Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9290

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 29. 10. 2013

Výrobní číslo: 9938

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 396 210 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 712 po 18.11. 5:0418.11. 20:50 9290
22 703 ne 17.11. 10:1017.11. 23:03 9290
25 702 so 16.11. 4:2016.11. 22:41 9290
22 715 pá 15.11. 4:3816.11. 1:17 9290
25 711 čt 14.11. 4:0014.11. 22:58 9290
 1  708 st 13.11. 14:3614.11. 1:22 9290
22 734 st 13.11. 6:5213.11. 9:47 9290
18 713 út 12.11. 5:4813.11. 0:47 9290
 8  701 po 11.11. 4:4712.11. 0:55 9290
25 701 ne 10.11. 4:0011.11. 1:03 9290
26 703 so 9.11. 5:2310.11. 0:01 9290
26 707 pá 8.11. 6:399.11. 1:01 9290
 8  706 čt 7.11. 14:457.11. 23:39 9290
22 734 čt 7.11. 6:527.11. 9:47 9290
22 711 st 6.11. 4:236.11. 22:03 9290
22 720 út 5.11. 5:305.11. 23:01 9290
20 705 po 4.11. 15:275.11. 0:44 9290
 1  708 po 4.11. 4:014.11. 10:26 9290
 1  707 ne 3.11. 4:414.11. 1:22 9290
26 703 so 2.11. 11:403.11. 0:01 9290*Z
20 705 pá 1.11. 5:461.11. 18:53 9290
20 709 čt 31.10. 6:021.11. 0:24 9290
20 715 st 30.10. 15:2731.10. 0:24 9290
25 708 út 29.10. 5:4029.10. 19:55 9290
26 708 po 28.10. 4:2229.10. 0:41 9290
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9419

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.