Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9285

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2013

Výrobní číslo: 9933

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Poll

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 337 645 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 718 čt 24.9. 5:5725.9. 0:20 9285
26 715 st 16.9. 6:0716.9. 20:08 9285
 1  715 po 14.9. 6:4814.9. 9:13 9285
 1  714 pá 11.9. 5:2511.9. 10:01 9285
 1  708 čt 10.9. 5:0210.9. 20:01 9285
22 721 st 9.9. 6:2610.9. 0:35 9285
22 723 út 8.9. 6:389.9. 0:55 9285
 1  715 po 7.9. 6:487.9. 9:14 9285
 8  711 st 26.8. 5:5527.8. 0:35 9285
26 706 út 25.8. 4:4625.8. 23:49 9285
22 722 po 24.8. 5:3325.8. 1:15 9285
20 706 pá 21.8. 6:3121.8. 19:33 9285
22 724 čt 20.8. 5:2920.8. 20:10 9285
 1  702 st 19.8. 4:2919.8. 23:09 9285
22 731 út 18.8. 5:4518.8. 9:00 9285
 8  706 po 17.8. 4:4817.8. 19:53 9285
22 707 ne 16.8. 4:2517.8. 0:55 9285
22 719 so 15.8. 5:2916.8. 1:11 9285
25 713 pá 14.8. 4:0114.8. 20:10 9285
 1  704 čt 13.8. 6:0414.8. 1:24 9285
26 706 st 12.8. 6:5512.8. 23:49 9285*Z
20 702 út 11.8. 4:5611.8. 23:39 9285
22 713 po 10.8. 4:5411.8. 0:15 9285
20 703 ne 9.8. 4:3610.8. 0:19 9285
18 704 so 8.8. 4:179.8. 0:47 9285
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9319

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.