Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9305

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 3. 7. 2014

Výrobní číslo: 9953

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 328 755 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 pá 24.7. 4:2924.7. 20:00 9305*MU*1
25 713 čt 23.7. 4:0123.7. 20:10 9305
26 704 st 22.7. 4:2723.7. 1:21 9305
18 704 út 21.7. 6:1922.7. 0:47 9305
20 708 po 20.7. 5:4120.7. 8:53 9305
 1  703 pá 17.7. 13:5217.7. 20:27 9305
18 702 pá 17.7. 5:3017.7. 10:18 9305
26 713 čt 16.7. 5:3417.7. 0:41 9305
 8  706 st 15.7. 4:4815.7. 19:53 9305
 1  702 út 14.7. 4:2914.7. 23:09 9305
 1  709 po 13.7. 4:4713.7. 22:09 9305
22 707 so 11.7. 5:0912.7. 0:51 9305
26 706 pá 10.7. 4:4610.7. 23:49 9305
25 713 čt 9.7. 4:019.7. 20:10 9305
 8  702 st 8.7. 6:139.7. 0:56 9305
18 702 út 7.7. 13:587.7. 20:38 9305
 1  703 út 7.7. 5:147.7. 9:49 9305
22 708 po 6.7. 4:457.7. 1:11 9305
20 701 ne 5.7. 6:395.7. 23:39 9305
25 702 so 4.7. 4:214.7. 22:47 9305
26 701 pá 3.7. 15:184.7. 1:01 9305
22 736 pá 3.7. 4:253.7. 10:35 9305
 1  704 čt 2.7. 6:043.7. 1:24 9305
26 702 st 1.7. 5:541.7. 20:40 9305
22 724 út 30.6. 5:2930.6. 20:10 9305
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s dodávkou za zast. Ohrada ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.