Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9292

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 308 809 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 708 čt 21.2. 5:3821.2. 19:55 9292
26 714 st 20.2. 15:0120.2. 21:07 9292
20 705 st 20.2. 5:2520.2. 9:35 9292
26 718 út 19.2. 5:3120.2. 0:21 9292
26 710 po 18.2. 4:4318.2. 20:22 9292
22 722 ne 17.2. 3:4418.2. 1:16 9292
22 709 so 16.2. 6:0717.2. 1:34 9292
26 718 pá 15.2. 5:3116.2. 0:21 9292
 1  703 čt 14.2. 5:0114.2. 20:46 9292
22 729 st 13.2. 14:3913.2. 22:49 9292
22 729 st 13.2. 4:5113.2. 10:20 9292
26 704 út 12.2. 6:0613.2. 1:01 9292
25 708 po 11.2. 5:3811.2. 19:55 9292
18 706 pá 8.2. 14:528.2. 19:49 9292
25 705 pá 8.2. 5:028.2. 10:43 9292
20 701 čt 7.2. 6:307.2. 19:11 9292
26 707 st 6.2. 4:226.2. 22:45 9292
25 713 út 5.2. 4:206.2. 1:43 9292
26 708 po 4.2. 6:505.2. 1:21 9292
20 704 so 2.2. 6:063.2. 0:44 9292
20 701 pá 1.2. 6:301.2. 19:11 9292
26 707 čt 31.1. 4:2231.1. 22:45 9292
22 717 st 30.1. 4:5531.1. 1:12 9292
22 714 út 29.1. 5:2129.1. 19:37 9292
18 703 po 28.1. 7:0028.1. 21:23 9292*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9288

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.