Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9289

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kaufland – Nekrm koš! (od 1. 9. 2024 do současnosti)

Kaufland – Nekrm koš!

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 10. 2013

Výrobní číslo: 9937

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 649 281 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  705 dnes 4:3424.1. 20:01 9289
25 701 čt 23.1. 4:2424.1. 0:47 9289
20 710 st 22.1. 5:5023.1. 0:05 9289
22 721 út 21.1. 4:5321.1. 20:04 9289
20 702 po 20.1. 4:4820.1. 22:41 9289
20 707 ne 19.1. 4:2820.1. 0:05 9289
22+25 731 so 18.1. 4:2419.1. 1:15 9289
22 714 pá 17.1. 4:1318.1. 0:18 9289
22 719 čt 16.1. 13:3017.1. 0:59 9289*Z1
 1  708 st 15.1. 6:0415.1. 22:14 9289
20 715 út 14.1. 6:4615.1. 0:45 9289
20 710 po 13.1. 5:5014.1. 0:05 9289
 1  701 ne 12.1. 4:2512.1. 22:51 9289
20 703 so 11.1. 17:0011.1. 23:45 9289*Z2
20 703 so 11.1. 7:5011.1. 15:55 9289*MU
26 701 pá 10.1. 5:3911.1. 0:15 9289
26 711 čt 9.1. 4:389.1. 20:00 9289
20 710 st 8.1. 5:509.1. 0:05 9289
18 710 út 7.1. 5:157.1. 19:54 9289
20 707 po 6.1. 5:256.1. 21:07 9289
22 727 pá 3.1. 6:104.1. 0:04 9289
22 721 čt 2.1. 4:532.1. 20:04 9289
22 705 st 1.1. 6:132.1. 0:15 9289
Rok 2024
20 708 út 31.12. 14:3631.12. 22:30 9289
22 728 út 31.12. 5:4031.12. 8:51 9289
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8285+8385
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.