Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9301

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 10. 6. 2014

Výrobní číslo: 9949

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 313 839 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 708 ne 5.7. 4:456.7. 1:11 9301
26 701 so 4.7. 5:275.7. 0:21 9301
22 731 pá 3.7. 15:174.7. 0:35 9301
22 732 pá 3.7. 6:273.7. 9:40 9301
20 707 čt 2.7. 5:193.7. 0:19 9301
26 708 st 1.7. 5:042.7. 0:01 9301
25 711 út 30.6. 5:441.7. 1:03 9301
 8  711 po 29.6. 5:5530.6. 0:35 9301
22 715 ne 28.6. 9:2629.6. 0:15 9301
20 704 so 27.6. 4:5728.6. 0:39 9301
 1  702 pá 26.6. 4:2926.6. 23:09 9301
22 722 čt 25.6. 4:1626.6. 0:51 9301
 1  704 st 24.6. 4:2225.6. 1:24 9301
25 711 út 23.6. 4:3824.6. 1:43 9301
22 712 po 22.6. 5:3523.6. 0:35 9301
26 716 čt 18.6. 5:0418.6. 10:02 9301
20 704 st 17.6. 6:5418.6. 0:39 9301
26 711 po 15.6. 5:5416.6. 0:01 9301
 1  714 pá 12.6. 5:2512.6. 10:02 9301
 1  714 čt 11.6. 5:2511.6. 10:02 9301
26 702 st 10.6. 4:2710.6. 19:58 9301
22 726 út 9.6. 4:2510.6. 1:15 9301
22 722 po 8.6. 4:169.6. 0:51 9301
22 721 ne 7.6. 5:258.6. 1:31 9301
20 705 pá 5.6. 5:215.6. 19:53 9301


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.