Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9295

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 5. 2014

Výrobní číslo: 9943

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 259 833 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  708 čt 31.5. 4:0131.5. 10:26 9295
25 713 st 30.5. 4:2031.5. 1:43 9295
25 713 út 29.5. 4:2030.5. 1:43 9295
22 715 po 28.5. 13:3029.5. 1:15 9295*Z
26 717 po 28.5. 6:2328.5. 9:18 9295
22 715 ne 27.5. 4:0427.5. 22:39 9295
25 704 so 26.5. 7:0227.5. 1:42 9295
20 707 pá 25.5. 5:1125.5. 20:05 9295
22 701 čt 24.5. 5:3524.5. 20:32 9295
 8  713 st 23.5. 6:2423.5. 19:17 9295
22 714 út 22.5. 5:2122.5. 19:37 9295
 8  713 po 21.5. 6:2421.5. 19:17 9295
20 705 pá 18.5. 15:2718.5. 22:21 9295
26 712 pá 18.5. 7:1118.5. 10:08 9295
22 707 čt 17.5. 6:2217.5. 18:37 9295
20 704 st 16.5. 6:5717.5. 0:33 9295
26 719 út 15.5. 5:5115.5. 18:58 9295
22 710 po 14.5. 4:0415.5. 0:32 9295
26 702 ne 13.5. 12:5514.5. 1:01 9295
22 704 so 12.5. 6:4113.5. 0:29 9295
 1  703 pá 11.5. 5:0111.5. 20:46 9295
22 731 čt 10.5. 6:3610.5. 20:10 9295
 1  711 st 9.5. 4:219.5. 21:36 9295
26 702 út 8.5. 12:559.5. 1:01 9295
26 702 po 7.5. 6:067.5. 22:12 9295
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9327

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.