Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9297

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 20. 5. 2014

Výrobní číslo: 9945

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 445 094 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+26 717 dnes 6:4028.11. 9:50 9297
 1  708 ne 27.11. 4:3627.11. 21:03 9297
 1  709 so 26.11. 4:4927.11. 0:46 9297
 8  703 pá 25.11. 6:3826.11. 0:18 9297
20 713 čt 24.11. 6:5925.11. 0:03 9297
26 710 st 23.11. 4:3323.11. 19:33 9297
22 721 út 22.11. 7:1223.11. 0:33 9297
22 713 po 21.11. 5:4821.11. 20:55 9297
22 731 pá 18.11. 5:5818.11. 17:50 9297*MU
20 701 čt 17.11. 4:4218.11. 0:43 9297
 1  706 st 16.11. 5:4717.11. 0:46 9297
18 706 út 15.11. 4:4416.11. 0:30 9297
8+18 731 po 14.11. 14:1015.11. 0:06 9297
18 708 po 14.11. 5:1614.11. 10:17 9297
22 732 pá 11.11. 15:4111.11. 21:40 9297
22 725 pá 11.11. 5:5011.11. 9:21 9297
22 701 čt 10.11. 4:1510.11. 22:16 9297
22 738 st 9.11. 4:5010.11. 0:57 9297
22 713 út 8.11. 5:488.11. 23:57 9297
26 714 po 7.11. 4:527.11. 20:18 9297
6+22 703 pá 4.11. 4:154.11. 21:38 9297
 8  713 čt 3.11. 6:114.11. 0:58 9297
22+24 735 st 2.11. 6:132.11. 20:44 9297
26 710 út 1.11. 4:331.11. 19:33 9297
22+24 735 po 31.10. 6:1331.10. 20:44 9297
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.