Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9295

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 5. 2014

Výrobní číslo: 9943

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 361 596 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  705 st 30.9. 6:1630.9. 21:21 9295
26 702 út 29.9. 6:3729.9. 20:38 9295
22 739 čt 24.9. 6:3524.9. 9:27 9295
20 709 st 23.9. 6:0223.9. 10:16 9295
 1  706 čt 17.9. 4:4217.9. 21:37 9295
15 702 st 16.9. 6:0517.9. 0:35 9295
25 707 pá 11.9. 6:1011.9. 20:10 9295
26 710 st 9.9. 8:2010.9. 1:01 9295*Z
25 716 út 8.9. 4:018.9. 10:02 9295
 1  702 po 7.9. 4:298.9. 1:24 9295
22 709 ne 6.9. 8:507.9. 1:11 9295
20 704 so 5.9. 4:576.9. 0:39 9295
22 704 pá 4.9. 6:445.9. 0:31 9295
22 705 čt 3.9. 4:163.9. 22:10 9295
22 714 st 2.9. 5:263.9. 1:31 9295
22 718 út 1.9. 5:572.9. 0:20 9295
 1  708 po 31.8. 5:0231.8. 20:01 9295
18 704 ne 30.8. 4:3731.8. 1:07 9295
26 709 so 29.8. 4:4430.8. 0:01 9295
 1  701 pá 28.8. 5:3228.8. 21:01 9295
20 707 čt 27.8. 5:2028.8. 0:19 9295
 1  708 st 26.8. 4:4226.8. 20:05 9295
22 711 út 25.8. 4:4125.8. 21:20 9295
 1  701 po 24.8. 5:3224.8. 21:01 9295
 8  704 ne 23.8. 4:4823.8. 23:59 9295
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9430

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.