Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9301

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 10. 6. 2014

Výrobní číslo: 9949

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 473 494 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  714 pá 2.12. 6:072.12. 7:25 9301*MU*1
9+26 709 čt 1.12. 5:551.12. 20:02 9301
20 703 st 30.11. 5:411.12. 0:23 9301
22 732 út 29.11. 15:4130.11. 0:16 9301
22 727 út 29.11. 6:0929.11. 9:01 9301
22 725 po 28.11. 5:5028.11. 23:36 9301
36 705 so 26.11. 8:0526.11. 21:52 9301
22 732 pá 25.11. 15:4125.11. 21:40 9301
22 725 pá 25.11. 5:5025.11. 9:01 9301
 1  708 čt 24.11. 4:3624.11. 20:25 9301
 1  708 st 23.11. 4:3623.11. 20:25 9301
26 711 út 22.11. 14:2523.11. 0:43 9301
25 716 út 22.11. 6:1022.11. 9:39 9301
25 713 po 21.11. 4:4521.11. 19:00 9301
20 709 ne 20.11. 9:1621.11. 0:23 9301
20 705 so 19.11. 5:2319.11. 23:43 9301
 8  706 pá 18.11. 4:3219.11. 0:06 9301
22 711 čt 17.11. 4:3518.11. 0:57 9301
22 715 st 16.11. 6:0917.11. 0:37 9301
 1  708 út 15.11. 4:3615.11. 20:25 9301
25 706 po 14.11. 5:5515.11. 0:49 9301
22 702 ne 13.11. 4:3514.11. 0:13 9301
 1  707 so 12.11. 4:3612.11. 21:28 9301
26 715 pá 11.11. 7:2611.11. 23:15 9301
25 710 čt 10.11. 4:2910.11. 21:02 9301
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby na Nábřeží Kpt. Jaroše DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.