Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9293

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 8. 11. 2013

Výrobní číslo: 9941

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9291

Najeto: cca 126 658 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 707 pá 3.4. 4:153.4. 22:33 9293
22 727 čt 2.4. 5:073.4. 1:17 9293
 1  701 st 1.4. 5:321.4. 21:01 9293
18 703 út 31.3. 4:1631.3. 22:50 9293
22 730 po 30.3. 5:3631.3. 1:17 9293
26 711 ne 29.3. 5:2329.3. 22:42 9293
20 708 pá 27.3. 5:1927.3. 19:55 9293
20 705 čt 26.3. 6:0426.3. 19:25 9293
26 703 st 25.3. 5:5325.3. 20:52 9293
26 707 út 24.3. 6:3925.3. 0:03 9293
 1  715 pá 20.3. 15:0420.3. 18:59 9293
26 503 čt 19.3. 16:5519.3. 18:45 9293*Z
 1  715 st 18.3. 15:0418.3. 18:59 9293
20 712 st 18.3. 4:4018.3. 9:19 9293
 8  704 út 17.3. 14:5617.3. 19:52 9293
 8  704 út 17.3. 6:4217.3. 9:37 9293
26 712 po 16.3. 7:3016.3. 20:37 9293*Z1
22 715 pá 13.3. 4:3814.3. 1:17 9293
 8  706 čt 12.3. 4:4713.3. 0:55 9293
25 709 st 11.3. 13:1011.3. 22:24 9293*Z2
18 410 st 11.3. 8:0011.3. 8:55 9293*Z3
 8  706 út 10.3. 9:3011.3. 0:55 9293*Z4
22 715 po 9.3. 4:3810.3. 1:17 9293
 1  706 ne 8.3. 4:218.3. 21:16 9293
22 713 so 7.3. 6:488.3. 1:17 9293
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282+8578
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9282
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8423+8243
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.