Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9288

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 5. 12. 2013

Výrobní číslo: 9936

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 530 972 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 po 9.5. 5:169.5. 21:43 9288
26 710 so 7.5. 9:418.5. 0:26 9288
 8  704 pá 6.5. 5:076.5. 18:53 9288
20 707 čt 5.5. 5:495.5. 19:07 9288
 8  710 st 4.5. 5:555.5. 0:04 9288
 8  704 út 3.5. 5:073.5. 19:13 9288
26 713 po 2.5. 6:552.5. 20:15 9288
 1  707 ne 1.5. 4:301.5. 21:28 9288
 1  703 so 30.4. 4:461.5. 0:45 9288
26 719 pá 29.4. 15:2530.4. 0:26 9288
26 714 čt 28.4. 4:5228.4. 20:02 9288
25 704 st 27.4. 4:4528.4. 0:46 9288
25 704 út 26.4. 4:4527.4. 0:46 9288
25 707 po 25.4. 4:2725.4. 22:44 9288
15 706 ne 24.4. 4:4225.4. 0:52 9288
26 705 so 23.4. 4:3323.4. 23:47 9288
20 715 pá 22.4. 4:4222.4. 21:48 9288
20 711 čt 21.4. 14:3922.4. 0:03 9288
20 715 čt 21.4. 4:4221.4. 11:00 9288*MU
25 707 st 20.4. 4:2720.4. 22:44 9288
18 705 út 19.4. 6:3320.4. 0:29 9288
 8  702 po 18.4. 4:5519.4. 0:38 9288
18 706 ne 17.4. 4:2318.4. 0:29 9288
22 715 so 16.4. 7:4217.4. 0:57 9288
 8  703 čt 14.4. 6:3815.4. 0:18 9288
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.