Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9292

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 424 940 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  710 čt 4.3. 5:214.3. 22:20 9292
26 704 st 3.3. 4:443.3. 21:08 9292
26 709 út 2.3. 5:172.3. 22:02 9292
 1  701 po 1.3. 5:321.3. 20:54 9292
18 703 ne 28.2. 18:0028.2. 22:49 9292*Z
30+35 732 pá 26.2. 6:0026.2. 22:03 9292*Z1
18 701 út 23.2. 5:3023.2. 23:09 9292*Z2
25 708 po 22.2. 16:2522.2. 22:38 9292*Z3
26 711 pá 19.2. 5:3419.2. 22:42 9292
30+35 732 st 17.2. 4:2817.2. 22:03 9292
18 701 út 16.2. 5:0916.2. 23:09 9292
26 713 po 15.2. 5:5215.2. 23:01 9292
 8  708 ne 14.2. 12:2014.2. 22:55 9292*Z4
25 711 pá 12.2. 4:3812.2. 20:39 9292
 1  708 čt 11.2. 5:0111.2. 20:01 9292
30+35 733 st 10.2. 5:3810.2. 22:23 9292
25 704 so 6.2. 7:026.2. 13:09 9292*MU
26 713 pá 5.2. 5:525.2. 23:01 9292
26 710 čt 4.2. 5:304.2. 11:00 9292*MU
30+35 734 st 3.2. 4:333.2. 23:12 9292
 8  701 út 2.2. 5:542.2. 22:35 9292
22 723 pá 29.1. 4:1629.1. 19:58 9292
 1  702 čt 28.1. 4:2928.1. 23:02 9292
26 708 st 27.1. 4:2427.1. 23:21 9292
25 715 út 26.1. 5:0226.1. 23:22 9292
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9336
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9327
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9315
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9322
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.