Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9294

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 239 700 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
8 705 po 13.11. 14:3713.11. 19:17 9294
26 712 po 13.11. 7:1213.11. 10:09 9294
1 713 pá 10.11. 8:3010.11. 21:50 9294*Z
20 702 čt 9.11. 6:509.11. 21:26 9294*Z1
25 709 út 7.11. 5:567.11. 22:23 9294
20 705 pá 3.11. 13:403.11. 19:45 9294*Z2
26 712 čt 2.11. 19:302.11. 21:08 9294*Z2
26 712 st 1.11. 15:031.11. 21:08 9294
25 705 st 1.11. 5:021.11. 10:42 9294
26 712 út 31.10. 15:0331.10. 21:08 9294
26 717 út 31.10. 6:2531.10. 9:19 9294
25 705 po 30.10. 13:5130.10. 19:32 9294
8 705 po 30.10. 5:2130.10. 9:58 9294
22 729 pá 27.10. 14:4027.10. 22:48 9294
26 712 pá 27.10. 7:1227.10. 10:09 9294
26 712 čt 26.10. 15:0326.10. 21:08 9294
8 705 čt 26.10. 5:2126.10. 9:58 9294
22 727 st 25.10. 14:2526.10. 0:52 9294
26 712 st 25.10. 7:1225.10. 10:09 9294
26 712 út 24.10. 15:0324.10. 21:08 9294
1 708 út 24.10. 4:0124.10. 10:25 9294
26 712 po 23.10. 15:0323.10. 21:08 9294
1 704 po 23.10. 6:4723.10. 9:45 9294
22 729 pá 20.10. 14:4120.10. 22:48 9294
1 704 pá 20.10. 6:4720.10. 9:45 9294
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9396
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9312
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9298

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.