Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9292

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 253 918 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
26 712 čt 21.9. 7:1221.9. 10:09 9292
26 705 st 20.9. 4:2221.9. 1:21 9292
25 711 út 19.9. 8:5019.9. 22:39 9292*Z
26 712 po 18.9. 15:0318.9. 21:08 9292
25 715 pá 15.9. 11:4515.9. 18:42 9292*Z1
25 713 čt 14.9. 9:0014.9. 11:05 9292*Z2
26 706 st 13.9. 6:5213.9. 9:30 9292*MU
20 705 út 12.9. 9:1013.9. 0:33 9292*Z3
1 708 po 11.9. 14:3612.9. 1:21 9292
26 710 čt 7.9. 13:007.9. 20:19 9292*Z4
8 702 st 6.9. 10:507.9. 0:55 9292*Z5
1 708 st 6.9. 9:306.9. 10:25 9292*Z6
25 705 pá 30.6. 13:5130.6. 19:33 9292
1 708 pá 30.6. 4:0030.6. 10:26 9292
20 703 čt 29.6. 15:0830.6. 0:14 9292
20 708 čt 29.6. 5:2629.6. 9:52 9292
20 707 st 28.6. 7:0828.6. 22:36 9292
20 703 út 27.6. 4:5127.6. 9:12 9292
20 706 po 26.6. 5:1127.6. 0:34 9292
26 710 ne 25.6. 5:0225.6. 22:29 9292
1 713 pá 23.6. 6:0523.6. 21:52 9292
25 708 čt 22.6. 5:4022.6. 19:55 9292
25 708 st 21.6. 5:4021.6. 19:55 9292
1 703 út 20.6. 4:5820.6. 20:46 9292
26 702 po 19.6. 6:1219.6. 22:14 9292
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8332+8347
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9337
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8338+8326
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9311
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9312
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9286

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.