Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9285

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2013

Výrobní číslo: 9933

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Poll

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 303 327 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  703 pá 24.1. 5:0124.1. 20:46 9285
26 719 čt 23.1. 15:4124.1. 0:41 9285
22 729 čt 23.1. 4:5123.1. 10:19 9285
22 710 st 22.1. 4:0423.1. 0:33 9285
22 702 út 21.1. 5:5322.1. 1:33 9285
25 705 po 20.1. 13:5020.1. 19:32 9285
25 710 po 20.1. 6:3120.1. 10:03 9285
20 703 ne 19.1. 5:1220.1. 0:24 9285
25 703 so 18.1. 4:4018.1. 23:18 9285
 8  710 pá 17.1. 5:5617.1. 19:53 9285
18 703 čt 16.1. 4:1616.1. 21:24 9285
25 713 st 15.1. 4:2016.1. 1:44 9285
20 704 út 14.1. 6:5715.1. 0:24 9285
18 711 po 13.1. 5:2913.1. 18:22 9285
20 701 ne 12.1. 4:5212.1. 23:44 9285
26 708 so 11.1. 6:5312.1. 0:41 9285
 8  710 pá 10.1. 15:4510.1. 19:53 9285*Z
26 717 čt 9.1. 15:4510.1. 0:03 9285*Z1
 8  712 st 8.1. 6:138.1. 18:17 9285
 1  711 út 7.1. 4:217.1. 23:42 9285
26 719 po 6.1. 15:417.1. 0:41 9285
18 706 po 6.1. 6:516.1. 9:42 9285
25 703 so 4.1. 4:404.1. 23:18 9285
20 706 pá 3.1. 6:434.1. 0:24 9285
 1  705 čt 2.1. 4:212.1. 12:15 9285*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9283
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8341+8369
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.