Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9288

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 5. 12. 2013

Výrobní číslo: 9936

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: Zkušební vůz Elektronické mapy sítě (EMA)

Najeto: cca 428 642 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 305 čt 24.9. 6:5524.9. 22:44 9288
10 322 čt 17.9. 6:0517.9. 9:47 9288
 7  308 st 16.9. 4:4316.9. 22:03 9288
 7  307 út 15.9. 6:5315.9. 20:39 9288
 9  308 po 14.9. 6:0914.9. 20:42 9288
20 302 so 12.9. 12:0013.9. 1:05 9288*Z
20 302 so 12.9. 4:3912.9. 10:30 9288*MU
16 306 pá 11.9. 5:2711.9. 20:14 9288
12 302 čt 10.9. 5:2610.9. 21:47 9288
 5  301 st 9.9. 6:149.9. 21:47 9288
 7  306 út 8.9. 4:238.9. 20:52 9288
 9  328 po 7.9. 5:327.9. 22:59 9288
 9  314 so 5.9. 7:116.9. 0:29 9288
16 304 pá 4.9. 5:105.9. 0:53 9288
12 307 čt 3.9. 4:523.9. 20:10 9288
 9  328 st 2.9. 5:322.9. 22:59 9288
 9  324 út 1.9. 12:251.9. 19:46 9288*Z1
22 311 po 31.8. 5:1831.8. 20:20 9288
sjMO 301 po 31.8. 3:2731.8. 4:11 9288
12 305 ne 30.8. 8:5431.8. 0:55 9288
20 703 pá 28.8. 16:0128.8. 19:03 9288
 1  703 st 26.8. 13:5226.8. 20:27 9288
22 736 st 26.8. 4:2526.8. 10:35 9288
18 703 út 25.8. 4:1725.8. 22:48 9288
22 721 po 24.8. 11:0025.8. 1:11 9288*Z2
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9280
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9304

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.