Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9285

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2013

Výrobní číslo: 9933

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Poll

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 349 345 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  706 so 28.11. 4:2928.11. 20:46 9285
22 701 pá 27.11. 6:0727.11. 23:12 9285
22 704 čt 26.11. 4:0526.11. 7:24 9285*MU
 1  706 st 25.11. 4:4225.11. 23:21 9285
22 733 út 24.11. 5:5824.11. 22:54 9285
26 707 pá 20.11. 5:0420.11. 21:45 9285
20 702 čt 19.11. 5:4519.11. 20:57 9285
 8  707 st 18.11. 4:4818.11. 19:42 9285
22 709 út 17.11. 8:4917.11. 22:31 9285
20 702 po 16.11. 5:4516.11. 20:57 9285
 1  708 pá 6.11. 5:016.11. 9:40 9285*MU
22 728 čt 5.11. 5:075.11. 22:26 9285
 8  702 st 4.11. 6:044.11. 22:55 9285
20 709 út 3.11. 6:443.11. 19:54 9285
 1  702 pá 30.10. 4:2930.10. 8:40 9285*MU
 1  702 čt 29.10. 4:2930.10. 1:21 9285
22 708 st 28.10. 8:3129.10. 0:51 9285
22 718 út 27.10. 5:5728.10. 0:20 9285
26 706 po 26.10. 4:4427.10. 0:01 9285
26 702 ne 25.10. 5:3426.10. 1:21 9285
20 703 so 24.10. 4:3625.10. 0:19 9285
22 706 pá 23.10. 4:0524.10. 0:51 9285
22 714 čt 22.10. 5:2623.10. 1:31 9285
22 706 st 21.10. 4:0522.10. 0:51 9285
22 714 út 20.10. 5:2621.10. 1:31 9285
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.