Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9286

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 2. 12. 2013

Výrobní číslo: 9934

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 375 896 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 441 so 24.10. 5:4624.10. 22:44 9286
17 412 pá 23.10. 6:0523.10. 22:59 9286
14 344 čt 22.10. 5:1222.10. 20:36 9286
 5  302 st 21.10. 4:4121.10. 22:27 9286
10 311 út 20.10. 4:5721.10. 0:24 9286
 9  301 po 19.10. 5:3919.10. 20:14 9286
 9  302 pá 16.10. 5:4216.10. 21:09 9286
20 303 čt 15.10. 4:3816.10. 0:45 9286
14 443 st 14.10. 4:1014.10. 21:20 9286
 3  404 út 13.10. 5:3813.10. 20:38 9286
 3  411 po 12.10. 5:1812.10. 19:18 9286
17 407 ne 11.10. 4:3012.10. 0:19 9286
17 416 so 10.10. 6:1511.10. 1:01 9286
 3  406 pá 9.10. 4:389.10. 19:17 9286
17 404 čt 8.10. 6:089.10. 0:29 9286
 3  404 st 7.10. 5:387.10. 20:38 9286
 3  411 út 6.10. 5:186.10. 19:18 9286
16 342 po 5.10. 6:065.10. 23:11 9286
16 441 pá 2.10. 4:522.10. 19:47 9286
17 411 čt 1.10. 5:512.10. 0:59 9286
17 342 st 30.9. 6:2930.9. 19:49 9286
 4  302 út 29.9. 15:3829.9. 19:04 9286
16 317 út 29.9. 6:0829.9. 9:31 9286
 3  406 ne 27.9. 4:3827.9. 17:30 9286*MU
17 407 so 26.9. 5:5027.9. 1:10 9286
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.