Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9302

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 17. 6. 2014

Výrobní číslo: 9950

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 271 217 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 st 21.8. 4:3622.8. 1:07 9302
18 704 út 20.8. 10:4021.8. 0:47 9302*Z
20 705 po 12.8. 4:5512.8. 10:40 9302*MU*1
20 706 ne 11.8. 4:3512.8. 0:20 9302
22 715 so 10.8. 4:1411.8. 0:52 9302
22 712 pá 9.8. 5:2810.8. 0:56 9302
20 708 čt 8.8. 6:469.8. 0:40 9302
22 722 st 7.8. 14:258.8. 0:19 9302
22 724 st 7.8. 5:077.8. 9:59 9302
20 702 út 6.8. 5:416.8. 20:23 9302
25 707 po 5.8. 5:385.8. 22:41 9302
25 711 pá 2.8. 4:002.8. 22:58 9302
 1  704 čt 1.8. 5:452.8. 1:24 9302
25 711 út 30.7. 4:0030.7. 14:50 9302*MU
 1  704 po 29.7. 5:4530.7. 1:24 9302
22 717 so 27.7. 6:4128.7. 0:56 9302
26 712 pá 26.7. 4:2226.7. 19:52 9302
25 712 čt 25.7. 4:2026.7. 1:43 9302
22 725 st 24.7. 16:3025.7. 1:12 9302*Z1
25 703 ne 21.7. 4:4021.7. 23:08 9302
26 703 so 20.7. 5:2321.7. 0:01 9302
20 706 pá 19.7. 5:0820.7. 0:00 9302
22 723 čt 18.7. 14:4519.7. 0:52 9302
 1  710 čt 18.7. 5:1118.7. 10:01 9302
20 708 st 17.7. 9:5018.7. 0:40 9302*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9423
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby na Újezdě
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9424
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.