Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9295

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 5. 2014

Výrobní číslo: 9943

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 295 330 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  704 st 21.8. 5:3921.8. 10:12 9295
22 707 út 20.8. 4:0421.8. 0:29 9295
22 701 po 19.8. 5:3120.8. 1:32 9295
22 713 ne 18.8. 8:4518.8. 22:03 9295
20 701 so 17.8. 4:5517.8. 21:40 9295
 8  704 pá 16.8. 13:3816.8. 20:08 9295
 1  707 pá 16.8. 4:0116.8. 10:00 9295
 1  703 čt 15.8. 5:1216.8. 1:02 9295
25 711 st 14.8. 4:0014.8. 22:58 9295
22 727 út 13.8. 5:1314.8. 1:12 9295
25 711 po 12.8. 4:0012.8. 22:58 9295
18 704 ne 11.8. 4:3612.8. 1:07 9295
22 714 so 10.8. 6:4711.8. 0:36 9295
25 711 pá 9.8. 4:009.8. 22:58 9295
22 727 čt 8.8. 5:139.8. 1:12 9295
18 704 st 7.8. 6:188.8. 0:47 9295
 8  706 út 6.8. 4:476.8. 20:23 9295
22 711 po 5.8. 4:526.8. 0:52 9295
25 703 so 3.8. 4:403.8. 23:11 9295
 8  706 pá 2.8. 4:472.8. 20:23 9295
20 708 čt 1.8. 6:462.8. 0:40 9295
18 703 st 31.7. 4:1631.7. 22:50 9295
22 707 út 30.7. 4:0431.7. 0:29 9295
 8  701 po 29.7. 6:0329.7. 23:39 9295
20 701 ne 28.7. 4:5428.7. 21:40 9295


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.