Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 372 367 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  309 čt 3.12. 4:233.12. 21:30 9294
 5  312 st 2.12. 5:472.12. 22:40 9294
12 304 út 1.12. 4:591.12. 21:40 9294
 7  311 po 30.11. 4:4130.11. 20:03 9294
20 301 ne 29.11. 4:3229.11. 23:11 9294
12 309 so 28.11. 6:1928.11. 23:19 9294
 5  301 pá 27.11. 4:4527.11. 20:10 9294
12 312 čt 26.11. 4:2426.11. 20:51 9294
 7  306 st 25.11. 4:4125.11. 21:30 9294
12 310 út 24.11. 4:3724.11. 22:38 9294
10 301 po 23.11. 6:2523.11. 22:06 9294
22 713 pá 20.11. 4:5420.11. 20:10 9294
22 711 čt 19.11. 4:4019.11. 22:31 9294
22 714 st 18.11. 5:2018.11. 23:15 9294
20 711 po 16.11. 4:5316.11. 22:24 9294
25 703 ne 15.11. 4:4115.11. 20:40 9294
25 702 so 14.11. 4:2114.11. 22:46 9294
 8  702 pá 13.11. 6:0413.11. 22:55 9294
 1  708 so 7.11. 8:097.11. 21:05 9294
22 732 pá 6.11. 5:486.11. 20:21 9294
22 702 čt 5.11. 6:175.11. 12:33 9294*MU
22 711 st 4.11. 4:404.11. 22:31 9294
22 701 út 3.11. 6:073.11. 23:12 9294
22 737 pá 30.10. 6:0930.10. 9:55 9294
22 737 čt 29.10. 6:0929.10. 9:55 9294
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.