Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9296

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Ron Barceló (od 2. 12. 2023 do současnosti)

Ron Barceló

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Mentos (od 12. 12. 2021 do 10. 12. 2022)

Mentos

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 5. 2014

Výrobní číslo: 9944

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 614 893 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 706 dnes 6:5727.2. 20:54 9296
18 712 po 26.2. 4:2226.2. 18:54 9296
22 710 ne 25.2. 7:5125.2. 22:56 9296
20 708 so 24.2. 6:4325.2. 0:07 9296
22 732 pá 23.2. 5:0823.2. 22:19 9296
20 707 čt 22.2. 4:4722.2. 23:47 9296
22 701 st 21.2. 6:2721.2. 23:55 9296
25 704 út 20.2. 5:4120.2. 20:13 9296
22 711 po 19.2. 5:0019.2. 19:50 9296
22 719 ne 18.2. 10:4219.2. 0:35 9296
 8  701 čt 15.2. 5:4415.2. 19:31 9296
22 714 st 14.2. 4:1315.2. 0:19 9296
20 705 út 13.2. 5:0714.2. 1:07 9296
18 702 po 12.2. 5:4713.2. 0:30 9296
26 710 ne 11.2. 4:3811.2. 23:37 9296
26 712 so 10.2. 5:1811.2. 0:17 9296
20 708 pá 9.2. 5:219.2. 21:09 9296
18 705 čt 8.2. 4:228.2. 20:30 9296*MU
22 704 st 7.2. 5:188.2. 1:19 9296
26 706 út 6.2. 6:197.2. 0:57 9296
26 703 po 5.2. 5:585.2. 21:32 9296
1+6 702 ne 4.2. 4:314.2. 22:48 9296
9+26 726 so 3.2. 5:384.2. 0:38 9296
18 710 pá 2.2. 5:152.2. 19:55 9296
20 713 čt 1.2. 6:112.2. 0:27 9296
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.