Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 395 472 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 713 čt 3.12. 4:543.12. 20:10 9287
18 709 st 2.12. 4:372.12. 21:23 9287
22 728 út 1.12. 5:071.12. 22:26 9287
18 709 po 30.11. 4:3730.11. 21:23 9287
26 710 so 28.11. 4:4428.11. 21:45 9287
22 714 pá 27.11. 5:2027.11. 23:15 9287
22 703 čt 26.11. 4:1626.11. 21:03 9287
26 702 st 25.11. 4:2425.11. 23:21 9287
26 702 út 24.11. 4:2424.11. 23:21 9287
22 714 po 23.11. 5:2023.11. 23:15 9287
22 718 ne 22.11. 20:0022.11. 23:15 9287*Z
26 701 so 21.11. 8:1521.11. 22:22 9287
26 706 ne 15.11. 9:3315.11. 23:02 9287
26 709 st 11.11. 5:1711.11. 22:02 9287
26 715 út 10.11. 6:0910.11. 20:08 9287
22 713 po 9.11. 4:549.11. 20:10 9287
22 715 so 7.11. 4:457.11. 22:32 9287
26 711 pá 6.11. 5:346.11. 22:42 9287
26 704 čt 5.11. 4:445.11. 21:08 9287
22 728 st 4.11. 5:074.11. 22:26 9287
26 711 so 31.10. 5:031.11. 0:41 9287
26 710 pá 30.10. 5:3031.10. 1:01 9287
 1  706 st 28.10. 4:4228.10. 23:02 9287
26 710 út 27.10. 5:3028.10. 1:01 9287
22 740 po 26.10. 5:3726.10. 9:15 9287
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257+8577

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.