Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9296

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mentos (od 12. 12. 2021 do 10. 12. 2022)

Mentos

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 5. 2014

Výrobní číslo: 9944

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 557 566 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 718 st 7.6. 5:587.6. 20:40 9296
26 705 út 6.6. 5:097.6. 0:18 9296
 8  714 po 5.6. 6:076.6. 0:57 9296
8+25 731 so 3.6. 4:453.6. 23:58 9296
22 720 pá 2.6. 5:312.6. 20:09 9296
18 713 čt 1.6. 6:332.6. 0:31 9296
20 713 st 31.5. 5:2331.5. 19:18 9296
26 713 út 30.5. 4:5230.5. 20:02 9296
22 720 po 29.5. 5:3129.5. 20:09 9296
18 704 ne 28.5. 9:0028.5. 23:36 9296*Z1
22 701 pá 26.5. 4:1426.5. 19:35 9296
 8  714 čt 25.5. 6:0626.5. 0:58 9296
22 728 st 24.5. 15:4024.5. 21:39 9296
20 712 út 23.5. 5:0724.5. 0:04 9296
20 710 po 22.5. 4:4722.5. 23:44 9296
20 706 ne 21.5. 5:2822.5. 0:04 9296
12+36 708 so 20.5. 4:2021.5. 0:33 9296
22 443 pá 19.5. 5:4120.5. 0:36 9296
22 742 čt 18.5. 4:2418.5. 20:17 9296
20 715 st 17.5. 15:3118.5. 0:24 9296
20 709 st 17.5. 6:4317.5. 8:43 9296
22 708 út 16.5. 5:3416.5. 20:24 9296
26 709 po 15.5. 4:3115.5. 21:54 9296
20 702 ne 14.5. 4:4915.5. 0:43 9296
3+22 732 so 13.5. 4:3614.5. 0:56 9296
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9293

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.