Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9306

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 7. 2014

Výrobní číslo: 9954

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 323 540 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 čt 2.4. 13:382.4. 23:09 9306
22 718 čt 2.4. 6:102.4. 9:19 9306
22 710 st 1.4. 4:041.4. 20:20 9306
22 712 út 31.3. 4:241.4. 1:33 9306
25 711 po 30.3. 5:4331.3. 1:09 9306
22 721 ne 29.3. 9:0630.3. 0:33 9306
 1  709 pá 27.3. 4:4627.3. 20:16 9306
 1  705 čt 26.3. 4:2126.3. 20:42 9306
22 710 st 25.3. 4:0425.3. 20:18 9306
20 703 út 24.3. 4:3525.3. 0:00 9306
26 712 po 23.3. 4:4223.3. 22:12 9306
22 701 ne 22.3. 4:0422.3. 22:33 9306
22 709 so 21.3. 6:0822.3. 1:34 9306
25 715 pá 20.3. 4:2020.3. 23:07 9306
22 720 čt 19.3. 5:3019.3. 23:00 9306
20 701 st 18.3. 5:3918.3. 21:54 9306
20 702 út 17.3. 7:2317.3. 18:39 9306
26 711 ne 15.3. 5:2315.3. 23:05 9306
18 706 pá 13.3. 14:5213.3. 19:49 9306
18 706 pá 13.3. 6:5113.3. 9:42 9306
25 711 čt 12.3. 4:0012.3. 22:58 9306
18 711 st 11.3. 5:2911.3. 18:22 9306
18 701 út 10.3. 6:0310.3. 19:02 9306
22 720 po 9.3. 5:309.3. 23:01 9306
22 714 ne 8.3. 9:319.3. 0:37 9306


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.