Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9303

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Wolt Market (od 7. 5. 2022 do současnosti)

Wolt Market

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
DPD (od 20. 3. 2021 do 7. 5. 2022)

DPD

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 24. 6. 2014

Výrobní číslo: 9951

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 518 425 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 727 dnes 6:175.12. 9:17 9303
18 707 ne 4.12. 4:265.12. 0:50 9303
22 710 so 3.12. 7:104.12. 0:35 9303
22 729 pá 2.12. 4:253.12. 0:19 9303
22 718 čt 1.12. 5:582.12. 0:59 9303
 1  715 st 30.11. 4:4930.11. 19:13 9303
22 709 út 29.11. 4:5029.11. 20:40 9303
20 714 po 28.11. 14:5028.11. 23:43 9303
9+26 711 po 28.11. 6:0628.11. 9:30 9303
22 704 so 26.11. 4:1526.11. 22:18 9303
25 705 pá 25.11. 5:4026.11. 1:06 9303
22 708 čt 24.11. 5:3524.11. 20:25 9303
25 716 st 23.11. 13:4424.11. 0:05 9303
22 727 po 21.11. 15:0121.11. 20:40 9303
22 731 pá 18.11. 17:5018.11. 23:36 9303*Z1
Cvič 767 út 15.11. 6:0015.11. 14:00 9303
22 712 ne 13.11. 10:2013.11. 12:20 9303*MU
25 713 pá 11.11. 4:4511.11. 19:00 9303
20 703 čt 10.11. 5:4111.11. 0:23 9303
22 701 st 9.11. 4:159.11. 22:16 9303
 8  713 út 8.11. 6:119.11. 0:58 9303
18 705 ne 6.11. 9:357.11. 0:30 9303
26 705 so 5.11. 4:335.11. 23:47 9303
20 703 pá 4.11. 5:415.11. 0:23 9303
20 704 čt 3.11. 5:563.11. 17:00 9303*MU
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9297
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.