Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9289

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 10. 2013

Výrobní číslo: 9937

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 287 132 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 713 pá 19.10. 5:4820.10. 0:47 9289
18 702 čt 18.10. 6:2019.10. 1:07 9289
18 701 st 17.10. 6:0317.10. 19:02 9289
18 711 út 16.10. 5:2916.10. 18:22 9289
18 703 po 15.10. 4:1615.10. 21:23 9289
18 704 ne 14.10. 4:3615.10. 1:07 9289
18 711 pá 12.10. 5:2912.10. 18:22 9289
18 703 čt 11.10. 4:1611.10. 21:23 9289
18 713 st 10.10. 5:4811.10. 0:47 9289
26 106 út 9.10. 9:159.10. 19:20 9289*Z
18 713 po 8.10. 5:489.10. 0:47 9289
18 703 ne 7.10. 4:167.10. 22:50 9289
18 705 so 6.10. 4:367.10. 1:07 9289
18 713 pá 5.10. 5:486.10. 0:47 9289
18 711 čt 4.10. 5:294.10. 18:22 9289
18 706 st 3.10. 14:523.10. 19:49 9289
18 706 st 3.10. 6:513.10. 9:42 9289
18 713 út 2.10. 5:483.10. 0:47 9289
18 713 po 1.10. 5:482.10. 0:47 9289
18 704 so 29.9. 4:1629.9. 22:50 9289
18 701 čt 27.9. 6:0327.9. 19:02 9289
18 704 st 26.9. 4:3626.9. 23:28 9289
18 701 út 25.9. 6:0325.9. 19:02 9289
18 711 po 24.9. 5:2924.9. 18:22 9289
Zvl 779 so 22.9. 7:0022.9. 18:00 9289*1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8245+8231
*1 = Den otevřených dveří ve vozovně Motol

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.