Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9302

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 17. 6. 2014

Výrobní číslo: 9950

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 546 794 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  704 út 9.1. 6:149.1. 16:00 9302*MU
26 703 po 8.1. 5:588.1. 9:15 9302*MU
18 710 pá 5.1. 5:155.1. 19:55 9302
26 717 čt 4.1. 5:314.1. 23:57 9302
 1  702 st 3.1. 6:133.1. 21:16 9302
 1  711 út 2.1. 5:492.1. 20:56 9302
Rok 2023
18 707 pá 29.12. 6:1829.12. 22:53 9302
22 705 čt 28.12. 5:0828.12. 20:10 9302
 8  704 st 27.12. 6:1427.12. 20:01 9302
sjVO 795 pá 22.12. 0:3022.12. 1:00 9302
20 706 čt 21.12. 6:5721.12. 20:54 9302*1
18 704 st 20.12. 15:0020.12. 23:33 9302
20 716 st 20.12. 6:4320.12. 9:26 9302
22 737 po 18.12. 5:2118.12. 20:40 9302
18 713 pá 15.12. 6:1816.12. 0:50 9302
22 737 čt 14.12. 5:2114.12. 20:40 9302
 8  703 st 13.12. 5:4713.12. 20:01 9302
26 701 út 12.12. 8:5012.12. 19:22 9302*Z1
 1  712 po 11.12. 4:4411.12. 20:26 9302
22 719 ne 10.12. 4:2111.12. 0:19 9302
22 721 so 9.12. 4:5310.12. 0:55 9302
22 715 pá 8.12. 5:248.12. 20:25 9302
 1  706 čt 7.12. 14:357.12. 21:11 9302
26 709 čt 7.12. 5:597.12. 9:22 9302
22 711 st 6.12. 5:006.12. 19:50 9302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada podvozku ve smyčce Smíchovské nádraží
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9317

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.