:2321.10. 22:03 9306
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9419
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda Zahradní Město ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8343+8340

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.