Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9302

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 17. 6. 2014

Výrobní číslo: 9950

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 299 918 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
sjVO 771 čt 26.3. 20:0026.3. 22:00 9302*1
sjVO 771 st 25.3. 14:0025.3. 16:00 9302*2
20 704 st 25.3. 4:5525.3. 9:35 9302
26 703 út 24.3. 5:5324.3. 20:52 9302
26 721 pá 20.3. 5:0821.3. 1:01 9302
22 715 čt 19.3. 4:3820.3. 1:16 9302
22 729 st 18.3. 14:4018.3. 22:49 9302
20 704 st 18.3. 5:2718.3. 10:07 9302
20 712 út 17.3. 15:2317.3. 20:03 9302
20 712 út 17.3. 4:4017.3. 9:19 9302
26 714 po 16.3. 15:0116.3. 23:45 9302
22 729 po 16.3. 4:5116.3. 10:19 9302
26 719 pá 13.3. 15:4114.3. 0:41 9302
22 734 pá 13.3. 6:5213.3. 9:47 9302
 8  709 čt 12.3. 5:2412.3. 18:43 9302
 8  712 st 11.3. 5:3911.3. 18:58 9302
20 701 út 10.3. 6:3010.3. 19:11 9302
22 727 út 3.3. 6:283.3. 9:23 9302
 1  704 po 2.3. 14:062.3. 18:56 9302
25 710 po 2.3. 6:312.3. 10:03 9302
26 714 pá 28.2. 15:0128.2. 23:45 9302
26 705 po 24.2. 6:1824.2. 22:25 9302
25 703 ne 23.2. 4:4023.2. 23:08 9302
20 707 so 22.2. 4:5222.2. 23:04 9302
22 734 pá 21.2. 15:2021.2. 23:41 9302
*1 = přejezd z údržby v HL do depa VO
*2 = přejezd na údržbu do vozovny Hloubětín

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.