Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 606 240 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 703 st 7.6. 14:507.6. 23:58 9284
22 705 st 7.6. 6:027.6. 9:26 9284
26 703 po 5.6. 5:206.6. 0:03 9284
22 706 so 3.6. 15:054.6. 0:15 9284
 1  705 pá 2.6. 5:542.6. 19:14 9284
26 717 čt 1.6. 15:272.6. 0:04 9284
22 722 čt 1.6. 5:491.6. 9:01 9284
22 728 st 31.5. 15:4031.5. 21:39 9284
26 711 st 31.5. 6:0231.5. 8:56 9284
22 728 út 30.5. 15:4030.5. 21:39 9284
22 728 út 30.5. 6:4830.5. 9:49 9284
 1  705 po 29.5. 5:5429.5. 19:14 9284
18 702 ne 28.5. 4:2329.5. 0:51 9284
22 705 so 27.5. 8:4428.5. 0:52 9284
 8  703 pá 26.5. 6:3726.5. 19:37 9284
22 701 čt 25.5. 4:1425.5. 19:35 9284
 8  714 st 24.5. 6:0625.5. 0:58 9284
26 709 út 23.5. 4:3123.5. 21:54 9284
 1  711 po 22.5. 4:4623.5. 0:45 9284
20 703 ne 21.5. 18:0222.5. 0:24 9284
25+92 453 ne 21.5. 1:3021.5. 3:30 9284*Z1
Zvl 707 so 20.5. 23:0021.5. 1:30 9284*1
 1  703 pá 19.5. 4:3519.5. 21:10 9284
 1  711 čt 18.5. 4:4619.5. 0:45 9284
22 719 st 17.5. 6:3618.5. 0:32 9284
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8414
*1 = posílení provozu po skončení kulturních akcí

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.