Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9293

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 8. 11. 2013

Výrobní číslo: 9941

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9291

Najeto: cca 222 913 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+26 725 pá 18.6. 4:4519.6. 0:20 9293
9+26 719 čt 17.6. 6:2317.6. 23:40 9293
20 711 st 16.6. 4:5316.6. 22:43 9293
20 702 út 15.6. 5:4515.6. 23:23 9293
 1  702 ne 13.6. 4:2213.6. 23:08 9293
18 704 so 12.6. 4:4012.6. 23:45 9293
 1  702 pá 11.6. 4:2911.6. 23:08 9293
25 707 čt 10.6. 6:0710.6. 22:39 9293
9+26 715 st 9.6. 5:539.6. 23:20 9293
 1  708 út 8.6. 5:018.6. 20:00 9293
25 709 po 7.6. 4:207.6. 20:23 9293
25 703 ne 6.6. 4:206.6. 22:44 9293
9+26 715 so 5.6. 7:136.6. 0:20 9293
20 706 pá 4.6. 6:284.6. 19:23 9293
20 706 st 2.6. 6:282.6. 19:23 9293
20 711 út 1.6. 4:531.6. 22:43 9293
18 707 po 31.5. 5:4831.5. 23:45 9293
9+26 712 ne 30.5. 4:2430.5. 21:07 9293
20 701 so 29.5. 4:5229.5. 23:43 9293
 1  702 pá 28.5. 4:2928.5. 23:08 9293
9+26 715 čt 27.5. 5:5327.5. 23:20 9293
20 711 st 26.5. 4:5326.5. 22:43 9293
25 715 út 25.5. 5:0225.5. 21:08 9293
18 710 po 24.5. 4:3725.5. 0:05 9293
20 708 ne 23.5. 5:1223.5. 23:43 9293


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.