Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9291

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 1. 11. 2013

Výrobní číslo: 9939

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9293

Najeto: cca 306 612 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  709 po 19.8. 4:4119.8. 22:21 9291
3+26 715 ne 18.8. 5:0719.8. 1:01 9291
20 706 so 17.8. 4:3518.8. 0:20 9291
26 712 pá 16.8. 4:2216.8. 19:52 9291
25 707 čt 15.8. 5:3815.8. 22:41 9291
25 707 st 14.8. 5:3814.8. 22:41 9291
26 709 út 13.8. 5:5314.8. 0:21 9291
20 705 po 12.8. 10:4012.8. 19:25 9291*Z
22 713 ne 11.8. 8:4511.8. 22:03 9291
18 703 so 10.8. 7:5111.8. 0:47 9291
 8  706 pá 9.8. 4:479.8. 20:23 9291
20 706 čt 8.8. 5:089.8. 0:00 9291
26 709 st 7.8. 5:538.8. 0:21 9291
 1  705 út 6.8. 4:216.8. 21:36 9291
22 712 po 5.8. 5:286.8. 0:56 9291
26 701 so 3.8. 5:034.8. 1:01 9291
 1  705 pá 2.8. 4:212.8. 21:36 9291
20 707 čt 1.8. 5:222.8. 0:20 9291
25 702 út 30.7. 13:2130.7. 21:39 9291
20 703 út 30.7. 6:1930.7. 9:25 9291
18 704 čt 25.7. 6:1825.7. 12:40 9291*MU
18 704 st 24.7. 6:1825.7. 0:47 9291
20 707 út 23.7. 5:2224.7. 0:20 9291
22 721 po 22.7. 14:2523.7. 0:56 9291
20 709 po 22.7. 4:3522.7. 10:25 9291
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.