Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9300

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PozorKlíště.cz (od 14. 11. 2021 do 15. 12. 2024)

PozorKlíště.cz

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2014

Dodání: 2014

V provozu od: 3. 6. 2014

Výrobní číslo: 9948

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 553 213 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 705 po 28.4. 4:1328.4. 19:04 9300
20 710 ne 27.4. 4:4828.4. 1:06 9300
 8  707 so 26.4. 5:5427.4. 0:39 9300
18 711 pá 25.4. 4:4125.4. 19:54 9300
20 705 čt 24.4. 5:5125.4. 0:46 9300
Rok 2024
22 721 út 17.12. 15:0417.12. 23:49 9300
20 713 út 17.12. 5:0717.12. 10:06 9300
20 709 po 16.12. 5:2517.12. 0:05 9300
18 702 pá 13.12. 5:3813.12. 18:54 9300
22 725 čt 12.12. 15:3613.12. 0:19 9300
22 721 čt 12.12. 5:4112.12. 9:02 9300
20 712 st 11.12. 5:5011.12. 19:16 9300
22 721 út 10.12. 15:0410.12. 23:49 9300
 1  703 út 10.12. 5:3010.12. 9:38 9300
26 709 po 9.12. 14:319.12. 23:35 9300
22 725 po 9.12. 7:459.12. 9:34 9300*Z1
26 718 po 9.12. 5:179.12. 7:45 9300*MU
 8  703 pá 6.12. 5:466.12. 20:01 9300
20 712 čt 5.12. 5:505.12. 19:16 9300
 1  703 st 4.12. 14:154.12. 21:55 9300
18 706 st 4.12. 5:184.12. 9:34 9300
20 715 út 3.12. 6:104.12. 0:45 9300
25 707 po 2.12. 4:443.12. 0:47 9300
 1  705 ne 1.12. 4:321.12. 21:55 9300
18 707 so 30.11. 4:221.12. 0:30 9300
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9285
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.