Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 23.11.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 462 585 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  311 st 24.3. 4:2624.3. 20:11 9284
36 307 út 23.3. 6:1623.3. 19:38 9284
99 302 po 22.3. 21:4123.3. 4:37 9284
36 309 ne 14.3. 4:5014.3. 23:24 9284
22 309 so 13.3. 6:5813.3. 22:40 9284
12 309 pá 12.3. 5:5112.3. 20:21 9284
36 312 čt 11.3. 6:4811.3. 20:26 9284
12 313 st 10.3. 4:2210.3. 21:06 9284
12 301 út 9.3. 4:409.3. 23:19 9284
15 303 po 8.3. 5:468.3. 20:42 9284
36 306 ne 7.3. 5:187.3. 7:55 9284*MU
 7  307 so 6.3. 4:466.3. 21:46 9284
10+36 307 pá 5.3. 4:365.3. 22:24 9284
10 309 čt 4.3. 4:574.3. 23:04 9284
16 310 st 3.3. 6:133.3. 21:08 9284
 4  301 út 2.3. 15:222.3. 19:20 9284
 4  304 út 2.3. 6:122.3. 10:04 9284
10 301 po 1.3. 6:251.3. 22:06 9284
20 307 pá 26.2. 5:0826.2. 22:10 9284
 5  301 čt 25.2. 4:0725.2. 12:10 9284*MU
20 303 st 24.2. 5:4024.2. 22:31 9284
 5  315 út 23.2. 6:1523.2. 20:38 9284
15 303 po 22.2. 5:4622.2. 20:43 9284
12 305 ne 21.2. 4:4221.2. 23:19 9284
20 301 so 20.2. 8:4120.2. 23:28 9284
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.