Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PrahaIN.cz (od 5. 11. 2022 do 25. 3. 2023)

PrahaIN.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Magnum Almond Remix (od 19. 3. 2022 do 6. 11. 2022)

Magnum Almond Remix

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Goethe-Institut (od 29. 8. 2021 do 19. 3. 2022)

Goethe-Institut

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 553 078 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 717 pá 29.9. 5:5429.9. 20:11 9294
22 706 čt 28.9. 6:5429.9. 0:17 9294
 1  702 st 27.9. 5:0227.9. 19:06 9294
 8  703 út 26.9. 4:3527.9. 0:18 9294
22 729 po 25.9. 15:3126.9. 0:53 9294
22 729 po 25.9. 6:1525.9. 9:40 9294
26 708 ne 24.9. 4:5225.9. 0:03 9294
18 704 so 23.9. 6:3523.9. 23:37 9294
20 709 pá 22.9. 6:1323.9. 0:25 9294
 8  704 čt 21.9. 6:3621.9. 19:37 9294
26 703 st 20.9. 5:2121.9. 0:03 9294
26 701 út 19.9. 4:5219.9. 23:43 9294
 8  702 po 18.9. 14:3019.9. 0:06 9294
 1  706 po 18.9. 6:4018.9. 9:46 9294
22 704 so 16.9. 4:2116.9. 23:58 9294
 8  714 pá 15.9. 6:0716.9. 0:58 9294
 1  713 čt 14.9. 6:2714.9. 21:57 9294
 1  702 st 13.9. 5:0113.9. 19:06 9294
25 711 út 12.9. 4:2512.9. 21:18 9294
 8  706 po 11.9. 4:5412.9. 0:38 9294
 8  702 ne 10.9. 4:3410.9. 22:46 9294
 1  704 so 9.9. 4:269.9. 20:57 9294
25 711 pá 8.9. 4:258.9. 21:18 9294
 8  706 čt 7.9. 4:548.9. 0:38 9294
22 705 st 6.9. 4:207.9. 0:18 9294


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.