Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9286

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 2. 12. 2013

Výrobní číslo: 9934

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 242 404 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 710 út 11.12. 4:4311.12. 20:22 9286
22 709 po 10.12. 3:4411.12. 0:36 9286
22 722 ne 9.12. 3:4410.12. 1:16 9286
20 706 pá 7.12. 4:527.12. 19:56 9286
18 702 čt 6.12. 6:207.12. 1:07 9286
22 714 st 5.12. 5:215.12. 19:37 9286
26 714 út 4.12. 15:014.12. 21:07 9286
26 714 út 4.12. 7:114.12. 10:08 9286
 8  701 po 3.12. 4:474.12. 0:56 9286
 1  704 ne 2.12. 4:012.12. 22:36 9286
 1  708 so 1.12. 8:082.12. 1:22 9286
 8  705 pá 30.11. 9:4030.11. 19:17 9286*Z
20 705 čt 29.11. 15:2730.11. 0:44 9286
26 714 čt 29.11. 7:1129.11. 10:08 9286
Rok 2017
35 708 st 29.11. 14:5529.11. 18:18 9286
26 712 st 29.11. 7:1229.11. 10:09 9286
35 708 út 28.11. 14:5528.11. 18:18 9286
26 712 út 28.11. 7:1228.11. 10:09 9286
 1  704 po 27.11. 14:0627.11. 18:55 9286
 8  705 po 27.11. 5:2127.11. 9:58 9286
22 729 pá 24.11. 14:4024.11. 22:48 9286
26 717 pá 24.11. 6:2524.11. 9:19 9286
26 712 čt 23.11. 15:0323.11. 21:08 9286
20 707 čt 23.11. 5:1123.11. 9:26 9286
26 712 st 22.11. 15:0322.11. 21:08 9286
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8360+8327

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.