Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9285

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 7.5.2021)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 27. 11. 2013

Výrobní číslo: 9933

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Klimatizace salonu: Poll

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 376 240 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 305 čt 13.5. 5:4213.5. 23:33 9285
14 307 st 12.5. 4:5112.5. 20:35 9285
 5  305 út 11.5. 4:4411.5. 21:46 9285
 7  311 po 10.5. 4:2510.5. 23:44 9285
 9  319 ne 9.5. 8:009.5. 22:39 9285
 7  306 so 8.5. 4:258.5. 22:44 9285
20 308 pá 7.5. 4:457.5. 23:31 9285
10 307 čt 6.5. 13:306.5. 22:44 9285*Z
 1  706 st 5.5. 4:425.5. 23:20 9285
 1  702 út 4.5. 4:294.5. 23:00 9285
25 707 po 3.5. 6:073.5. 22:39 9285
25 710 pá 30.4. 4:2030.4. 16:00 9285*MU
25 715 čt 29.4. 5:0229.4. 23:21 9285
20 704 st 28.4. 8:1528.4. 21:26 9285*Z1
20 704 po 26.4. 6:0826.4. 21:26 9285
26 706 ne 25.4. 9:3325.4. 23:02 9285
26 710 pá 23.4. 5:3023.4. 22:22 9285
25 707 čt 22.4. 6:0722.4. 22:39 9285
25 704 st 21.4. 5:4221.4. 21:40 9285
26 715 út 20.4. 6:0920.4. 20:08 9285
18 706 po 19.4. 4:1819.4. 19:46 9285
20 704 ne 18.4. 4:3318.4. 22:23 9285
20 706 so 17.4. 4:5317.4. 22:43 9285
 1  708 pá 16.4. 5:0116.4. 20:00 9285
26 711 čt 15.4. 5:3415.4. 22:42 9285
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9322

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.