Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9296

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 23.11.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 5. 2014

Výrobní číslo: 9944

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 423 586 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 303 út 11.5. 5:1011.5. 22:53 9296
16 310 po 10.5. 6:1310.5. 23:53 9296
20 303 ne 9.5. 4:519.5. 23:31 9296
16 309 so 8.5. 5:108.5. 22:13 9296
10 305 pá 7.5. 4:187.5. 22:24 9296
12 301 čt 6.5. 4:406.5. 23:19 9296
15 311 st 5.5. 5:365.5. 22:00 9296
10 314 út 4.5. 5:254.5. 21:06 9296
 3  302 po 3.5. 5:183.5. 21:23 9296
 7  307 ne 2.5. 4:452.5. 23:04 9296
 7  307 so 1.5. 13:001.5. 23:04 9296*Z
15 303 pá 30.4. 5:4630.4. 20:42 9296
 4  301 čt 29.4. 15:2229.4. 19:20 9296
15 311 út 27.4. 5:3627.4. 22:00 9296
12 309 po 26.4. 5:5026.4. 20:21 9296
10 307 pá 23.4. 4:3623.4. 22:44 9296
12 303 čt 22.4. 4:5422.4. 23:45 9296
10 301 st 21.4. 6:2521.4. 22:06 9296
 7  302 út 20.4. 4:4320.4. 20:20 9296
16 310 po 19.4. 6:1319.4. 21:08 9296
 4  301 pá 16.4. 15:2216.4. 19:20 9296
 3  304 st 14.4. 5:2114.4. 19:21 9296
10 314 út 13.4. 5:2513.4. 21:06 9296
 5  315 po 12.4. 6:1512.4. 20:48 9296
 4  302 čt 8.4. 15:328.4. 19:30 9296
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9204

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.