Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 567 240 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 703 pá 2.12. 5:242.12. 19:50 9284
22 735 čt 1.12. 5:151.12. 19:06 9284
22 728 st 30.11. 15:0930.11. 23:38 9284
 1  704 st 30.11. 6:4130.11. 10:03 9284
 1  706 út 29.11. 5:4729.11. 20:10 9284
22 709 po 28.11. 4:5028.11. 20:40 9284
25 706 ne 27.11. 4:4628.11. 0:49 9284
18 705 so 26.11. 7:3527.11. 0:30 9284
25 709 pá 25.11. 4:4625.11. 23:16 9284
22 701 čt 24.11. 4:1524.11. 22:16 9284
 8  714 st 23.11. 6:0724.11. 0:58 9284
20 713 út 22.11. 6:5923.11. 0:03 9284
26 707 po 21.11. 6:2521.11. 19:19 9284
26 710 st 16.11. 4:3316.11. 20:13 9284
22 702 út 15.11. 6:5716.11. 0:53 9284
25 709 po 14.11. 4:4614.11. 23:06 9284
20 703 pá 11.11. 5:4112.11. 0:23 9284
22 721 čt 10.11. 7:1211.11. 0:33 9284
26 710 st 9.11. 4:339.11. 19:33 9284
25 706 út 8.11. 5:559.11. 0:49 9284
26 717 po 7.11. 5:117.11. 23:45 9284
18 701 ne 6.11. 4:456.11. 23:37 9284
25 710 so 5.11. 8:246.11. 0:49 9284
25 710 pá 4.11. 4:294.11. 21:02 9284
6+22 719 čt 3.11. 9:404.11. 1:14 9284*Z1
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9150

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.