Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 1. 7. 2014
Výrobní číslo: 9952
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 555 447 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
18 | 710 | po 23.10. 5:53 | 24.10. 0:30 | 9304 | ||
22 | 727 | pá 20.10. 5:56 | 20.10. 18:45 | 9304 | ||
22 | 727 | čt 19.10. 5:56 | 19.10. 18:45 | 9304 | ||
18 | 703 | st 18.10. 6:18 | 18.10. 23:14 | 9304 | ||
22 | 727 | út 17.10. 5:56 | 17.10. 18:45 | 9304 | ||
18 | 703 | po 16.10. 6:18 | 16.10. 23:14 | 9304 | ||
22 | 727 | pá 13.10. 5:56 | 13.10. 18:45 | 9304 | ||
8 | 704 | čt 12.10. 6:36 | 12.10. 19:37 | 9304 | ||
12 | 707 | út 10.10. 5:37 | 10.10. 19:09 | 9304 | ||
18 | 703 | po 9.10. 6:18 | 9.10. 23:14 | 9304 | ||
26 | 708 | pá 6.10. 6:22 | 6.10. 21:35 | 9304 | ||
26 | 712 | čt 5.10. 6:53 | 5.10. 19:32 | 9304 | ||
22 | 727 | st 4.10. 5:56 | 4.10. 18:45 | 9304 | ||
22 | 727 | út 3.10. 5:56 | 3.10. 18:45 | 9304 | ||
8 | 704 | po 2.10. 6:36 | 2.10. 19:37 | 9304 | ||
22 | 741 | pá 29.9. 5:45 | 29.9. 18:00 | 9304*MU | ||
1 | 708 | čt 28.9. 8:59 | 28.9. 21:57 | 9304 | ||
22 | 726 | st 27.9. 15:07 | 28.9. 0:13 | 9304 | ||
8 | 702 | st 27.9. 5:11 | 27.9. 9:56 | 9304 | ||
22 | 723 | út 26.9. 14:43 | 26.9. 23:56 | 9304 | ||
25 | 708 | út 26.9. 6:43 | 26.9. 10:12 | 9304 | ||
20 | 714 | po 25.9. 6:54 | 25.9. 18:34 | 9304 | ||
20 | 714 | pá 22.9. 6:54 | 22.9. 18:34 | 9304 | ||
20 | 714 | čt 21.9. 6:54 | 21.9. 18:34 | 9304 | ||
22 | 727 | st 20.9. 5:56 | 20.9. 18:45 | 9304 |