Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9298

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 27. 5. 2014

Výrobní číslo: 9946

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 301 974 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 704 čt 2.7. 6:193.7. 0:47 9298
20 701 st 1.7. 6:001.7. 20:21 9298
22 702 út 30.6. 6:021.7. 0:55 9298
22 713 po 29.6. 4:5430.6. 0:15 9298
26 703 so 27.6. 5:3327.6. 22:00 9298*MU
25 709 pá 26.6. 4:2126.6. 23:18 9298
26 711 čt 25.6. 5:5426.6. 0:01 9298
 1  702 st 24.6. 4:2924.6. 23:09 9298
 8  702 út 23.6. 5:5524.6. 0:35 9298
26 707 po 22.6. 4:4722.6. 20:55 9298
26 706 so 20.6. 4:2721.6. 1:01 9298
22 726 pá 19.6. 4:2520.6. 1:15 9298
 1  704 čt 18.6. 4:2219.6. 1:26 9298
18 709 st 17.6. 4:3718.6. 1:07 9298
18 707 út 16.6. 6:3217.6. 0:47 9298
18 713 po 15.6. 5:3015.6. 10:03 9298
26 705 ne 14.6. 8:3314.6. 22:29 9298
 1  706 so 13.6. 4:2213.6. 22:36 9298
20 704 pá 12.6. 6:5413.6. 0:39 9298
22 741 čt 11.6. 5:5711.6. 9:07 9298
22 726 st 10.6. 4:2511.6. 1:15 9298
25 711 út 9.6. 4:3810.6. 1:43 9298
26 703 po 8.6. 6:339.6. 1:01 9298
25 707 pá 5.6. 6:105.6. 20:10 9298
22 736 čt 4.6. 4:054.6. 10:03 9298
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.