Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9286

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 2. 12. 2013

Výrobní číslo: 9934

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 530 921 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  710 út 7.2. 5:347.2. 15:35 9286*MU
32 701 po 6.2. 6:017.2. 0:33 9286
26 710 út 31.1. 5:2231.1. 19:47 9286
15+20 701 po 30.1. 5:5730.1. 19:17 9286
22 709 pá 27.1. 5:4427.1. 19:51 9286
22 709 čt 26.1. 5:4426.1. 19:51 9286
26 706 st 25.1. 4:5225.1. 19:08 9286
22 709 út 24.1. 5:4424.1. 19:51 9286
22 728 pá 20.1. 5:3120.1. 20:24 9286
22 728 čt 19.1. 5:3119.1. 20:24 9286
 8  710 út 17.1. 5:3517.1. 20:03 9286
22 704 po 16.1. 9:5516.1. 21:48 9286*Z1
22 717 pá 13.1. 6:1414.1. 0:18 9286
26 712 čt 12.1. 5:3312.1. 20:03 9286
26 706 st 11.1. 4:5211.1. 19:08 9286
18 705 út 10.1. 6:1711.1. 0:14 9286
20 707 po 9.1. 5:559.1. 7:50 9286*MU
 6  707 pá 6.1. 5:136.1. 19:47 9286
26 710 čt 5.1. 5:255.1. 19:47 9286
 8  710 st 4.1. 5:354.1. 20:03 9286
26 708 út 3.1. 5:104.1. 0:43 9286
Rok 2022
12 303 pá 23.12. 10:1523.12. 12:00 9286*Z2
 2  509 pá 23.12. 7:4523.12. 9:00 9286*Z3
22 740 čt 22.12. 5:1722.12. 19:50 9286
 1  703 st 21.12. 4:3521.12. 21:10 9286
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9341
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8281

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.