Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9304

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 7. 2014

Výrobní číslo: 9952

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 265 511 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 st 24.4. 6:5124.4. 9:42 9304
20 704 út 23.4. 6:5724.4. 0:24 9304
20 712 po 22.4. 4:3222.4. 21:57 9304
 8  707 ne 21.4. 4:4721.4. 23:39 9304
 8  707 so 20.4. 4:4720.4. 23:39 9304
 8  703 pá 19.4. 7:3920.4. 0:56 9304
20 726 čt 18.4. 15:3418.4. 19:56 9304
25 705 st 17.4. 13:5317.4. 16:15 9304*MU*1
25 705 st 17.4. 5:0517.4. 10:43 9304
Rok 2018
22 717 pá 14.9. 17:0015.9. 1:12 9304*Z
26 714 st 12.9. 7:1112.9. 10:08 9304
 1  704 út 11.9. 14:0611.9. 18:56 9304
22 727 út 11.9. 6:2811.9. 9:24 9304
32 720 po 10.9. 15:3510.9. 18:27 9304
18 706 po 10.9. 6:5110.9. 9:42 9304
18 706 pá 7.9. 14:527.9. 19:49 9304
26 714 pá 7.9. 7:117.9. 10:08 9304
22 734 čt 6.9. 6:526.9. 9:48 9304
26 714 st 5.9. 15:015.9. 21:07 9304
26 719 st 5.9. 6:235.9. 9:18 9304
 1  713 út 4.9. 6:054.9. 20:16 9304
26 719 po 3.9. 15:414.9. 0:41 9304
20 705 po 3.9. 5:253.9. 9:35 9304
 1  706 pá 31.8. 6:0531.8. 20:01 9304
 1  706 čt 30.8. 6:0530.8. 20:01 9304
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda na Lehovci DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.