Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9301

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nivea (od 2. 2. 2025 do současnosti)

Nivea

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 10. 6. 2014

Výrobní číslo: 9949

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 598 976 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 735 dnes 6:3714.6. 0:35 9301
26 718 čt 12.6. 7:1112.6. 22:11 9301
22 735 st 11.6. 6:3712.6. 0:35 9301
22 719 út 10.6. 4:5011.6. 0:13 9301
15 704 po 9.6. 5:089.6. 22:27 9301
12 709 ne 8.6. 5:138.6. 23:57 9301
12 711 pá 6.6. 5:326.6. 22:24 9301
18 710 čt 5.6. 4:416.6. 0:11 9301
26 709 st 4.6. 5:564.6. 23:55 9301
15 706 po 2.6. 5:282.6. 20:37 9301
15 701 so 31.5. 5:0831.5. 23:45 9301
22 716 pá 30.5. 15:2030.5. 23:55 9301
20 712 pá 30.5. 4:4830.5. 8:35 9301*MU
20 704 čt 29.5. 5:4730.5. 0:26 9301
26 706 st 28.5. 5:1828.5. 23:35 9301
 8  711 út 27.5. 4:5427.5. 23:24 9301
22 716 po 26.5. 15:2026.5. 23:55 9301
26 702 po 26.5. 4:5826.5. 7:20 9301*MU
26 701 ne 25.5. 4:3825.5. 23:35 9301
22 718 so 24.5. 4:3325.5. 0:19 9301
18 709 pá 23.5. 6:1823.5. 23:32 9301
 1  710 čt 22.5. 4:2522.5. 21:55 9301
20 715 st 21.5. 5:2522.5. 0:06 9301
22 702 út 20.5. 4:5320.5. 19:19 9301
25 709 po 19.5. 9:4020.5. 0:26 9301*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9440

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.