Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9288

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 5. 12. 2013

Výrobní číslo: 9936

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 459 752 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 704 út 11.5. 4:4411.5. 23:41 9288
 8  701 po 10.5. 5:5410.5. 23:19 9288
 8  704 ne 9.5. 4:489.5. 21:40 9288
 8  704 so 8.5. 4:488.5. 21:40 9288
 1  705 pá 7.5. 4:227.5. 21:23 9288
 1  706 čt 6.5. 4:426.5. 23:20 9288
 8  702 st 5.5. 6:015.5. 22:54 9288
 1  705 po 3.5. 4:223.5. 21:23 9288
 1  702 ne 2.5. 4:292.5. 23:00 9288
18 703 so 1.5. 4:181.5. 23:05 9288
25 715 pá 30.4. 5:0230.4. 23:21 9288
 1  706 čt 29.4. 4:4229.4. 23:20 9288
 8  701 st 28.4. 5:5428.4. 22:34 9288
18 707 ne 25.4. 9:5225.4. 12:00 9288*MU
18 702 so 24.4. 6:5124.4. 22:45 9288
25 702 pá 23.4. 5:2323.4. 21:38 9288
20 704 čt 22.4. 6:0822.4. 21:26 9288
 8  707 st 21.4. 4:4821.4. 19:40 9288
25 704 út 20.4. 5:4220.4. 21:40 9288
 1  704 po 19.4. 6:0319.4. 21:16 9288
 1  704 pá 16.4. 6:0316.4. 21:16 9288
26 709 čt 15.4. 5:1815.4. 22:02 9288
25 707 st 14.4. 6:0714.4. 22:39 9288
 1  702 po 15.2. 4:2915.2. 23:02 9288
 1  708 so 13.2. 8:0913.2. 23:02 9288
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.