Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9296

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 14. 5. 2014

Výrobní číslo: 9944

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 296 874 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 711 ne 25.8. 8:2626.8. 0:32 9296
22 710 so 24.8. 8:0725.8. 0:19 9296
26 709 pá 23.8. 5:5324.8. 0:21 9296
 8  701 čt 22.8. 10:1022.8. 23:39 9296*Z
 8  701 čt 22.8. 6:0322.8. 8:50 9296*MU
20 706 út 20.8. 5:0820.8. 13:40 9296*MU
18 704 po 19.8. 6:1820.8. 0:47 9296
20 703 ne 18.8. 5:1118.8. 20:25 9296
22 718 so 17.8. 4:0418.8. 1:12 9296
26 703 pá 16.8. 5:0317.8. 1:21 9296
26 706 čt 15.8. 5:3215.8. 23:45 9296
26 704 st 14.8. 5:1814.8. 20:52 9296
20 707 út 13.8. 5:2214.8. 0:20 9296
18 704 po 12.8. 6:1813.8. 0:47 9296
18 703 ne 11.8. 4:1611.8. 22:50 9296
 1  706 so 10.8. 8:0811.8. 1:02 9296
22 710 pá 9.8. 14:409.8. 22:03 9296*Z1
22 712 st 7.8. 5:288.8. 0:56 9296
25 708 po 5.8. 5:425.8. 16:50 9296*MU
22 711 ne 4.8. 8:265.8. 0:32 9296
 1  701 so 3.8. 4:213.8. 21:31 9296
26 708 pá 2.8. 14:293.8. 0:03 9296
 1  708 čt 1.8. 4:411.8. 22:06 9296
18 706 st 31.7. 15:001.8. 1:07 9296*Z1
 1  702 út 30.7. 4:0130.7. 21:16 9296
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9321
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.