Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 338 009 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
35 707 po 18.11. 5:2918.11. 10:27 9287
26 703 ne 17.11. 9:2518.11. 0:01 9287
18 703 so 16.11. 7:5117.11. 0:47 9287
26 712 pá 15.11. 5:0315.11. 23:45 9287
22 715 čt 14.11. 4:3815.11. 1:17 9287
26 718 st 13.11. 18:2514.11. 0:21 9287*Z
18 711 st 13.11. 5:2913.11. 7:55 9287*MU
18 703 út 12.11. 4:1612.11. 21:24 9287
22 715 po 11.11. 4:3812.11. 1:17 9287
22 715 ne 10.11. 8:0811.11. 0:57 9287
26 702 čt 7.11. 5:547.11. 18:58 9287
22 731 st 6.11. 6:366.11. 20:11 9287
 1  704 út 5.11. 14:065.11. 18:56 9287
22 734 út 5.11. 6:525.11. 9:47 9287
18 725 po 4.11. 14:435.11. 1:03 9287
18 725 po 4.11. 5:244.11. 10:22 9287
18 712 ne 3.11. 4:164.11. 0:08 9287
26 710 so 2.11. 4:423.11. 1:19 9287
18 725 pá 1.11. 14:432.11. 1:03 9287
 1  708 pá 1.11. 4:011.11. 10:26 9287
22 717 čt 31.10. 4:551.11. 1:13 9287
18 721 st 30.10. 4:3630.10. 21:53 9287
22 709 út 29.10. 4:1530.10. 0:37 9287
22 722 po 28.10. 4:1529.10. 1:17 9287
22 722 ne 27.10. 4:1528.10. 1:17 9287
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9442
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.