Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9301

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 10. 6. 2014

Výrobní číslo: 9949

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 574 496 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 703 dnes 5:5524.1. 21:32 9301
20 707 čt 23.1. 5:2523.1. 21:07 9301
 8  711 st 22.1. 5:0623.1. 0:58 9301
 1  703 út 21.1. 4:3222.1. 0:45 9301
22 730 po 20.1. 10:0521.1. 0:39 9301*Z1
22 707 ne 19.1. 9:5619.1. 18:45 9301*MU
 1  703 so 18.1. 4:4518.1. 21:11 9301
22 730 pá 17.1. 6:3018.1. 0:39 9301
 8  703 st 15.1. 5:5815.1. 19:46 9301
 1  707 út 14.1. 4:2514.1. 20:41 9301
22 704 po 13.1. 5:1814.1. 1:18 9301
22 733 pá 10.1. 7:0011.1. 0:55 9301
22 724 čt 9.1. 5:249.1. 20:34 9301
 8  703 st 8.1. 5:588.1. 19:46 9301
22 717 út 7.1. 4:217.1. 22:15 9301
22 730 po 6.1. 6:307.1. 0:39 9301
18 708 ne 5.1. 10:175.1. 22:52 9301
20 707 pá 3.1. 4:483.1. 20:09 9301
26 704 čt 2.1. 6:002.1. 21:32 9301
Rok 2024
1+96 756 út 31.12. 15:251.1. 4:28 9301
26 705 út 31.12. 6:2931.12. 10:10 9301
 1  710 po 30.12. 6:0530.12. 20:56 9301
 1  701 čt 26.12. 4:2526.12. 22:51 9301
 8  705 st 25.12. 6:5426.12. 0:18 9301
20 707 út 24.12. 8:2924.12. 19:07 9301
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9280
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.