Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9299

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 5. 2014

Výrobní číslo: 9947

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 364 962 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 706 so 25.1. 6:3326.1. 0:24 9299
26 718 pá 24.1. 5:3125.1. 0:21 9299
18 713 čt 23.1. 5:4824.1. 0:47 9299
 8  712 st 22.1. 5:3922.1. 18:58 9299
26 719 út 21.1. 15:4122.1. 0:41 9299
22 727 út 21.1. 6:2821.1. 9:23 9299
 8  712 po 20.1. 6:1320.1. 18:17 9299
25 702 ne 19.1. 4:2019.1. 22:41 9299
18 703 so 18.1. 7:5119.1. 0:47 9299
20 701 pá 17.1. 6:3017.1. 19:11 9299
 1  701 čt 16.1. 4:4016.1. 18:36 9299
22 720 st 15.1. 5:3015.1. 23:01 9299
22 715 út 14.1. 4:3815.1. 1:17 9299
26 712 po 13.1. 7:3013.1. 23:45 9299*Z
26 705 pá 10.1. 6:1810.1. 22:25 9299
 1  704 st 8.1. 14:068.1. 18:56 9299
25 705 st 8.1. 5:028.1. 10:43 9299
22 717 út 7.1. 4:558.1. 1:13 9299
20 713 po 6.1. 6:176.1. 23:24 9299
20 701 ne 5.1. 4:525.1. 23:44 9299
22 715 so 4.1. 4:154.1. 22:33 9299
25 712 pá 3.1. 4:204.1. 1:43 9299
25 712 čt 2.1. 4:203.1. 1:43 9299
22 722 st 1.1. 6:232.1. 1:17 9299
Rok 2019
22 708 út 31.12. 5:5231.12. 20:48 9299
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8456+8457

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.