Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9306

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 7. 2014

Výrobní číslo: 9954

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 252 205 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  703 pá 22.2. 5:0122.2. 20:46 9306
22 715 čt 21.2. 4:3822.2. 1:16 9306
 1  710 st 20.2. 5:4020.2. 23:42 9306
 1  714 út 19.2. 4:2119.2. 20:31 9306
25 713 po 18.2. 4:2019.2. 1:43 9306
22 715 ne 17.2. 8:0818.2. 0:56 9306
20 707 so 16.2. 4:5216.2. 23:04 9306
 1  703 pá 15.2. 5:0115.2. 20:46 9306
26 719 čt 14.2. 15:4115.2. 0:41 9306
20 705 čt 14.2. 5:2514.2. 9:35 9306
25 711 st 13.2. 4:0013.2. 22:40 9306
22 702 út 12.2. 5:5313.2. 1:32 9306
22 729 po 11.2. 14:3911.2. 22:49 9306
25 705 po 11.2. 5:0211.2. 10:43 9306
22 707 ne 10.2. 8:0611.2. 0:00 9306
26 711 so 9.2. 5:039.2. 23:05 9306
 1  713 pá 8.2. 6:058.2. 20:16 9306
18 702 čt 7.2. 6:208.2. 1:07 9306
26 710 po 4.2. 4:434.2. 20:22 9306
20 708 ne 3.2. 4:323.2. 23:04 9306
25 702 so 2.2. 4:203.2. 1:02 9306
 1  708 pá 1.2. 14:362.2. 1:22 9306
18 706 pá 1.2. 6:511.2. 9:42 9306
22 701 čt 31.1. 5:4331.1. 20:32 9306
20 706 st 30.1. 4:5230.1. 19:56 9306


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.