Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9297

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 5. 2014

Výrobní číslo: 9945

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 304 919 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  715 pá 25.9. 6:4825.9. 9:13 9297
 1  715 st 23.9. 6:4823.9. 9:13 9297
25 716 út 22.9. 4:0122.9. 10:02 9297
 1  702 po 21.9. 4:2922.9. 1:21 9297
22 714 ne 20.9. 4:2521.9. 1:15 9297
26 701 so 19.9. 5:2320.9. 1:01 9297
 1  706 pá 18.9. 4:4218.9. 21:37 9297
 1  708 čt 17.9. 5:0217.9. 20:01 9297
18 713 st 16.9. 5:3916.9. 10:12 9297
15 712 po 14.9. 4:5314.9. 6:40 9297*MU
22 718 pá 11.9. 5:5712.9. 0:20 9297
26 721 čt 10.9. 6:2310.9. 9:39 9297
22 739 st 9.9. 6:359.9. 9:27 9297
22 707 po 7.9. 4:257.9. 19:43 9297
25 703 ne 6.9. 4:417.9. 1:43 9297
26 708 so 5.9. 4:245.9. 23:46 9297
22 723 pá 4.9. 6:385.9. 0:55 9297
25 716 čt 3.9. 4:013.9. 10:02 9297
26 710 st 2.9. 5:293.9. 1:01 9297
26 707 út 1.9. 5:042.9. 0:21 9297
22 706 po 31.8. 4:051.9. 0:51 9297
22 702 ne 30.8. 9:3031.8. 1:31 9297
 8  704 so 29.8. 4:4829.8. 23:59 9297
22 702 pá 28.8. 6:0229.8. 0:55 9297
18 702 čt 27.8. 13:5827.8. 20:38 9297
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.