Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9289

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kaufland – Nekrm koš! (od 1. 9. 2024 do současnosti)

Kaufland – Nekrm koš!

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 10. 2013

Výrobní číslo: 9937

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 636 486 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 716 dnes 4:5821.11. 18:41 9289
26 720 st 20.11. 5:3221.11. 0:55 9289
20 712 út 19.11. 5:5019.11. 19:15 9289
20 712 po 18.11. 5:5018.11. 19:15 9289
20 707 ne 17.11. 14:3018.11. 0:05 9289*Z1
22 726 pá 15.11. 4:2116.11. 0:39 9289
22 728 čt 14.11. 6:4615.11. 0:55 9289
 1  707 st 13.11. 14:5314.11. 1:05 9289
18 706 st 13.11. 5:1813.11. 9:35 9289
20 704 út 12.11. 4:2812.11. 23:23 9289
22 735 po 11.11. 14:0012.11. 1:15 9289*Z2
26 712 ne 10.11. 5:1811.11. 0:15 9289
20 708 so 9.11. 4:2810.11. 0:25 9289
22 735 pá 8.11. 5:559.11. 1:15 9289
25 704 čt 7.11. 4:447.11. 19:34 9289
22 703 st 6.11. 6:417.11. 0:15 9289
26 718 út 5.11. 5:175.11. 21:51 9289
22 711 po 4.11. 5:004.11. 19:39 9289
20 702 ne 3.11. 5:283.11. 23:21 9289
25+30 714 so 2.11. 5:273.11. 0:47 9289
22 703 pá 1.11. 6:412.11. 0:15 9289
 8  709 čt 31.10. 4:3431.10. 19:00 9289
20 707 st 30.10. 4:4830.10. 23:45 9289
26 720 út 29.10. 5:3230.10. 0:55 9289
25 707 so 26.10. 4:2426.10. 21:03 9289
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9299
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9282

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.