Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 4. 11. 2013
Výrobní číslo: 9940
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 424 940 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 710 | čt 4.3. 5:21 | 4.3. 22:20 | 9292 | ||
26 | 704 | st 3.3. 4:44 | 3.3. 21:08 | 9292 | ||
26 | 709 | út 2.3. 5:17 | 2.3. 22:02 | 9292 | ||
1 | 701 | po 1.3. 5:32 | 1.3. 20:54 | 9292 | ||
18 | 703 | ne 28.2. 18:00 | 28.2. 22:49 | 9292*Z | ||
30+35 | 732 | pá 26.2. 6:00 | 26.2. 22:03 | 9292*Z1 | ||
18 | 701 | út 23.2. 5:30 | 23.2. 23:09 | 9292*Z2 | ||
25 | 708 | po 22.2. 16:25 | 22.2. 22:38 | 9292*Z3 | ||
26 | 711 | pá 19.2. 5:34 | 19.2. 22:42 | 9292 | ||
30+35 | 732 | st 17.2. 4:28 | 17.2. 22:03 | 9292 | ||
18 | 701 | út 16.2. 5:09 | 16.2. 23:09 | 9292 | ||
26 | 713 | po 15.2. 5:52 | 15.2. 23:01 | 9292 | ||
8 | 708 | ne 14.2. 12:20 | 14.2. 22:55 | 9292*Z4 | ||
25 | 711 | pá 12.2. 4:38 | 12.2. 20:39 | 9292 | ||
1 | 708 | čt 11.2. 5:01 | 11.2. 20:01 | 9292 | ||
30+35 | 733 | st 10.2. 5:38 | 10.2. 22:23 | 9292 | ||
25 | 704 | so 6.2. 7:02 | 6.2. 13:09 | 9292*MU | ||
26 | 713 | pá 5.2. 5:52 | 5.2. 23:01 | 9292 | ||
26 | 710 | čt 4.2. 5:30 | 4.2. 11:00 | 9292*MU | ||
30+35 | 734 | st 3.2. 4:33 | 3.2. 23:12 | 9292 | ||
8 | 701 | út 2.2. 5:54 | 2.2. 22:35 | 9292 | ||
22 | 723 | pá 29.1. 4:16 | 29.1. 19:58 | 9292 | ||
1 | 702 | čt 28.1. 4:29 | 28.1. 23:02 | 9292 | ||
26 | 708 | st 27.1. 4:24 | 27.1. 23:21 | 9292 | ||
25 | 715 | út 26.1. 5:02 | 26.1. 23:22 | 9292 |