Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9304

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 7. 2014

Výrobní číslo: 9952

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 359 673 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  704 st 23.9. 4:2223.9. 21:17 9304
26 704 út 22.9. 6:5022.9. 23:46 9304
22 739 po 21.9. 6:3521.9. 9:47 9304
25 707 pá 18.9. 11:3018.9. 20:10 9304*Z
12 711 pá 18.9. 5:4118.9. 9:32 9304
25 709 čt 17.9. 4:2117.9. 22:58 9304
 8  703 st 16.9. 6:0417.9. 0:55 9304
18 713 út 15.9. 5:3915.9. 10:12 9304
26 719 po 14.9. 4:2414.9. 10:19 9304
26 709 pá 11.9. 5:1912.9. 0:41 9304
 8  702 čt 10.9. 5:5511.9. 0:35 9304
20 710 st 9.9. 5:219.9. 9:28 9304
26 702 út 8.9. 6:378.9. 20:38 9304
26 715 po 7.9. 6:077.9. 17:10 9304*MU*1
26 702 pá 4.9. 6:374.9. 20:38 9304
20 707 čt 3.9. 4:563.9. 19:43 9304
22 737 st 2.9. 6:092.9. 9:55 9304
22 707 út 1.9. 4:251.9. 19:43 9304
26 709 po 31.8. 5:191.9. 0:41 9304
 1  704 ne 30.8. 4:2930.8. 22:49 9304
26 711 so 29.8. 5:0330.8. 0:41 9304
 1  702 pá 28.8. 4:2928.8. 23:09 9304
 1  705 čt 27.8. 4:2227.8. 21:31 9304
22 722 st 26.8. 5:3327.8. 1:15 9304
26 712 út 25.8. 5:1725.8. 19:55 9304
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9340
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Evropské ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.