Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9289

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 10. 2013

Výrobní číslo: 9937

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 253 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
1 704 po 26.6. 14:0626.6. 18:57 9289
20 708 po 26.6. 5:2626.6. 9:52 9289
25 711 pá 23.6. 3:5923.6. 20:28 9289
1 708 čt 22.6. 14:3723.6. 1:22 9289
25 705 čt 22.6. 5:0222.6. 10:43 9289
8 705 st 21.6. 14:3621.6. 19:17 9289
25 705 st 21.6. 5:0221.6. 10:43 9289
1 708 út 20.6. 14:3721.6. 1:22 9289
20 708 út 20.6. 5:2620.6. 9:52 9289
8 705 po 19.6. 14:3619.6. 16:30 9289*MU
26 712 po 19.6. 7:1219.6. 10:08 9289
25 705 pá 16.6. 13:5116.6. 19:33 9289
1 708 pá 16.6. 4:0016.6. 10:26 9289
1 708 čt 15.6. 14:3716.6. 1:22 9289
26 717 čt 15.6. 6:2615.6. 9:18 9289
1 703 st 14.6. 4:5814.6. 20:46 9289
20 707 út 13.6. 11:2514.6. 0:54 9289*Z
25 705 po 12.6. 13:5112.6. 19:33 9289
20 708 po 12.6. 5:2612.6. 9:52 9289
26+91 754 so 10.6. 20:0011.6. 4:45 9289*Z1
20 703 pá 9.6. 4:519.6. 9:12 9289
20 708 čt 8.6. 15:488.6. 20:15 9289
26 717 čt 8.6. 6:268.6. 9:18 9289
26 705 st 7.6. 4:218.6. 1:22 9289
25 713 út 6.6. 4:197.6. 1:43 9289
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9287
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9299

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.