Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 458 862 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 740 pá 3.12. 6:323.12. 23:37 9287
22 735 čt 2.12. 11:102.12. 20:26 9287*Z1
25 714 st 1.12. 5:232.12. 0:04 9287
26 712 út 30.11. 14:2530.11. 22:55 9287
20 714 út 30.11. 5:1430.11. 8:00 9287*MU
25 703 po 29.11. 14:0429.11. 19:51 9287
20 714 po 29.11. 5:1429.11. 9:14 9287
25 702 ne 28.11. 9:4628.11. 23:26 9287
 8  703 pá 26.11. 6:3827.11. 0:18 9287
18 701 čt 25.11. 4:2325.11. 19:56 9287
 8  712 st 24.11. 6:0925.11. 0:58 9287
25 708 út 23.11. 14:4523.11. 22:48 9287
22 726 út 23.11. 6:0823.11. 9:01 9287
 1  701 po 22.11. 6:2622.11. 20:40 9287
 1  706 so 20.11. 4:4820.11. 21:28 9287
25 710 pá 19.11. 4:4619.11. 20:48 9287
26 718 čt 18.11. 5:2518.11. 23:43 9287
26 708 st 17.11. 5:1318.11. 0:23 9287
26 719 út 16.11. 15:2517.11. 0:04 9287
 1  705 út 16.11. 4:4816.11. 9:46 9287
22 723 po 15.11. 6:4016.11. 0:53 9287
18 701 pá 12.11. 6:1512.11. 19:56 9287*Z2
22 720 čt 11.11. 5:5112.11. 0:13 9287
 1  712 st 10.11. 4:2810.11. 21:57 9287
18 705 út 9.11. 6:3310.11. 0:29 9287
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9286

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.