Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 258 598 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 719 út 23.10. 6:2323.10. 9:18 9287
26 714 po 22.10. 15:0122.10. 21:07 9287
22 727 po 22.10. 6:2822.10. 9:24 9287
26 711 ne 21.10. 11:0021.10. 23:05 9287*Z
 8  701 čt 18.10. 16:3019.10. 0:56 9287*Z1
22 726 st 17.10. 5:5818.10. 0:55 9287
26 714 út 16.10. 15:0116.10. 21:07 9287
25 705 út 16.10. 5:0216.10. 10:43 9287
22 717 po 15.10. 4:5716.10. 1:12 9287
 8  705 ne 14.10. 4:4715.10. 0:56 9287
 1  706 so 13.10. 16:2013.10. 22:36 9287*Z2
 8  701 pá 12.10. 4:4713.10. 0:56 9287
29 702 čt 11.10. 4:5011.10. 23:45 9287
22 710 st 10.10. 4:0611.10. 0:32 9287
 1  703 út 9.10. 5:019.10. 20:46 9287
29 705 po 8.10. 5:069.10. 0:05 9287
22 721 ne 7.10. 9:078.10. 0:32 9287
26 709 so 6.10. 4:227.10. 1:01 9287
22 709 pá 5.10. 3:446.10. 0:35 9287
 1  708 čt 4.10. 14:365.10. 1:22 9287
25 705 čt 4.10. 5:024.10. 10:43 9287
 1  701 st 3.10. 4:403.10. 18:36 9287
 1  711 út 2.10. 4:212.10. 23:49 9287
22 702 po 1.10. 5:532.10. 1:32 9287
26 711 so 29.9. 5:0329.9. 23:05 9287
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8266+8566
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8362+8344
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9332

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.