Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 349 184 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 701 čt 23.1. 6:0323.1. 19:02 9287
26 707 st 22.1. 6:3922.1. 20:20 9287*MU
26 708 pá 17.1. 4:2218.1. 1:19 9287
26 707 čt 16.1. 6:3917.1. 0:03 9287
18 706 st 15.1. 14:5215.1. 19:49 9287
26 719 st 15.1. 6:2515.1. 9:18 9287
25 705 út 14.1. 13:5014.1. 19:32 9287
20 705 út 14.1. 5:2514.1. 9:35 9287
20 711 po 13.1. 12:3013.1. 18:31 9287*Z
18 703 po 13.1. 4:1613.1. 8:55 9287*MU
18 704 ne 12.1. 4:3613.1. 1:07 9287
26 709 so 11.1. 4:2212.1. 1:01 9287
26 714 pá 10.1. 15:0110.1. 21:07 9287
26 719 pá 10.1. 6:2510.1. 9:18 9287
26 719 čt 9.1. 15:4110.1. 0:41 9287
26 719 čt 9.1. 6:259.1. 9:18 9287
26 708 st 8.1. 4:229.1. 1:19 9287
26 719 út 7.1. 15:418.1. 0:41 9287
26 719 út 7.1. 6:257.1. 9:18 9287
Rok 2019
18 704 so 21.12. 4:1621.12. 22:50 9287
26 707 pá 20.12. 6:3921.12. 1:01 9287
18 711 čt 19.12. 5:2919.12. 18:22 9287
18 704 st 18.12. 4:3618.12. 23:28 9287
26 717 út 17.12. 5:1818.12. 0:03 9287
26 718 po 16.12. 5:3117.12. 0:21 9287
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8328+8324

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.