Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9285

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Paramount Network (od 28. 11. 2021 do 21. 1. 2023)

Paramount Network

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2013

Výrobní číslo: 9933

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Poll

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 518 740 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  708 dnes 6:5225.3. 23:15 9285
26 703 pá 24.3. 7:2824.3. 23:33 9285
12 706 čt 23.3. 5:2523.3. 22:41 9285
 2  714 st 22.3. 6:0122.3. 23:15 9285
12 706 út 21.3. 5:2521.3. 22:41 9285
 1  705 po 20.3. 5:5420.3. 19:14 9285
 8  709 ne 19.3. 10:2120.3. 0:18 9285
15+20 702 so 18.3. 5:4818.3. 21:34 9285
12 708 pá 17.3. 6:4117.3. 19:29 9285
15+20 707 st 15.3. 7:0115.3. 8:42 9285
25 711 út 14.3. 4:2714.3. 21:17 9285
32 707 po 13.3. 4:5214.3. 1:13 9285
25 708 ne 12.3. 4:2712.3. 22:45 9285
32 705 so 11.3. 7:1612.3. 0:57 9285
18 705 pá 10.3. 6:3210.3. 20:24 9285
15+20 702 čt 9.3. 9:409.3. 18:58 9285*Z1
 1  712 st 8.3. 4:558.3. 20:10 9285
15+20 705 út 7.3. 6:458.3. 0:23 9285
26 710 po 6.3. 5:316.3. 21:27 9285
25 709 ne 5.3. 4:425.3. 23:05 9285
32 702 so 4.3. 4:535.3. 1:13 9285
12 702 pá 3.3. 6:263.3. 19:48 9285
 2  713 čt 2.3. 5:232.3. 8:30 9285*MU
18 706 st 1.3. 4:422.3. 0:30 9285
8+18 731 út 28.2. 14:061.3. 0:18 9285
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9329
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.