Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 10. 6. 2014
Výrobní číslo: 9949
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 554 891 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
25 | 704 | dnes 4:44 | 9.10. 19:34 | 9301 | ||
22 | 726 | út 8.10. 4:21 | 9.10. 0:39 | 9301 | ||
22 | 725 | po 7.10. 15:36 | 8.10. 0:19 | 9301 | ||
18 | 706 | po 7.10. 5:18 | 7.10. 9:35 | 9301 | ||
1 | 706 | pá 4.10. 4:25 | 4.10. 21:11 | 9301 | ||
18 | 713 | čt 3.10. 7:09 | 4.10. 0:31 | 9301 | ||
1 | 706 | st 2.10. 4:25 | 2.10. 21:11 | 9301 | ||
22 | 725 | út 1.10. 15:36 | 2.10. 0:19 | 9301 | ||
26 | 714 | út 1.10. 6:49 | 1.10. 10:01 | 9301 | ||
26 | 716 | po 30.9. 4:59 | 30.9. 18:41 | 9301 | ||
26 | 704 | ne 29.9. 9:19 | 30.9. 0:55 | 9301 | ||
22 | 720 | so 28.9. 4:33 | 29.9. 0:35 | 9301 | ||
18 | 713 | pá 27.9. 7:09 | 28.9. 0:31 | 9301 | ||
Zvl | 461 | čt 29.2. 9:00 | 29.2. 10:00 | 9301 | ||
20 | 715 | st 28.2. 6:10 | 29.2. 0:47 | 9301 | ||
22 | 726 | pá 23.2. 10:00 | 24.2. 0:35 | 9301*Z1 | ||
22 | 726 | pá 16.2. 11:40 | 17.2. 0:05 | 9301*Z2 | ||
18 | 710 | po 12.2. 11:40 | 12.2. 19:55 | 9301*Z3 | ||
26 | 704 | čt 8.2. 9:40 | 9.2. 0:37 | 9301*Z4 | ||
8 | 704 | út 6.2. 6:14 | 6.2. 20:01 | 9301 | ||
8 | 704 | po 5.2. 6:14 | 5.2. 20:01 | 9301 | ||
22 | 702 | pá 2.2. 5:08 | 2.2. 19:40 | 9301 | ||
8 | 701 | čt 1.2. 5:44 | 1.2. 19:31 | 9301 | ||
18 | 701 | st 31.1. 5:36 | 31.1. 22:15 | 9301 | ||
8 | 704 | út 30.1. 6:14 | 30.1. 20:01 | 9301 |