Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9292

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
IBSA Condrosulf (od 12. 11. 2023 do současnosti)

IBSA Condrosulf

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 646 092 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 708 dnes 8:1620.7. 22:53 9292
 1  707 pá 19.7. 4:2519.7. 20:41 9292
22 704 čt 18.7. 5:0319.7. 1:16 9292
26 705 st 17.7. 15:0618.7. 0:36 9292
 8  705 st 17.7. 5:1317.7. 10:14 9292
26 702 út 16.7. 5:4117.7. 0:16 9292
25 707 po 15.7. 4:4215.7. 22:42 9292
 8  707 ne 14.7. 7:4515.7. 0:39 9292
20 708 so 13.7. 5:2814.7. 0:07 9292
 8  706 pá 12.7. 4:3413.7. 0:41 9292
20 704 čt 11.7. 6:3212.7. 0:26 9292
22 721 st 10.7. 4:5310.7. 20:04 9292
26 707 út 9.7. 6:2010.7. 0:56 9292
25 709 po 8.7. 4:248.7. 21:03 9292
22 709 ne 7.7. 4:538.7. 1:16 9292
22 720 so 6.7. 4:337.7. 0:36 9292
7+94 760 čt 4.7. 22:475.7. 5:23 9292
25 702 čt 4.7. 15:094.7. 19:48 9292
22 733 čt 4.7. 6:314.7. 9:50 9292
 1  701 st 3.7. 4:453.7. 19:29 9292
20 705 út 2.7. 4:282.7. 23:46 9292
 8  705 po 1.7. 15:052.7. 0:21 9292
22 730 po 1.7. 6:191.7. 9:30 9292
20 704 pá 28.6. 4:2728.6. 20:39 9292
25 702 čt 27.6. 4:4228.6. 1:28 9292


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.