Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9300

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 14. 11. 2021 do současnosti)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 3. 6. 2014

Výrobní číslo: 9948

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 409 830 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 701 dnes 4:159.12. 22:16 9300
 8  714 čt 8.12. 6:079.12. 0:58 9300
22 722 st 7.12. 6:377.12. 19:27 9300
20 713 út 6.12. 6:597.12. 0:03 9300
20 704 po 5.12. 5:565.12. 19:27 9300
26 708 ne 4.12. 10:355.12. 0:23 9300
 1  708 pá 2.12. 4:362.12. 20:25 9300
 1  704 čt 1.12. 19:301.12. 22:14 9300*Z1
 1  706 čt 1.12. 5:471.12. 19:30 9300*MU
 1  706 st 30.11. 5:4730.11. 20:10 9300
 1  708 út 29.11. 4:3629.11. 20:25 9300
18 706 po 28.11. 4:4429.11. 0:30 9300
18 705 ne 27.11. 9:3528.11. 0:30 9300
25 703 so 26.11. 4:2826.11. 23:06 9300
22 704 pá 25.11. 4:3526.11. 1:15 9300
18 705 čt 24.11. 6:3324.11. 20:24 9300
22 727 st 23.11. 15:0123.11. 20:40 9300
20 714 st 23.11. 5:1923.11. 9:14 9300
 8  713 út 22.11. 6:1123.11. 0:58 9300
18 703 po 21.11. 6:1822.11. 0:14 9300
20 704 pá 18.11. 5:1918.11. 19:27 9300
26 705 čt 17.11. 4:3317.11. 23:47 9300
26 703 st 16.11. 5:3417.11. 0:23 9300
22 713 út 15.11. 5:4815.11. 23:57 9300
 1  702 po 14.11. 5:3314.11. 21:58 9300
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9308
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.