Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9303

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 24. 6. 2014

Výrobní číslo: 9951

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 377 545 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 708 út 24.11. 4:2524.11. 22:10 9303
25 715 po 23.11. 5:0223.11. 23:22 9303
26 711 ne 22.11. 4:4422.11. 21:45 9303
 1  701 so 21.11. 4:2221.11. 21:20 9303
25 704 pá 20.11. 5:3720.11. 21:42 9303
22 703 čt 19.11. 4:1619.11. 21:03 9303
25 715 st 18.11. 5:0218.11. 23:22 9303
26 707 út 17.11. 18:0117.11. 23:21 9303
22 703 po 16.11. 4:1616.11. 21:03 9303
22 707 ne 15.11. 5:3315.11. 22:10 9303
22 716 so 14.11. 8:1214.11. 22:56 9303
22 713 pá 13.11. 4:5413.11. 20:10 9303
22 703 čt 12.11. 4:1612.11. 21:03 9303
22 704 st 11.11. 4:0511.11. 23:32 9303
26 702 út 10.11. 4:2410.11. 23:21 9303
 1  706 po 9.11. 4:429.11. 23:21 9303
25 701 ne 8.11. 4:018.11. 22:39 9303
22 718 so 7.11. 5:157.11. 23:15 9303
 8  141 čt 5.11. 5:465.11. 22:19 9303
14 107 st 4.11. 4:494.11. 20:35 9303
 5  102 út 3.11. 4:373.11. 21:01 9303
 8  742 po 2.11. 5:552.11. 22:00 9303
22 709 ne 1.11. 8:502.11. 1:11 9303
25 702 so 31.10. 4:2131.10. 22:46 9303
 1  702 pá 30.10. 8:4031.10. 1:21 9303*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9285

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.