Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 4. 11. 2013
Výrobní číslo: 9940
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 692 532 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 701 | út 18.3. 4:57 | 18.3. 19:22 | 9292 | ||
26 | 705 | po 17.3. 5:30 | 17.3. 23:35 | 9292 | ||
8 | 703 | pá 14.3. 5:46 | 14.3. 20:03 | 9292 | ||
22 | 711 | čt 13.3. 5:03 | 13.3. 19:41 | 9292 | ||
26 | 715 | st 12.3. 4:17 | 13.3. 0:35 | 9292 | ||
20 | 706 | út 11.3. 14:48 | 12.3. 1:06 | 9292 | ||
22 | 725 | út 11.3. 6:20 | 11.3. 9:35 | 9292 | ||
18 | 711 | po 10.3. 4:41 | 10.3. 19:54 | 9292 | ||
8 | 707 | ne 9.3. 7:45 | 10.3. 0:39 | 9292 | ||
1 | 708 | so 8.3. 5:16 | 8.3. 22:14 | 9292 | ||
25 | 710 | pá 7.3. 5:06 | 7.3. 22:41 | 9292 | ||
8 | 711 | čt 6.3. 4:54 | 6.3. 23:24 | 9292 | ||
25 | 709 | st 5.3. 4:59 | 6.3. 0:26 | 9292 | ||
20 | 710 | út 4.3. 6:43 | 4.3. 23:23 | 9292 | ||
25 | 708 | po 3.3. 14:49 | 3.3. 20:03 | 9292 | ||
26 | 714 | po 3.3. 6:00 | 3.3. 9:22 | 9292 | ||
25 | 708 | ne 2.3. 4:24 | 2.3. 21:18 | 9292 | ||
20 | 707 | so 1.3. 8:50 | 2.3. 0:06 | 9292 | ||
22 | 723 | pá 28.2. 4:38 | 1.3. 0:47 | 9292 | ||
20 | 702 | čt 27.2. 4:37 | 28.2. 0:54 | 9292 | ||
18 | 701 | st 26.2. 6:13 | 27.2. 0:44 | 9292 | ||
30 | 703 | út 25.2. 14:45 | 25.2. 19:18 | 9292*Z1 | ||
8 | 704 | út 25.2. 6:05 | 25.2. 7:45 | 9292*MU | ||
18 | 706 | po 24.2. 4:47 | 24.2. 22:57 | 9292 | ||
25 | 701 | ne 23.2. 4:44 | 23.2. 21:48 | 9292 |