Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9303

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Wolt Market (od 7. 5. 2022 do 28. 5. 2023)

Wolt Market

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
DPD (od 20. 3. 2021 do 7. 5. 2022)

DPD

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 24. 6. 2014

Výrobní číslo: 9951

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 559 871 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 dnes 5:0221.9. 19:06 9303
22 705 st 20.9. 4:2121.9. 0:18 9303
 8  714 út 19.9. 6:0820.9. 0:58 9303
20 702 ne 17.9. 4:4717.9. 9:32 9303*MU
26 701 so 16.9. 4:3217.9. 0:43 9303
 1  706 pá 15.9. 14:3815.9. 19:36 9303
25 708 pá 15.9. 6:4215.9. 10:12 9303
22 732 čt 14.9. 4:3214.9. 19:25 9303
 1  701 st 13.9. 4:4514.9. 0:46 9303
22 712 út 12.9. 7:0013.9. 0:58 9303
25 712 po 11.9. 4:4211.9. 19:01 9303
22 701 ne 10.9. 4:2011.9. 0:17 9303
25 708 so 9.9. 4:259.9. 23:25 9303
22 728 pá 8.9. 6:199.9. 0:33 9303
18 712 čt 7.9. 5:488.9. 0:30 9303
25 708 st 6.9. 14:516.9. 23:25 9303
18 705 st 6.9. 6:346.9. 9:20 9303
 1  710 út 5.9. 4:265.9. 21:42 9303
20 704 po 4.9. 5:065.9. 0:25 9303
22 717 so 2.9. 7:032.9. 22:36 9303
 8  702 pá 1.9. 5:242.9. 0:58 9303
20 711 čt 31.8. 7:081.9. 0:25 9303
20 701 st 30.8. 5:0630.8. 23:45 9303
22 702 út 29.8. 6:0229.8. 20:11 9303
20 707 po 28.8. 14:5829.8. 0:05 9303
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.