Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PrahaIN.cz (od 5. 11. 2022 do 25. 3. 2023)

PrahaIN.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Magnum Almond Remix (od 19. 3. 2022 do 6. 11. 2022)

Magnum Almond Remix

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Goethe-Institut (od 29. 8. 2021 do 19. 3. 2022)

Goethe-Institut

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 613 333 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 709 dnes 6:0124.7. 20:56 9294
22 730 út 23.7. 15:2824.7. 0:40 9294
22 733 út 23.7. 6:3123.7. 9:50 9294
 8  704 po 22.7. 6:1422.7. 20:01 9294
 1  705 ne 21.7. 4:3221.7. 21:56 9294
26 707 so 20.7. 4:1920.7. 22:53 9294
22 719 pá 19.7. 4:3320.7. 1:03 9294
26 707 čt 18.7. 6:2019.7. 0:56 9294
 1  707 st 17.7. 4:2517.7. 20:41 9294
20 713 út 16.7. 5:2716.7. 23:46 9294
 1  701 po 15.7. 4:4515.7. 19:29 9294
 8  703 ne 14.7. 4:3415.7. 0:05 9294
22 719 so 13.7. 4:1314.7. 0:18 9294
22 719 pá 12.7. 4:3313.7. 1:03 9294
 8  705 čt 11.7. 15:0512.7. 0:21 9294
26 705 čt 11.7. 6:2911.7. 10:10 9294
26 713 st 26.6. 7:1126.6. 10:00 9294*MU
 1  703 po 24.6. 14:1524.6. 21:56 9294
20 713 po 24.6. 5:0724.6. 10:07 9294
 1  701 pá 21.6. 6:2521.6. 20:11 9294
 8  709 čt 20.6. 4:3420.6. 18:59 9294
26 715 st 19.6. 4:3820.6. 0:37 9294
22 720 út 18.6. 15:4419.6. 0:39 9294
22 716 út 18.6. 6:0018.6. 9:02 9294
25 702 po 17.6. 4:4217.6. 22:02 9294
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.