Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9306

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 7. 2014

Výrobní číslo: 9954

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 276 880 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 707 čt 20.6. 6:2220.6. 18:37 9306
22 707 st 19.6. 6:2219.6. 18:37 9306
18 711 út 18.6. 5:2918.6. 18:22 9306
22 727 po 17.6. 14:2318.6. 0:53 9306
25 705 po 17.6. 5:0217.6. 10:43 9306
25 702 ne 16.6. 4:2016.6. 22:41 9306
26 710 so 15.6. 4:4216.6. 1:21 9306
26 718 pá 14.6. 5:3115.6. 0:21 9306
20 702 čt 13.6. 5:1114.6. 0:48 9306
 1  713 st 12.6. 6:0512.6. 20:16 9306
26 702 út 11.6. 5:5411.6. 18:58 9306
25 709 po 10.6. 5:5210.6. 22:24 9306
25 701 ne 9.6. 4:0010.6. 1:03 9306
 8  706 pá 7.6. 14:467.6. 22:30 9306*MU
 1  708 pá 7.6. 4:017.6. 10:26 9306
22 717 čt 6.6. 4:557.6. 1:12 9306
 8  702 st 5.6. 6:465.6. 20:53 9306
18 702 út 4.6. 6:205.6. 1:07 9306
18 706 po 3.6. 6:513.6. 9:42 9306
20 708 ne 2.6. 4:322.6. 23:04 9306
26 703 so 1.6. 5:232.6. 0:01 9306
26 707 pá 31.5. 4:2231.5. 22:45 9306
26 707 čt 30.5. 4:2230.5. 22:45 9306
26 717 st 29.5. 5:1830.5. 0:03 9306
22 734 út 28.5. 15:1928.5. 23:40 9306
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.