Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 359 317 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  701 ne 20.9. 4:5220.9. 22:09 9294
20 703 so 19.9. 4:3620.9. 0:19 9294
26 712 pá 18.9. 5:3419.9. 1:21 9294
 2  709 čt 17.9. 4:3317.9. 20:54 9294
26 710 st 16.9. 5:2917.9. 1:01 9294
25 709 út 15.9. 4:2115.9. 23:18 9294
 2  711 po 14.9. 5:1815.9. 1:11 9294
22 737 pá 11.9. 6:0911.9. 9:55 9294
22 713 čt 10.9. 5:3310.9. 20:33 9294
26 702 st 9.9. 6:379.9. 20:38 9294
22 728 út 8.9. 5:209.9. 1:11 9294
22 740 po 7.9. 5:377.9. 9:15 9294
26 711 ne 6.9. 5:037.9. 0:41 9294
20 701 so 5.9. 5:205.9. 23:39 9294
 8  714 pá 4.9. 5:074.9. 10:07 9294
 1  704 čt 3.9. 4:223.9. 21:19 9294
25 711 st 2.9. 4:383.9. 1:43 9294
26 715 út 1.9. 6:071.9. 20:08 9294
22 713 po 31.8. 5:3331.8. 20:33 9294
 8  708 ne 30.8. 10:0031.8. 0:55 9294
18 705 so 29.8. 4:3730.8. 1:07 9294
20 702 pá 28.8. 4:5628.8. 23:39 9294
 8  702 čt 27.8. 6:1328.8. 0:56 9294
 1  701 út 25.8. 15:4025.8. 21:01 9294*Z
22 734 po 24.8. 15:4725.8. 0:51 9294
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.