Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9303

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 24. 6. 2014

Výrobní číslo: 9951

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 273 685 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 čt 25.4. 6:5125.4. 9:42 9303
 8  710 st 24.4. 5:5624.4. 20:08 9303
22 734 út 23.4. 15:1923.4. 23:40 9303
22 734 út 23.4. 6:5223.4. 9:48 9303
20 716 po 22.4. 5:0823.4. 0:43 9303
25 708 ne 21.4. 4:2021.4. 23:38 9303
20 704 so 20.4. 5:0221.4. 0:33 9303
18 703 pá 19.4. 7:5120.4. 0:47 9303
18 706 čt 18.4. 14:5218.4. 19:49 9303
25 711 čt 18.4. 4:0018.4. 9:15 9303*MU*1
 1  711 st 17.4. 14:2018.4. 1:25 9303
 8  706 st 17.4. 5:1917.4. 9:57 9303
20 707 út 16.4. 6:0216.4. 18:35 9303
18 703 po 15.4. 4:1615.4. 21:23 9303
22 715 ne 14.4. 8:0815.4. 0:56 9303
 1  702 pá 12.4. 6:1912.4. 18:36 9303
20 715 čt 11.4. 4:3111.4. 23:44 9303
22 715 st 10.4. 23:3011.4. 1:16 9303*Z
 1  703 st 10.4. 5:0110.4. 20:46 9303
 8  702 út 9.4. 6:469.4. 20:53 9303
20 711 po 8.4. 5:478.4. 18:31 9303
20 706 so 6.4. 4:326.4. 22:44 9303
22 731 pá 5.4. 6:365.4. 20:10 9303
 1  713 čt 4.4. 6:054.4. 20:16 9303
25 712 st 3.4. 6:093.4. 22:58 9303
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = DN s OA Vypich
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9290

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.