Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9302

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 17. 6. 2014

Výrobní číslo: 9950

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 349 373 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 711 po 30.11. 4:4030.11. 22:31 9302
25 702 ne 29.11. 4:2129.11. 22:46 9302
22 703 so 28.11. 4:0528.11. 23:31 9302
25 715 pá 27.11. 5:0227.11. 23:22 9302
22 701 so 21.11. 7:0121.11. 23:11 9302
26 704 pá 20.11. 4:4420.11. 21:08 9302
22 728 čt 19.11. 5:0719.11. 22:26 9302
 8  702 st 18.11. 6:0418.11. 22:55 9302
22 713 čt 12.11. 4:5412.11. 20:10 9302
25 704 st 11.11. 5:3711.11. 21:42 9302
22 713 út 10.11. 16:5010.11. 20:10 9302*Z
 1  703 ne 8.11. 4:228.11. 21:20 9302
22 717 so 7.11. 8:277.11. 23:06 9302
22 703 čt 5.11. 4:165.11. 21:03 9302
26 702 st 4.11. 4:244.11. 23:21 9302
26 702 út 3.11. 4:243.11. 23:21 9302
22 704 po 2.11. 4:052.11. 23:32 9302
22 702 ne 1.11. 9:302.11. 1:31 9302
 1  701 pá 30.10. 9:4530.10. 20:51 9302*Z1
 8  141 čt 29.10. 6:1330.10. 0:35 9302
14 111 út 27.10. 4:2127.10. 10:26 9302
11 102 po 26.10. 4:3827.10. 1:32 9302
25 702 pá 23.10. 5:2323.10. 21:40 9302
22 730 čt 22.10. 4:5422.10. 23:10 9302
 8  704 st 21.10. 6:1921.10. 23:19 9302
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8358+8345

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.