Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 696 139 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 705 pá 13.9. 4:1313.9. 18:55 9284
20 716 čt 12.9. 14:4813.9. 1:05 9284
22 721 čt 12.9. 5:3712.9. 9:22 9284
 1  712 st 11.9. 6:3311.9. 22:14 9284
25 704 út 10.9. 4:4410.9. 19:34 9284
 8  708 po 9.9. 6:2210.9. 0:59 9284
18 706 pá 6.9. 15:096.9. 19:25 9284
22 721 pá 6.9. 5:376.9. 9:02 9284
22 701 čt 5.9. 6:265.9. 23:55 9284
22 737 st 4.9. 17:304.9. 20:46 9284*Z1
 8  708 st 4.9. 6:224.9. 14:55 9284*MU
22 706 út 3.9. 6:584.9. 0:35 9284
 1  703 ne 1.9. 4:571.9. 21:26 9284
20 703 so 31.8. 5:2831.8. 23:46 9284
20 714 pá 30.8. 5:3031.8. 0:06 9284
22 717 čt 29.8. 4:1329.8. 22:15 9284
22 719 st 28.8. 4:3329.8. 1:03 9284
 8  705 út 27.8. 15:0528.8. 0:21 9284
20 708 út 27.8. 5:2327.8. 11:04 9284
25 707 po 26.8. 4:4226.8. 22:42 9284
 8  703 ne 25.8. 4:3426.8. 0:05 9284
22 719 so 24.8. 4:1325.8. 0:16 9284
22 719 pá 23.8. 4:3324.8. 1:03 9284
18 707 čt 22.8. 4:2223.8. 0:13 9284
 8  706 st 21.8. 4:3422.8. 0:41 9284
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9289
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.