Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9305

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 3. 7. 2014

Výrobní číslo: 9953

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 361 731 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 706 so 23.1. 4:5323.1. 22:43 9305
18 707 pá 22.1. 6:1722.1. 23:06 9305
26 706 čt 21.1. 6:0921.1. 23:01 9305
 8  702 st 20.1. 6:0220.1. 22:55 9305
22 702 út 19.1. 5:2919.1. 21:18 9305
20 702 po 18.1. 5:4518.1. 20:57 9305
18 703 ne 17.1. 4:1817.1. 22:46 9305
26 707 so 16.1. 5:0316.1. 22:42 9305
26 713 pá 15.1. 5:5215.1. 23:01 9305
 8  701 čt 14.1. 18:2014.1. 22:35 9305*Z
 8  701 st 13.1. 5:5413.1. 22:35 9305
25 710 út 12.1. 4:2112.1. 22:47 9305
 1  706 po 11.1. 4:4211.1. 23:21 9305
26 704 ne 10.1. 5:5310.1. 22:42 9305
22 716 so 9.1. 8:129.1. 22:56 9305
22 707 pá 8.1. 4:548.1. 22:54 9305
25 704 čt 7.1. 5:377.1. 21:42 9305
26 710 st 6.1. 5:306.1. 22:22 9305
22 704 út 5.1. 4:255.1. 22:49 9305
26 713 po 4.1. 5:524.1. 23:01 9305
Rok 2020
22 702 čt 31.12. 6:1931.12. 21:19 9305
20 712 st 30.12. 4:5330.12. 22:24 9305
25 702 út 29.12. 5:2329.12. 21:39 9305
22 717 ne 27.12. 8:3527.12. 23:06 9305
18 702 so 26.12. 9:5226.12. 22:29 9305
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9276

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.