Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9302

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 17. 6. 2014

Výrobní číslo: 9950

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 444 653 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 722 dnes 4:2427.6. 0:17 9302
26 709 so 25.6. 5:3326.6. 0:43 9302
25 707 pá 24.6. 4:2724.6. 22:44 9302
25 707 čt 23.6. 4:2723.6. 22:44 9302
20 707 st 22.6. 6:1623.6. 0:43 9302
26 715 út 21.6. 7:2521.6. 20:39 9302
18 705 po 20.6. 6:3321.6. 0:29 9302
 8  713 pá 17.6. 6:0917.6. 22:05 9302*MU
25 708 čt 16.6. 14:4516.6. 23:05 9302
20 704 čt 16.6. 5:5716.6. 9:51 9302*MU
22 703 st 15.6. 6:4816.6. 0:17 9302
26 711 út 14.6. 4:3314.6. 19:47 9302
26 714 po 13.6. 4:5213.6. 20:02 9302
22 722 ne 12.6. 4:2413.6. 0:17 9302
20 709 so 11.6. 11:0012.6. 0:43 9302*Z1
20 714 čt 9.6. 14:5910.6. 0:03 9302
 8  702 čt 9.6. 4:549.6. 9:46 9302
22 725 st 8.6. 15:409.6. 0:33 9302
22 725 st 8.6. 5:358.6. 8:53 9302
22 720 út 7.6. 15:008.6. 0:13 9302
 1  714 út 7.6. 6:307.6. 9:46 9302
 8  701 po 6.6. 4:326.6. 19:16 9302
 1  709 ne 5.6. 4:486.6. 0:45 9302
25 710 so 4.6. 8:155.6. 0:46 9302
 8  701 pá 3.6. 4:323.6. 19:16 9302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.