Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9298

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 27. 5. 2014

Výrobní číslo: 9946

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 239 245 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+10 711 pá 5.1. 4:015.1. 11:23 9298
26 702 čt 4.1. 4:225.1. 1:21 9298
1+10 705 st 3.1. 13:474.1. 1:00 9298
8 704 st 3.1. 5:413.1. 10:13 9298
22 708 út 2.1. 5:532.1. 20:46 9298
Rok 2017
25 708 pá 29.12. 5:4329.12. 20:08 9298
25 708 čt 28.12. 5:4328.12. 20:08 9298
26 713 st 27.12. 6:1027.12. 21:57 9298
1 704 pá 22.12. 14:0622.12. 18:55 9298
1 704 pá 22.12. 6:4722.12. 9:45 9298
22 731 čt 21.12. 6:3721.12. 20:09 9298
22 731 st 20.12. 6:3720.12. 20:09 9298
1 704 út 19.12. 14:0619.12. 18:55 9298
8 705 út 19.12. 5:2019.12. 9:58 9298
26 702 po 18.12. 6:0718.12. 22:12 9298
22 710 pá 15.12. 4:0416.12. 0:31 9298
26 712 čt 14.12. 15:0314.12. 21:08 9298
8 705 čt 14.12. 5:2014.12. 9:58 9298
26 719 st 13.12. 5:5213.12. 18:59 9298
26 719 út 12.12. 5:5212.12. 18:59 9298
1 704 po 11.12. 14:0611.12. 18:55 9298
25 705 po 11.12. 5:0211.12. 10:42 9298
1 713 pá 8.12. 15:458.12. 21:50 9298*Z
22 729 pá 8.12. 4:518.12. 10:19 9298
1 704 čt 7.12. 14:067.12. 18:55 9298
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.