Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9305

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 3. 7. 2014

Výrobní číslo: 9953

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 318 210 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  706 út 26.5. 4:4226.5. 21:37 9305
 8  702 po 25.5. 5:5525.5. 22:59 9305
20 703 ne 24.5. 4:3624.5. 22:41 9305
25 711 so 23.5. 7:2524.5. 1:06 9305
25 702 pá 22.5. 5:2422.5. 21:41 9305
22 736 čt 21.5. 4:0521.5. 10:03 9305
22 718 st 20.5. 6:2621.5. 1:31 9305
20 702 út 19.5. 4:5619.5. 19:23 9305
18 705 po 18.5. 6:1618.5. 20:38 9305
25 715 pá 15.5. 13:5815.5. 23:18 9305
 8  706 st 13.5. 4:4713.5. 19:53 9305
20+35 733 út 12.5. 5:2512.5. 22:10 9305
35 702 po 11.5. 5:1611.5. 22:49 9305
22 717 ne 10.5. 16:5011.5. 1:01 9305*Z
22 705 pá 8.5. 7:009.5. 0:37 9305
26 717 st 6.5. 6:096.5. 9:30 9305
22 710 út 5.5. 4:045.5. 20:18 9305
22 712 po 4.5. 4:245.5. 1:33 9305
 1  707 ne 3.5. 4:414.5. 1:22 9305
18 705 so 2.5. 4:363.5. 1:07 9305
25 702 pá 1.5. 4:201.5. 22:41 9305
25 713 čt 30.4. 4:0030.4. 20:09 9305
 8  702 st 29.4. 6:1229.4. 23:35 9305
26 712 út 28.4. 4:4228.4. 22:12 9305
22 701 po 27.4. 5:1428.4. 0:33 9305
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9322

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.