Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9304

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 7. 2014

Výrobní číslo: 9952

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 276 776 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 726 st 19.6. 5:5820.6. 0:56 9304
22 731 út 18.6. 6:3618.6. 20:10 9304
 1  701 pá 14.6. 4:4014.6. 14:35 9304*MU
22 715 čt 13.6. 4:3814.6. 1:19 9304
20 713 st 12.6. 4:5213.6. 0:04 9304
22 729 út 11.6. 14:3911.6. 22:49 9304
26 719 út 11.6. 6:2311.6. 9:18 9304
20 702 po 10.6. 5:1111.6. 0:44 9304
26 712 so 8.6. 14:208.6. 20:22 9304*Z
22 729 pá 7.6. 4:517.6. 10:20 9304
22 734 čt 6.6. 15:196.6. 23:40 9304
18 706 čt 6.6. 6:516.6. 9:42 9304
 1  713 st 5.6. 6:055.6. 20:16 9304
20 711 út 4.6. 10:504.6. 18:31 9304*Z1
 1  701 po 3.6. 4:403.6. 18:36 9304
22 717 ne 2.6. 4:433.6. 1:14 9304
 1  706 so 1.6. 4:011.6. 22:36 9304
22 702 pá 31.5. 5:531.6. 1:32 9304
26 702 čt 30.5. 5:5430.5. 18:58 9304
22 701 st 29.5. 5:4329.5. 20:32 9304
20 706 út 28.5. 4:5228.5. 19:56 9304
26 717 po 27.5. 5:1828.5. 0:03 9304
22 707 ne 26.5. 8:1927.5. 0:00 9304
22 717 so 25.5. 4:2325.5. 23:02 9304
22 701 pá 24.5. 5:4324.5. 20:32 9304
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8335+8346

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.