Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9292

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
IBSA Condrosulf (od 12. 11. 2023 do současnosti)

IBSA Condrosulf

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 660 507 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 720 pá 4.10. 5:325.10. 0:55 9292
 8  713 čt 3.10. 5:253.10. 19:32 9292
 1  705 st 2.10. 4:322.10. 19:19 9292
22 721 út 1.10. 15:041.10. 23:49 9292
18 706 út 1.10. 5:181.10. 9:35 9292
 1  706 po 30.9. 4:2530.9. 21:11 9292
26 707 ne 29.9. 4:1929.9. 22:53 9292
22 708 so 28.9. 7:3329.9. 0:59 9292
22 725 pá 27.9. 15:3628.9. 0:19 9292
 8  714 pá 27.9. 7:0527.9. 9:50 9292
26 713 čt 26.9. 7:1127.9. 0:15 9292
18 704 st 25.9. 4:2226.9. 0:51 9292
22 735 út 24.9. 5:5525.9. 1:15 9292
26 713 po 23.9. 7:1124.9. 0:15 9292
20 709 ne 22.9. 4:2823.9. 0:46 9292
1+22 734 so 21.9. 4:3222.9. 1:15 9292
22 706 pá 20.9. 6:5821.9. 0:35 9292
26 701 čt 19.9. 5:3819.9. 19:21 9292
22 705 st 18.9. 13:1518.9. 18:55 9292*Z1
20 704 út 17.9. 4:2817.9. 23:23 9292
18 713 po 16.9. 7:0917.9. 0:31 9292
25 702 pá 13.9. 4:2413.9. 21:19 9292*MU
26 718 čt 12.9. 5:1712.9. 21:53 9292
 8  704 st 11.9. 6:0612.9. 0:39 9292
22 706 út 10.9. 6:5811.9. 0:35 9292
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9293
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.