


Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 17. 6. 2014
Výrobní číslo: 9950
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 646 724 km
| Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
| Počet míst k sezení: | 61 |
| Počet míst ke stání: | 223 |
| Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
| Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
| Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
| Regulace: | Polovodičová |
| Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
| Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
| Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
| Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
| Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
| Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
| Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
| Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
| Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
| Řadič: | Dynamický 0-1500A |
| Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
| Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
| Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
| Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
| Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
| Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
| Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
| 8 | 713 | dnes 5:26 | 11.11. 19:33 | 9302 | ||
| 1 | 703 | po 10.11. 4:25 | 10.11. 21:55 | 9302 | ||
| 8 | 708 | ne 9.11. 10:06 | 10.11. 0:59 | 9302 | ||
| 26 | 715 | pá 7.11. 4:17 | 8.11. 0:36 | 9302 | ||
| 20 | 706 | čt 6.11. 14:48 | 7.11. 1:06 | 9302 | ||
| 20 | 706 | čt 6.11. 7:06 | 6.11. 9:56 | 9302 | ||
| 22 | 736 | st 5.11. 15:19 | 6.11. 0:19 | 9302 | ||
| 1 | 705 | st 5.11. 7:04 | 5.11. 9:38 | 9302 | ||
| 20 | 709 | út 4.11. 4:28 | 4.11. 20:22 | 9302 | ||
| 22 | 701 | po 3.11. 6:36 | 4.11. 0:15 | 9302 | ||
| 25 | 709 | pá 31.10. 14:50 | 31.10. 19:23 | 9302 | ||
| 26 | 714 | pá 31.10. 5:59 | 31.10. 9:22 | 9302 | ||
| 25 | 709 | čt 30.10. 14:50 | 30.10. 19:23 | 9302 | ||
| 1 | 707 | st 29.10. 13:30 | 29.10. 22:14 | 9302*Z1 | ||
| 18 | 706 | st 29.10. 4:22 | 29.10. 9:00 | 9302*MU*1 | ||
| 8 | 707 | út 28.10. 9:06 | 28.10. 23:04 | 9302 | ||
| 8 | 704 | pá 24.10. 6:04 | 25.10. 0:39 | 9302 | ||
| 22 | 717 | čt 23.10. 6:58 | 23.10. 17:20 | 9302*MU | ||
| 25 | 701 | st 22.10. 5:22 | 22.10. 20:02 | 9302 | ||
| 18 | 709 | út 21.10. 6:18 | 21.10. 23:32 | 9302 | ||
| 26 | 716 | po 20.10. 6:47 | 20.10. 18:41 | 9302 | ||
| 22 | 739 | čt 16.10. 6:46 | 16.10. 19:20 | 9302 | ||
| 8 | 703 | st 15.10. 5:46 | 15.10. 20:03 | 9302 | ||
| 8 | 703 | út 14.10. 5:46 | 14.10. 20:03 | 9302 | ||
| 22 | 735 | po 13.10. 6:37 | 14.10. 0:35 | 9302 |