Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 283 767 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
 1  704 po 9.10. 14:069.10. 18:55 9287
 8  705 po 9.10. 5:219.10. 9:58 9287
 8  711 pá 6.10. 6:126.10. 20:08 9287
25 705 čt 5.10. 13:515.10. 19:32 9287
25 705 čt 5.10. 5:025.10. 10:42 9287
 8  704 st 4.10. 12:154.10. 23:39 9287*Z
26 712 st 4.10. 7:124.10. 10:09 9287
26 712 út 3.10. 15:033.10. 21:08 9287
 1  708 út 3.10. 4:013.10. 10:25 9287
26 717 po 2.10. 15:432.10. 21:57 9287
 1  704 po 2.10. 6:472.10. 9:45 9287
26 712 pá 29.9. 15:0329.9. 21:08 9287
25 705 pá 29.9. 5:0229.9. 10:42 9287
26 712 st 27.9. 15:0327.9. 21:08 9287
25 710 st 27.9. 6:3127.9. 10:02 9287
22 729 út 26.9. 14:4126.9. 22:48 9287
25 710 út 26.9. 6:3126.9. 10:02 9287
25 710 po 25.9. 14:3126.9. 1:02 9287
 1  708 po 25.9. 4:0125.9. 10:25 9287
26 715 pá 22.9. 5:1923.9. 0:21 9287
26 712 čt 21.9. 15:0321.9. 21:08 9287
25 711 st 20.9. 4:0020.9. 22:39 9287
20 707 út 19.9. 5:2519.9. 20:04 9287
26 706 po 18.9. 6:5218.9. 19:53 9287
20 706 pá 15.9. 4:5215.9. 19:45 9287
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9311

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.