Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9297

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 5. 2014

Výrobní číslo: 9945

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 528 657 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 710 st 31.1. 6:1231.1. 21:10 9297
22 724 út 30.1. 5:2430.1. 9:06 9297*MU
22 705 po 29.1. 5:2229.1. 20:10 9297
 8  704 pá 26.1. 6:1426.1. 20:01 9297
18 701 čt 25.1. 5:3625.1. 22:15 9297
 1  705 st 24.1. 4:5724.1. 19:57 9297
18 701 út 23.1. 5:3623.1. 22:15 9297
 1  702 po 22.1. 6:1322.1. 21:41 9297
22 724 pá 19.1. 5:2419.1. 20:33 9297
 1  702 čt 18.1. 6:1218.1. 21:41 9297
22 714 st 17.1. 4:1318.1. 0:19 9297
20 705 út 16.1. 5:0717.1. 1:07 9297
22 724 po 15.1. 5:2415.1. 20:33 9297
18 704 ne 14.1. 9:1614.1. 23:42 9297
25 703 so 13.1. 7:5313.1. 23:22 9297
22 730 pá 12.1. 6:3013.1. 0:39 9297
22 730 čt 11.1. 6:3012.1. 0:39 9297
22 731 st 10.1. 6:3811.1. 0:35 9297
 1  711 út 9.1. 5:499.1. 20:56 9297
20 708 po 8.1. 5:218.1. 21:09 9297
 1  711 pá 5.1. 5:495.1. 20:56 9297
 8  701 čt 4.1. 5:444.1. 19:31 9297
 1  701 st 3.1. 4:233.1. 21:01 9297
22 704 út 2.1. 5:013.1. 1:19 9297
Rok 2023
22 727 pá 29.12. 6:1030.12. 0:05 9297
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.