Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 23.11.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 388 432 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 301 ne 7.3. 4:327.3. 6:00 9294*MU
36 309 so 6.3. 5:106.3. 23:24 9294
20 303 pá 5.3. 5:405.3. 20:37 9294
15 311 čt 4.3. 5:364.3. 22:01 9294
 4  303 st 3.3. 15:423.3. 19:40 9294
 5  108 st 3.3. 10:403.3. 12:40 9294*Z
 7  301 po 1.3. 4:461.3. 20:13 9294
 7  307 ne 28.2. 4:4628.2. 23:04 9294
10 303 so 27.2. 6:3727.2. 22:06 9294
15 305 pá 26.2. 6:0926.2. 20:58 9294
 4  302 čt 25.2. 15:3225.2. 19:30 9294
 4  305 čt 25.2. 6:1825.2. 10:14 9294
 7  307 st 24.2. 5:3824.2. 23:06 9294
20 303 út 23.2. 5:4023.2. 22:31 9294
12 311 po 22.2. 4:3722.2. 23:19 9294
20 301 ne 21.2. 9:4921.2. 23:28 9294
10 302 so 20.2. 7:0720.2. 21:55 9294
 5  305 pá 19.2. 4:4419.2. 21:46 9294
 5  305 čt 18.2. 4:4418.2. 21:46 9294
12 309 st 17.2. 5:3317.2. 22:59 9294
 5  305 út 16.2. 4:4416.2. 21:46 9294
 5  301 po 15.2. 4:0715.2. 21:08 9294
20 301 pá 12.2. 6:3512.2. 23:28 9294
 9  326 čt 11.2. 14:5511.2. 19:56 9294*Z1
16 304 st 10.2. 5:2710.2. 22:33 9294
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8350+8358
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9408

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.