Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9298

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 27. 5. 2014

Výrobní číslo: 9946

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 514 586 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 701 pá 26.5. 5:3826.5. 10:10 9298*MU*1
25 711 čt 25.5. 4:2825.5. 21:17 9298
22 704 st 24.5. 4:3425.5. 1:12 9298
25 706 út 23.5. 4:4524.5. 0:45 9298
20 711 po 22.5. 15:0022.5. 21:35 9298*Z1
25 708 ne 21.5. 4:2821.5. 22:45 9298
25 702 so 20.5. 4:4521.5. 0:45 9298
22 702 pá 19.5. 6:5620.5. 0:52 9298
22 720 čt 18.5. 5:3118.5. 20:09 9298
26 701 st 17.5. 5:2617.5. 18:16 9298
22 443 út 16.5. 5:4117.5. 0:36 9298
22 741 po 15.5. 6:0415.5. 19:54 9298
25 707 pá 12.5. 6:0812.5. 20:18 9298
 1  712 čt 11.5. 4:5611.5. 20:10 9298
 1  707 st 10.5. 6:1410.5. 21:27 9298
22 702 út 9.5. 6:5610.5. 0:52 9298
22 719 po 8.5. 9:108.5. 23:57 9298
 8  705 ne 7.5. 4:337.5. 23:46 9298
22 705 so 6.5. 8:447.5. 0:52 9298
26 714 pá 5.5. 6:155.5. 18:38 9298
20 712 čt 4.5. 7:094.5. 23:43 9298
 1  712 st 3.5. 4:563.5. 20:09 9298
26 701 út 2.5. 4:312.5. 21:42 9298
20 709 po 1.5. 10:552.5. 0:23 9298
25 709 ne 30.4. 4:4330.4. 22:48 9298
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s nákladním vozem za zast. Vítězné náměstí DC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.