Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9294

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 120 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 712 út 19.2. 6:0919.2. 22:58 9294
22 714 po 18.2. 5:2118.2. 17:30 9294*MU
22 716 ne 17.2. 4:2318.2. 0:54 9294
25 701 so 16.2. 4:0016.2. 22:40 9294
20 713 pá 15.2. 6:1715.2. 23:24 9294
20 713 čt 14.2. 6:1714.2. 23:24 9294
26 717 st 13.2. 5:1814.2. 0:03 9294
22 731 út 12.2. 6:3612.2. 20:10 9294
20 705 po 11.2. 15:2712.2. 0:44 9294
22 729 po 11.2. 4:5111.2. 10:20 9294
22 715 ne 10.2. 8:0811.2. 0:56 9294
25 701 so 9.2. 4:009.2. 22:43 9294
22 702 pá 8.2. 5:539.2. 1:32 9294
25 710 čt 7.2. 14:308.2. 1:03 9294
20 705 čt 7.2. 5:257.2. 9:35 9294
22 707 st 6.2. 6:226.2. 18:37 9294
20 704 út 5.2. 6:576.2. 0:24 9294
 8  705 po 4.2. 5:324.2. 19:17 9294
22 703 ne 3.2. 10:103.2. 23:02 9294
 8  701 pá 1.2. 4:472.2. 0:56 9294
26 718 čt 31.1. 5:311.2. 0:21 9294
 8  706 st 30.1. 14:4630.1. 23:39 9294
26 714 st 30.1. 7:1130.1. 10:08 9294
22 731 út 29.1. 6:3629.1. 20:10 9294
 8  710 po 28.1. 5:5628.1. 20:08 9294
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.