Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9298

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 27. 5. 2014

Výrobní číslo: 9946

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 329 979 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 st 25.11. 6:0825.11. 21:27 9298
 8  707 út 24.11. 10:3524.11. 19:42 9298*Z
22 718 ne 22.11. 8:5522.11. 18:20 9298*MU
22 712 so 21.11. 4:1621.11. 21:46 9298
20 712 pá 20.11. 13:5020.11. 22:43 9298*Z1
 1  708 čt 19.11. 5:0119.11. 20:01 9298
 8  709 st 18.11. 5:2118.11. 22:35 9298
25 702 út 17.11. 4:2117.11. 22:46 9298
25 704 po 16.11. 5:3716.11. 21:42 9298
 1  702 pá 13.11. 4:2913.11. 21:01 9298
20 711 čt 12.11. 4:5312.11. 22:24 9298
25 702 st 11.11. 5:2311.11. 21:39 9298
20 711 út 10.11. 4:5310.11. 22:24 9298
26 709 po 9.11. 5:179.11. 22:02 9298
22 717 ne 8.11. 8:358.11. 23:06 9298
22 709 so 7.11. 6:497.11. 22:31 9298
22 708 st 4.11. 4:254.11. 22:10 9298
26 711 út 3.11. 5:343.11. 22:42 9298
22 733 po 2.11. 5:582.11. 22:54 9298
22 738 pá 30.10. 7:0530.10. 10:07 9298
20 707 čt 29.10. 4:5629.10. 19:43 9298
25 702 st 28.10. 4:2129.10. 1:02 9298
20 708 út 27.10. 5:1028.10. 0:19 9298
25 709 po 26.10. 4:2126.10. 22:46 9298
22 708 ne 25.10. 8:3126.10. 0:51 9298
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9268
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8344+8323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.