Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9286

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 2. 12. 2013

Výrobní číslo: 9934

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 347 426 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 702 út 26.5. 5:2426.5. 21:41 9286
18 713 pá 22.5. 5:3022.5. 10:03 9286
20 708 čt 21.5. 5:4021.5. 20:21 9286
25 707 st 20.5. 6:1020.5. 20:10 9286
18 705 út 19.5. 6:1619.5. 20:38 9286
20 710 po 18.5. 7:5018.5. 22:23 9286
20 707 so 16.5. 4:3516.5. 21:38 9286
 1  704 pá 15.5. 5:4916.5. 1:24 9286
22 705 út 12.5. 4:1213.5. 0:06 9286
25 702 po 11.5. 4:2012.5. 1:43 9286
22 717 pá 8.5. 4:048.5. 23:03 9286
20 710 čt 7.5. 15:307.5. 21:54 9286
25 715 čt 7.5. 5:577.5. 9:55 9286
 1  709 st 6.5. 4:466.5. 20:16 9286
 1  709 út 5.5. 4:465.5. 20:16 9286
25 713 po 4.5. 4:004.5. 20:09 9286
18 703 ne 3.5. 4:163.5. 22:50 9286
26 709 so 2.5. 10:302.5. 22:12 9286*Z
22 706 pá 1.5. 4:051.5. 22:45 9286
22 707 čt 30.4. 4:151.5. 1:33 9286
22 727 st 29.4. 5:0730.4. 1:17 9286
20 710 út 28.4. 15:3028.4. 21:54 9286
 8  712 út 28.4. 5:2028.4. 10:12 9286
 1  705 po 27.4. 4:2127.4. 21:32 9286
20 703 ne 26.4. 5:1426.4. 20:25 9286
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9306

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.