Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9300

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 3. 6. 2014

Výrobní číslo: 9948

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 265 245 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 717 po 4.6. 15:414.6. 21:44 9300
26 712 po 4.6. 7:114.6. 10:08 9300
26 717 pá 1.6. 15:411.6. 21:44 9300
25 713 pá 1.6. 4:201.6. 9:05 9300*MU
26 717 čt 31.5. 15:4131.5. 21:44 9300
 8  701 čt 31.5. 6:5631.5. 9:47 9300
 1  704 st 30.5. 14:0630.5. 18:56 9300
22 729 st 30.5. 4:5130.5. 10:20 9300
20 706 út 29.5. 4:5229.5. 19:56 9300
25 709 po 28.5. 5:5628.5. 22:24 9300
20 709 so 26.5. 5:1126.5. 21:27 9300
22 726 pá 25.5. 5:5226.5. 0:55 9300
20 701 čt 24.5. 6:3024.5. 19:11 9300
26 708 st 23.5. 4:4323.5. 20:22 9300
22 715 út 22.5. 4:3823.5. 1:15 9300
20 713 po 21.5. 6:1721.5. 23:34 9300
26 708 ne 20.5. 5:2320.5. 20:30 9300
 1  704 so 19.5. 4:0119.5. 20:54 9300
22 715 pá 18.5. 4:3819.5. 1:15 9300
22 731 čt 17.5. 6:3617.5. 20:10 9300
26 702 st 16.5. 6:0616.5. 22:12 9300
20 701 út 15.5. 6:3015.5. 19:11 9300
26 719 po 14.5. 5:5114.5. 18:58 9300
22 715 ne 13.5. 4:0413.5. 22:39 9300
25 704 so 12.5. 13:1513.5. 1:42 9300*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9329

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.