Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9291

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Skanska (od 9. 5. 2021 do současnosti)

Skanska

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Slevomat (od 8. 11. 2020 do 8. 5. 2021)

Slevomat

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 1. 11. 2013

Výrobní číslo: 9939

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9293

Najeto: cca 408 417 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 711 pá 18.6. 4:3818.6. 23:00 9291
20 704 čt 17.6. 6:0817.6. 23:43 9291
25 707 út 15.6. 6:0715.6. 22:57 9291
 8  707 po 14.6. 4:4814.6. 16:35 9291*MU*1
18 703 ne 13.6. 4:1913.6. 23:25 9291
18 707 so 12.6. 7:3013.6. 0:05 9291
9+26 709 pá 11.6. 5:3311.6. 23:00 9291
18 703 st 9.6. 5:309.6. 20:24 9291
 1  701 út 8.6. 5:318.6. 20:53 9291
22 712 po 7.6. 4:217.6. 20:32 9291
18 707 ne 6.6. 9:207.6. 0:05 9291
18 707 so 5.6. 7:306.6. 0:05 9291
 1  705 pá 4.6. 4:224.6. 17:00 9291*MU
9+26 723 čt 3.6. 4:244.6. 0:00 9291
9+26 701 st 2.6. 5:042.6. 21:48 9291
9+26 719 út 1.6. 6:231.6. 23:40 9291
 1  705 pá 14.5. 4:2214.5. 21:18 9291
26 710 čt 13.5. 5:3014.5. 0:21 9291
25 702 st 12.5. 5:2312.5. 21:23 9291
 8  702 út 11.5. 6:0111.5. 23:34 9291
 1  704 po 10.5. 6:0310.5. 21:15 9291
10 307 čt 6.5. 4:366.5. 13:30 9291*MU
16 304 st 5.5. 5:275.5. 22:33 9291
 5  301 út 4.5. 4:074.5. 20:53 9291
20 303 po 3.5. 13:203.5. 22:51 9291*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Urxova ZC
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.