Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9288

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 5. 12. 2013

Výrobní číslo: 9936

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Zkušební vůz Elektronické mapy sítě (EMA)

Najeto: cca 264 172 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 715 po 23.4. 5:1924.4. 0:20 9288
17 718 ne 22.4. 13:3423.4. 0:46 9288
26 703 so 21.4. 4:4221.4. 21:45 9288
26 705 pá 20.4. 4:2221.4. 1:20 9288
22 715 čt 19.4. 4:3820.4. 1:14 9288
26 705 st 18.4. 4:2219.4. 1:20 9288
25 711 út 17.4. 4:0017.4. 22:39 9288
22 702 po 16.4. 5:5417.4. 1:31 9288
20 701 ne 15.4. 4:5116.4. 0:14 9288
 1  708 so 14.4. 5:0114.4. 21:51 9288
26 712 pá 13.4. 15:0213.4. 21:08 9288
 8  701 pá 13.4. 6:5713.4. 9:47 9288
20 713 čt 12.4. 6:1712.4. 18:46 9288
22 717 st 11.4. 4:5512.4. 1:11 9288
 8  713 út 10.4. 6:2510.4. 19:17 9288
26 715 po 9.4. 5:1910.4. 0:20 9288
26 705 ne 8.4. 5:238.4. 22:27 9288
20 705 so 7.4. 4:317.4. 22:43 9288
26 716 pá 6.4. 13:156.4. 21:26 9288*Z
 1  711 čt 5.4. 4:215.4. 18:25 9288*MU
25 711 st 4.4. 4:004.4. 22:39 9288
26 705 út 3.4. 4:224.4. 1:20 9288
22 707 po 2.4. 4:233.4. 0:53 9288
25 704 ne 1.4. 12:022.4. 1:40 9288
26 703 so 31.3. 4:4231.3. 21:45 9288
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8361+8347
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.