Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9289

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 10. 2013

Výrobní číslo: 9937

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 406 122 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  304 pá 25.9. 6:1025.9. 9:42 9289
 4  305 čt 24.9. 15:0824.9. 18:34 9289
 4  304 čt 24.9. 6:1024.9. 9:42 9289
15 303 st 23.9. 5:5623.9. 20:43 9289
 7  305 út 22.9. 5:0022.9. 21:15 9289
 9  312 po 21.9. 6:2621.9. 21:12 9289
12 303 so 19.9. 4:5219.9. 21:47 9289
17 303 pá 18.9. 5:3818.9. 22:04 9289
17 305 čt 17.9. 6:0118.9. 0:44 9289
17 303 st 16.9. 5:3816.9. 22:04 9289
 7  306 út 15.9. 5:4115.9. 19:24 9289
 3  306 po 14.9. 6:0714.9. 19:42 9289
 9  312 pá 11.9. 6:2611.9. 21:12 9289
 9  319 čt 10.9. 7:0211.9. 0:39 9289
 9  301 st 9.9. 5:399.9. 20:14 9289
16 312 út 8.9. 6:279.9. 0:13 9289
10 305 po 7.9. 6:557.9. 22:44 9289
15 304 so 5.9. 6:215.9. 10:00 9289*MU
15 305 pá 4.9. 6:174.9. 20:58 9289
 9  310 čt 3.9. 6:543.9. 20:57 9289
 9  308 st 2.9. 6:092.9. 20:42 9289
 9  313 út 1.9. 4:132.9. 0:09 9289
10 304 po 31.8. 6:321.9. 1:24 9289
22 731 pá 28.8. 15:1729.8. 0:35 9289
26 709 pá 28.8. 6:5128.8. 9:31 9289
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.