Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9304

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 7. 2014

Výrobní číslo: 9952

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 220 929 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 702 ne 21.1. 5:1122.1. 0:33 9304
8 704 so 20.1. 6:1921.1. 0:56 9304
26 702 pá 19.1. 6:0719.1. 22:12 9304
1+10 702 čt 18.1. 14:5418.1. 22:40 9304
1+10 702 čt 18.1. 4:5618.1. 11:16 9304
20 701 st 17.1. 6:3017.1. 23:54 9304
20 707 út 16.1. 5:2516.1. 20:04 9304
25 710 po 15.1. 15:3016.1. 1:02 9304*Z
1+10 702 po 15.1. 4:5615.1. 11:16 9304
20 705 ne 14.1. 4:3114.1. 22:26 9304
20 701 so 13.1. 5:2514.1. 0:33 9304
8 702 pá 12.1. 6:0412.1. 21:42 9304
26 703 čt 11.1. 4:4311.1. 20:08 9304
22 716 st 10.1. 4:2411.1. 1:14 9304
22 714 út 9.1. 4:0410.1. 0:31 9304
1+10 705 po 8.1. 13:479.1. 1:00 9304
1+10 706 so 6.1. 4:097.1. 0:48 9304
25 712 pá 5.1. 4:206.1. 1:40 9304
25 712 čt 4.1. 4:205.1. 1:40 9304
22 713 út 2.1. 5:203.1. 0:34 9304
Rok 2017
26+91 766 ne 31.12. 5:531.1. 7:41 9304
25 703 so 30.12. 4:4030.12. 23:09 9304
20 703 pá 29.12. 6:1729.12. 22:05 9304
26 713 čt 28.12. 6:1028.12. 21:57 9304
26 703 st 27.12. 4:4327.12. 20:08 9304
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8339+8323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.