Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9303

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 24. 6. 2014

Výrobní číslo: 9951

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 364 495 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 304 st 23.9. 6:3224.9. 1:24 9303
15 305 út 22.9. 6:1722.9. 20:58 9303
 7  142 po 21.9. 5:1821.9. 12:30 9303*MU
 8  702 pá 18.9. 5:5518.9. 21:59 9303
25 718 st 16.9. 6:3016.9. 10:33 9303
18 707 út 15.9. 6:3216.9. 0:47 9303
20 503 po 14.9. 16:5014.9. 20:57 9303*Z
25 718 po 14.9. 6:3014.9. 10:33 9303
26 709 ne 13.9. 4:2414.9. 0:01 9303
22 712 so 12.9. 4:2512.9. 21:46 9303
 8  705 pá 11.9. 6:1911.9. 23:19 9303
22 704 čt 10.9. 6:4411.9. 0:31 9303
 1  715 st 9.9. 6:489.9. 9:13 9303
20 708 út 8.9. 5:109.9. 0:19 9303
25 702 po 7.9. 5:247.9. 21:41 9303
22 706 ne 6.9. 4:557.9. 0:31 9303
 1  706 so 5.9. 4:295.9. 22:49 9303
20 708 pá 4.9. 5:105.9. 0:19 9303
22 707 čt 3.9. 4:253.9. 19:43 9303
25 707 st 2.9. 6:102.9. 20:10 9303
 8  714 út 1.9. 5:071.9. 10:07 9303
 1  706 po 31.8. 4:4231.8. 21:37 9303
22 712 so 29.8. 4:0529.8. 21:46 9303
22 734 út 25.8. 15:4726.8. 0:51 9303
22 734 út 25.8. 6:1625.8. 9:30 9303
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8255

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.