Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 2. 12. 2013
Výrobní číslo: 9934
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 530 921 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 710 | út 7.2. 5:34 | 7.2. 15:35 | 9286*MU | ||
32 | 701 | po 6.2. 6:01 | 7.2. 0:33 | 9286 | ||
26 | 710 | út 31.1. 5:22 | 31.1. 19:47 | 9286 | ||
15+20 | 701 | po 30.1. 5:57 | 30.1. 19:17 | 9286 | ||
22 | 709 | pá 27.1. 5:44 | 27.1. 19:51 | 9286 | ||
22 | 709 | čt 26.1. 5:44 | 26.1. 19:51 | 9286 | ||
26 | 706 | st 25.1. 4:52 | 25.1. 19:08 | 9286 | ||
22 | 709 | út 24.1. 5:44 | 24.1. 19:51 | 9286 | ||
22 | 728 | pá 20.1. 5:31 | 20.1. 20:24 | 9286 | ||
22 | 728 | čt 19.1. 5:31 | 19.1. 20:24 | 9286 | ||
8 | 710 | út 17.1. 5:35 | 17.1. 20:03 | 9286 | ||
22 | 704 | po 16.1. 9:55 | 16.1. 21:48 | 9286*Z1 | ||
22 | 717 | pá 13.1. 6:14 | 14.1. 0:18 | 9286 | ||
26 | 712 | čt 12.1. 5:33 | 12.1. 20:03 | 9286 | ||
26 | 706 | st 11.1. 4:52 | 11.1. 19:08 | 9286 | ||
18 | 705 | út 10.1. 6:17 | 11.1. 0:14 | 9286 | ||
20 | 707 | po 9.1. 5:55 | 9.1. 7:50 | 9286*MU | ||
6 | 707 | pá 6.1. 5:13 | 6.1. 19:47 | 9286 | ||
26 | 710 | čt 5.1. 5:25 | 5.1. 19:47 | 9286 | ||
8 | 710 | st 4.1. 5:35 | 4.1. 20:03 | 9286 | ||
26 | 708 | út 3.1. 5:10 | 4.1. 0:43 | 9286 | ||
Rok 2022 | ||||||
12 | 303 | pá 23.12. 10:15 | 23.12. 12:00 | 9286*Z2 | ||
2 | 509 | pá 23.12. 7:45 | 23.12. 9:00 | 9286*Z3 | ||
22 | 740 | čt 22.12. 5:17 | 22.12. 19:50 | 9286 | ||
1 | 703 | st 21.12. 4:35 | 21.12. 21:10 | 9286 |