Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9304

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 7. 2014

Výrobní číslo: 9952

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 433 443 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 711 dnes 4:145.12. 0:33 9304
 8  712 pá 3.12. 6:094.12. 0:58 9304
25 704 čt 2.12. 4:453.12. 0:45 9304
18 705 st 1.12. 6:332.12. 0:29 9304
26 715 út 30.11. 7:2530.11. 20:39 9304
26 110 po 29.11. 17:0029.11. 17:30 9304*Z1
22 727 čt 25.11. 14:4425.11. 19:58 9304
25 708 čt 25.11. 6:4325.11. 10:11 9304
22 710 út 23.11. 4:2423.11. 18:55 9304*MU*1
 1  702 po 22.11. 6:2923.11. 0:47 9304
26 709 ne 21.11. 5:1322.11. 0:43 9304
26 710 so 20.11. 8:1520.11. 22:35 9304
22 701 pá 19.11. 5:3319.11. 19:27 9304
18 703 čt 18.11. 6:1819.11. 0:14 9304
25 703 st 17.11. 4:2717.11. 23:24 9304
 8  705 út 16.11. 5:0517.11. 0:38 9304
22 731 po 15.11. 15:1615.11. 23:17 9304
 1  705 po 15.11. 4:4815.11. 9:46 9304
25 709 ne 14.11. 4:4514.11. 23:24 9304
3+26 704 so 13.11. 4:5314.11. 0:04 9304
22 721 pá 12.11. 6:2113.11. 0:33 9304
20 711 čt 11.11. 6:4711.11. 18:34 9304
26 712 st 10.11. 14:2510.11. 22:55 9304
25 708 st 10.11. 6:4310.11. 10:11 9304
22 721 út 9.11. 21:5010.11. 0:33 9304*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9083
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Drinopol DC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9316

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.