Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9302

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 17. 6. 2014

Výrobní číslo: 9950

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 296 402 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 734 pá 17.1. 15:2017.1. 23:41 9302
20 705 pá 17.1. 5:2517.1. 9:35 9302
22+26 738 čt 16.1. 6:1816.1. 21:44 9302
26 717 st 15.1. 5:1816.1. 0:03 9302
26 705 út 14.1. 6:1814.1. 22:25 9302
26 702 po 13.1. 5:5413.1. 18:58 9302
22 701 ne 12.1. 4:0412.1. 22:33 9302
 1  708 so 11.1. 8:0812.1. 1:22 9302
20 702 pá 10.1. 4:3110.1. 21:27 9302
22 717 čt 9.1. 4:5510.1. 1:13 9302
 8  710 st 8.1. 5:568.1. 19:53 9302
 8  705 út 7.1. 5:327.1. 19:17 9302
22 701 po 6.1. 5:346.1. 20:33 9302
22 703 ne 5.1. 10:105.1. 23:03 9302
 8  705 so 4.1. 4:475.1. 0:56 9302
26 715 pá 3.1. 14:044.1. 1:03 9302
22 721 pá 3.1. 5:073.1. 10:10 9302
 8  707 čt 2.1. 5:063.1. 0:56 9302
20 708 st 1.1. 6:521.1. 23:04 9302
Rok 2019
 1  705 út 31.12. 4:2131.12. 23:06 9302
25 712 po 30.12. 4:2031.12. 1:43 9302
22 722 ne 29.12. 4:1530.12. 1:17 9302
22 709 so 28.12. 6:0829.12. 1:34 9302
20 701 pá 27.12. 14:3427.12. 23:44 9302
20 701 pá 27.12. 5:1027.12. 9:26 9302


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.