Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9304

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 7. 2014

Výrobní číslo: 9952

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 258 294 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 717 ne 22.7. 13:1022.7. 23:01 9304
22 707 so 21.7. 7:1522.7. 0:54 9304
20 705 pá 20.7. 9:0020.7. 19:46 9304*Z
26 702 út 17.7. 4:2218.7. 1:21 9304
18 702 po 16.7. 13:5716.7. 20:38 9304
 1  710 po 16.7. 5:1116.7. 10:01 9304
26 708 ne 15.7. 4:2216.7. 0:41 9304
22 715 so 14.7. 19:3014.7. 22:39 9304*Z1
 1  706 čt 12.7. 6:0512.7. 20:01 9304
26 710 út 10.7. 5:3211.7. 0:21 9304
 1  706 po 9.7. 6:059.7. 20:01 9304
26 712 ne 8.7. 13:588.7. 20:22 9304
26 712 so 7.7. 7:547.7. 20:22 9304
26 712 pá 6.7. 7:546.7. 20:22 9304
26 712 čt 5.7. 7:545.7. 20:22 9304
18 702 st 4.7. 13:574.7. 20:38 9304
18 702 st 4.7. 5:284.7. 10:18 9304
 1  706 út 3.7. 6:053.7. 20:01 9304
22 710 po 2.7. 3:442.7. 21:03 9304
22 709 ne 1.7. 22:002.7. 1:34 9304*Z2
 1  704 ne 1.7. 4:011.7. 21:01 9304
 1  705 so 30.6. 8:081.7. 1:22 9304
26 708 pá 29.6. 4:4329.6. 20:22 9304
20 707 čt 28.6. 5:1128.6. 20:05 9304
20 713 st 27.6. 6:1727.6. 23:34 9304
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9277
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9395
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9316

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.