Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 3. 6. 2014
Výrobní číslo: 9948
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 392 415 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
20 | 704 | dnes 5:57 | 30.6. 19:27 | 9300 | ||
25 | 707 | st 29.6. 4:27 | 29.6. 22:44 | 9300 | ||
18 | 705 | út 28.6. 6:33 | 29.6. 0:29 | 9300 | ||
20 | 707 | po 27.6. 6:16 | 28.6. 0:43 | 9300 | ||
25 | 702 | ne 26.6. 9:46 | 26.6. 23:26 | 9300 | ||
1+17 | 722 | so 25.6. 6:34 | 26.6. 0:25 | 9300 | ||
26 | 105 | pá 24.6. 16:20 | 24.6. 20:40 | 9300*Z1 | ||
22 | 112 | pá 24.6. 10:50 | 24.6. 12:30 | 9300*Z2 | ||
8 | 706 | čt 23.6. 5:05 | 23.6. 15:30 | 9300*MU | ||
1 | 714 | st 22.6. 14:19 | 22.6. 21:42 | 9300 | ||
26 | 719 | st 22.6. 6:37 | 22.6. 9:39 | 9300 | ||
20 | 711 | út 21.6. 6:47 | 21.6. 18:34 | 9300 | ||
18 | 701 | po 20.6. 13:50 | 20.6. 19:56 | 9300*Z3 | ||
18 | 701 | po 20.6. 4:23 | 20.6. 13:00 | 9300*MU | ||
22 | 714 | ne 19.6. 4:54 | 20.6. 0:57 | 9300 | ||
18 | 708 | so 18.6. 19:00 | 19.6. 0:49 | 9300*Z4 | ||
26 | 718 | pá 17.6. 5:25 | 17.6. 23:47 | 9300 | ||
26 | 718 | čt 16.6. 5:25 | 16.6. 23:47 | 9300 | ||
26 | 718 | st 15.6. 5:25 | 15.6. 23:47 | 9300 | ||
22 | 725 | út 14.6. 15:40 | 15.6. 0:33 | 9300 | ||
20 | 714 | út 14.6. 5:18 | 14.6. 9:14 | 9300 | ||
1 | 715 | po 13.6. 5:46 | 13.6. 21:57 | 9300 | ||
20 | 714 | pá 10.6. 14:59 | 11.6. 0:03 | 9300 | ||
1 | 714 | st 8.6. 14:19 | 8.6. 21:42 | 9300 | ||
26 | 712 | st 8.6. 5:52 | 8.6. 8:50 | 9300 |