Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9299

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 5. 2014

Výrobní číslo: 9947

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 607 157 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 706 dnes 4:4426.9. 0:45 9299
20 702 ne 24.9. 4:4725.9. 0:45 9299
26 701 so 23.9. 8:2824.9. 0:43 9299
22 726 pá 22.9. 6:0222.9. 9:24 9299
22 708 čt 21.9. 6:3921.9. 21:40 9299
22 717 st 20.9. 5:5420.9. 20:11 9299
26 712 út 19.9. 6:5319.9. 19:32 9299
20 708 po 18.9. 6:0618.9. 19:47 9299
22 701 ne 17.9. 4:2117.9. 21:21 9299
22 719 so 16.9. 8:0217.9. 0:57 9299
22 711 pá 15.9. 4:1215.9. 19:05 9299
22 734 čt 14.9. 4:4815.9. 1:13 9299
22 728 st 13.9. 6:1914.9. 0:33 9299
26 701 út 12.9. 4:5812.9. 18:07 9299
 1  701 po 11.9. 4:4512.9. 0:46 9299
20 702 ne 10.9. 7:4611.9. 0:45 9299
26 711 so 9.9. 4:5810.9. 0:14 9299
22 702 pá 8.9. 5:498.9. 23:57 9299
25 706 čt 7.9. 4:438.9. 0:45 9299
22 708 st 6.9. 6:386.9. 21:40 9299
22 705 út 5.9. 4:206.9. 0:18 9299
18 707 po 4.9. 11:404.9. 21:58 9299*Z1
22 711 pá 25.8. 6:2226.8. 0:06 9299
 8  707 st 23.8. 4:3523.8. 23:46 9299
 1  710 út 22.8. 5:0022.8. 22:07 9299
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.