Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9299

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 5. 2014

Výrobní číslo: 9947

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 554 250 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 720 út 6.12. 4:257.12. 0:13 9299
25 705 po 5.12. 5:406.12. 1:06 9299
20 701 ne 4.12. 4:425.12. 0:43 9299
 1  709 so 3.12. 4:494.12. 0:46 9299
22 725 pá 2.12. 5:502.12. 23:36 9299
20 704 čt 1.12. 5:561.12. 19:27 9299
 1  701 st 30.11. 5:1730.11. 21:43 9299
18 703 út 29.11. 6:1830.11. 0:14 9299
18 705 po 28.11. 6:3328.11. 20:24 9299
18 705 pá 25.11. 6:3325.11. 20:24 9299
20 704 čt 24.11. 5:5624.11. 19:27 9299
22 725 st 23.11. 14:4523.11. 20:18 9299
26 719 st 23.11. 6:3923.11. 9:39 9299
20 704 út 22.11. 5:5622.11. 19:27 9299
22 740 po 21.11. 5:1821.11. 19:51 9299
26 710 ne 20.11. 5:3220.11. 14:00 9299*MU
18 705 so 19.11. 7:3520.11. 0:30 9299
 1  708 pá 18.11. 5:3318.11. 20:55 9299
18 707 čt 17.11. 4:2718.11. 0:50 9299
20 707 st 16.11. 6:1617.11. 0:43 9299
25 716 út 15.11. 13:4416.11. 0:05 9299
22 732 út 15.11. 6:4915.11. 9:49 9299
18 701 po 14.11. 16:4514.11. 19:54 9299*Z1
 1  702 pá 11.11. 5:3311.11. 21:58 9299
20 714 čt 10.11. 14:5010.11. 23:43 9299
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.