Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9286

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 2. 12. 2013

Výrobní číslo: 9934

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 449 576 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  711 čt 2.12. 6:012.12. 20:10 9286
22 703 pá 19.11. 5:4419.11. 13:30 9286*MU*1
 1  701 čt 18.11. 6:2618.11. 20:40 9286
18 707 st 17.11. 4:4317.11. 20:57 9286
26 703 út 16.11. 5:3517.11. 0:23 9286
26 708 po 15.11. 6:2316.11. 0:43 9286
25 708 ne 14.11. 14:0914.11. 22:44 9286
22 732 pá 12.11. 15:2412.11. 20:58 9286
18 701 pá 12.11. 4:2312.11. 6:15 9286*MU
 8  712 čt 11.11. 6:0912.11. 0:58 9286
22 732 st 10.11. 15:2410.11. 20:58 9286
26 712 st 10.11. 5:5310.11. 8:50 9286
 8  703 út 9.11. 6:3810.11. 0:18 9286
18 709 po 8.11. 14:338.11. 20:56 9286
 8  702 po 8.11. 4:548.11. 9:46 9286
22 711 so 6.11. 4:147.11. 0:33 9286
22 723 pá 5.11. 6:406.11. 0:53 9286
26 711 čt 4.11. 4:334.11. 19:47 9286
25 711 st 3.11. 4:083.11. 23:09 9286
22 703 út 2.11. 5:443.11. 0:57 9286
22 712 po 1.11. 4:141.11. 21:04 9286
 8  703 ne 31.10. 9:111.11. 0:58 9286
22 726 pá 29.10. 14:3629.10. 19:48 9286
25 703 pá 29.10. 6:1329.10. 9:41 9286
 1  712 st 27.10. 5:3627.10. 21:27 9286
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Nádraží Zahradní Město DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.