Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9288

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 5. 12. 2013

Výrobní číslo: 9936

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 500 972 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 717 čt 2.12. 5:492.12. 23:57 9288
26 703 st 1.12. 5:352.12. 0:23 9288
22 723 út 30.11. 6:401.12. 0:53 9288
 1  702 po 29.11. 6:2930.11. 0:47 9288
25 706 pá 26.11. 6:2226.11. 20:03 9288
 1  712 čt 25.11. 4:2825.11. 21:57 9288
22 706 st 24.11. 6:0425.11. 1:13 9288
25 707 út 23.11. 4:2723.11. 22:44 9288
25 704 po 22.11. 4:4523.11. 0:45 9288
18 704 ne 21.11. 9:3421.11. 22:14 9288
20 708 so 20.11. 5:4521.11. 0:23 9288
26 718 pá 19.11. 5:2519.11. 23:43 9288
22 731 čt 18.11. 15:1618.11. 23:17 9288
22 727 čt 18.11. 6:1518.11. 9:09 9288
 8  712 pá 12.11. 6:0912.11. 12:30 9288*MU
 8  703 čt 11.11. 6:3812.11. 0:18 9288
 8  701 st 10.11. 4:3210.11. 19:16 9288
26 703 út 9.11. 5:3510.11. 0:23 9288
22 731 po 8.11. 15:168.11. 23:17 9288
26 712 po 8.11. 5:538.11. 8:50 9288
 1  706 so 6.11. 4:486.11. 21:28 9288
26 712 pá 5.11. 14:255.11. 22:55 9288
18 709 pá 5.11. 5:155.11. 9:51 9288
25 707 čt 4.11. 5:434.11. 22:44 9288
 1  701 st 3.11. 4:283.11. 22:01 9288
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.