Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9304

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 7. 2014

Výrobní číslo: 9952

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 241 374 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 701 st 25.4. 5:3625.4. 20:31 9304
 1  711 út 24.4. 4:2124.4. 21:35 9304
25 711 po 23.4. 4:0023.4. 22:39 9304
26 715 pá 20.4. 5:1921.4. 0:20 9304
 8  713 čt 19.4. 6:2519.4. 19:17 9304
22 707 st 18.4. 6:2318.4. 18:36 9304
 1  708 út 17.4. 14:3618.4. 1:21 9304
22 727 út 17.4. 6:2917.4. 9:23 9304
26 706 po 16.4. 6:5116.4. 12:00 9304*MU
20 713 pá 13.4. 6:1713.4. 18:46 9304
26 706 čt 12.4. 6:5112.4. 19:53 9304
26 717 po 9.4. 15:429.4. 21:41 9304
20 707 po 9.4. 5:259.4. 9:30 9304*MU
20 705 ne 8.4. 4:318.4. 22:26 9304
26 706 so 7.4. 5:337.4. 22:27 9304
20 701 pá 6.4. 6:306.4. 23:54 9304
22 707 čt 5.4. 9:305.4. 18:36 9304*Z
 8  713 st 4.4. 6:254.4. 19:17 9304
 8  713 út 3.4. 6:253.4. 19:17 9304
22 721 po 2.4. 8:073.4. 0:08 9304
22 706 so 31.3. 4:231.4. 0:54 9304
25 702 pá 30.3. 4:2030.3. 22:57 9304
22 710 čt 29.3. 4:0430.3. 0:31 9304
22 717 st 28.3. 4:5529.3. 1:11 9304
22 717 út 27.3. 4:5528.3. 1:11 9304
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.