Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9296

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 5. 2014

Výrobní číslo: 9944

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 244 974 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  702 po 17.12. 6:4617.12. 20:53 9296
 1  701 ne 16.12. 4:5116.12. 22:01 9296
22 712 so 15.12. 5:5516.12. 0:32 9296
22 734 pá 14.12. 15:1914.12. 23:39 9296
 1  701 čt 13.12. 4:4013.12. 18:36 9296
20 701 st 12.12. 6:3012.12. 19:11 9296
26 717 út 11.12. 5:1812.12. 0:03 9296
22 726 po 10.12. 5:5811.12. 0:56 9296
 1  706 so 8.12. 4:018.12. 22:36 9296
20 704 pá 7.12. 6:578.12. 0:24 9296
22 731 čt 6.12. 6:366.12. 20:10 9296
 1  713 st 5.12. 6:055.12. 20:16 9296
20 701 út 4.12. 6:304.12. 19:11 9296
20 701 po 3.12. 6:303.12. 19:11 9296
25 702 ne 2.12. 4:202.12. 22:40 9296
25 704 so 1.12. 7:022.12. 1:42 9296
20 704 pá 30.11. 6:571.12. 0:24 9296
 8  712 čt 29.11. 6:1329.11. 18:17 9296
26 710 st 28.11. 4:4328.11. 20:22 9296
26 707 út 27.11. 4:2227.11. 22:45 9296
22 734 po 26.11. 15:1926.11. 23:39 9296
22 707 pá 23.11. 5:1323.11. 20:30 9296*MU
32 702 čt 22.11. 15:1222.11. 20:09 9296
18 713 út 20.11. 16:1521.11. 0:47 9296*Z
26 718 po 19.11. 5:3120.11. 0:21 9296
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9288

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.