Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9293

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 8. 11. 2013

Výrobní číslo: 9941

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9291

Najeto: cca 169 978 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 so 26.9. 4:5727.9. 0:39 9293
25 709 pá 25.9. 4:2125.9. 22:46 9293
26 710 čt 24.9. 5:3025.9. 1:01 9293
26 706 st 23.9. 4:4424.9. 0:01 9293
26 710 út 22.9. 5:3023.9. 1:01 9293
22 706 po 21.9. 4:0522.9. 0:51 9293
26 709 ne 20.9. 4:2421.9. 0:01 9293
25 703 so 19.9. 4:4120.9. 1:42 9293
26 715 pá 18.9. 6:0718.9. 20:08 9293
25 702 čt 17.9. 5:2317.9. 21:40 9293
18 706 út 15.9. 4:1715.9. 22:50 9293
12 704 po 14.9. 5:0015.9. 1:04 9293
 1  706 ne 13.9. 4:2213.9. 23:02 9293
 1  701 so 12.9. 11:0013.9. 1:21 9293*Z
 1  704 pá 11.9. 4:2211.9. 21:17 9293
 1  702 čt 10.9. 4:2911.9. 1:21 9293
26 709 st 9.9. 5:1910.9. 0:41 9293
 1  704 út 8.9. 4:228.9. 21:17 9293
26 709 po 7.9. 5:198.9. 0:41 9293
25 702 ne 6.9. 4:216.9. 22:47 9293
25 703 so 5.9. 4:416.9. 1:43 9293
18 701 pá 4.9. 5:394.9. 20:15 9293
20 710 čt 3.9. 5:213.9. 9:28 9293
22 707 st 2.9. 4:252.9. 19:43 9293
22 740 út 1.9. 5:371.9. 9:15 9293
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.