Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9290

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 29. 10. 2013

Výrobní číslo: 9938

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 294 135 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 710 ne 22.7. 8:2722.7. 23:09 9290
 8  706 so 21.7. 4:4722.7. 0:56 9290
26 702 pá 20.7. 4:2221.7. 1:21 9290
26 710 čt 19.7. 5:3220.7. 0:21 9290
26 713 st 18.7. 6:1018.7. 22:05 9290
22 714 út 17.7. 4:0418.7. 0:32 9290
26 713 po 16.7. 6:1016.7. 22:05 9290
25 702 ne 15.7. 4:2015.7. 22:40 9290
26 710 so 14.7. 4:4215.7. 1:21 9290
26 702 pá 13.7. 4:2214.7. 1:21 9290
 1  702 čt 12.7. 4:0112.7. 21:16 9290
 8  707 st 11.7. 5:0712.7. 0:56 9290
22 727 út 10.7. 4:5210.7. 23:19 9290
26 710 po 9.7. 5:3210.7. 0:21 9290
20 706 ne 8.7. 4:318.7. 22:44 9290
 1  703 so 7.7. 4:017.7. 22:49 9290
26 708 pá 6.7. 6:537.7. 0:41 9290
26 708 čt 5.7. 6:535.7. 21:54 9290*MU
20 706 st 4.7. 6:435.7. 0:34 9290
 8  706 út 3.7. 4:473.7. 20:23 9290
22 727 po 2.7. 4:522.7. 23:19 9290
25 703 ne 1.7. 4:401.7. 22:58 9290
20 701 so 30.6. 5:251.7. 0:53 9290
22 701 pá 29.6. 5:3529.6. 20:32 9290
20 701 čt 28.6. 6:3028.6. 19:11 9290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.