Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9290

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 29. 10. 2013

Výrobní číslo: 9938

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 326 115 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 717 st 19.12. 4:5520.12. 1:12 9290
25 709 út 18.12. 17:3018.12. 22:24 9290*Z
26 708 po 17.12. 6:5018.12. 1:21 9290
 8  712 pá 14.12. 6:1314.12. 18:17 9290
22 714 st 12.12. 5:2112.12. 19:37 9290
26 719 út 11.12. 6:2311.12. 9:18 9290
25 712 po 10.12. 6:0910.12. 22:58 9290
26 703 ne 9.12. 9:259.12. 12:00 9290*MU
20 707 so 8.12. 4:528.12. 23:04 9290
26 704 pá 7.12. 6:068.12. 1:01 9290
20 706 čt 6.12. 4:526.12. 19:56 9290
22 734 st 5.12. 15:195.12. 23:39 9290
20 705 st 5.12. 5:255.12. 9:35 9290
 1  711 út 4.12. 4:214.12. 23:42 9290
25 713 po 3.12. 4:204.12. 1:43 9290
25 704 ne 2.12. 9:413.12. 1:42 9290
 1  706 so 1.12. 4:011.12. 22:36 9290
 1  708 pá 30.11. 14:361.12. 1:22 9290
25 705 pá 30.11. 5:0230.11. 10:43 9290
26 707 čt 29.11. 4:2229.11. 22:45 9290
26 712 st 28.11. 5:0328.11. 23:25 9290
 1  703 út 27.11. 5:0127.11. 20:46 9290
22 711 po 26.11. 4:2326.11. 22:02 9290
32 701 ne 25.11. 8:4226.11. 0:20 9290
32 701 so 24.11. 7:0125.11. 0:20 9290
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8382+8357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.