Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9290

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 29. 10. 2013

Výrobní číslo: 9938

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 312 255 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 708 čt 18.10. 6:5019.10. 1:25 9290
26 710 st 17.10. 4:4317.10. 20:22 9290
22 726 út 16.10. 5:5817.10. 0:55 9290
22 711 po 15.10. 4:2515.10. 22:02 9290
22 707 ne 14.10. 8:0714.10. 23:59 9290
22 715 so 13.10. 3:4413.10. 22:39 9290
26 714 pá 12.10. 15:0112.10. 21:07 9290
22 734 pá 12.10. 6:5212.10. 9:46 9290
26 718 st 10.10. 5:3111.10. 0:21 9290
26 710 út 9.10. 4:439.10. 20:22 9290
29 716 po 8.10. 6:458.10. 20:42 9290
20 713 pá 5.10. 6:175.10. 23:24 9290
20 701 čt 4.10. 6:304.10. 19:11 9290
26 718 st 3.10. 5:314.10. 0:21 9290
 1  701 út 2.10. 4:402.10. 18:36 9290
22 710 po 1.10. 4:042.10. 0:32 9290
22 718 ne 30.9. 4:551.10. 1:34 9290
20 702 so 29.9. 5:1230.9. 0:24 9290
22 704 pá 28.9. 6:4129.9. 0:29 9290
22 709 čt 27.9. 3:4428.9. 0:35 9290
18 412 st 26.9. 18:1026.9. 23:08 9290*Z
20 408 st 26.9. 11:5526.9. 14:00 9290*Z1
 8  712 po 24.9. 6:1324.9. 18:17 9290
22 731 pá 21.9. 6:3621.9. 20:10 9290
20 707 čt 20.9. 5:1120.9. 20:05 9290
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9202
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9280

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.