Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9292

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 532 580 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 707 po 24.10. 6:2524.10. 19:19 9292
20 711 pá 21.10. 6:4621.10. 18:34 9292
22 721 st 19.10. 7:1220.10. 0:33 9292
26 719 út 18.10. 6:3918.10. 9:39 9292
22 725 po 17.10. 14:4517.10. 20:18 9292
26 711 po 17.10. 6:0617.10. 8:59 9292
22 725 pá 14.10. 14:4514.10. 20:18 9292
22 725 pá 14.10. 5:5014.10. 9:01 9292
18 701 čt 13.10. 4:2613.10. 19:54 9292
22 714 st 12.10. 5:5813.10. 0:19 9292
 8  701 út 11.10. 4:3211.10. 19:16 9292
22 721 po 10.10. 7:1211.10. 0:33 9292
22 721 pá 7.10. 7:128.10. 0:33 9292
18 705 čt 6.10. 6:336.10. 20:24 9292
18 701 st 5.10. 4:265.10. 19:54 9292
 1  706 út 4.10. 5:475.10. 0:46 9292
18 703 po 3.10. 6:184.10. 0:14 9292
26 711 pá 30.9. 14:251.10. 0:43 9292
22 727 pá 30.9. 6:1730.9. 9:17 9292
22 722 čt 29.9. 6:3729.9. 19:27 9292
22 725 út 27.9. 14:4527.9. 20:18 9292
 1  704 út 27.9. 6:4127.9. 10:03 9292
26 711 po 26.9. 14:2527.9. 0:43 9292
22 722 čt 15.9. 6:3715.9. 16:10 9292*MU*1
22 715 st 14.9. 6:0915.9. 0:37 9292
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Pohořelec ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.