Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9298

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 27. 5. 2014

Výrobní číslo: 9946

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 317 604 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  109 st 23.9. 5:2823.9. 21:36 9298
 5  103 út 22.9. 4:3622.9. 20:36 9298
16 104 po 21.9. 6:0322.9. 0:48 9298
25 709 pá 18.9. 4:2118.9. 20:54 9298
12 702 čt 17.9. 4:4018.9. 0:24 9298
18 701 st 16.9. 5:3016.9. 20:15 9298
15 702 út 15.9. 6:0516.9. 0:35 9298
 8  708 po 14.9. 4:4814.9. 19:42 9298
 2  703 ne 13.9. 6:4913.9. 22:21 9298
 1  708 so 12.9. 8:0912.9. 23:02 9298
 1  708 pá 11.9. 5:0211.9. 20:01 9298
20 707 čt 10.9. 4:5610.9. 19:43 9298
26 707 st 9.9. 5:0410.9. 0:21 9298
22 706 út 8.9. 4:059.9. 0:51 9298
22 725 po 7.9. 5:088.9. 1:15 9298
26 710 ne 6.9. 4:447.9. 0:21 9298
26 711 so 5.9. 5:036.9. 0:41 9298
 8  703 pá 4.9. 6:045.9. 0:55 9298
18 713 čt 3.9. 5:303.9. 10:03 9298
25 709 st 2.9. 4:212.9. 22:47 9298
22 728 út 1.9. 5:202.9. 1:11 9298
20 707 po 31.8. 4:5631.8. 19:43 9298
 1  706 ne 30.8. 4:2230.8. 23:03 9298
 1  702 so 29.8. 4:4229.8. 22:09 9298
22 724 pá 28.8. 5:2928.8. 20:10 9298


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.