Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9294

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2014

V provozu od: 1. 5. 2014

Výrobní číslo: 9942

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 940 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 725 pá 23.8. 5:3624.8. 0:36 9294
20 706 út 20.8. 13:4021.8. 0:00 9294*Z
25 703 so 17.8. 4:4017.8. 23:11 9294
20 708 pá 16.8. 6:4617.8. 0:40 9294
26 709 čt 15.8. 5:5316.8. 0:21 9294
20 709 st 14.8. 15:2714.8. 20:24 9294
18 702 st 14.8. 5:2914.8. 10:18 9294
 8  701 út 13.8. 6:0313.8. 23:39 9294
 1  706 po 12.8. 4:2112.8. 20:01 9294
25 704 ne 11.8. 9:4112.8. 1:43 9294
18 704 so 10.8. 4:1610.8. 22:50 9294
 1  704 pá 9.8. 5:4510.8. 1:24 9294
 8  706 čt 8.8. 4:478.8. 20:23 9294
 8  701 st 7.8. 6:037.8. 23:39 9294
18 702 po 5.8. 13:575.8. 20:38 9294
18 702 po 5.8. 5:295.8. 10:18 9294+0
25 702 ne 4.8. 7:155.8. 1:03 9294*Z1
20 705 pá 2.8. 4:552.8. 19:25 9294
 8  701 čt 1.8. 6:031.8. 23:39 9294
 1  706 st 31.7. 6:0531.7. 20:01 9294
 1  705 po 29.7. 4:2129.7. 21:36 9294
22 718 ne 28.7. 4:0429.7. 1:12 9294
25 706 pá 26.7. 5:2027.7. 1:03 9294
22 717 čt 25.7. 6:2325.7. 20:48 9294
26 710 st 24.7. 5:3225.7. 0:21 9294
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9296
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.