Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9295

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kaufland Jarmark (od 23. 6. 2024 do současnosti)

Kaufland Jarmark

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 5. 2014

Výrobní číslo: 9943

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 582 328 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  707 dnes 10:1516.9. 0:39 9295*Z1
26 701 pá 13.9. 5:3813.9. 19:21 9295
 8  704 čt 12.9. 6:0613.9. 0:39 9295
20 712 st 11.9. 5:5011.9. 19:15 9295
22 711 út 10.9. 5:0010.9. 19:39 9295
 1  706 po 9.9. 4:259.9. 21:11 9295
22 725 pá 6.9. 15:367.9. 0:20 9295
18 706 pá 6.9. 5:186.9. 9:35 9295
22 728 čt 5.9. 6:466.9. 0:55 9295
 8  703 st 4.9. 5:464.9. 20:02 9295
22 728 út 3.9. 6:464.9. 0:55 9295
26 713 po 2.9. 7:113.9. 0:15 9295
25 702 so 31.8. 4:2431.8. 22:42 9295
26 717 pá 30.8. 5:1730.8. 23:36 9295
25 709 čt 29.8. 4:2429.8. 21:03 9295
20 704 st 28.8. 16:5229.8. 0:26 9295*Z2
22 705 po 26.8. 5:0826.8. 20:11 9295
20 713 pá 23.8. 5:2723.8. 23:46 9295
25 707 čt 22.8. 4:4222.8. 22:42 9295
22 727 st 21.8. 6:1022.8. 0:05 9295
25 709 út 20.8. 4:2420.8. 21:03 9295
26 701 po 19.8. 5:3319.8. 23:56 9295
20 704 pá 16.8. 6:3217.8. 0:26 9295
25 701 čt 15.8. 4:4415.8. 21:21 9295
26 702 st 14.8. 5:4115.8. 0:16 9295
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9340
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9277

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.