Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9292

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 285 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+26 735 ne 14.10. 4:4214.10. 21:47 9292
26 706 so 13.10. 6:3314.10. 0:21 9292
22 717 pá 12.10. 4:5713.10. 1:12 9292
22 710 čt 11.10. 4:0612.10. 0:32 9292
26 708 st 10.10. 6:5011.10. 1:21 9292
22 709 út 9.10. 3:4610.10. 0:35 9292
 1  711 po 8.10. 4:218.10. 23:49 9292
25 704 ne 7.10. 9:418.10. 1:42 9292
 1  701 so 6.10. 4:216.10. 21:31 9292
 1  708 pá 5.10. 14:366.10. 1:22 9292
22 727 pá 5.10. 6:285.10. 9:24 9292
26 704 st 3.10. 6:064.10. 1:01 9292
26 718 út 2.10. 5:313.10. 0:21 9292
20 701 po 1.10. 6:301.10. 19:11 9292
20 303 pá 28.9. 8:3028.9. 10:45 9292*Z
 1  701 čt 27.9. 4:4027.9. 18:36 9292
22 715 st 26.9. 4:3827.9. 1:15 9292
18 702 út 25.9. 6:2026.9. 1:07 9292
 6  410 po 24.9. 15:0025.9. 1:03 9292*Z1
20 705 po 24.9. 5:2524.9. 9:35 9292
22 716 ne 23.9. 4:2324.9. 0:54 9292
8+14 703 so 22.9. 7:5223.9. 0:48 9292
20 701 pá 21.9. 6:3021.9. 19:11 9292
22 731 čt 20.9. 6:3620.9. 20:10 9292
26 707 st 19.9. 4:2219.9. 22:45 9292
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.