Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9290

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 29. 10. 2013

Výrobní číslo: 9938

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 506 942 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 720 pá 11.6. 4:4011.6. 22:49 9290
9+26 715 čt 10.6. 5:5310.6. 23:20 9290
25 715 út 8.6. 5:028.6. 21:08 9290
18 709 po 7.6. 4:397.6. 23:45 9290
20 708 ne 6.6. 5:126.6. 23:44 9290
9+26 701 so 5.6. 5:055.6. 22:27 9290
9+26 709 pá 4.6. 5:334.6. 23:00 9290
18 707 čt 3.6. 15:353.6. 23:45 9290*Z1
25 711 st 2.6. 4:382.6. 22:58 9290
 8  702 út 1.6. 6:011.6. 23:34 9290
20 711 po 31.5. 4:5331.5. 22:43 9290
9+26 701 ne 30.5. 5:0430.5. 22:27 9290
25 705 so 29.5. 4:4129.5. 21:09 9290
 8  702 pá 28.5. 6:0128.5. 23:34 9290
20 710 čt 27.5. 4:3227.5. 20:02 9290
 8  702 st 26.5. 6:0126.5. 23:34 9290
20 701 út 25.5. 5:2225.5. 20:45 9290
 8  702 po 24.5. 6:0124.5. 23:34 9290
25 701 so 22.5. 4:0122.5. 22:39 9290
25 704 pá 21.5. 5:4222.5. 0:21 9290
9+26 701 čt 20.5. 5:0420.5. 21:48 9290
25 715 st 19.5. 5:0219.5. 21:08 9290
25 707 út 18.5. 6:0718.5. 22:39 9290
18 710 pá 30.4. 4:3730.4. 12:40 9290*MU*1
25 711 čt 29.4. 4:3829.4. 23:01 9290
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Zelená ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.