Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9292

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
IBSA Condrosulf (od 12. 11. 2023 do současnosti)

IBSA Condrosulf

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 668 517 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  705 dnes 4:3221.11. 19:19 9292
20 713 st 20.11. 14:2821.11. 0:25 9292
20 713 st 20.11. 5:0720.11. 10:06 9292
22 725 út 19.11. 15:3620.11. 0:19 9292
25 707 út 19.11. 6:3819.11. 9:54 9292
26 712 po 18.11. 4:1818.11. 23:55 9292
20 710 ne 17.11. 12:0318.11. 1:05 9292
 8  705 so 16.11. 4:5417.11. 0:19 9292
26 718 pá 15.11. 5:1715.11. 21:51 9292
 8  703 čt 14.11. 5:4614.11. 20:02 9292
22 737 st 13.11. 5:2113.11. 20:46 9292
26 718 út 12.11. 5:1712.11. 21:51 9292
20 704 po 11.11. 4:2811.11. 23:23 9292
22+25 731 ne 10.11. 4:4211.11. 1:15 9292
26 710 so 9.11. 4:389.11. 23:35 9292
18 704 pá 8.11. 4:229.11. 0:51 9292
22 721 čt 7.11. 15:047.11. 23:49 9292
26 709 čt 7.11. 5:597.11. 9:21 9292
 8  709 st 6.11. 4:346.11. 19:00 9292
22 726 út 5.11. 4:216.11. 0:43 9292
26 720 po 4.11. 5:325.11. 0:55 9292
18 707 ne 3.11. 12:154.11. 0:31 9292*Z1
20 704 pá 1.11. 4:281.11. 23:23 9292
22 735 čt 31.10. 5:551.11. 1:15 9292
22 701 st 30.10. 6:2630.10. 23:55 9292
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9312

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.