Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9299

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 28. 5. 2014

Výrobní číslo: 9947

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 331 332 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 712 st 21.8. 5:2822.8. 0:56 9299
22 725 út 20.8. 5:3621.8. 0:36 9299
26 706 po 19.8. 5:3219.8. 23:45 9299
 1  706 ne 18.8. 4:4119.8. 1:02 9299
 1  704 so 17.8. 4:0117.8. 22:36 9299
22 701 pá 16.8. 5:3117.8. 1:32 9299
 8  706 čt 15.8. 4:4715.8. 20:23 9299
 1  709 st 14.8. 4:4114.8. 22:21 9299
22 707 út 13.8. 9:3014.8. 0:29 9299*Z
26 707 ne 11.8. 4:2312.8. 0:01 9299
 8  705 so 10.8. 4:4711.8. 0:56 9299
25 707 pá 9.8. 5:389.8. 22:41 9299
25 711 čt 8.8. 4:008.8. 22:58 9299
25 706 st 7.8. 5:208.8. 1:03 9299
20 709 út 6.8. 15:276.8. 20:04 9299
22 722 út 6.8. 4:246.8. 9:29 9299
20 708 po 5.8. 6:465.8. 17:00 9299*MU
20 704 ne 4.8. 10:044.8. 23:40 9299
 8  701 pá 2.8. 6:032.8. 13:30 9299*MU
20 705 st 31.7. 4:5531.7. 19:25 9299
22 711 po 29.7. 4:5230.7. 0:52 9299
26 703 so 27.7. 7:5327.7. 23:25 9299
 8  707 pá 26.7. 5:0627.7. 0:56 9299
 8  707 čt 25.7. 5:0626.7. 0:56 9299
 8  706 st 24.7. 4:4724.7. 10:50 9299*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9336
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.