Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9289

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 10. 2013

Výrobní číslo: 9937

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 268 262 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 727 pá 20.7. 4:5220.7. 23:19 9289
18 711 čt 19.7. 5:4819.7. 20:15 9289
22 710 st 18.7. 6:3018.7. 21:03 9289*Z
18 711 út 17.7. 5:4817.7. 20:15 9289
22 716 po 16.7. 4:2417.7. 1:15 9289
18 703 ne 15.7. 4:3616.7. 1:07 9289
18 704 so 14.7. 4:1614.7. 22:50 9289
18 704 pá 13.7. 6:1814.7. 0:47 9289
18 704 čt 12.7. 6:1813.7. 0:47 9289
18 702 st 11.7. 13:5711.7. 20:38 9289
18 705 so 7.7. 4:368.7. 1:07 9289
22 706 pá 6.7. 4:237.7. 0:55 9289
18 703 čt 5.7. 7:516.7. 0:47 9289
18 703 st 4.7. 4:164.7. 22:50 9289
22 725 út 3.7. 5:364.7. 1:12 9289
18 703 po 2.7. 4:162.7. 22:50 9289
22 707 ne 1.7. 4:232.7. 0:54 9289
22 707 so 30.6. 7:151.7. 0:54 9289
18 701 pá 29.6. 6:0329.6. 19:02 9289
18 706 čt 28.6. 14:5228.6. 19:49 9289
18 706 čt 28.6. 6:5128.6. 9:42 9289
18 711 st 27.6. 5:2927.6. 18:22 9289
18 713 út 26.6. 5:4827.6. 0:47 9289
22 701 po 25.6. 5:3525.6. 20:32 9289
22 705 ne 24.6. 8:0425.6. 0:35 9289
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9322

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.