Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9286

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 2. 12. 2013

Výrobní číslo: 9934

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 310 278 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  701 čt 14.11. 4:4014.11. 18:36 9286
 8  702 st 13.11. 6:4613.11. 20:53 9286
 8  712 út 12.11. 6:1312.11. 18:17 9286
 8  712 po 11.11. 8:3011.11. 18:17 9286*Z
22 722 ne 10.11. 12:4511.11. 1:17 9286*Z1
25 712 st 6.11. 6:096.11. 23:08 9286
20 702 po 4.11. 13:104.11. 21:27 9286*Z2
 1  706 ne 3.11. 4:213.11. 21:16 9286
sjPA 401 so 2.11. 9:002.11. 10:00 9286
17+18 410 pá 1.11. 6:011.11. 19:03 9286
11 406 čt 31.10. 4:2831.10. 22:25 9286
 3  402 st 30.10. 5:4231.10. 1:15 9286
17+18 414 út 29.10. 4:2030.10. 0:42 9286
14 402 po 28.10. 5:2528.10. 22:34 9286
6+14 418 ne 27.10. 9:5727.10. 21:49 9286
17 426 pá 25.10. 6:1525.10. 19:32 9286
18 405 čt 24.10. 4:3324.10. 20:07 9286
14 410 st 23.10. 4:3823.10. 19:18 9286
14 413 út 22.10. 4:5622.10. 21:30 9286
14 404 po 21.10. 5:2622.10. 0:26 9286
17 412 ne 20.10. 4:1421.10. 1:22 9286
17 421 so 19.10. 4:4220.10. 1:03 9286
14 404 pá 18.10. 5:2619.10. 0:06 9286
 3  414 čt 17.10. 14:2118.10. 0:17 9286
11 410 čt 17.10. 4:0917.10. 10:43 9286
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9276
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9308
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9420

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.