Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9293

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 8. 11. 2013

Výrobní číslo: 9941

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9291

Najeto: cca 331 138 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  703 pá 24.3. 4:3424.3. 21:10 9293
18 708 čt 23.3. 13:5924.3. 0:50 9293
18 708 čt 23.3. 5:1523.3. 10:17 9293
15+20 707 st 22.3. 14:4522.3. 21:19 9293
25 714 st 22.3. 6:0222.3. 9:30 9293
18 705 út 21.3. 6:3221.3. 20:24 9293
32 704 po 20.3. 4:3221.3. 0:53 9293
 8  704 ne 19.3. 5:1320.3. 0:58 9293
25 706 so 18.3. 4:4218.3. 23:25 9293
 8  706 pá 17.3. 5:0318.3. 0:38 9293
12 706 čt 16.3. 5:2516.3. 22:41 9293
18 703 st 15.3. 6:1616.3. 0:14 9293
 2  715 út 14.3. 5:3414.3. 23:35 9293
 8  701 po 13.3. 4:3114.3. 0:06 9293
 1  703 ne 12.3. 4:4713.3. 0:45 9293
 1  709 so 11.3. 4:4712.3. 0:45 9293
32 704 pá 10.3. 4:3211.3. 0:53 9293
32 707 čt 9.3. 12:0010.3. 1:13 9293*Z1
25 706 čt 9.3. 4:449.3. 5:55 9293*MU
15+20 705 st 8.3. 6:459.3. 0:23 9293
25 714 út 7.3. 13:317.3. 21:34 9293
 1  709 út 7.3. 6:387.3. 9:54 9293
26 713 po 6.3. 5:466.3. 18:55 9293
18 703 pá 3.3. 6:164.3. 0:14 9293
25 711 čt 2.3. 4:272.3. 21:17 9293
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.