Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9301

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 10. 6. 2014

Výrobní číslo: 9949

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 232 640 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 713 po 22.1. 5:4322.1. 20:18 9301
1+10 712 pá 19.1. 6:1419.1. 20:45 9301
25 709 čt 18.1. 5:5618.1. 22:23 9301
26 719 st 17.1. 5:5217.1. 18:59 9301
26 706 út 16.1. 6:5116.1. 19:53 9301
8 711 po 15.1. 6:1215.1. 20:08 9301
20 703 ne 14.1. 5:2515.1. 0:52 9301
8 707 so 13.1. 4:4713.1. 21:12 9301
20 703 pá 12.1. 6:1712.1. 22:05 9301
22 708 čt 11.1. 5:5311.1. 20:46 9301
22 708 st 10.1. 5:5310.1. 13:30 9301*MU*1
26 712 út 9.1. 5:549.1. 21:45 9301
25 708 po 8.1. 5:438.1. 20:08 9301
20 708 pá 5.1. 4:505.1. 22:35 9301
8 702 čt 4.1. 6:044.1. 23:59 9301
8 704 st 3.1. 13:393.1. 20:08 9301
26 706 út 2.1. 5:032.1. 20:38 9301
Rok 2017
1 706 pá 29.12. 6:0329.12. 20:01 9301
20 710 čt 28.12. 5:2428.12. 20:26 9301
1 710 st 27.12. 5:1127.12. 9:48 9301
8 707 so 23.12. 4:4723.12. 21:12 9301
20 701 pá 22.12. 6:3022.12. 23:54 9301
1 701 čt 21.12. 4:4021.12. 18:35 9301
26 706 st 20.12. 6:5120.12. 19:53 9301
8 711 út 19.12. 6:1219.12. 20:08 9301
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = Nehoda s IAD.

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.