Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9285

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2013

Výrobní číslo: 9933

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Poll

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 270 432 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 704 po 24.6. 4:3624.6. 23:28 9285
22 701 ne 23.6. 4:0423.6. 22:32 9285
25 704 so 22.6. 7:0223.6. 1:43 9285
25 710 pá 21.6. 14:3022.6. 1:04 9285
25 710 pá 21.6. 6:3121.6. 10:03 9285
18 711 čt 20.6. 5:2920.6. 18:22 9285
20 714 st 19.6. 6:5719.6. 19:36 9285
26 702 út 18.6. 5:5418.6. 18:58 9285
25 708 po 17.6. 5:4017.6. 19:55 9285
 8  708 ne 16.6. 9:3916.6. 23:19 9285
22 717 so 15.6. 4:0415.6. 23:02 9285
25 710 pá 14.6. 14:3015.6. 1:04 9285
26 714 pá 14.6. 7:1114.6. 10:08 9285
17 426 čt 13.6. 15:3513.6. 20:10 9285
17 427 po 10.6. 6:0710.6. 9:03 9285
26 714 pá 7.6. 15:017.6. 21:07 9285
 1  701 pá 7.6. 4:407.6. 10:40 9285*MU
 1  713 čt 6.6. 6:056.6. 20:16 9285
26 710 st 5.6. 4:435.6. 20:22 9285
20 707 út 4.6. 5:114.6. 20:05 9285
22 701 po 3.6. 5:433.6. 20:32 9285
26 706 ne 2.6. 6:333.6. 0:21 9285
22 710 so 1.6. 6:271.6. 23:09 9285
 8  706 pá 31.5. 14:4631.5. 23:39 9285
25 710 pá 31.5. 6:3131.5. 10:03 9285
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.