Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9288

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 5. 12. 2013

Výrobní číslo: 9936

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Zkušební vůz Elektronické mapy sítě (EMA)

Najeto: cca 309 007 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 703 so 15.12. 7:5116.12. 0:47 9288
18 703 pá 14.12. 4:1614.12. 21:23 9288
18 702 čt 13.12. 6:2014.12. 1:07 9288
18 711 st 12.12. 5:2912.12. 18:22 9288
18 701 út 11.12. 6:0311.12. 19:02 9288
18 701 po 10.12. 6:0310.12. 19:02 9288
18 706 pá 7.12. 14:527.12. 19:49 9288
18 706 pá 7.12. 6:517.12. 9:42 9288
18 711 čt 6.12. 5:296.12. 18:22 9288
18 702 st 5.12. 17:506.12. 1:07 9288*Z
18 704 pá 30.11. 4:3630.11. 23:28 9288
18 701 čt 29.11. 6:0329.11. 19:02 9288
18 704 st 28.11. 4:3628.11. 23:28 9288
18 713 út 27.11. 5:4828.11. 0:47 9288
18 703 po 26.11. 4:1626.11. 21:23 9288
18 704 ne 25.11. 4:3626.11. 1:07 9288
22 706 so 24.11. 4:0425.11. 0:39 9288
18 713 pá 23.11. 5:4824.11. 0:47 9288
18 703 st 21.11. 4:1621.11. 6:55 9288*MU
18 713 út 20.11. 5:4820.11. 16:15 9288*MU
18 706 po 19.11. 14:5219.11. 19:49 9288
22 714 po 19.11. 3:4419.11. 9:58 9288
18 704 ne 18.11. 4:3619.11. 1:06 9288
18 704 so 17.11. 4:1617.11. 22:50 9288
18 703 pá 16.11. 4:1616.11. 21:23 9288
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9418
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.