Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9300

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 14. 11. 2021 do současnosti)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 3. 6. 2014

Výrobní číslo: 9948

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 357 705 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 741 st 8.12. 6:158.12. 20:56 9300
22 741 út 7.12. 6:157.12. 20:56 9300
 1  703 po 6.12. 5:046.12. 20:57 9300
22 701 pá 3.12. 6:213.12. 21:11 9300
22 738 čt 2.12. 5:582.12. 20:41 9300
20 704 st 1.12. 5:461.12. 19:27 9300
20 707 út 30.11. 6:161.12. 0:43 9300
22 729 po 29.11. 4:3429.11. 22:57 9300
25 708 ne 28.11. 4:2728.11. 22:44 9300
22 715 so 27.11. 7:4228.11. 0:57 9300
 8  701 pá 26.11. 4:3226.11. 19:16 9300
18 705 čt 25.11. 22:2026.11. 0:29 9300*Z1
 1  709 čt 25.11. 4:3525.11. 21:28 9300
25 704 st 24.11. 4:4525.11. 0:45 9300
22 720 út 23.11. 5:5124.11. 0:13 9300
22 719 po 22.11. 5:4923.11. 0:37 9300
22 710 so 20.11. 4:2421.11. 0:13 9300
 8  712 pá 19.11. 6:0920.11. 0:58 9300
18 701 čt 18.11. 4:2318.11. 19:56 9300
 1  706 st 17.11. 5:2717.11. 21:28 9300
22 731 út 16.11. 15:1616.11. 23:17 9300
22 726 út 16.11. 6:0816.11. 9:01 9300
26 715 po 15.11. 7:2515.11. 20:39 9300
26 719 pá 12.11. 6:3712.11. 9:39 9300
25 707 čt 11.11. 4:2711.11. 22:44 9300
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9284

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.