Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9290

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 29. 10. 2013

Výrobní číslo: 9938

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 625 637 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  701 dnes 4:3124.3. 0:06 9290
18 708 st 22.3. 13:5923.3. 0:50 9290
18 708 st 22.3. 5:1522.3. 10:17 9290
 2  708 út 21.3. 6:0621.3. 9:30 9290
 2  714 po 20.3. 6:0120.3. 23:15 9290
15+20 703 ne 19.3. 5:0819.3. 22:43 9290
15+20 706 so 18.3. 5:0818.3. 22:43 9290
32 706 pá 17.3. 4:4717.3. 22:05 9290
25 708 čt 16.3. 14:5116.3. 23:05 9290
 2  703 čt 16.3. 6:4316.3. 10:00 9290
 1  705 st 15.3. 5:5415.3. 19:14 9290
 8  706 út 14.3. 5:0315.3. 0:38 9290
18 703 po 13.3. 6:1614.3. 0:14 9290
26 718 pá 10.3. 4:3810.3. 12:05 9290*MU
 1  712 čt 9.3. 4:559.3. 20:10 9290
12 706 st 8.3. 5:258.3. 22:41 9290
15+20 706 út 7.3. 5:267.3. 19:37 9290
18 706 po 6.3. 4:427.3. 0:30 9290
 1  705 pá 3.3. 5:543.3. 19:14 9290
 1  708 čt 2.3. 4:262.3. 21:42 9290
 1  703 st 1.3. 4:341.3. 21:10 9290
 2  711 út 28.2. 4:541.3. 0:34 9290
 2  714 po 27.2. 6:0127.2. 23:15 9290
26 705 ne 26.2. 4:3826.2. 23:33 9290
26 710 so 25.2. 7:5826.2. 0:33 9290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.