Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9291

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 1. 11. 2013

Výrobní číslo: 9939

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9293

Najeto: cca 282 372 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 715 út 23.4. 4:3824.4. 1:16 9291
 8  707 po 22.4. 4:4722.4. 23:39 9291
 1  706 ne 21.4. 4:2121.4. 21:24 9291
25 707 so 20.4. 4:0021.4. 1:46 9291
22 706 pá 19.4. 4:2320.4. 0:56 9291
22 711 čt 18.4. 4:2318.4. 22:02 9291
25 713 st 17.4. 4:2018.4. 1:50 9291
20 723 út 16.4. 7:0317.4. 0:43 9291
20 714 po 15.4. 6:3215.4. 21:12 9291
 1  704 pá 12.4. 4:0112.4. 22:16 9291
22 702 čt 11.4. 5:5312.4. 1:32 9291
26 702 st 10.4. 5:5410.4. 18:58 9291
 8  706 út 9.4. 14:469.4. 23:39 9291
 8  706 út 9.4. 5:199.4. 9:57 9291
25 705 po 8.4. 5:028.4. 10:43 9291
25 701 ne 7.4. 4:008.4. 1:03 9291
9+22 727 so 6.4. 6:077.4. 1:14 9291
26 704 pá 5.4. 8:556.4. 1:01 9291*Z
20 702 čt 4.4. 4:314.4. 21:27 9291
18 702 st 3.4. 6:204.4. 1:07 9291
 8  710 út 2.4. 5:562.4. 20:08 9291
22 701 po 1.4. 5:431.4. 20:32 9291
20 703 ne 31.3. 5:121.4. 0:24 9291
18 703 so 30.3. 7:5131.3. 0:47 9291
 1  704 pá 29.3. 14:0629.3. 18:56 9291
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.