Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9286

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 2. 12. 2013

Výrobní číslo: 9934

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 257 613 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 708 čt 21.2. 6:5022.2. 1:21 9286
26 712 st 20.2. 5:0320.2. 23:25 9286
20 706 út 19.2. 4:5219.2. 19:56 9286
 1  710 po 18.2. 5:4018.2. 23:42 9286
26 710 ne 17.2. 5:0318.2. 1:21 9286
 1  701 po 11.2. 4:4011.2. 18:36 9286
22 717 ne 10.2. 4:4311.2. 1:14 9286
26 706 so 9.2. 6:3310.2. 0:21 9286
20 704 pá 8.2. 6:579.2. 0:24 9286
22 731 st 6.2. 6:366.2. 20:10 9286
22 714 út 5.2. 5:215.2. 19:37 9286
22 726 po 4.2. 5:585.2. 0:56 9286
22 721 ne 3.2. 10:204.2. 0:32 9286*Z
20 713 pá 1.2. 6:171.2. 23:24 9286
18 706 čt 31.1. 14:5231.1. 19:49 9286
 1  704 čt 31.1. 6:4731.1. 9:46 9286
20 701 st 30.1. 6:3030.1. 19:11 9286
 1  701 út 29.1. 4:4029.1. 18:36 9286
26 704 po 28.1. 6:0629.1. 1:01 9286
 8  702 pá 25.1. 6:4625.1. 20:53 9286
 1  713 čt 24.1. 6:0524.1. 20:16 9286
 1  711 st 23.1. 4:2123.1. 23:42 9286
25 713 út 22.1. 4:2023.1. 1:43 9286
 1  708 po 21.1. 14:3622.1. 1:22 9286
20 705 po 21.1. 5:2521.1. 9:35 9286
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9421

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.