Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 384 642 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 st 23.9. 5:4023.9. 20:30 9287
25 718 út 22.9. 6:3022.9. 10:33 9287
25 718 po 21.9. 6:3021.9. 10:33 9287
20 701 ne 20.9. 6:3920.9. 23:39 9287
26 710 so 19.9. 7:3320.9. 0:21 9287
18 707 pá 18.9. 6:3218.9. 23:28 9287
 1  715 čt 17.9. 6:4817.9. 9:13 9287
 1  706 st 16.9. 4:4216.9. 21:37 9287
26 710 út 15.9. 5:2916.9. 1:01 9287
 1  705 pá 11.9. 6:1611.9. 21:21 9287
 1  706 čt 10.9. 4:4210.9. 21:37 9287
 8  702 st 9.9. 5:5510.9. 0:35 9287
25 709 út 8.9. 4:218.9. 22:46 9287
22 730 po 7.9. 11:307.9. 23:10 9287*Z
22 734 út 14.7. 15:4715.7. 0:51 9287
22 734 út 14.7. 6:1614.7. 9:30 9287
22 706 pá 10.7. 4:1611.7. 1:31 9287
26 704 čt 9.7. 4:2710.7. 1:21 9287
18 703 st 8.7. 4:178.7. 22:48 9287
26 701 út 7.7. 15:188.7. 1:01 9287
22 736 út 7.7. 4:257.7. 10:35 9287
26 707 po 6.7. 4:477.7. 1:21 9287
26 705 ne 5.7. 4:476.7. 0:41 9287
18 705 so 4.7. 4:375.7. 1:07 9287
26 708 pá 3.7. 5:044.7. 0:01 9287
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9282

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.