Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 407 857 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+26 712 ne 13.6. 4:4413.6. 21:07 9294
2+92 756 pá 11.6. 22:2012.6. 5:12 9294*Z1
18 703 pá 11.6. 5:3011.6. 20:24 9294
20 710 čt 10.6. 4:3210.6. 20:02 9294
20 711 st 9.6. 4:539.6. 22:43 9294
9+26 709 út 8.6. 5:338.6. 23:00 9294
9+26 709 po 7.6. 11:307.6. 23:00 9294*Z2
 1  708 ne 6.6. 16:456.6. 20:45 9294*Z3
 8  501 so 5.6. 18:455.6. 19:30 9294*Z4
18 705 pá 4.6. 5:294.6. 23:29 9294
 8  707 čt 3.6. 4:483.6. 23:54 9294
25 702 st 2.6. 5:232.6. 21:23 9294
 1  702 út 1.6. 4:291.6. 23:08 9294
25 701 ne 30.5. 4:0130.5. 22:39 9294
9+26 714 so 29.5. 4:4430.5. 0:20 9294
25 711 pá 28.5. 4:3828.5. 22:58 9294
18 710 čt 27.5. 4:3728.5. 0:05 9294
9+26 725 st 26.5. 4:4527.5. 0:20 9294
20 704 út 25.5. 6:0825.5. 23:43 9294
18 707 ne 23.5. 9:5223.5. 22:49 9294
20 304 so 22.5. 4:5122.5. 13:45 9294*MU
12 306 pá 21.5. 5:0821.5. 22:20 9294
 7  306 čt 20.5. 5:3520.5. 21:04 9294
 5  315 st 19.5. 6:1519.5. 20:54 9294
 3  304 út 18.5. 5:2118.5. 19:21 9294
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8328
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9374
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8273+8573
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.