Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
PrahaIN.cz (od 5. 11. 2022 do současnosti)

PrahaIN.cz

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Magnum Almond Remix (od 19. 3. 2022 do 6. 11. 2022)

Magnum Almond Remix

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Goethe-Institut (od 29. 8. 2021 do 19. 3. 2022)

Goethe-Institut

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 1.9.2022)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 515 482 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 412 út 6.12. 5:537.12. 0:18 9294
17 414 po 5.12. 14:485.12. 19:46 9294
 3  410 po 5.12. 6:195.12. 9:54 9294
11 407 ne 4.12. 11:385.12. 0:08 9294
11 408 so 3.12. 4:083.12. 23:49 9294
17 401 pá 2.12. 4:463.12. 1:28 9294
18 404 čt 1.12. 7:551.12. 22:56 9294
11 410 st 30.11. 4:3830.11. 5:15 9294*MU
18 409 út 29.11. 6:3329.11. 21:29 9294
12+14 402 po 28.11. 4:2928.11. 19:26 9294
17 406 ne 27.11. 9:2228.11. 1:18 9294
17 417 so 26.11. 6:4426.11. 22:48 9294
 3  402 pá 25.11. 5:0925.11. 22:01 9294
12+14 416 čt 24.11. 14:4425.11. 0:18 9294
17 428 čt 24.11. 6:3924.11. 9:28 9294
Cvič 424 st 23.11. 6:0023.11. 14:00 9294
17 406 út 22.11. 4:1622.11. 21:26 9294
11 402 po 21.11. 4:5821.11. 22:14 9294
17 419 ne 20.11. 5:5421.11. 0:48 9294
11 404 so 19.11. 4:4020.11. 0:59 9294
18 411 pá 18.11. 6:5318.11. 21:29 9294
 3  401 st 16.11. 5:1716.11. 20:17 9294
24 412 út 15.11. 6:3615.11. 20:49 9294
12+14 402 po 14.11. 4:2914.11. 19:26 9294
16 405 ne 13.11. 4:5914.11. 0:29 9294
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.