Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 317 510 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 703 ne 26.1. 10:1026.1. 23:03 9294
26 712 so 25.1. 7:5825.1. 20:22 9294
25 705 pá 24.1. 13:5024.1. 19:32 9294
 8  704 pá 24.1. 6:4224.1. 9:38 9294
26 714 čt 23.1. 15:0123.1. 23:45 9294
22 734 čt 23.1. 6:5223.1. 9:47 9294
25 711 po 20.1. 4:0020.1. 22:58 9294
 1  707 ne 19.1. 4:4120.1. 1:22 9294
 1  702 so 18.1. 4:4118.1. 21:36 9294
22 731 pá 17.1. 6:3617.1. 20:11 9294
22 729 čt 16.1. 14:4016.1. 22:50 9294
22 734 čt 16.1. 6:5216.1. 9:47 9294
18 706 út 14.1. 14:5214.1. 19:49 9294
25 708 po 13.1. 5:4013.1. 19:55 9294
18 706 pá 10.1. 14:5210.1. 19:49 9294
22 729 pá 10.1. 4:5110.1. 10:19 9294
20 706 čt 9.1. 4:529.1. 19:56 9294
25 710 st 8.1. 14:309.1. 1:04 9294
 1  704 st 8.1. 6:478.1. 9:46 9294
 1  701 út 7.1. 4:407.1. 18:36 9294
Rok 2019
25 710 pá 20.12. 14:3021.12. 1:04 9294
 1  708 pá 20.12. 4:0120.12. 10:26 9294
20 704 čt 19.12. 6:5720.12. 0:24 9294
22 702 út 17.12. 14:5518.12. 1:33 9294*Z
22 731 út 17.12. 6:3617.12. 10:11 9294*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.