Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9302

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 11.6.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 17. 6. 2014

Výrobní číslo: 9950

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 384 893 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 409 ne 13.6. 8:4813.6. 23:42 9302
14+19 431 so 12.6. 5:3912.6. 22:24 9302
24 406 pá 11.6. 6:1011.6. 19:11 9302
22 714 út 8.6. 4:258.6. 23:34 9302
22 717 po 7.6. 4:058.6. 0:30 9302
18 704 ne 6.6. 4:406.6. 23:45 9302
20 709 so 5.6. 5:125.6. 23:43 9302
22 714 pá 4.6. 4:254.6. 23:34 9302
22 717 čt 3.6. 4:054.6. 0:30 9302
22 703 st 2.6. 5:143.6. 0:14 9302
25 706 út 1.6. 4:011.6. 19:54 9302
22 732 pá 28.5. 10:2028.5. 20:00 9302*Z1+MU*1
22 726 čt 27.5. 5:3927.5. 23:30 9302
22 712 st 26.5. 4:2126.5. 20:32 9302
22 730 út 25.5. 6:1526.5. 0:10 9302
22 712 po 24.5. 4:2124.5. 20:32 9302
22 715 ne 23.5. 4:4523.5. 21:33 9302
22 713 so 22.5. 7:2422.5. 23:31 9302
22 711 st 19.5. 5:1319.5. 20:47 9302
18 707 út 18.5. 5:4818.5. 23:45 9302
 1  708 po 17.5. 5:0117.5. 20:00 9302
22 720 ne 16.5. 9:0016.5. 23:54 9302
 8  708 so 15.5. 7:5915.5. 22:59 9302
22 719 pá 14.5. 5:0714.5. 23:30 9302
22 707 st 12.5. 4:4012.5. 19:57 9302
*Z1+MU = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307 a následně stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozidlem před křiž. Spálená-Myslíkova ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.