Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9303

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 24. 6. 2014

Výrobní číslo: 9951

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 391 480 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 čt 25.2. 4:2925.2. 23:02 9303
 1  706 st 24.2. 4:4224.2. 23:21 9303
25 711 út 23.2. 4:3823.2. 20:39 9303
26 709 po 22.2. 5:1722.2. 22:02 9303
 1  702 ne 21.2. 4:2921.2. 23:02 9303
18 703 so 20.2. 4:5420.2. 22:49 9303
35 701 pá 19.2. 5:2619.2. 19:50 9303
26 713 čt 18.2. 5:5218.2. 23:01 9303
25 706 so 13.2. 5:2113.2. 21:25 9303
26 707 ne 7.2. 4:247.2. 23:21 9303
25 704 so 6.2. 13:096.2. 23:42 9303*Z
25 706 čt 4.2. 9:354.2. 19:54 9303*Z1
35 704 út 2.2. 6:012.2. 22:54 9303
 1  708 po 1.2. 5:011.2. 20:01 9303
26 702 ne 31.1. 5:2331.1. 22:22 9303
22 714 so 30.1. 4:0530.1. 22:46 9303
 1  702 pá 29.1. 4:2929.1. 23:02 9303
26 708 čt 28.1. 4:2428.1. 23:21 9303
25 702 st 27.1. 5:2327.1. 23:42 9303
18 706 út 26.1. 4:1826.1. 22:46 9303
26 708 po 25.1. 4:2425.1. 23:21 9303
25 704 ne 24.1. 9:4224.1. 23:42 9303
 1  708 so 23.1. 8:0923.1. 23:02 9303
22 726 čt 21.1. 4:4021.1. 22:56 9303
20 712 st 20.1. 4:5320.1. 22:24 9303
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9292
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9313

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.