Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9302

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 17. 6. 2014

Výrobní číslo: 9950

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 479 438 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 716 dnes 6:105.12. 9:39 9302
22 727 pá 2.12. 15:012.12. 20:42 9302
22 727 pá 2.12. 6:092.12. 9:01 9302
9+26 305 čt 1.12. 16:001.12. 17:50 9302*Z1
 1  701 čt 1.12. 5:171.12. 8:15 9302*MU
9+26 720 st 30.11. 5:111.12. 0:24 9302
25 716 út 29.11. 13:4430.11. 0:05 9302
25 707 út 29.11. 6:4329.11. 10:10 9302
25 710 po 28.11. 4:2928.11. 21:02 9302
22 713 ne 27.11. 4:5328.11. 1:17 9302
26 705 so 26.11. 4:3326.11. 23:47 9302
22 715 pá 25.11. 6:0926.11. 0:39 9302
 1  701 čt 24.11. 5:1724.11. 21:43 9302
20 714 st 23.11. 14:5023.11. 23:43 9302
22 727 st 23.11. 6:1723.11. 9:17 9302
18 705 út 22.11. 6:3322.11. 20:24 9302
22 704 ne 20.11. 4:5520.11. 22:18 9302
26 709 so 19.11. 5:3220.11. 0:43 9302
22 732 st 16.11. 15:4116.11. 21:40 9302
26 711 st 16.11. 6:0616.11. 8:59 9302
22 720 út 15.11. 4:2516.11. 0:13 9302
22 738 po 14.11. 4:5015.11. 0:57 9302
20 709 ne 13.11. 9:1614.11. 0:23 9302
20 703 so 12.11. 5:0312.11. 23:03 9302
25 716 pá 11.11. 13:4412.11. 0:05 9302
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9345
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.