Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9291

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 1. 11. 2013

Výrobní číslo: 9939

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: původní čelní a střední článek + zadní článek z vozu 9293

Najeto: cca 233 145 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 702 ne 21.1. 4:2021.1. 22:57 9291
25 704 so 20.1. 7:0421.1. 1:43 9291
20 705 pá 19.1. 4:5219.1. 19:45 9291
8 701 čt 18.1. 4:4718.1. 20:38 9291
22 715 st 17.1. 4:3818.1. 1:14 9291
1+10 717 út 16.1. 6:5517.1. 1:00 9291
1+10 716 po 15.1. 13:2516.1. 0:48 9291
26 709 ne 14.1. 5:2314.1. 22:27 9291
22 707 so 13.1. 3:4414.1. 0:54 9291
8 704 pá 12.1. 5:4112.1. 10:13 9291
1+10 704 čt 11.1. 5:0712.1. 0:48 9291
1+10 705 st 10.1. 13:4711.1. 1:00 9291
25 706 út 9.1. 5:2110.1. 1:00 9291
26 706 po 8.1. 5:038.1. 20:38 9291
26 702 ne 7.1. 4:227.1. 21:45 9291
22 710 so 6.1. 6:276.1. 23:08 9291
26 703 pá 5.1. 4:435.1. 20:08 9291
1+10 707 čt 4.1. 4:215.1. 1:20 9291
25 706 st 3.1. 5:214.1. 1:00 9291
1 710 út 2.1. 14:032.1. 20:46 9291
20 705 po 1.1. 6:311.1. 22:26 9291
Rok 2017
20+26 732 ne 31.12. 10:0031.12. 21:50 9291*Z
25 702 so 30.12. 4:2030.12. 22:57 9291
25 712 pá 29.12. 4:2030.12. 1:40 9291
22 706 čt 28.12. 5:3429.12. 1:31 9291
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9305

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.