Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9296

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 5. 2014

Výrobní číslo: 9944

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 331 726 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 710 po 6.4. 4:046.4. 20:18 9296
22 718 ne 5.4. 4:556.4. 1:33 9296
22 705 so 4.4. 7:005.4. 0:37 9296
 8  704 čt 2.4. 13:512.4. 23:14 9296
25 715 čt 2.4. 5:572.4. 9:55 9296
26 701 st 1.4. 5:341.4. 23:25 9296
26 712 út 31.3. 4:4231.3. 22:12 9296
22 727 po 30.3. 5:0731.3. 1:21 9296
 8  704 ne 29.3. 9:3929.3. 23:35 9296
22 717 so 28.3. 4:0428.3. 23:03 9296
18 706 pá 27.3. 4:3628.3. 1:07 9296
26 710 čt 26.3. 4:2227.3. 1:03 9296
20 710 st 25.3. 15:2925.3. 21:55 9296
22 718 st 25.3. 6:1025.3. 9:19 9296
22 713 út 24.3. 14:1124.3. 20:48 9296
18 702 út 24.3. 5:2924.3. 10:18 9296
26 710 po 23.3. 4:2224.3. 1:03 9296
22 715 ne 22.3. 8:0823.3. 0:57 9296
26 708 so 21.3. 6:5322.3. 0:41 9296
18 703 pá 20.3. 4:1620.3. 21:29 9296
22 717 čt 19.3. 4:5520.3. 1:12 9296
22 731 st 18.3. 6:3618.3. 20:10 9296
18 701 út 17.3. 6:0317.3. 19:01 9296
22 709 po 16.3. 4:1517.3. 0:37 9296
22 718 ne 15.3. 4:5516.3. 1:33 9296


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.