Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9285

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Paramount Network (od 28. 11. 2021 do současnosti)

Paramount Network

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2013

Výrobní číslo: 9933

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Poll

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 460 975 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 704 so 25.6. 7:3225.6. 22:14 9285
26 714 pá 24.6. 4:5224.6. 20:02 9285
 8  702 čt 23.6. 14:3824.6. 0:06 9285
25 703 čt 23.6. 6:0423.6. 9:31 9285
22 708 út 21.6. 6:0821.6. 18:01 9285
 1  711 po 20.6. 5:3220.6. 19:26 9285
22 722 pá 17.6. 15:1617.6. 21:41 9285
22 725 pá 17.6. 5:3517.6. 8:53 9285
18 709 čt 16.6. 14:3316.6. 20:56 9285
22 726 čt 16.6. 6:0216.6. 9:17 9285
25 703 st 15.6. 14:0415.6. 19:51 9285
18 709 st 15.6. 5:1515.6. 9:51 9285
22 722 út 14.6. 15:1614.6. 21:41 9285
 1  714 út 14.6. 6:3014.6. 9:46 9285
 1  706 po 13.6. 4:4813.6. 21:27 9285
26 705 ne 12.6. 4:3312.6. 23:47 9285
26 709 so 11.6. 5:3312.6. 0:43 9285
 1  706 pá 10.6. 4:4810.6. 21:27 9285
18 703 čt 9.6. 6:1810.6. 0:14 9285
22 729 st 8.6. 4:508.6. 19:37 9285
18 701 út 7.6. 4:237.6. 19:56 9285
25 708 po 6.6. 14:456.6. 23:05 9285
22 726 po 6.6. 6:026.6. 9:17 9285
 1  707 ne 5.6. 4:355.6. 21:27 9285
22 735 pá 3.6. 5:333.6. 20:26 9285


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.