Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 320 002 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 712 po 6.4. 4:246.4. 13:40 9294*MU
22 716 ne 5.4. 4:236.4. 0:53 9294
22 712 so 4.4. 5:555.4. 0:33 9294
22 723 pá 3.4. 15:263.4. 21:33 9294
26 717 pá 3.4. 6:093.4. 9:30 9294
 8  702 čt 2.4. 4:472.4. 22:58 9294
20 708 st 1.4. 5:191.4. 19:55 9294
25 715 út 31.3. 13:5831.3. 23:18 9294
22 734 út 31.3. 6:2231.3. 10:04 9294
25 701 so 28.3. 4:0029.3. 1:03 9294
 1  704 pá 27.3. 5:4928.3. 1:24 9294
25 701 so 21.3. 4:0022.3. 1:03 9294
20 710 pá 20.3. 5:1321.3. 0:39 9294
18 713 čt 19.3. 5:4820.3. 0:46 9294
 8  712 st 18.3. 5:3918.3. 18:57 9294
25 717 út 17.3. 4:3917.3. 20:53 9294
18 703 po 16.3. 4:1616.3. 21:30 9294
 1  708 pá 13.3. 14:3614.3. 1:22 9294
22 729 pá 13.3. 4:5113.3. 10:19 9294
 8  704 čt 12.3. 14:5612.3. 19:53 9294
 8  704 čt 12.3. 6:4212.3. 9:38 9294
 1  704 st 11.3. 14:0611.3. 18:56 9294
 1  708 st 11.3. 4:2811.3. 10:26 9294
26 714 út 10.3. 15:0110.3. 23:45 9294
26 719 út 10.3. 6:2510.3. 9:18 9294
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.