Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Aktuální vozovna: Motol (od 23.11.2020)

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 451 920 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 305 pá 22.1. 6:0922.1. 20:58 9284
 7  311 čt 21.1. 4:2321.1. 20:03 9284
10 305 st 20.1. 4:1820.1. 22:25 9284
 5  305 út 19.1. 4:4419.1. 21:46 9284
10 305 po 18.1. 4:1818.1. 22:25 9284
16 310 ne 17.1. 5:5017.1. 22:33 9284
10 302 so 16.1. 7:0716.1. 21:55 9284
 7  305 pá 15.1. 5:3215.1. 20:53 9284
12 312 čt 14.1. 4:2214.1. 20:51 9284
12 313 st 13.1. 4:4013.1. 23:19 9284
20 314 út 12.1. 5:3812.1. 22:31 9284
 7  305 po 11.1. 5:3211.1. 8:35 9284*MU*1
20 314 čt 7.1. 5:387.1. 9:05 9284*MU
 7  309 st 6.1. 4:236.1. 21:30 9284
20 303 út 5.1. 4:125.1. 22:51 9284
12 303 po 4.1. 4:544.1. 23:45 9284
15+16 333 pá 1.1. 6:411.1. 22:13 9284
Rok 2020
20 314 čt 31.12. 5:3831.12. 22:31 9284
 4  311 st 23.12. 15:2123.12. 18:58 9284
20 305 st 23.12. 4:3223.12. 7:45 9284*MU
12 312 út 22.12. 4:2222.12. 20:51 9284
20 303 po 21.12. 4:1221.12. 22:51 9284
10 306 ne 20.12. 4:1820.12. 22:44 9284
16 310 so 19.12. 5:5019.12. 22:33 9284
 4  304 pá 18.12. 5:5118.12. 19:50 9284
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Výtoni ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.