Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9288

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Nexen Tire (od 24. 9. 2022 do 12. 10. 2024)

Nexen Tire

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 5. 12. 2013

Výrobní číslo: 9936

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 740 878 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 715 dnes 4:1714.6. 0:35 9288
20 706 čt 12.6. 14:4813.6. 1:06 9288
20 706 čt 12.6. 7:0612.6. 9:56 9288
22 717 st 11.6. 6:5812.6. 0:55 9288
15 704 út 10.6. 5:0810.6. 22:27 9288
12 712 po 9.6. 14:5510.6. 0:55 9288
25 708 po 9.6. 6:389.6. 9:54 9288
25 708 so 7.6. 4:247.6. 21:18 9288
15 704 pá 6.6. 5:086.6. 22:27 9288
26 718 čt 5.6. 7:115.6. 22:11 9288
12 711 st 4.6. 21:204.6. 22:24 9288*Z1
22 711 út 3.6. 6:353.6. 20:13 9288
 8  705 so 31.5. 4:541.6. 0:19 9288
 8  714 pá 30.5. 15:0631.5. 0:19 9288
22 715 pá 30.5. 6:0930.5. 9:11 9288
20 712 čt 29.5. 4:4829.5. 20:52 9288
22 716 st 28.5. 15:2028.5. 23:55 9288
22 713 ne 25.5. 8:3325.5. 22:41 9288
22 703 so 24.5. 4:5325.5. 0:55 9288
20 704 pá 23.5. 5:4724.5. 0:26 9288
22 705 čt 22.5. 5:2422.5. 19:41 9288
 1  703 st 21.5. 5:1421.5. 20:56 9288
22 711 út 20.5. 4:2620.5. 23:15 9288
26 714 po 19.5. 4:1820.5. 0:35 9288
 1  704 ne 18.5. 4:2519.5. 1:05 9288
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9281

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.