Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9304

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 7. 2014

Výrobní číslo: 9952

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 289 946 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  707 ne 18.8. 4:5118.8. 21:31 9304
3+26 712 so 17.8. 4:2717.8. 21:52 9304
22 710 pá 16.8. 4:3816.8. 22:03 9304
18 703 út 13.8. 4:1613.8. 22:50 9304
26 703 po 12.8. 5:0313.8. 1:21 9304
25 708 pá 9.8. 5:429.8. 20:09 9304
22 724 čt 8.8. 14:459.8. 0:32 9304
25 711 st 7.8. 6:507.8. 22:58 9304*Z
20 707 po 5.8. 5:226.8. 0:20 9304
26 703 ne 4.8. 5:334.8. 23:25 9304
18 703 so 3.8. 7:514.8. 0:47 9304
25 712 čt 1.8. 4:202.8. 1:43 9304
22 717 st 31.7. 6:2331.7. 20:48 9304
 1  706 út 30.7. 6:0530.7. 20:01 9304
26 711 po 29.7. 6:0930.7. 0:41 9304
18 703 ne 28.7. 4:1628.7. 22:50 9304
 1  708 so 27.7. 8:0828.7. 1:22 9304
20 706 pá 26.7. 5:0827.7. 0:00 9304
22 710 čt 25.7. 4:3825.7. 22:03 9304
26 712 st 24.7. 5:5425.7. 0:41 9304
22 708 út 23.7. 5:5223.7. 20:47 9304
20 702 po 22.7. 5:4122.7. 20:23 9304
20 703 ne 21.7. 5:1521.7. 20:25 9304
26 710 so 20.7. 4:4221.7. 1:21 9304
20 703 pá 19.7. 14:2619.7. 21:55 9304
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9301

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.