Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9304

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 7. 2014

Výrobní číslo: 9952

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 321 183 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 732 čt 2.4. 5:582.4. 19:29 9304
22 730 st 1.4. 5:362.4. 1:13 9304
 1  706 út 31.3. 4:4131.3. 21:37 9304
25 713 po 30.3. 4:0030.3. 20:09 9304
 1  707 ne 29.3. 4:4130.3. 1:22 9304
22 712 so 28.3. 5:5529.3. 0:33 9304
 8  706 pá 27.3. 4:4727.3. 19:53 9304
20 706 čt 26.3. 6:1927.3. 0:20 9304
22 713 st 25.3. 14:1125.3. 20:48 9304
22 734 st 25.3. 6:2225.3. 10:04 9304
26 701 po 23.3. 5:3423.3. 23:25 9304
26 716 pá 20.3. 18:4521.3. 0:21 9304*Z
20 709 pá 20.3. 6:4320.3. 17:59 9304
26 711 čt 19.3. 6:4519.3. 20:57 9304
18 711 st 18.3. 5:2918.3. 18:21 9304
22 731 út 17.3. 6:3617.3. 20:10 9304
26 707 po 16.3. 6:3917.3. 1:01 9304
 1  701 ne 15.3. 4:5115.3. 22:01 9304
1+17 709 so 14.3. 5:3914.3. 23:42 9304
 8  701 pá 13.3. 6:1313.3. 22:00 9304
25 715 čt 12.3. 4:3912.3. 18:42 9304
25 710 st 11.3. 14:3012.3. 1:04 9304
22 734 st 11.3. 6:5211.3. 9:47 9304
22 720 út 10.3. 5:3010.3. 23:01 9304
26 705 po 9.3. 6:189.3. 22:25 9304
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9289

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.