Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 547 174 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  714 dnes 6:0826.9. 0:58 9287
22 704 ne 24.9. 7:3724.9. 12:30 9287*MU
 1  708 so 23.9. 8:5923.9. 21:57 9287
22 739 pá 22.9. 5:2922.9. 20:19 9287
26 705 čt 21.9. 5:1022.9. 0:23 9287
18 703 st 20.9. 6:1820.9. 23:14 9287
22 732 út 19.9. 4:3319.9. 19:25 9287
22 717 po 18.9. 5:5418.9. 20:11 9287
 8  704 pá 15.9. 13:0515.9. 19:37 9287*Z1
18 703 st 13.9. 6:4713.9. 23:34 9287
22 708 út 12.9. 6:3812.9. 21:40 9287
 1  706 so 9.9. 4:419.9. 21:27 9287
22 712 pá 8.9. 7:009.9. 0:58 9287
20 702 čt 7.9. 6:377.9. 19:37 9287
 8  704 st 6.9. 6:356.9. 19:37 9287
22 732 út 5.9. 4:325.9. 19:25 9287
26 709 po 4.9. 6:415.9. 0:34 9287
22 711 pá 1.9. 6:222.9. 0:06 9287
20 705 čt 31.8. 5:2331.8. 21:18 9287
20 705 st 30.8. 5:2330.8. 21:18 9287
20 701 út 29.8. 5:0629.8. 23:45 9287
18 704 po 28.8. 4:4228.8. 23:14 9287
20 702 ne 27.8. 4:4728.8. 0:45 9287
 8  708 so 26.8. 8:2427.8. 0:38 9287
18 712 pá 25.8. 15:4426.8. 0:29 9287
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9286

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.