Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9299

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 5. 2014

Výrobní číslo: 9947

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 439 050 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
35 702 pá 26.2. 5:4626.2. 21:33 9299
 1  701 st 24.2. 5:3224.2. 20:54 9299
 1  708 po 22.2. 5:0122.2. 20:01 9299
30+35 733 pá 19.2. 5:3819.2. 22:23 9299
26 715 čt 18.2. 6:0918.2. 20:08 9299
 1  708 st 17.2. 5:0117.2. 20:01 9299
26 709 út 16.2. 5:1716.2. 22:02 9299
26 711 ne 31.1. 4:4431.1. 21:45 9299
22 705 so 30.1. 7:0130.1. 22:54 9299
 1  705 pá 29.1. 4:2229.1. 21:21 9299
25 702 čt 28.1. 5:2328.1. 23:42 9299
22 725 st 27.1. 4:2527.1. 22:46 9299
26 704 út 26.1. 5:5326.1. 22:42 9299
 8  707 po 25.1. 4:4825.1. 19:42 9299
 1  708 ne 24.1. 9:3124.1. 20:46 9299
 8  704 so 23.1. 4:4823.1. 21:41 9299
 8  710 pá 22.1. 5:2122.1. 22:19 9299
22 727 čt 21.1. 4:5121.1. 23:11 9299
25 708 st 20.1. 6:2120.1. 20:10 9299
 1  704 po 18.1. 6:0318.1. 21:17 9299
 1  708 ne 17.1. 9:3117.1. 20:46 9299
25 711 pá 15.1. 4:3815.1. 20:39 9299
26 702 čt 14.1. 4:2414.1. 23:21 9299
 1  706 st 13.1. 4:4213.1. 23:21 9299
 8  702 út 12.1. 6:0212.1. 22:55 9299


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.