Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9306

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 7. 2014

Výrobní číslo: 9954

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 375 005 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 701 st 30.9. 6:311.10. 0:39 9306
22 718 út 29.9. 5:5730.9. 0:20 9306
20 701 po 28.9. 6:3928.9. 23:39 9306
 1  706 ne 27.9. 4:2227.9. 23:02 9306
25 701 so 26.9. 4:0127.9. 1:02 9306
 8  704 pá 25.9. 6:1925.9. 23:19 9306
 1  701 čt 24.9. 5:3224.9. 20:51 9306
22 708 st 23.9. 4:4023.9. 19:53 9306
22 725 út 22.9. 5:0823.9. 1:15 9306
 1  704 po 21.9. 4:2221.9. 21:17 9306
26 702 ne 20.9. 5:3421.9. 1:21 9306
26 709 so 19.9. 4:4420.9. 0:01 9306
 2  711 pá 18.9. 5:1819.9. 1:11 9306
15 712 čt 17.9. 4:5317.9. 10:06 9306
 2  712 st 16.9. 5:2216.9. 21:13 9306
12 711 út 15.9. 5:4115.9. 9:32 9306
 1  706 po 14.9. 4:4214.9. 21:37 9306
25 704 ne 13.9. 9:4213.9. 23:58 9306
26 708 so 12.9. 4:4412.9. 23:46 9306
22 707 pá 11.9. 4:2511.9. 19:43 9306
22 706 čt 10.9. 7:5011.9. 0:51 9306*Z
20 707 st 9.9. 4:569.9. 19:43 9306
 8  714 út 8.9. 5:078.9. 10:07 9306
22 721 po 7.9. 6:268.9. 0:35 9306
22 720 ne 6.9. 9:076.9. 23:55 9306
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9292

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.