Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9292

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 339 514 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 702 čt 25.7. 5:4125.7. 20:23 9292
 1  702 st 24.7. 4:0124.7. 21:16 9292
22 706 út 23.7. 5:3324.7. 1:32 9292
 8  701 po 22.7. 6:0322.7. 23:39 9292
26 708 ne 21.7. 4:2222.7. 0:41 9292
22 713 so 20.7. 6:4721.7. 1:16 9292
26 703 st 17.7. 4:4317.7. 20:07 9292
 8  706 út 16.7. 4:4716.7. 20:23 9292
26 710 po 15.7. 5:3216.7. 0:21 9292
25 703 ne 14.7. 4:4014.7. 23:08 9292
20 706 so 13.7. 4:3514.7. 0:20 9292
26 706 pá 12.7. 5:0312.7. 23:45 9292
22 727 čt 11.7. 4:5211.7. 23:19 9292
22 725 st 10.7. 5:3611.7. 1:12 9292
20 707 út 9.7. 5:2210.7. 0:20 9292
26 709 po 8.7. 5:189.7. 0:03 9292
26 703 ne 7.7. 9:258.7. 0:01 9292
20 705 út 2.7. 6:332.7. 19:46 9292
20 705 po 1.7. 6:331.7. 19:46 9292
20 701 ne 30.6. 4:5230.6. 23:44 9292
20 702 so 29.6. 8:0530.6. 0:24 9292
22 714 pá 28.6. 5:2128.6. 19:37 9292
22 731 čt 27.6. 6:3627.6. 20:10 9292
18 703 st 26.6. 4:1626.6. 21:24 9292
25 713 út 25.6. 4:2026.6. 1:44 9292


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.