Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9300

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 14. 11. 2021 do současnosti)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 3. 6. 2014

Výrobní číslo: 9948

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 392 415 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 dnes 5:5730.6. 19:27 9300
25 707 st 29.6. 4:2729.6. 22:44 9300
18 705 út 28.6. 6:3329.6. 0:29 9300
20 707 po 27.6. 6:1628.6. 0:43 9300
25 702 ne 26.6. 9:4626.6. 23:26 9300
1+17 722 so 25.6. 6:3426.6. 0:25 9300
26 105 pá 24.6. 16:2024.6. 20:40 9300*Z1
22 112 pá 24.6. 10:5024.6. 12:30 9300*Z2
 8  706 čt 23.6. 5:0523.6. 15:30 9300*MU
 1  714 st 22.6. 14:1922.6. 21:42 9300
26 719 st 22.6. 6:3722.6. 9:39 9300
20 711 út 21.6. 6:4721.6. 18:34 9300
18 701 po 20.6. 13:5020.6. 19:56 9300*Z3
18 701 po 20.6. 4:2320.6. 13:00 9300*MU
22 714 ne 19.6. 4:5420.6. 0:57 9300
18 708 so 18.6. 19:0019.6. 0:49 9300*Z4
26 718 pá 17.6. 5:2517.6. 23:47 9300
26 718 čt 16.6. 5:2516.6. 23:47 9300
26 718 st 15.6. 5:2515.6. 23:47 9300
22 725 út 14.6. 15:4015.6. 0:33 9300
20 714 út 14.6. 5:1814.6. 9:14 9300
 1  715 po 13.6. 5:4613.6. 21:57 9300
20 714 pá 10.6. 14:5911.6. 0:03 9300
 1  714 st 8.6. 14:198.6. 21:42 9300
26 712 st 8.6. 5:528.6. 8:50 9300
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8396+8460
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8171+8172
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9229
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9216

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.