Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PrahaIN.cz (od 5. 11. 2022 do současnosti)

PrahaIN.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Magnum Almond Remix (od 19. 3. 2022 do 6. 11. 2022)

Magnum Almond Remix

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Goethe-Institut (od 29. 8. 2021 do 19. 3. 2022)

Goethe-Institut

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 1.9.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 530 947 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  413 pá 24.3. 5:3525.3. 0:20 9294
14 205 st 22.3. 7:0522.3. 9:42 9294*Z1
Cvič 473 út 21.3. 14:0021.3. 22:00 9294
Cvič 413 út 21.3. 6:0021.3. 14:00 9294
 7  109 st 1.3. 7:551.3. 8:25 9294*Z2
Cvič 433 út 28.2. 6:0028.2. 14:00 9294
24 413 po 27.2. 18:1527.2. 20:21 9294*Z3
24 405 pá 24.2. 5:5524.2. 19:10 9294
18 414 čt 23.2. 16:3524.2. 0:33 9294
17 424 čt 23.2. 6:2923.2. 9:11 9294
 3  408 st 22.2. 14:5123.2. 0:21 9294
17 424 st 22.2. 6:2922.2. 9:11 9294
18 409 út 21.2. 6:3321.2. 21:29 9294
 3  408 po 20.2. 14:5121.2. 0:21 9294
17 424 po 20.2. 6:2920.2. 9:11 9294
14 406 so 18.2. 5:2918.2. 23:13 9294
 3  410 pá 17.2. 15:0718.2. 0:41 9294
18 414 pá 17.2. 7:0717.2. 8:47 9294
24 408 čt 16.2. 6:0616.2. 19:40 9294
14 404 st 15.2. 4:5215.2. 18:49 9294
17 406 út 14.2. 4:1614.2. 21:25 9294
 3  412 po 13.2. 4:3114.2. 1:01 9294
 6  404 ne 12.2. 9:0713.2. 0:22 9294
 2  402 so 11.2. 6:1911.2. 22:35 9294
14 406 pá 10.2. 6:2110.2. 21:33 9294
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9142
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8088+8087
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8436+8415

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.