Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9291

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 1. 11. 2013

Výrobní číslo: 9939

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9293

Najeto: cca 267 522 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 so 16.2. 4:4116.2. 21:39 9291
 8  702 pá 15.2. 6:4615.2. 20:53 9291
25 709 čt 14.2. 5:5514.2. 22:24 9291
20 701 st 13.2. 6:3013.2. 19:11 9291
26 708 út 12.2. 6:5013.2. 1:21 9291
25 715 po 11.2. 4:4111.2. 18:44 9291
25 701 ne 10.2. 4:0011.2. 1:05 9291
22 709 so 9.2. 6:0710.2. 1:34 9291
20 713 pá 8.2. 6:178.2. 23:24 9291
26 719 čt 7.2. 18:308.2. 0:41 9291*Z
 1  713 st 6.2. 6:056.2. 20:16 9291
22 701 út 5.2. 5:435.2. 20:32 9291
 8  702 po 4.2. 6:464.2. 20:53 9291
20 707 pá 1.2. 5:111.2. 20:05 9291
22 731 čt 31.1. 6:3631.1. 20:10 9291
22 711 st 30.1. 4:2330.1. 22:02 9291
26 704 út 29.1. 6:0630.1. 1:01 9291
 1  701 po 28.1. 4:4028.1. 18:36 9291
20 705 ne 27.1. 5:4528.1. 0:44 9291
20 702 so 26.1. 5:1227.1. 0:24 9291
25 709 pá 25.1. 5:5525.1. 22:24 9291
26 719 čt 24.1. 15:4125.1. 0:41 9291
26 714 čt 24.1. 7:1124.1. 10:08 9291
20 705 st 23.1. 15:2724.1. 0:44 9291
Rok 2018
 8  701 út 12.6. 6:5612.6. 9:47 9291
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9278

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.