Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9295

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 8. 5. 2014

Výrobní číslo: 9943

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 379 326 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 714 po 18.1. 5:0718.1. 23:15 9295
 8  704 ne 17.1. 4:4817.1. 21:41 9295
 1  701 so 16.1. 4:2216.1. 21:20 9295
26 710 pá 15.1. 5:3015.1. 22:22 9295
26 704 st 13.1. 4:4413.1. 21:08 9295
 8  701 út 12.1. 5:5412.1. 22:35 9295
22 704 po 11.1. 4:2511.1. 22:49 9295
26 706 ne 10.1. 9:3310.1. 23:02 9295
 8  704 so 9.1. 4:489.1. 21:41 9295
 1  704 pá 8.1. 13:008.1. 21:17 9295*Z
22 724 pá 8.1. 6:198.1. 9:20 9295*MU
 1  708 čt 7.1. 5:017.1. 20:01 9295
22 710 po 4.1. 5:154.1. 23:11 9295
22 710 ne 3.1. 4:163.1. 22:58 9295
25 704 so 2.1. 7:022.1. 23:22 9295
Rok 2020
 8  702 čt 31.12. 6:0231.12. 22:55 9295
25 711 st 30.12. 4:3830.12. 20:39 9295
26 713 út 29.12. 5:5229.12. 23:01 9295
22 733 po 28.12. 5:5828.12. 22:54 9295
18 703 čt 24.12. 6:2024.12. 16:50 9295*Z1
 2  706 st 23.12. 4:3323.12. 22:32 9295
25 706 út 22.12. 4:0122.12. 19:55 9295
22 714 po 21.12. 5:2021.12. 23:15 9295
25 706 čt 17.12. 4:0117.12. 19:55 9295
25 715 st 16.12. 5:0216.12. 23:22 9295
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9297

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.