Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 511 617 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 703 dnes 6:1829.11. 0:14 9287
 8  706 ne 27.11. 10:2327.11. 22:06 9287
 8  704 so 26.11. 7:2426.11. 21:49 9287
26 703 pá 25.11. 5:3426.11. 0:23 9287
8+18 731 čt 24.11. 14:0624.11. 19:26 9287
18 708 čt 24.11. 5:1624.11. 10:17 9287
22 730 st 23.11. 15:2523.11. 23:56 9287
26 711 st 23.11. 6:0623.11. 8:59 9287
26 718 út 22.11. 5:2622.11. 18:09 9287
26 717 po 21.11. 5:1121.11. 23:45 9287
25 702 ne 20.11. 9:4620.11. 23:26 9287
22 714 pá 18.11. 5:4918.11. 18:30 9287*MU
 1  708 čt 17.11. 4:2917.11. 21:43 9287
22 704 st 16.11. 4:3517.11. 1:13 9287
20 703 út 15.11. 5:4116.11. 0:23 9287
 1  708 po 14.11. 4:3614.11. 20:25 9287
25 706 ne 13.11. 4:4614.11. 0:49 9287
20 708 so 12.11. 8:2513.11. 0:03 9287
22 722 čt 10.11. 6:3710.11. 19:27 9287
22 732 st 9.11. 15:419.11. 18:15 9287*MU
26 711 st 9.11. 6:069.11. 8:59 9287
22 725 út 8.11. 14:458.11. 20:18 9287
26 711 út 8.11. 6:068.11. 8:59 9287
20 711 po 7.11. 6:467.11. 18:34 9287
22 727 čt 15.9. 15:0115.9. 17:52 9287*MU*1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem před zast. Říčanova DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.