Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9292

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 397 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 711 čt 24.9. 4:3825.9. 1:42 9292
26 712 st 23.9. 5:3424.9. 1:21 9292
22 702 út 22.9. 6:2122.9. 21:33 9292
 1  708 po 21.9. 5:0221.9. 20:01 9292
26 711 ne 20.9. 5:0321.9. 0:41 9292
25 702 so 19.9. 4:2119.9. 22:46 9292
26 707 pá 18.9. 10:3019.9. 0:21 9292*Z
 8  714 čt 17.9. 5:0717.9. 10:07 9292
 2  709 st 16.9. 4:3316.9. 20:54 9292
12 704 út 15.9. 5:0016.9. 1:04 9292
26 706 po 14.9. 4:4415.9. 0:01 9292
25 702 ne 13.9. 4:2114.9. 1:02 9292
 8  708 so 12.9. 7:5913.9. 0:55 9292
25 713 pá 11.9. 8:0011.9. 21:09 9292*Z1
22 706 čt 10.9. 4:0510.9. 7:50 9292*MU*1
26 704 st 9.9. 6:509.9. 23:46 9292
22 737 út 8.9. 6:098.9. 9:55 9292
18 701 po 7.9. 5:397.9. 20:15 9292
25 716 pá 4.9. 4:014.9. 10:02 9292
 8  705 čt 3.9. 6:193.9. 23:19 9292
 8  714 st 2.9. 5:072.9. 10:07 9292
22 713 út 1.9. 5:331.9. 20:33 9292
22 740 po 31.8. 5:3731.8. 9:15 9292
 1  704 pá 28.8. 6:0429.8. 1:24 9292
22 724 čt 27.8. 5:2927.8. 20:10 9292
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8279+8557
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8344+8347
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.