Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9296

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 5. 2014

Výrobní číslo: 9944

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 380 176 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 712 čt 24.9. 5:3425.9. 1:21 9296
20 707 st 23.9. 4:5623.9. 19:43 9296
20 705 út 22.9. 4:3522.9. 23:39 9296
26 710 po 21.9. 5:3022.9. 1:01 9296
25 701 ne 20.9. 4:0120.9. 22:26 9296
 1  708 so 19.9. 8:0919.9. 23:02 9296
18 701 pá 18.9. 5:3018.9. 20:15 9296
18 706 čt 17.9. 4:1717.9. 22:50 9296
12 703 st 16.9. 6:2217.9. 0:44 9296
25 713 út 15.9. 4:4315.9. 21:09 9296
 8  702 po 14.9. 5:5515.9. 0:35 9296
 8  704 ne 13.9. 4:4813.9. 23:59 9296
 8  702 pá 11.9. 5:5512.9. 0:35 9296
22 707 čt 10.9. 4:2510.9. 19:43 9296
22 704 st 9.9. 6:4410.9. 0:31 9296
26 710 po 7.9. 5:298.9. 1:01 9296
22 713 ne 6.9. 10:097.9. 0:55 9296
22 712 so 5.9. 4:055.9. 21:46 9296
22 714 pá 4.9. 5:265.9. 1:31 9296
25 707 čt 3.9. 6:103.9. 20:10 9296
 8  702 st 2.9. 5:553.9. 0:35 9296
22 706 út 1.9. 4:052.9. 0:51 9296
22 714 po 31.8. 5:261.9. 1:31 9296
22 708 ne 30.8. 8:3131.8. 0:51 9296
22 707 so 29.8. 5:1529.8. 22:10 9296


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.