Domovská vozovna: Vokovice
Aktuální vozovna: Motol (od 23.11.2020)
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 1. 11. 2013
Výrobní číslo: 9939
Profil kol: PR-1
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9293
Najeto: cca 381 777 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
10 | 304 | ne 24.1. 10:04 | 24.1. 22:24 | 9291 | ||
20 | 314 | čt 21.1. 5:38 | 21.1. 22:31 | 9291 | ||
5 | 301 | st 20.1. 4:07 | 20.1. 21:08 | 9291 | ||
12 | 310 | út 19.1. 4:37 | 19.1. 22:41 | 9291 | ||
7 | 311 | po 18.1. 4:23 | 18.1. 20:03 | 9291 | ||
20 | 309 | ne 17.1. 4:12 | 17.1. 22:51 | 9291 | ||
12 | 302 | so 16.1. 4:42 | 16.1. 23:45 | 9291 | ||
5 | 305 | pá 15.1. 4:44 | 15.1. 21:46 | 9291 | ||
12 | 310 | čt 14.1. 4:37 | 14.1. 22:41 | 9291 | ||
7 | 301 | st 13.1. 6:35 | 13.1. 20:13 | 9291 | ||
12 | 306 | so 9.1. 4:37 | 9.1. 22:40 | 9291 | ||
10 | 309 | pá 8.1. 4:57 | 8.1. 23:05 | 9291 | ||
12 | 313 | čt 7.1. 4:40 | 7.1. 23:19 | 9291 | ||
16 | 304 | st 6.1. 5:27 | 6.1. 22:33 | 9291 | ||
7 | 301 | út 5.1. 6:35 | 5.1. 20:13 | 9291 | ||
Rok 2020 | ||||||
5 | 308 | ne 20.12. 5:49 | 20.12. 21:08 | 9291 | ||
15 | 307 | so 19.12. 5:41 | 19.12. 21:28 | 9291 | ||
12 | 303 | pá 18.12. 4:54 | 18.12. 23:45 | 9291 | ||
16 | 310 | čt 17.12. 6:13 | 17.12. 21:08 | 9291 | ||
4 | 304 | st 16.12. 5:51 | 16.12. 19:50 | 9291 | ||
10 | 301 | út 15.12. 6:25 | 15.12. 22:06 | 9291 | ||
7 | 311 | po 14.12. 10:30 | 14.12. 20:03 | 9291*Z | ||
4 | 302 | pá 11.12. 15:32 | 11.12. 19:30 | 9291 | ||
4 | 305 | pá 11.12. 6:18 | 11.12. 10:14 | 9291 | ||
10 | 314 | čt 10.12. 5:25 | 10.12. 21:06 | 9291 |