Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 2. 12. 2013
Výrobní číslo: 9934
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 492 101 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 732 | dnes 6:33 | 5.7. 0:13 | 9286 | ||
22 | 707 | pá 1.7. 5:58 | 1.7. 20:25 | 9286 | ||
25 | 707 | čt 30.6. 4:27 | 30.6. 22:44 | 9286 | ||
22 | 732 | st 29.6. 5:45 | 30.6. 1:13 | 9286 | ||
22 | 729 | út 28.6. 4:50 | 28.6. 19:37 | 9286 | ||
8 | 703 | po 27.6. 6:38 | 28.6. 0:18 | 9286 | ||
18 | 704 | ne 26.6. 9:34 | 26.6. 22:14 | 9286 | ||
25 | 703 | pá 24.6. 14:04 | 24.6. 19:51 | 9286 | ||
22 | 725 | pá 24.6. 5:35 | 24.6. 8:53 | 9286 | ||
1 | 703 | čt 23.6. 4:28 | 23.6. 20:25 | 9286 | ||
22 | 732 | st 22.6. 5:45 | 23.6. 1:13 | 9286 | ||
1 | 701 | út 21.6. 4:35 | 22.6. 0:45 | 9286 | ||
22 | 725 | po 20.6. 15:40 | 21.6. 0:20 | 9286 | ||
20 | 714 | po 20.6. 5:18 | 20.6. 9:14 | 9286 | ||
22 | 413 | so 18.6. 16:00 | 18.6. 17:30 | 9286*Z1 | ||
22 | 715 | so 18.6. 7:42 | 18.6. 11:00 | 9286*MU | ||
8 | 701 | pá 17.6. 4:32 | 17.6. 19:16 | 9286 | ||
18 | 701 | čt 16.6. 4:23 | 16.6. 19:56 | 9286 | ||
22 | 709 | st 15.6. 7:27 | 16.6. 0:57 | 9286 | ||
22 | 701 | út 14.6. 6:21 | 14.6. 21:11 | 9286 | ||
26 | 712 | po 13.6. 14:25 | 13.6. 22:55 | 9286 | ||
20 | 714 | po 13.6. 5:18 | 13.6. 9:44 | 9286 | ||
26 | 708 | ne 12.6. 10:35 | 12.6. 13:30 | 9286*MU | ||
18 | 704 | so 11.6. 7:32 | 11.6. 22:14 | 9286 | ||
22 | 709 | pá 10.6. 7:27 | 11.6. 0:57 | 9286 |