Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 309 479 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 701 út 23.7. 4:3823.7. 22:18 9287
22 701 po 22.7. 4:3822.7. 22:18 9287
22 717 ne 21.7. 4:4322.7. 1:14 9287
22 708 so 20.7. 4:4321.7. 1:14 9287
18 704 pá 19.7. 6:1820.7. 0:47 9287
22 716 čt 18.7. 4:2419.7. 1:16 9287
18 704 st 17.7. 6:1818.7. 0:47 9287
22 727 út 16.7. 4:5216.7. 23:19 9287
22 714 po 15.7. 4:0416.7. 0:32 9287
22 718 ne 14.7. 4:5515.7. 1:34 9287
22 704 so 13.7. 6:4014.7. 0:29 9287
26 710 pá 12.7. 5:3213.7. 0:21 9287
25 711 čt 11.7. 4:0011.7. 22:58 9287
 1  704 st 10.7. 5:4511.7. 1:24 9287
25 708 út 9.7. 10:459.7. 20:09 9287*Z
26 715 po 8.7. 14:049.7. 1:03 9287
 1  702 čt 4.7. 4:014.7. 21:16 9287
22 706 st 3.7. 11:404.7. 1:32 9287*Z1
25 703 ne 30.6. 4:4030.6. 23:08 9287
22 705 so 29.6. 7:0030.6. 0:36 9287
26 718 pá 28.6. 13:1529.6. 0:21 9287*Z2
26 714 st 26.6. 15:0126.6. 17:50 9287*MU
20 702 út 11.6. 5:1111.6. 10:00 9287*MU*1
 1  703 po 10.6. 5:0110.6. 20:46 9287
25 703 ne 9.6. 4:409.6. 23:18 9287
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9340
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9288
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9321
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda Červený Vrch

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.