Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 299 234 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 707 pá 17.5. 5:1117.5. 20:05 9287
25 712 čt 16.5. 6:0916.5. 22:58 9287
22 709 st 15.5. 3:4416.5. 0:36 9287
22 715 út 14.5. 4:3815.5. 1:16 9287
22 726 po 13.5. 5:5814.5. 0:56 9287
26 706 ne 12.5. 6:3413.5. 0:21 9287
22 710 so 11.5. 6:2711.5. 23:09 9287
22 707 pá 10.5. 6:2210.5. 18:37 9287
18 704 čt 9.5. 4:369.5. 23:28 9287
22 714 st 8.5. 9:319.5. 0:36 9287
 1  701 út 7.5. 4:407.5. 18:36 9287
22 701 po 6.5. 5:436.5. 20:32 9287
 1  701 ne 5.5. 4:515.5. 22:01 9287
20 707 so 4.5. 4:524.5. 23:04 9287
18 703 pá 3.5. 4:163.5. 21:23 9287
22 715 čt 2.5. 4:383.5. 1:22 9287
25 701 st 1.5. 4:002.5. 1:03 9287
22 702 út 30.4. 5:531.5. 1:32 9287
22 734 po 29.4. 15:1929.4. 23:40 9287
20 705 po 29.4. 5:2529.4. 9:35 9287
18 703 ne 28.4. 4:1628.4. 22:50 9287
25 704 so 27.4. 7:0228.4. 1:43 9287
22 715 čt 25.4. 4:3825.4. 20:30 9287*MU
25 710 st 24.4. 14:3025.4. 1:04 9287
26 719 st 24.4. 6:2324.4. 9:18 9287
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.