Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9291

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 1. 11. 2013

Výrobní číslo: 9939

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9293

Najeto: cca 350 937 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 732 čt 2.7. 6:272.7. 9:40 9291
22 711 st 1.7. 4:411.7. 21:20 9291
25 713 út 30.6. 4:0130.6. 20:10 9291
 1  704 po 29.6. 6:0430.6. 1:24 9291
20 702 čt 25.6. 4:5625.6. 19:23 9291
 8  702 st 24.6. 11:0025.6. 0:35 9291*Z
26 703 út 23.6. 6:3324.6. 1:01 9291
22 716 po 22.6. 6:1522.6. 19:10 9291*MU
26 702 ne 21.6. 5:2722.6. 0:01 9291
22 706 so 20.6. 4:2521.6. 0:51 9291
 8  705 pá 19.6. 6:1919.6. 23:19 9291
25 718 čt 18.6. 6:3018.6. 10:33 9291
20 712 st 17.6. 6:3817.6. 9:36 9291
 1  707 ne 14.6. 4:4215.6. 1:22 9291
26 706 so 13.6. 4:2714.6. 1:01 9291
22 720 pá 12.6. 6:2113.6. 0:31 9291
20 712 čt 11.6. 6:3811.6. 9:36 9291
22 716 st 10.6. 6:1511.6. 1:11 9291
25 716 út 9.6. 4:019.6. 10:02 9291
 1  704 po 8.6. 4:229.6. 1:24 9291
20 701 ne 7.6. 6:397.6. 23:39 9291
 1  708 so 6.6. 8:096.6. 23:09 9291
25 716 pá 5.6. 4:015.6. 10:02 9291
22 716 čt 4.6. 6:155.6. 1:11 9291
26 704 st 3.6. 6:373.6. 22:49 9291
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9314
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.