Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9303

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 24. 6. 2014

Výrobní číslo: 9951

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 320 470 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  701 pá 24.1. 4:4024.1. 18:36 9303
22 715 čt 23.1. 4:3824.1. 1:17 9303
 8  706 st 22.1. 4:4723.1. 0:55 9303
 1  711 út 21.1. 4:2121.1. 23:42 9303
 1  708 po 20.1. 14:3621.1. 1:22 9303
 8  706 po 20.1. 5:1920.1. 9:57 9303
18 706 pá 17.1. 14:5217.1. 19:49 9303
22 734 pá 17.1. 6:5217.1. 9:47 9303
22 731 čt 16.1. 6:3616.1. 20:11 9303
20 713 st 15.1. 6:1715.1. 23:24 9303
 1  703 út 14.1. 5:0114.1. 20:46 9303
26 717 po 13.1. 5:1814.1. 0:03 9303
 8  704 ne 12.1. 9:3912.1. 23:19 9303
 1  706 so 11.1. 4:0111.1. 22:36 9303
22 702 pá 10.1. 5:5311.1. 1:34 9303
26 718 čt 9.1. 5:3110.1. 0:21 9303
22 710 st 8.1. 4:049.1. 0:33 9303
22 702 út 7.1. 5:538.1. 1:33 9303
 1  711 po 6.1. 4:216.1. 23:42 9303
22 721 ne 5.1. 9:066.1. 0:33 9303
Rok 2019
22 716 ne 29.12. 4:2329.12. 8:00 9303*MU
25 701 so 28.12. 4:0029.12. 1:03 9303
20 705 pá 27.12. 4:3127.12. 19:46 9303
22 721 st 25.12. 6:0326.12. 0:33 9303
20+96 766 út 24.12. 4:3224.12. 22:45 9303
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.