Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9304

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 7. 2014

Výrobní číslo: 9952

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 365 928 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 710 čt 3.12. 4:213.12. 22:47 9304
22 708 st 2.12. 4:252.12. 22:10 9304
22 704 út 1.12. 4:051.12. 23:32 9304
26 702 po 30.11. 4:2430.11. 23:21 9304
 1  708 út 24.11. 5:0124.11. 20:01 9304
 1  704 po 16.11. 6:0316.11. 21:17 9304
22 730 čt 12.11. 5:2512.11. 22:31 9304
11 110 po 9.11. 4:199.11. 10:20 9304*MU*1
 7  103 ne 8.11. 5:038.11. 23:03 9304
 6  104 so 7.11. 7:597.11. 21:54 9304
14 107 pá 6.11. 4:496.11. 20:35 9304
 8  742 čt 5.11. 16:155.11. 22:00 9304*Z
 8  707 st 4.11. 4:484.11. 19:42 9304
26 713 út 3.11. 5:523.11. 23:01 9304
22 730 po 2.11. 5:252.11. 22:31 9304
22 706 ne 1.11. 4:552.11. 0:31 9304
25 702 pá 30.10. 8:3030.10. 21:40 9304*Z1
25 819 pá 30.10. 7:2030.10. 8:30 9304*Z1
25 803 pá 30.10. 6:1030.10. 7:20 9304*Z2
25 702 pá 30.10. 5:2330.10. 6:10 9304*MU
22 728 čt 29.10. 5:2030.10. 1:11 9304
20 703 st 28.10. 4:3629.10. 0:19 9304
22 702 út 27.10. 6:2127.10. 21:33 9304
26 508 po 26.10. 13:2526.10. 14:30 9304*Z3
26 701 ne 25.10. 5:2326.10. 1:01 9304
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda za zast. Italská ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9432
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8312+8313
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8441+8440
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8151+8152

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.