Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9289

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 10. 2013

Výrobní číslo: 9937

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 369 027 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  711 po 30.3. 5:5430.3. 16:20 9289*MU
22 734 pá 27.3. 6:2227.3. 10:04 9289
26 716 pá 20.3. 7:3520.3. 18:45 9289*MU
20 709 čt 19.3. 6:4319.3. 17:59 9289
20 712 st 18.3. 15:2318.3. 20:03 9289
22 734 st 18.3. 6:5218.3. 9:46 9289
 1  706 út 17.3. 5:1317.3. 20:30 9289
26 719 po 16.3. 15:4117.3. 0:41 9289
20 710 po 16.3. 5:5716.3. 9:04 9289
22 717 ne 15.3. 4:4316.3. 1:13 9289
26 706 so 14.3. 6:3315.3. 0:21 9289
 8  704 pá 13.3. 14:5613.3. 19:53 9289
26 719 pá 13.3. 6:2513.3. 9:18 9289
 1  708 čt 12.3. 14:3613.3. 1:22 9289
 1  704 čt 12.3. 6:4712.3. 9:46 9289
26 707 st 11.3. 6:3912.3. 1:01 9289
25 705 út 10.3. 13:5010.3. 19:32 9289
25 705 út 10.3. 5:0210.3. 10:43 9289
20 713 po 9.3. 6:179.3. 23:24 9289
 1  701 ne 8.3. 4:518.3. 22:01 9289
26 703 so 7.3. 5:238.3. 0:01 9289
26 707 pá 6.3. 6:397.3. 1:01 9289
18 711 čt 5.3. 5:295.3. 18:22 9289
25 715 st 4.3. 4:394.3. 18:42 9289
20 713 út 3.3. 6:173.3. 23:24 9289
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.