Domovská vozovna: Vokovice
Aktuální vozovna: Motol (od 23.11.2020)
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2014
V provozu od: 1. 5. 2014
Výrobní číslo: 9942
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 388 432 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
20 | 301 | ne 7.3. 4:32 | 7.3. 6:00 | 9294*MU | ||
36 | 309 | so 6.3. 5:10 | 6.3. 23:24 | 9294 | ||
20 | 303 | pá 5.3. 5:40 | 5.3. 20:37 | 9294 | ||
15 | 311 | čt 4.3. 5:36 | 4.3. 22:01 | 9294 | ||
4 | 303 | st 3.3. 15:42 | 3.3. 19:40 | 9294 | ||
5 | 108 | st 3.3. 10:40 | 3.3. 12:40 | 9294*Z | ||
7 | 301 | po 1.3. 4:46 | 1.3. 20:13 | 9294 | ||
7 | 307 | ne 28.2. 4:46 | 28.2. 23:04 | 9294 | ||
10 | 303 | so 27.2. 6:37 | 27.2. 22:06 | 9294 | ||
15 | 305 | pá 26.2. 6:09 | 26.2. 20:58 | 9294 | ||
4 | 302 | čt 25.2. 15:32 | 25.2. 19:30 | 9294 | ||
4 | 305 | čt 25.2. 6:18 | 25.2. 10:14 | 9294 | ||
7 | 307 | st 24.2. 5:38 | 24.2. 23:06 | 9294 | ||
20 | 303 | út 23.2. 5:40 | 23.2. 22:31 | 9294 | ||
12 | 311 | po 22.2. 4:37 | 22.2. 23:19 | 9294 | ||
20 | 301 | ne 21.2. 9:49 | 21.2. 23:28 | 9294 | ||
10 | 302 | so 20.2. 7:07 | 20.2. 21:55 | 9294 | ||
5 | 305 | pá 19.2. 4:44 | 19.2. 21:46 | 9294 | ||
5 | 305 | čt 18.2. 4:44 | 18.2. 21:46 | 9294 | ||
12 | 309 | st 17.2. 5:33 | 17.2. 22:59 | 9294 | ||
5 | 305 | út 16.2. 4:44 | 16.2. 21:46 | 9294 | ||
5 | 301 | po 15.2. 4:07 | 15.2. 21:08 | 9294 | ||
20 | 301 | pá 12.2. 6:35 | 12.2. 23:28 | 9294 | ||
9 | 326 | čt 11.2. 14:55 | 11.2. 19:56 | 9294*Z1 | ||
16 | 304 | st 10.2. 5:27 | 10.2. 22:33 | 9294 |