Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9288

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 5. 12. 2013

Výrobní číslo: 9936

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Zkušební vůz Elektronické mapy sítě (EMA)

Najeto: cca 439 787 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 709 pá 27.11. 5:1727.11. 22:02 9288
20 704 čt 26.11. 6:0826.11. 21:27 9288
25 706 st 25.11. 4:0125.11. 19:55 9288
26 713 út 24.11. 5:5224.11. 23:01 9288
25 702 po 23.11. 5:2323.11. 21:39 9288
25 707 čt 19.11. 6:1019.11. 22:41 9288
 8  141 st 18.11. 5:4618.11. 22:19 9288
11 104 po 16.11. 3:5216.11. 20:56 9288
 7  105 ne 15.11. 5:2315.11. 19:28 9288
15 106 so 14.11. 5:3214.11. 22:27 9288
11 104 pá 13.11. 3:5213.11. 20:56 9288
 8  742 čt 12.11. 5:5512.11. 22:00 9288
20 701 st 11.11. 5:2211.11. 20:46 9288
 1  702 út 10.11. 4:2910.11. 21:01 9288
22 712 po 9.11. 4:519.11. 22:49 9288
22 710 ne 8.11. 4:168.11. 22:58 9288
25 704 so 7.11. 7:027.11. 23:22 9288
25 707 pá 6.11. 6:106.11. 22:41 9288
 1  704 čt 5.11. 8:555.11. 21:17 9288*Z
20 704 st 4.11. 6:084.11. 21:27 9288
20 702 út 3.11. 5:453.11. 20:57 9288
26 715 po 2.11. 6:092.11. 20:08 9288
 8  708 ne 1.11. 10:002.11. 0:55 9288
 1  706 so 31.10. 4:2931.10. 22:49 9288
25 711 pá 30.10. 4:3831.10. 1:42 9288
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9299

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.