Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9296

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 5. 2014

Výrobní číslo: 9944

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 317 904 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 702 pá 22.11. 5:5323.11. 1:34 9296
18 709 čt 21.11. 4:5622.11. 0:48 9296
18 709 st 20.11. 4:5621.11. 0:48 9296
20 714 út 19.11. 4:3120.11. 1:00 9296
26 718 po 18.11. 5:3119.11. 0:21 9296
22 716 ne 17.11. 4:2318.11. 0:53 9296
26 709 so 16.11. 4:2217.11. 1:01 9296
26 708 pá 15.11. 4:2216.11. 1:19 9296
20 702 čt 14.11. 4:3114.11. 21:27 9296
25 709 st 13.11. 5:5213.11. 22:24 9296
 8  710 út 12.11. 5:5612.11. 19:53 9296
20 706 po 11.11. 4:5211.11. 19:56 9296
22 707 ne 10.11. 8:0611.11. 0:01 9296
 1  701 so 9.11. 4:219.11. 21:31 9296
25 713 pá 8.11. 4:209.11. 1:44 9296
20 704 čt 7.11. 6:578.11. 0:24 9296
20 707 st 6.11. 5:116.11. 20:05 9296
22 734 út 5.11. 15:205.11. 23:41 9296
22 727 út 5.11. 6:285.11. 9:43 9296
 1  701 po 4.11. 4:404.11. 18:36 9296
26 709 ne 3.11. 4:424.11. 1:01 9296
22 704 so 2.11. 6:403.11. 0:30 9296
 8  702 pá 1.11. 6:461.11. 20:53 9296
22 720 út 29.10. 5:3029.10. 23:01 9296
 1  701 po 28.10. 4:5128.10. 22:01 9296


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.