Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9292

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 354 875 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 711 ne 5.4. 5:235.4. 22:42 9292
26 711 so 4.4. 5:034.4. 22:42 9292
25 715 pá 3.4. 13:583.4. 23:18 9292
 8  704 pá 3.4. 5:053.4. 10:12 9292
22 701 čt 2.4. 5:143.4. 0:33 9292
26 707 st 1.4. 6:392.4. 0:03 9292
20 701 po 30.3. 5:2230.3. 20:23 9292
25 702 ne 29.3. 4:2029.3. 22:41 9292
26 706 so 28.3. 6:3329.3. 1:03 9292
 1  702 pá 27.3. 13:3827.3. 23:09 9292
25 715 pá 27.3. 5:5727.3. 9:55 9292
26 714 čt 26.3. 5:1826.3. 22:27 9292
20 706 st 25.3. 6:1926.3. 0:20 9292
 1  703 út 24.3. 4:2824.3. 20:27 9292
22 728 po 23.3. 5:1624.3. 0:57 9292
22 710 so 21.3. 6:2821.3. 23:10 9292
 8  714 pá 20.3. 5:5620.3. 23:38 9292
25 715 čt 19.3. 4:2019.3. 23:07 9292
18 702 st 18.3. 6:2019.3. 1:06 9292
22 729 út 17.3. 14:4017.3. 22:49 9292
26 719 út 17.3. 7:0317.3. 9:46 9292
22 731 po 16.3. 6:3616.3. 20:11 9292
26 712 so 14.3. 7:5414.3. 20:22 9292
20 707 pá 13.3. 5:1113.3. 20:05 9292
22 734 čt 12.3. 15:2012.3. 23:41 9292


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.