Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9292

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 4. 11. 2013

Výrobní číslo: 9940

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 265 823 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  707 po 23.7. 5:0724.7. 0:56 9292
22 721 ne 22.7. 8:0723.7. 0:09 9292
20 708 pá 20.7. 4:5021.7. 0:54 9292
22 708 čt 19.7. 5:5219.7. 20:47 9292
22 708 st 18.7. 5:5218.7. 20:47 9292
 1  702 út 17.7. 4:0117.7. 21:16 9292
25 711 po 16.7. 4:0016.7. 22:58 9292
25 704 ne 15.7. 12:0216.7. 1:42 9292
22 704 so 14.7. 6:4115.7. 0:29 9292
20 706 pá 13.7. 6:4314.7. 0:34 9292
 1  705 st 11.7. 4:2111.7. 21:36 9292
25 712 út 10.7. 4:2011.7. 1:42 9292
26 702 po 9.7. 4:2210.7. 1:21 9292
 8  703 ne 8.7. 4:479.7. 0:56 9292
26 710 so 7.7. 4:428.7. 1:21 9292
 1  707 pá 6.7. 4:416.7. 21:36 9292
20 709 čt 5.7. 5:116.7. 0:33 9292
26 706 st 4.7. 5:034.7. 23:45 9292
26 713 út 3.7. 6:103.7. 22:05 9292
 8  702 po 2.7. 6:032.7. 23:59 9292
22 710 ne 1.7. 8:271.7. 23:09 9292
 1  703 so 30.6. 4:0130.6. 22:49 9292
26 705 pá 29.6. 11:1530.6. 1:21 9292*Z
 1  701 čt 28.6. 4:4028.6. 18:36 9292
22 717 st 27.6. 4:5528.6. 1:12 9292
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9339

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.