Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 346 560 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  703 út 19.2. 5:0119.2. 20:46 9284
26 707 po 18.2. 4:2218.2. 22:45 9284
 1  707 ne 17.2. 4:4118.2. 1:22 9284
26 703 so 16.2. 5:2317.2. 0:01 9284
 1  708 čt 14.2. 14:3614.2. 19:00 9284*MU
22 711 po 11.2. 4:2311.2. 22:02 9284
20 705 ne 10.2. 11:0011.2. 0:44 9284*Z
22 705 so 9.2. 7:009.2. 19:15 9284*MU
 1  701 pá 8.2. 4:408.2. 18:36 9284
25 705 čt 7.2. 13:507.2. 19:33 9284
 8  706 čt 7.2. 5:197.2. 9:57 9284
20 704 st 6.2. 6:577.2. 0:24 9284
 3  418 st 30.1. 5:1830.1. 20:26 9284
 4  406 út 29.1. 14:2229.1. 19:38 9284
 3  413 út 29.1. 6:0929.1. 9:40 9284
11 411 po 28.1. 3:4929.1. 0:55 9284
 5  409 so 26.1. 4:4926.1. 22:26 9284
 6  410 pá 25.1. 4:2126.1. 1:03 9284
 6  410 čt 24.1. 4:2125.1. 1:03 9284
11 403 st 23.1. 4:2823.1. 21:46 9284
14 411 út 22.1. 14:1722.1. 21:45 9284
14 416 út 22.1. 5:3522.1. 10:58 9284
11 402 po 21.1. 6:0821.1. 20:02 9284
20 705 pá 18.1. 15:2719.1. 0:44 9284
20 705 pá 18.1. 5:2518.1. 9:35 9284
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9276

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.