Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9289

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 10. 2013

Výrobní číslo: 9937

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 337 972 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 706 pá 23.8. 5:0824.8. 0:30 9289
22 714 čt 22.8. 5:1622.8. 20:33 9289
20 705 út 20.8. 4:5520.8. 19:25 9289
20 709 po 19.8. 15:2719.8. 20:04 9289
26 708 po 19.8. 4:4319.8. 9:31 9289
3+26 713 so 17.8. 6:5418.8. 0:21 9289
26 709 pá 16.8. 5:5317.8. 0:21 9289
22 710 čt 15.8. 4:3815.8. 22:03 9289
 8  701 st 14.8. 6:0314.8. 23:39 9289
20 705 út 13.8. 4:5513.8. 19:25 9289
22 724 po 12.8. 14:4513.8. 0:32 9289
26 708 po 12.8. 4:4312.8. 9:31 9289
 1  707 ne 11.8. 4:5111.8. 21:31 9289
20 707 so 10.8. 6:0211.8. 0:40 9289
18 704 pá 9.8. 6:1810.8. 0:47 9289
26 712 čt 8.8. 4:228.8. 19:52 9289
26 701 st 7.8. 6:388.8. 1:03 9289
26 712 út 6.8. 4:226.8. 19:52 9289
 8  707 po 5.8. 5:066.8. 0:56 9289
26 707 ne 4.8. 4:235.8. 0:01 9289
25 702 so 3.8. 4:204.8. 1:03 9289
26 701 pá 2.8. 6:383.8. 1:03 9289
 1  706 čt 1.8. 6:051.8. 20:01 9289
 8  707 st 31.7. 5:061.8. 0:56 9289
 1  705 út 30.7. 12:0030.7. 21:36 9289*Z
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.