Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2014
Dodání: 2014
V provozu od: 3. 6. 2014
Výrobní číslo: 9948
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 428 805 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 718 | pá 24.3. 4:38 | 24.3. 19:33 | 9300 | ||
18 | 701 | čt 23.3. 4:24 | 23.3. 19:54 | 9300 | ||
15+20 | 704 | st 22.3. 5:08 | 22.3. 22:43 | 9300 | ||
18 | 701 | út 21.3. 4:24 | 21.3. 19:54 | 9300 | ||
2 | 715 | po 20.3. 5:34 | 20.3. 23:35 | 9300 | ||
26 | 707 | ne 19.3. 10:31 | 20.3. 0:33 | 9300 | ||
32 | 703 | so 18.3. 4:13 | 19.3. 0:17 | 9300 | ||
2 | 714 | pá 17.3. 6:01 | 17.3. 23:15 | 9300 | ||
2 | 715 | st 15.3. 5:34 | 15.3. 23:35 | 9300 | ||
2 | 708 | út 14.3. 14:52 | 15.3. 0:15 | 9300 | ||
1 | 705 | po 13.3. 5:54 | 13.3. 19:14 | 9300 | ||
26 | 710 | pá 10.3. 5:31 | 10.3. 13:45 | 9300*MU | ||
26 | 718 | čt 9.3. 4:38 | 9.3. 19:33 | 9300 | ||
26 | 701 | st 8.3. 14:48 | 8.3. 19:53 | 9300 | ||
25 | 714 | st 8.3. 6:02 | 8.3. 9:30 | 9300 | ||
8+18 | 731 | út 7.3. 14:06 | 8.3. 0:18 | 9300 | ||
8+18 | 731 | út 7.3. 4:53 | 7.3. 10:10 | 9300 | ||
15+20 | 705 | po 6.3. 6:45 | 7.3. 0:23 | 9300 | ||
25 | 711 | pá 3.3. 4:27 | 3.3. 21:17 | 9300 | ||
1 | 703 | čt 2.3. 4:34 | 2.3. 21:10 | 9300 | ||
1 | 712 | st 1.3. 4:55 | 1.3. 20:10 | 9300 | ||
15+20 | 705 | út 28.2. 6:45 | 1.3. 0:23 | 9300 | ||
2 | 404 | st 22.2. 10:45 | 22.2. 12:00 | 9300*Z1 | ||
1 | 708 | út 21.2. 4:26 | 21.2. 21:42 | 9300 | ||
32 | 707 | po 20.2. 4:52 | 21.2. 1:13 | 9300 |