Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9291

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Galaxy Z (od 27. 8. 2022 do 5. 3. 2023)

Samsung Galaxy Z

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Skanska (od 9. 5. 2021 do 27. 8. 2022)

Skanska

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 8. 11. 2020 do 8. 5. 2021)

Slevomat

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 1. 11. 2013

Výrobní číslo: 9939

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9293

Najeto: cca 535 137 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 805 čt 23.3. 8:1523.3. 10:05 9291*Z1
12 706 st 22.3. 5:2522.3. 22:41 9291
32 711 út 21.3. 5:4322.3. 0:57 9291
26 706 po 20.3. 15:2820.3. 23:53 9291
Cvič 777 pá 17.3. 6:0017.3. 14:00 9291
18 708 čt 16.3. 13:5917.3. 0:50 9291
8+18 731 čt 16.3. 4:5316.3. 10:10 9291
 2  708 st 15.3. 14:5216.3. 0:15 9291
26 701 st 15.3. 6:2215.3. 8:54 9291
 1  703 út 14.3. 4:3414.3. 21:10 9291
32 711 po 13.3. 5:4314.3. 0:57 9291
32 707 ne 12.3. 4:5313.3. 0:33 9291
32 701 so 11.3. 4:3312.3. 0:53 9291
15+20 705 pá 10.3. 6:4511.3. 0:23 9291
25 712 čt 9.3. 4:439.3. 19:01 9291
32 704 st 8.3. 4:329.3. 0:53 9291
26 706 út 7.3. 15:287.3. 23:53 9291
15+20 707 út 7.3. 7:017.3. 8:42 9291
15+20 712 po 6.3. 15:256.3. 22:04 9291
 1  709 po 6.3. 6:386.3. 9:54 9291
15+20 704 so 4.3. 4:484.3. 22:04 9291
 1  709 pá 3.3. 14:273.3. 21:57 9291
 2  703 pá 3.3. 6:433.3. 10:00 9291
32 702 čt 2.3. 4:132.3. 22:37 9291
32 702 st 1.3. 4:131.3. 22:37 9291
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8224+8241

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.