Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9306

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pet Center (od 1. 8. 2021 do současnosti)

Pet Center

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 7. 2014

Výrobní číslo: 9954

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 456 995 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 707 pá 3.12. 4:273.12. 22:44 9306
22 732 čt 2.12. 5:453.12. 1:13 9306
26 719 st 1.12. 15:252.12. 0:04 9306
 8  702 st 1.12. 4:541.12. 9:46 9306
22 715 út 30.11. 4:4930.11. 23:57 9306
25 704 po 29.11. 4:4530.11. 0:45 9306
22 711 ne 28.11. 9:3129.11. 0:33 9306
22 710 so 27.11. 4:2428.11. 0:13 9306
22 706 pá 26.11. 6:0427.11. 1:13 9306
22 729 čt 25.11. 4:3425.11. 22:57 9306
22 731 st 24.11. 15:1624.11. 23:17 9306
 1  705 st 24.11. 4:4824.11. 9:46 9306
22 717 út 23.11. 4:5924.11. 0:17 9306
18 705 po 22.11. 6:3323.11. 0:29 9306
20 707 ne 21.11. 9:0321.11. 13:20 9306*MU*1
25 702 so 20.11. 4:4520.11. 22:44 9306
22 712 pá 19.11. 4:1419.11. 21:04 9306
 8  712 čt 18.11. 6:0919.11. 0:58 9306
1+10 732 st 17.11. 5:5618.11. 0:47 9306
22 726 út 16.11. 14:3616.11. 19:48 9306
22 731 út 16.11. 6:4816.11. 9:41 9306
22 701 po 15.11. 5:3315.11. 19:27 9306
20 703 ne 14.11. 5:2315.11. 0:03 9306
20 703 so 13.11. 4:4213.11. 23:43 9306
 8  701 pá 12.11. 4:3212.11. 19:16 9306
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s motocyklem na Jiráskově nám. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.