Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9303

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
DPD (od 20. 3. 2021 do současnosti)

DPD

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 24. 6. 2014

Výrobní číslo: 9951

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 447 715 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 738 pá 3.12. 5:583.12. 20:41 9303
 1  709 čt 2.12. 4:352.12. 21:28 9303
18 709 st 1.12. 14:331.12. 20:56 9303
25 708 st 1.12. 6:431.12. 10:11 9303
26 719 út 30.11. 6:3730.11. 9:39 9303
20 711 po 29.11. 6:4729.11. 18:34 9303
26 719 pá 26.11. 15:2526.11. 19:00 9303*MU
26 703 pá 26.11. 5:3526.11. 13:30 9303*MU
 1  701 čt 25.11. 6:2625.11. 20:40 9303
25 703 st 10.11. 6:0710.11. 9:31 9303
 1  706 ne 7.11. 4:487.11. 21:28 9303*MU
25 710 so 6.11. 8:247.11. 0:45 9303
 1  708 pá 5.11. 5:005.11. 18:46 9303
 8  702 čt 4.11. 14:385.11. 0:05 9303
22 732 čt 4.11. 6:544.11. 9:49 9303
22 736 st 3.11. 5:593.11. 18:52 9303
 1  715 út 2.11. 15:172.11. 19:57 9303
18 709 út 2.11. 5:152.11. 9:51 9303
18 705 po 1.11. 6:332.11. 0:29 9303
 1  707 ne 31.10. 4:4831.10. 21:56 9303
22 710 so 30.10. 4:2431.10. 0:13 9303
22 720 pá 29.10. 5:5130.10. 0:13 9303
26 709 čt 28.10. 5:3329.10. 0:43 9303
20 703 st 27.10. 5:4228.10. 0:23 9303
18 709 út 26.10. 14:3326.10. 20:56 9303
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.