Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9290

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 29. 10. 2013

Výrobní číslo: 9938

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 488 942 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 711 po 8.3. 4:388.3. 20:32 9290
 1  702 ne 7.3. 4:297.3. 23:00 9290
 1  708 so 6.3. 4:226.3. 23:00 9290
22+35 736 pá 5.3. 6:015.3. 23:11 9290
25 710 st 3.3. 4:213.3. 22:46 9290
25 702 út 2.3. 5:232.3. 23:42 9290
35 701 po 1.3. 5:261.3. 19:50 9290
 8  702 pá 26.2. 6:0226.2. 22:55 9290
18 707 čt 25.2. 6:0825.2. 22:06 9290
18 707 út 23.2. 6:0823.2. 22:06 9290
30+35 734 po 22.2. 4:3322.2. 23:12 9290
25 701 so 20.2. 4:0120.2. 22:39 9290
26 704 pá 19.2. 4:4419.2. 6:15 9290*MU
25 701 st 17.2. 5:1917.2. 21:24 9290
 1  702 út 16.2. 4:2916.2. 23:02 9290
18 701 po 15.2. 5:0915.2. 23:09 9290
25 706 ne 14.2. 7:4114.2. 21:25 9290
35 703 pá 12.2. 4:4912.2. 20:20 9290
18 712 čt 11.2. 4:5411.2. 22:49 9290
26 709 st 10.2. 5:1710.2. 22:02 9290
35 701 út 9.2. 5:269.2. 19:50 9290
26 715 po 8.2. 6:098.2. 20:08 9290
 8  707 pá 5.2. 4:485.2. 19:41 9290
 1  704 čt 4.2. 6:034.2. 21:17 9290
35 701 st 3.2. 5:263.2. 19:50 9290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.