Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9290

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 29. 10. 2013

Výrobní číslo: 9938

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 734 604 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 702 dnes 4:249.10. 21:19 9290
22 701 út 8.10. 6:268.10. 23:55 9290
18 713 po 7.10. 7:098.10. 0:31 9290
20 706 st 25.9. 6:5725.9. 18:00 9290*MU
 8  703 út 24.9. 5:4624.9. 20:02 9290
22 725 po 23.9. 15:3624.9. 0:19 9290
22 725 po 23.9. 6:1723.9. 9:34 9290
26 707 so 21.9. 4:1921.9. 16:30 9290*MU
25 712 pá 20.9. 4:4221.9. 1:07 9290
26 720 čt 19.9. 5:3220.9. 0:55 9290
22 737 st 18.9. 5:2118.9. 20:46 9290
22 728 út 17.9. 6:4618.9. 0:36 9290
 1  705 po 16.9. 4:3216.9. 19:19 9290
 1  703 ne 15.9. 4:3216.9. 0:45 9290
26 707 so 14.9. 17:5815.9. 0:35 9290
26 713 pá 13.9. 7:1114.9. 0:15 9290
22 737 čt 12.9. 5:2112.9. 20:46 9290
 1  710 st 11.9. 4:4511.9. 22:11 9290
 8  708 út 10.9. 6:2211.9. 0:59 9290
20 706 po 9.9. 6:579.9. 20:54 9290
 1  706 ne 8.9. 4:458.9. 21:42 9290
26 704 so 7.9. 6:198.9. 0:55 9290
 8  704 pá 6.9. 6:067.9. 0:39 9290
22 705 čt 5.9. 4:135.9. 18:55 9290
 1  707 st 4.9. 14:535.9. 1:05 9290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.