Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9295

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 5. 2014

Výrobní číslo: 9943

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 231 138 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 712 út 23.1. 15:0323.1. 21:08 9295
Rok 2017
26 717 st 20.12. 15:4320.12. 21:57 9295
22 727 st 20.12. 6:2920.12. 9:23 9295
25 709 pá 24.11. 5:5624.11. 8:20 9295*MU
26 706 čt 23.11. 6:5123.11. 19:53 9295
8 711 st 22.11. 6:1222.11. 20:08 9295
8 711 út 21.11. 6:1221.11. 20:08 9295
20 706 po 20.11. 5:2520.11. 20:04 9295
26 706 čt 16.11. 6:5116.11. 19:53 9295
8 701 st 15.11. 4:4715.11. 20:38 9295
1 711 út 14.11. 4:2114.11. 21:35 9295
8 702 po 13.11. 6:4814.11. 0:56 9295
26 710 pá 10.11. 5:0310.11. 20:19 9295
1 711 čt 9.11. 4:219.11. 21:35 9295
25 710 st 8.11. 14:319.11. 1:02 9295
1 708 st 8.11. 4:018.11. 10:25 9295
25 710 út 7.11. 14:318.11. 1:02 9295
8 705 út 7.11. 5:217.11. 9:58 9295
8 711 po 6.11. 6:126.11. 20:08 9295
1 704 pá 3.11. 14:063.11. 18:55 9295
25 705 pá 3.11. 5:023.11. 10:42 9295
1 711 čt 2.11. 4:212.11. 21:35 9295
25 713 st 1.11. 15:152.11. 1:42 9295*Z
22 734 st 1.11. 6:531.11. 9:47 9295
8 711 út 31.10. 6:1231.10. 20:08 9295
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9338

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.