Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9299

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 5. 2014

Výrobní číslo: 9947

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 578 175 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  708 dnes 4:2623.3. 21:42 9299
 1  707 st 22.3. 6:1522.3. 21:27 9299
26 718 po 20.3. 4:3820.3. 19:52 9299
 1  701 ne 19.3. 4:2619.3. 21:27 9299
 1  708 so 18.3. 4:2618.3. 21:42 9299
18 705 pá 17.3. 6:3217.3. 20:24 9299
15+20 705 čt 16.3. 6:4516.3. 13:00 9299*MU
15+20 709 st 15.3. 7:2515.3. 18:18 9299
 2  712 út 14.3. 5:1014.3. 19:01 9299
 2  708 po 13.3. 14:5214.3. 0:15 9299
 2  708 po 13.3. 6:0613.3. 9:30 9299
26 705 ne 12.3. 4:3812.3. 23:33 9299
32 702 so 11.3. 4:5312.3. 1:13 9299
26 703 pá 10.3. 7:2810.3. 23:33 9299
 1  709 čt 9.3. 14:279.3. 21:57 9299
15+20 712 čt 9.3. 6:189.3. 9:38 9299
 1  707 st 8.3. 6:158.3. 21:27 9299
32 706 út 7.3. 4:477.3. 22:05 9299
25 706 po 6.3. 4:447.3. 0:45 9299
32 705 ne 5.3. 4:336.3. 0:37 9299
 1  707 so 4.3. 4:344.3. 21:27 9299
 2  707 pá 3.3. 5:073.3. 20:07 9299
 2  706 čt 2.3. 4:492.3. 21:49 9299
 1  708 st 1.3. 4:261.3. 21:42 9299
26 701 út 28.2. 14:4828.2. 19:53 9299
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.