Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9288

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 5. 12. 2013

Výrobní číslo: 9936

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Zkušební vůz Elektronické mapy sítě (EMA)

Najeto: cca 414 572 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 702 ne 5.7. 4:215.7. 22:47 9288
22 705 so 4.7. 4:055.7. 0:31 9288
22 706 pá 3.7. 4:164.7. 1:31 9288
22 734 čt 2.7. 15:473.7. 0:51 9288
 1  702 st 1.7. 4:291.7. 12:00 9288*MU
 1  705 út 30.6. 4:2230.6. 21:31 9288
25 702 po 29.6. 4:2130.6. 1:43 9288
25 703 ne 28.6. 4:4129.6. 1:43 9288
26 709 so 27.6. 5:0727.6. 23:49 9288
22 707 pá 26.6. 4:5326.6. 21:03 9288
22 712 čt 25.6. 5:3526.6. 0:35 9288
26 714 st 24.6. 5:3324.6. 10:22 9288
 1  708 út 23.6. 5:0223.6. 20:01 9288
20 703 po 22.6. 5:1023.6. 0:19 9288
18 706 pá 19.6. 4:1719.6. 22:50 9288
22 716 čt 18.6. 6:1519.6. 1:11 9288
26 702 st 17.6. 4:2717.6. 19:58 9288
26 702 út 16.6. 4:2716.6. 19:58 9288
18 705 po 15.6. 6:1615.6. 20:38 9288
25 713 pá 12.6. 4:4312.6. 21:09 9288
 1  708 čt 11.6. 5:0211.6. 20:01 9288
22 739 st 10.6. 5:4910.6. 8:59 9288
26 707 út 9.6. 4:479.6. 20:55 9288
25 709 po 8.6. 4:218.6. 23:18 9288
20 704 ne 7.6. 4:578.6. 0:39 9288
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.