Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9293

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 8. 11. 2013

Výrobní číslo: 9941

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9291

Najeto: cca 294 253 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 707 st 11.5. 5:4611.5. 20:12 9293
25 703 út 10.5. 14:0710.5. 19:51 9293
22 722 út 10.5. 6:0410.5. 9:17 9293
 8  701 po 9.5. 14:319.5. 19:27 9293
25 708 po 9.5. 6:479.5. 10:11 9293
22 702 pá 6.5. 14:486.5. 20:41 9293
18 708 pá 6.5. 6:356.5. 9:20 9293
 1  714 čt 5.5. 6:185.5. 18:54 9293
26 702 st 4.5. 5:164.5. 18:55 9293*MU
22 714 út 3.5. 5:453.5. 19:47 9293
 1  714 po 2.5. 6:182.5. 18:54 9293
22 726 pá 29.4. 15:4829.4. 19:17 9293
22 726 pá 29.4. 6:0229.4. 9:17 9293
22 726 čt 28.4. 15:4828.4. 19:17 9293
22 722 čt 28.4. 5:5028.4. 9:09 9293
22 726 st 27.4. 15:4827.4. 19:17 9293
22 726 st 27.4. 6:0227.4. 9:17 9293
26 719 út 26.4. 6:3726.4. 9:39 9293
22 725 po 25.4. 5:3525.4. 8:53 9293
15 708 pá 22.4. 14:4623.4. 0:52 9293
26 719 pá 22.4. 6:3722.4. 9:39 9293
22 726 čt 21.4. 15:4821.4. 19:17 9293
22 720 čt 21.4. 6:2321.4. 10:01 9293
22 726 st 20.4. 15:4820.4. 19:17 9293
22 725 st 20.4. 5:3520.4. 8:53 9293
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.