Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9305

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 3. 7. 2014

Výrobní číslo: 9953

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 271 433 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 703 po 19.8. 6:1919.8. 9:25 9305
22 717 pá 16.8. 6:2316.8. 20:48 9305
20 709 čt 15.8. 15:2715.8. 20:04 9305
 8  707 čt 15.8. 5:0615.8. 9:00 9305*MU
 1  703 st 14.8. 5:1215.8. 1:02 9305
20 702 út 13.8. 5:4113.8. 20:23 9305
26 708 po 12.8. 14:2913.8. 0:03 9305
 1  707 po 12.8. 4:0112.8. 10:00 9305
25 702 ne 11.8. 4:2012.8. 1:03 9305
26 701 so 10.8. 5:0311.8. 1:01 9305
22 714 pá 9.8. 5:169.8. 20:33 9305
18 706 čt 8.8. 17:009.8. 1:07 9305*Z
22 724 čt 8.8. 5:078.8. 9:59 9305
22 707 st 7.8. 4:048.8. 0:29 9305
22 701 út 6.8. 5:317.8. 1:32 9305
20 705 po 5.8. 4:555.8. 19:25 9305
20 701 ne 4.8. 4:544.8. 21:40 9305
26 709 so 3.8. 4:234.8. 0:21 9305
 1  702 pá 2.8. 4:012.8. 21:16 9305
26 703 čt 1.8. 5:032.8. 1:21 9305
18 711 st 31.7. 17:5531.7. 20:15 9305*Z1
25 707 út 30.7. 5:3830.7. 22:41 9305
 8  706 po 29.7. 4:4729.7. 20:23 9305
22 708 ne 28.7. 5:1529.7. 0:09 9305
 1  706 so 27.7. 4:0127.7. 22:36 9305
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9277
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8366+8341

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.