Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9303

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 24. 6. 2014

Výrobní číslo: 9951

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 258 702 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 705 čt 14.6. 13:5014.6. 19:33 9303
20 705 čt 14.6. 5:2514.6. 9:35 9303
26 717 st 13.6. 15:4113.6. 21:44 9303
 8  701 st 13.6. 6:5613.6. 9:47 9303
26 712 po 11.6. 15:0111.6. 21:07 9303
 1  704 po 11.6. 6:4711.6. 9:46 9303
22 726 pá 8.6. 9:459.6. 0:55 9303*Z
22 731 út 5.6. 6:365.6. 20:10 9303
 8  713 po 4.6. 6:244.6. 19:17 9303
22 707 pá 1.6. 6:221.6. 18:37 9303
20 711 čt 31.5. 5:4331.5. 18:31 9303
26 717 st 30.5. 15:4130.5. 21:44 9303
20 705 st 30.5. 5:2530.5. 9:35 9303
 1  701 út 29.5. 4:4029.5. 18:36 9303
 1  711 po 28.5. 4:2128.5. 21:36 9303
26 706 ne 27.5. 13:4527.5. 22:45 9303
26 704 so 26.5. 4:4226.5. 22:12 9303
26 708 pá 25.5. 4:4325.5. 20:22 9303
 1  713 čt 24.5. 6:0525.5. 1:13 9303
 1  703 st 23.5. 5:0123.5. 20:46 9303
26 702 út 22.5. 6:0622.5. 22:12 9303
26 703 ne 20.5. 4:2220.5. 22:05 9303
20 705 so 19.5. 4:3119.5. 22:44 9303
26 706 pá 18.5. 6:5018.5. 22:45 9303
22 701 čt 17.5. 5:3517.5. 20:32 9303
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9327

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.