Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9285

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Datart (od 29. 9. 2024 do současnosti)

Datart

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Český paralympijský tým (od 31. 3. 2024 do 28. 9. 2024)

Český paralympijský tým

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Paramount Network (od 28. 11. 2021 do 21. 1. 2023)

Paramount Network

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2013

Výrobní číslo: 9933

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka) s dolepeným pryžovým sedákem

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Poll

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 643 263 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 725 dnes 15:361.5. 0:19 9285
20 715 út 29.4. 5:2530.4. 0:06 9285
18 711 po 28.4. 4:4128.4. 19:54 9285
22 705 ne 27.4. 4:2628.4. 0:15 9285
 1  702 so 26.4. 4:5627.4. 1:14 9285
26 703 pá 25.4. 5:1625.4. 22:31 9285
20 704 čt 24.4. 5:4725.4. 0:26 9285
18 709 st 23.4. 6:1823.4. 23:32 9285
25 703 út 22.4. 4:2422.4. 21:21 9285
 1  705 po 21.4. 4:1222.4. 1:21 9285
22+25 731 ne 20.4. 4:4321.4. 1:21 9285
25 708 so 19.4. 4:2019.4. 21:23 9285
 1  707 pá 18.4. 4:3219.4. 0:41 9285
22 730 čt 17.4. 6:2918.4. 0:39 9285
20 710 st 16.4. 6:4316.4. 23:23 9285
18 708 út 15.4. 15:1015.4. 19:24 9285
22 721 út 15.4. 5:4115.4. 9:03 9285
18 708 po 14.4. 15:1014.4. 19:24 9285
 1  704 po 14.4. 5:1414.4. 10:10 9285
22 709 ne 13.4. 7:2213.4. 22:36 9285
18 708 so 12.4. 10:4012.4. 22:52 9285*Z1
20 715 čt 10.4. 5:2511.4. 0:06 9285
22 737 st 9.4. 5:219.4. 20:46 9285
20 713 út 8.4. 5:078.4. 23:46 9285
18 709 po 7.4. 6:187.4. 23:32 9285
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9328

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.