Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9287

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 3. 12. 2013

Výrobní číslo: 9935

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Poznámka: mazací vůz

Najeto: cca 409 302 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 708 čt 25.2. 4:1425.2. 20:06 9287
18 710 st 24.2. 4:3424.2. 22:32 9287
26 709 út 23.2. 5:1723.2. 22:02 9287
18 708 pá 19.2. 4:1419.2. 20:06 9287
18 701 čt 18.2. 5:0918.2. 23:09 9287
18 708 út 16.2. 4:1416.2. 20:06 9287
26 702 po 15.2. 4:2415.2. 23:21 9287
26 704 ne 14.2. 5:5314.2. 22:42 9287
18 708 pá 12.2. 4:1412.2. 20:06 9287
26 702 čt 11.2. 4:2411.2. 23:21 9287
26 713 st 10.2. 5:5210.2. 16:55 9287*MU
18 712 út 9.2. 4:549.2. 7:10 9287*MU
18 710 po 8.2. 4:348.2. 22:32 9287
26 709 čt 4.2. 5:174.2. 22:02 9287
18 708 út 2.2. 4:142.2. 20:06 9287
18 712 po 1.2. 4:541.2. 22:49 9287
26 713 pá 29.1. 5:1729.1. 22:02 9287
18 709 čt 28.1. 4:3728.1. 21:23 9287
22 727 st 27.1. 4:5127.1. 23:11 9287
22 706 út 26.1. 6:0726.1. 22:01 9287
26 702 po 25.1. 5:3425.1. 20:08 9287
22 726 pá 22.1. 4:4022.1. 22:56 9287
26 701 čt 21.1. 5:3021.1. 22:22 9287
26 710 út 19.1. 4:4419.1. 21:34 9287
18 704 po 18.1. 5:4818.1. 22:29 9287
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.