Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9303

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Skanska (od 26. 5. 2024 do současnosti)

Skanska

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Wolt Market (od 7. 5. 2022 do 28. 5. 2023)

Wolt Market

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
DPD (od 20. 3. 2021 do 7. 5. 2022)

DPD

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 29.5.2024)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 24. 6. 2014

Výrobní číslo: 9951

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 619 556 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  307 dnes 4:3020.7. 23:05 9303
16 314 pá 19.7. 15:2719.7. 23:19 9303
 7  317 pá 19.7. 6:4319.7. 10:05 9303*MU
16 307 čt 18.7. 4:5319.7. 0:36 9303
 7  317 st 17.7. 6:4318.7. 0:23 9303
 7  306 út 16.7. 4:4916.7. 19:34 9303
16 312 po 15.7. 5:3915.7. 20:17 9303
 7  312 ne 14.7. 11:0314.7. 23:03 9303
 7  306 so 13.7. 7:0913.7. 19:49 9303
16 309 pá 12.7. 5:1112.7. 19:50 9303
16 312 čt 11.7. 5:3911.7. 20:17 9303
16 309 st 10.7. 5:1110.7. 19:50 9303
 7  314 út 9.7. 6:179.7. 20:57 9303
 7  306 po 8.7. 4:498.7. 19:34 9303
16 310 ne 7.7. 10:397.7. 23:58 9303
16 309 pá 5.7. 5:576.7. 0:16 9303
 7  303 čt 4.7. 15:344.7. 21:48 9303
12 305 čt 4.7. 6:034.7. 9:32 9303
15 311 st 3.7. 15:413.7. 21:27 9303
 7  303 st 3.7. 6:073.7. 9:34 9303
 7  305 čt 27.6. 5:4627.6. 19:23 9303
 7  310 st 26.6. 6:2726.6. 23:04 9303
 7  313 út 25.6. 14:2525.6. 20:34 9303
 4  310 út 25.6. 5:2925.6. 10:28 9303
 7  310 po 24.6. 6:2724.6. 23:04 9303
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.