Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 311 060 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  712 po 18.11. 6:1318.11. 18:17 9294
 1  708 so 16.11. 5:5016.11. 10:50 9294*MU
18 706 pá 15.11. 14:5215.11. 19:49 9294
22 727 pá 15.11. 6:2815.11. 9:23 9294
 8  705 čt 14.11. 5:3214.11. 19:17 9294
18 701 st 13.11. 6:0313.11. 19:02 9294
 1  701 út 12.11. 4:4012.11. 18:36 9294
 1  703 po 11.11. 5:0111.11. 20:46 9294
26 712 ne 10.11. 10:5910.11. 20:22 9294
18 707 pá 8.11. 15:488.11. 21:15 9294
 1  708 pá 8.11. 4:018.11. 10:26 9294
20 705 čt 7.11. 15:278.11. 0:44 9294
26 719 čt 7.11. 6:257.11. 9:18 9294
22 729 st 6.11. 14:406.11. 22:50 9294
18 725 st 6.11. 5:246.11. 10:22 9294
26 719 út 5.11. 15:416.11. 0:41 9294
20 706 út 5.11. 4:525.11. 9:00 9294*MU
 8  706 po 4.11. 14:454.11. 23:39 9294
25 710 po 4.11. 6:314.11. 10:03 9294
 8  701 čt 31.10. 4:471.11. 0:55 9294
22 729 st 30.10. 14:4030.10. 22:50 9294
25 710 st 30.10. 6:3130.10. 10:03 9294
 1  701 út 29.10. 4:4029.10. 18:36 9294
20 701 po 28.10. 20:0028.10. 22:27 9294*Z
26 711 ne 27.10. 5:2327.10. 11:00 9294*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.