Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9289

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kaufland – Nekrm koš! (od 1. 9. 2024 do současnosti)

Kaufland – Nekrm koš!

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 10. 2013

Výrobní číslo: 9937

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 669 666 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 715 dnes 5:2330.4. 20:27 9289
25 710 út 29.4. 5:0629.4. 22:41 9289
25 710 po 28.4. 5:0628.4. 22:41 9289
26 712 ne 27.4. 5:1828.4. 0:15 9289
20 708 so 26.4. 4:2827.4. 0:26 9289
18 702 pá 25.4. 7:0926.4. 0:30 9289
 8  709 čt 24.4. 6:3424.4. 18:59 9289
26 715 st 23.4. 4:1724.4. 0:35 9289
22 726 út 22.4. 4:2623.4. 0:35 9289
 1  707 po 21.4. 4:3222.4. 0:41 9289
18 707 ne 20.4. 4:2221.4. 0:30 9289
22 706 so 19.4. 4:2920.4. 0:26 9289
20 702 pá 18.4. 5:0818.4. 23:13 9289
25 707 čt 17.4. 4:5918.4. 0:26 9289
20 704 st 16.4. 5:4717.4. 0:26 9289
22 711 po 14.4. 5:0314.4. 19:41 9289
20 707 ne 13.4. 8:5014.4. 0:06 9289
22 704 so 12.4. 6:1712.4. 23:59 9289
22 715 pá 11.4. 5:2311.4. 20:27 9289
25 709 čt 10.4. 4:5910.4. 20:03 9289
26 718 st 9.4. 7:119.4. 22:11 9289
18 405 út 8.4. 15:208.4. 16:00 9289*Z1
 8  714 po 7.4. 17:158.4. 0:19 9289*Z2
 8  703 čt 3.4. 5:463.4. 20:03 9289
 8  713 st 2.4. 5:262.4. 19:33 9289
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9227
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9278

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.