Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9286

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 2. 12. 2013

Výrobní číslo: 9934

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 617 922 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 pá 19.7. 15:0419.7. 21:11 9286
22 718 pá 19.7. 7:0019.7. 10:10 9286
20 701 čt 18.7. 5:5118.7. 21:42 9286
22 717 st 17.7. 4:1317.7. 22:15 9286
20 710 út 16.7. 5:0917.7. 1:06 9286
20 714 po 15.7. 5:3016.7. 0:06 9286
18 704 ne 14.7. 13:3514.7. 23:43 9286*Z1
26 514 pá 12.7. 19:3012.7. 22:00 9286*Z2
22 709 čt 11.7. 6:0111.7. 20:56 9286
20 709 st 10.7. 5:2511.7. 0:26 9286
26 702 út 9.7. 5:4110.7. 0:16 9286
22 725 po 8.7. 5:498.7. 23:45 9286
25 701 čt 4.7. 4:444.7. 21:21 9286
26 717 st 3.7. 5:173.7. 23:36 9286
22 730 út 2.7. 15:283.7. 0:40 9286
20 704 út 2.7. 4:482.7. 10:40 9286
20 708 po 1.7. 5:052.7. 0:06 9286
25 704 ne 30.6. 6:2730.6. 9:20 9286*MU
22 720 so 29.6. 4:3330.6. 0:36 9286
22 714 pá 28.6. 6:1529.6. 0:35 9286
25 706 čt 27.6. 4:2427.6. 22:42 9286
22 704 st 26.6. 14:3526.6. 20:58 9286
22 704 st 26.6. 6:0826.6. 9:50 9286
26 712 út 25.6. 4:1825.6. 23:57 9286
22 701 po 24.6. 4:3625.6. 1:15 9286
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9337
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8538+8176
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.