Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9285

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2013

Výrobní číslo: 9933

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 251 178 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 706 út 18.12. 14:5218.12. 19:49 9285
22 734 út 18.12. 6:5218.12. 9:48 9285
 1  701 po 17.12. 4:4017.12. 18:36 9285
25 701 ne 16.12. 4:0017.12. 1:02 9285
22 709 so 15.12. 6:0716.12. 1:34 9285
20 706 pá 14.12. 4:5214.12. 19:56 9285
26 718 čt 13.12. 5:3114.12. 0:21 9285
22 717 st 12.12. 4:5513.12. 1:12 9285
22 734 út 11.12. 15:1911.12. 23:39 9285
20 705 út 11.12. 5:2511.12. 9:35 9285
 1  703 po 10.12. 5:0110.12. 20:46 9285
22 719 ne 9.12. 8:289.12. 23:09 9285
26 712 so 8.12. 7:548.12. 20:22 9285
25 709 pá 7.12. 5:557.12. 22:24 9285
22 726 čt 6.12. 5:587.12. 0:56 9285
26 704 út 4.12. 6:065.12. 0:41 9285
26 719 po 3.12. 21:504.12. 0:41 9285*Z
25 715 po 3.12. 7:453.12. 18:44 9285*Z1
20 707 pá 30.11. 15:5030.11. 20:05 9285*Z2
22 702 čt 29.11. 5:5329.11. 16:55 9285*MU*1
 1  703 st 28.11. 5:0128.11. 20:46 9285
22 726 út 27.11. 5:5827.11. 18:00 9285*MU
18 702 po 26.11. 6:2027.11. 1:07 9285
20 704 so 24.11. 5:2625.11. 0:44 9285
20 713 pá 23.11. 6:1723.11. 23:24 9285
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9331
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8346+8344
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8335+8349
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = dopravní nehoda u zast. Na Hroudě DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.