Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9287

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mogu Mogu (od 14. 4. 2024 do současnosti)

Mogu Mogu

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 606 199 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 702 pá 14.6. 5:3714.6. 18:54 9287
22 702 st 12.6. 4:2112.6. 17:30 9287*MU
30 704 út 11.6. 17:4511.6. 23:13 9287*Z1
18 702 út 11.6. 5:3711.6. 8:45 9287*MU
18 712 po 10.6. 7:0911.6. 0:31 9287
18 706 pá 7.6. 15:107.6. 19:26 9287
 1  709 pá 7.6. 4:257.6. 10:18 9287
22 703 čt 6.6. 4:537.6. 0:59 9287
22 716 st 5.6. 15:125.6. 23:55 9287
22 718 st 5.6. 6:095.6. 9:18 9287
22 741 út 4.6. 6:354.6. 19:04 9287
20 704 po 3.6. 4:273.6. 20:39 9287
22 709 ne 2.6. 4:533.6. 1:15 9287
25 702 so 1.6. 4:241.6. 22:42 9287
22 724 pá 31.5. 5:011.6. 0:55 9287
22 737 čt 30.5. 5:5831.5. 0:05 9287
25 702 st 29.5. 4:4229.5. 22:02 9287
22 716 út 28.5. 15:1228.5. 23:55 9287
22 718 út 28.5. 6:0928.5. 9:18 9287
30 701 po 27.5. 5:3827.5. 20:01 9287
30 707 ne 26.5. 4:5926.5. 23:54 9287
30 703 so 25.5. 4:3925.5. 23:54 9287
30 715 pá 24.5. 14:2425.5. 0:54 9287
 1  709 pá 24.5. 4:2524.5. 10:18 9287
22 703 čt 23.5. 4:5324.5. 1:03 9287
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9436

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.