Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9292

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
IBSA Condrosulf (od 12. 11. 2023 do současnosti)

IBSA Condrosulf

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 692 532 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 701 út 18.3. 4:5718.3. 19:22 9292
26 705 po 17.3. 5:3017.3. 23:35 9292
 8  703 pá 14.3. 5:4614.3. 20:03 9292
22 711 čt 13.3. 5:0313.3. 19:41 9292
26 715 st 12.3. 4:1713.3. 0:35 9292
20 706 út 11.3. 14:4812.3. 1:06 9292
22 725 út 11.3. 6:2011.3. 9:35 9292
18 711 po 10.3. 4:4110.3. 19:54 9292
 8  707 ne 9.3. 7:4510.3. 0:39 9292
 1  708 so 8.3. 5:168.3. 22:14 9292
25 710 pá 7.3. 5:067.3. 22:41 9292
 8  711 čt 6.3. 4:546.3. 23:24 9292
25 709 st 5.3. 4:596.3. 0:26 9292
20 710 út 4.3. 6:434.3. 23:23 9292
25 708 po 3.3. 14:493.3. 20:03 9292
26 714 po 3.3. 6:003.3. 9:22 9292
25 708 ne 2.3. 4:242.3. 21:18 9292
20 707 so 1.3. 8:502.3. 0:06 9292
22 723 pá 28.2. 4:381.3. 0:47 9292
20 702 čt 27.2. 4:3728.2. 0:54 9292
18 701 st 26.2. 6:1327.2. 0:44 9292
30 703 út 25.2. 14:4525.2. 19:18 9292*Z1
 8  704 út 25.2. 6:0525.2. 7:45 9292*MU
18 706 po 24.2. 4:4724.2. 22:57 9292
25 701 ne 23.2. 4:4423.2. 21:48 9292
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.