Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9289

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Kaufland – Nekrm koš! (od 1. 9. 2024 do současnosti)

Kaufland – Nekrm koš!

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 26. 10. 2013

Výrobní číslo: 9937

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 625 716 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 út 8.10. 15:098.10. 19:25 9289
20 716 út 8.10. 6:438.10. 9:25 9289
18 706 po 7.10. 15:097.10. 19:25 9289
20 716 po 7.10. 6:437.10. 9:25 9289
 8  714 pá 4.10. 15:055.10. 0:19 9289
20 716 pá 4.10. 6:434.10. 9:25 9289
26 701 čt 3.10. 5:383.10. 19:21 9289
18 707 st 2.10. 6:182.10. 23:33 9289
20 704 út 1.10. 4:281.10. 23:23 9289
22 706 po 30.9. 6:581.10. 0:35 9289
 1  712 pá 27.9. 6:3327.9. 22:14 9289
 8  708 čt 26.9. 6:2227.9. 0:59 9289
22 715 st 25.9. 5:2425.9. 20:26 9289
22 737 út 24.9. 5:2124.9. 20:46 9289
 1  706 po 23.9. 4:2523.9. 21:11 9289
12+25 731 ne 22.9. 4:4423.9. 1:15 9289
12+25 733 so 21.9. 4:4422.9. 0:12 9289
22 725 pá 20.9. 15:3621.9. 0:19 9289
18 706 pá 20.9. 5:1820.9. 9:35 9289
 8  704 čt 19.9. 6:0620.9. 0:39 9289
22 715 st 18.9. 5:2418.9. 20:26 9289
20 715 út 17.9. 6:1018.9. 0:45 9289
20 706 po 16.9. 6:5716.9. 20:54 9289
25 702 ne 15.9. 4:4415.9. 21:59 9289
20 702 so 14.9. 17:5414.9. 23:24 9289


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.