Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9302

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 11.6.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 17. 6. 2014

Výrobní číslo: 9950

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 421 538 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 408 dnes 9:275.12. 0:13 9302
 6  414 pá 3.12. 4:413.12. 18:35 9302
 3  401 čt 2.12. 5:192.12. 19:46 9302
17 417 st 1.12. 7:061.12. 19:37 9302
18 404 út 30.11. 7:5530.11. 22:53 9302
 6  414 po 29.11. 4:4129.11. 18:35 9302
 6  401 ne 28.11. 15:2329.11. 0:42 9302
11 408 so 27.11. 9:2727.11. 21:37 9302
11 401 pá 26.11. 5:0927.11. 0:13 9302
 3  404 čt 25.11. 5:2725.11. 19:45 9302
17 414 st 24.11. 4:4524.11. 19:48 9302
17 415 út 23.11. 6:1023.11. 21:50 9302
18 408 po 22.11. 6:3222.11. 19:24 9302
 6  401 ne 21.11. 4:5021.11. 21:05 9302
 6  404 so 20.11. 4:3020.11. 23:26 9302
17 429 pá 19.11. 16:0420.11. 0:56 9302
 3  410 pá 19.11. 6:1919.11. 9:54 9302
8+19 431 čt 18.11. 9:1518.11. 19:49 9302*Z1
17 403 st 17.11. 8:2217.11. 21:26 9302
18 414 út 16.11. 16:3517.11. 0:33 9302
11 404 út 16.11. 4:5416.11. 9:35 9302
17 421 po 15.11. 15:4416.11. 0:16 9302
18 402 po 15.11. 5:5815.11. 9:27 9302
18 402 pá 12.11. 14:5912.11. 18:31 9302
17 421 pá 12.11. 4:5312.11. 9:24 9302
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.