Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9291

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Slevomat (od 8. 11. 2020 do současnosti)

Slevomat

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 23.11.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 1. 11. 2013

Výrobní číslo: 9939

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9293

Najeto: cca 381 777 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 304 ne 24.1. 10:0424.1. 22:24 9291
20 314 čt 21.1. 5:3821.1. 22:31 9291
 5  301 st 20.1. 4:0720.1. 21:08 9291
12 310 út 19.1. 4:3719.1. 22:41 9291
 7  311 po 18.1. 4:2318.1. 20:03 9291
20 309 ne 17.1. 4:1217.1. 22:51 9291
12 302 so 16.1. 4:4216.1. 23:45 9291
 5  305 pá 15.1. 4:4415.1. 21:46 9291
12 310 čt 14.1. 4:3714.1. 22:41 9291
 7  301 st 13.1. 6:3513.1. 20:13 9291
12 306 so 9.1. 4:379.1. 22:40 9291
10 309 pá 8.1. 4:578.1. 23:05 9291
12 313 čt 7.1. 4:407.1. 23:19 9291
16 304 st 6.1. 5:276.1. 22:33 9291
 7  301 út 5.1. 6:355.1. 20:13 9291
Rok 2020
 5  308 ne 20.12. 5:4920.12. 21:08 9291
15 307 so 19.12. 5:4119.12. 21:28 9291
12 303 pá 18.12. 4:5418.12. 23:45 9291
16 310 čt 17.12. 6:1317.12. 21:08 9291
 4  304 st 16.12. 5:5116.12. 19:50 9291
10 301 út 15.12. 6:2515.12. 22:06 9291
 7  311 po 14.12. 10:3014.12. 20:03 9291*Z
 4  302 pá 11.12. 15:3211.12. 19:30 9291
 4  305 pá 11.12. 6:1811.12. 10:14 9291
10 314 čt 10.12. 5:2510.12. 21:06 9291
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9417

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.