Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9292

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 352 624 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 712 so 25.1. 5:5526.1. 0:33 9292
 1  713 pá 24.1. 6:0524.1. 20:16 9292
26 702 čt 23.1. 5:5423.1. 18:58 9292
22 734 st 22.1. 15:2022.1. 23:41 9292
 8  704 st 22.1. 6:4222.1. 9:38 9292
18 706 út 21.1. 14:5221.1. 19:49 9292
25 705 út 21.1. 5:0221.1. 10:43 9292
22 715 po 20.1. 4:3821.1. 1:17 9292
22 717 ne 19.1. 4:4320.1. 1:13 9292
22 715 so 18.1. 4:1518.1. 22:33 9292
26 707 pá 17.1. 6:3918.1. 1:01 9292
25 715 st 15.1. 4:3915.1. 18:42 9292
26 719 út 14.1. 15:4115.1. 0:41 9292
22 734 út 14.1. 6:5214.1. 9:47 9292
25 715 po 13.1. 4:3913.1. 18:42 9292
 1  708 pá 10.1. 14:3611.1. 1:22 9292
22 734 pá 10.1. 6:5210.1. 9:47 9292
25 715 čt 9.1. 4:399.1. 18:42 9292
22 729 st 8.1. 14:408.1. 22:50 9292
22 727 st 8.1. 6:288.1. 9:23 9292
Rok 2019
 8  702 po 18.11. 6:4618.11. 10:40 9292*MU
20 706 pá 15.11. 4:5215.11. 17:05 9292*MU*1
22 727 čt 14.11. 14:2415.11. 0:54 9292
 8  706 čt 14.11. 5:1914.11. 9:57 9292
25 708 st 13.11. 5:4013.11. 19:55 9292
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda Hadovka DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.