Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9301

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 10. 6. 2014

Výrobní číslo: 9949

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 552 326 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Zvl 461 čt 29.2. 9:0029.2. 10:00 9301
20 715 st 28.2. 6:1029.2. 0:47 9301
22 726 pá 23.2. 10:0024.2. 0:35 9301*Z1
22 726 pá 16.2. 11:4017.2. 0:05 9301*Z2
18 710 po 12.2. 11:4012.2. 19:55 9301*Z3
26 704 čt 8.2. 9:409.2. 0:37 9301*Z4
 8  704 út 6.2. 6:146.2. 20:01 9301
 8  704 po 5.2. 6:145.2. 20:01 9301
22 702 pá 2.2. 5:082.2. 19:40 9301
 8  701 čt 1.2. 5:441.2. 19:31 9301
18 701 st 31.1. 5:3631.1. 22:15 9301
 8  704 út 30.1. 6:1430.1. 20:01 9301
22 724 po 29.1. 5:2429.1. 20:33 9301
25 704 pá 26.1. 4:4026.1. 23:55 9301
18 710 čt 25.1. 5:1525.1. 19:55 9301
22 702 st 24.1. 5:0824.1. 20:00 9301
 1  702 út 23.1. 6:1323.1. 21:41 9301
 8  701 po 22.1. 5:4422.1. 19:31 9301
 1  702 pá 19.1. 6:1219.1. 21:41 9301
26 518 st 17.1. 12:0017.1. 12:50 9301*Z5
26 703 pá 12.1. 5:5812.1. 21:32 9301
22 728 čt 11.1. 6:1012.1. 0:20 9301
 1  702 st 10.1. 6:1310.1. 21:16 9301
25 701 út 9.1. 4:249.1. 22:55 9301
22 704 po 8.1. 5:189.1. 1:19 9301
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281+8170
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9318
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9327
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8460

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.