Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9297

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 2.6.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 5. 2014

Výrobní číslo: 9945

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 411 659 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  203 pá 24.6. 7:1924.6. 18:09 9297
 1  209 čt 23.6. 4:4023.6. 20:06 9297
14 214 st 22.6. 7:0223.6. 1:14 9297
 6  201 út 21.6. 4:4821.6. 21:28 9297
 6  203 po 20.6. 5:0820.6. 19:26 9297
 6  209 pá 17.6. 5:5418.6. 0:42 9297
17 213 čt 16.6. 6:5516.6. 23:48 9297
12 207 st 15.6. 4:2415.6. 23:45 9297
14 214 út 14.6. 7:0215.6. 1:14 9297
17 202 po 13.6. 6:1613.6. 19:11 9297
 6  204 ne 12.6. 4:2812.6. 12:20 9297*MU
6+14 231 so 11.6. 5:0812.6. 0:14 9297
1+6 231 pá 10.6. 4:2810.6. 18:43 9297
 6  209 čt 9.6. 5:5410.6. 0:42 9297
17 203 st 8.6. 6:218.6. 23:48 9297
 1  205 út 7.6. 6:057.6. 21:29 9297
 6  203 po 6.6. 5:086.6. 19:26 9297
 3  207 ne 5.6. 10:246.6. 0:40 9297
14 201 so 4.6. 5:124.6. 23:38 9297
 1  204 pá 3.6. 5:553.6. 21:14 9297
17 213 čt 2.6. 6:552.6. 20:00 9297
 1  208 st 1.6. 12:201.6. 21:59 9297*Z1
 8  706 čt 26.5. 19:0027.5. 0:38 9297*Z2
 1  208 čt 26.5. 15:4526.5. 17:20 9297*Z3
 1  208 čt 26.5. 11:4026.5. 13:00 9297*Z3
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9122
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9316
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9119

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.