Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9306

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
ZOO Praha (od 1. 4. 2023 do současnosti)

ZOO Praha

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
iMucha (od 23. 7. 2022 do 3. 12. 2022)

iMucha

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Pet Center (od 1. 8. 2021 do 23. 7. 2022)

Pet Center

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 7. 2014

Výrobní číslo: 9954

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 545 240 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 721 ne 28.5. 4:2428.5. 5:15 9306*MU
22 706 so 27.5. 4:2428.5. 1:12 9306
22 704 pá 26.5. 16:4027.5. 1:12 9306*Z1
20 302 pá 26.5. 13:4526.5. 14:45 9306*Z2
 8  706 út 23.5. 5:0423.5. 9:25 9306*MU
18 713 po 22.5. 6:3323.5. 0:31 9306
20 711 pá 19.5. 6:5919.5. 21:35 9306
 1  707 čt 18.5. 6:1418.5. 21:27 9306
22 718 st 17.5. 7:1017.5. 21:56 9306
20 713 út 16.5. 5:2316.5. 19:18 9306
22 713 po 15.5. 5:4615.5. 23:56 9306
25 706 pá 12.5. 4:4513.5. 0:45 9306
26 710 čt 11.5. 5:3512.5. 0:22 9306
22 722 st 10.5. 14:4410.5. 20:17 9306
25 708 st 10.5. 6:4310.5. 10:10 9306
 1  707 út 9.5. 6:149.5. 9:45 9306*MU
22 736 pá 5.5. 5:175.5. 19:50 9306
20 702 čt 4.5. 5:555.5. 0:03 9306
25 714 st 3.5. 13:323.5. 21:34 9306
26 705 st 3.5. 6:383.5. 9:28 9306
20 710 út 2.5. 14:532.5. 18:42 9306
25 714 út 2.5. 6:032.5. 9:30 9306
 1  708 po 1.5. 4:351.5. 20:57 9306
22 710 ne 30.4. 9:5230.4. 23:55 9306
 1  705 so 29.4. 4:3529.4. 20:57 9306
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9402

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.