Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9295

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 5. 2014

Výrobní číslo: 9943

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 329 991 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  703 út 7.4. 4:287.4. 20:27 9295
18 711 po 6.4. 5:486.4. 20:15 9295
26 709 ne 5.4. 16:305.4. 22:12 9295*Z
26 712 pá 3.4. 16:303.4. 22:12 9295*Z1
 1  706 pá 3.4. 4:413.4. 14:20 9295*MU
 1  705 čt 2.4. 4:212.4. 20:42 9295
22 727 st 1.4. 5:072.4. 1:17 9295
 8  712 út 31.3. 14:0131.3. 23:15 9295
 1  702 út 31.3. 5:1231.3. 9:51 9295
20 707 po 30.3. 5:0831.3. 0:40 9295
26 713 pá 27.3. 5:0327.3. 19:38 9295
22 701 čt 26.3. 5:1427.3. 0:33 9295
22 728 st 25.3. 5:1626.3. 0:57 9295
20 710 út 24.3. 15:2924.3. 21:55 9295
 1  704 út 24.3. 5:4924.3. 10:30 9295*MU
26 714 po 23.3. 5:1823.3. 22:27 9295
 8  704 ne 22.3. 9:3922.3. 23:19 9295
 1  706 pá 20.3. 5:1320.3. 20:30 9295
26 706 čt 19.3. 5:4919.3. 23:01 9295
20 703 st 18.3. 5:5018.3. 20:22 9295
 1  712 út 17.3. 14:3217.3. 23:28 9295
 1  712 út 17.3. 4:5017.3. 9:22 9295
22 720 po 16.3. 5:3016.3. 23:01 9295
20 704 so 14.3. 8:2114.3. 23:40 9295
20 706 pá 13.3. 4:5213.3. 19:56 9295
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9337
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.