Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9288

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 5. 12. 2013

Výrobní číslo: 9936

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Zkušební vůz Elektronické mapy sítě (EMA)

Najeto: cca 241 642 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 702 po 22.1. 5:2622.1. 22:45 9288
8 706 ne 21.1. 14:1021.1. 23:19 9288*Z
20 708 so 20.1. 5:1120.1. 21:26 9288
22 701 pá 19.1. 5:3619.1. 20:31 9288
22 715 čt 18.1. 4:3819.1. 1:18 9288
1+10 717 st 17.1. 6:5518.1. 1:00 9288
Rok 2017
22 734 st 13.9. 15:2113.9. 23:38 9288
22 727 st 13.9. 6:2913.9. 9:23 9288
22 734 út 12.9. 15:2112.9. 23:38 9288
22 727 út 12.9. 6:2912.9. 9:23 9288
22 734 po 11.9. 15:2111.9. 23:38 9288
22 727 po 11.9. 6:2911.9. 9:23 9288
22 729 pá 8.9. 14:418.9. 22:48 9288
22 729 pá 8.9. 4:518.9. 10:19 9288
22 729 čt 7.9. 14:417.9. 22:48 9288
22 729 čt 7.9. 4:517.9. 10:19 9288
22 729 st 6.9. 14:416.9. 22:48 9288
22 734 st 6.9. 6:536.9. 9:47 9288
22 729 út 5.9. 14:415.9. 22:48 9288
22 734 út 5.9. 6:535.9. 9:47 9288
22 731 po 4.9. 6:374.9. 20:10 9288
22 721 po 21.8. 5:0821.8. 10:09 9288
22 710 pá 18.8. 3:4418.8. 21:03 9288
22 710 čt 17.8. 3:4417.8. 21:03 9288
22 707 st 16.8. 5:4716.8. 23:08 9288
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.