Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 533 910 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 732 pá 1.7. 6:332.7. 0:13 9284
Cvič 777 čt 30.6. 14:0030.6. 22:00 9284
Cvič 767 čt 30.6. 6:0030.6. 14:00 9284
22 701 st 29.6. 6:2129.6. 21:11 9284
22 708 út 28.6. 6:0828.6. 18:01 9284
 8  701 po 27.6. 4:3227.6. 19:16 9284
 1  709 ne 26.6. 4:4827.6. 0:45 9284
26 710 so 25.6. 8:1525.6. 22:35 9284
26 717 pá 24.6. 5:1124.6. 18:02 9284
18 701 čt 23.6. 4:2323.6. 19:56 9284
 8  713 st 22.6. 6:0923.6. 0:58 9284
20 713 út 19.4. 6:1519.4. 19:27 9284
18 704 po 18.4. 9:3418.4. 22:14 9284
22 711 so 16.4. 4:1416.4. 7:45 9284*MU
22 715 pá 15.4. 7:4216.4. 0:57 9284
 1  701 čt 14.4. 4:3515.4. 0:45 9284
25 704 st 13.4. 4:4514.4. 0:46 9284
15 708 út 12.4. 14:4613.4. 0:52 9284
26 714 po 11.4. 4:5211.4. 16:40 9284*MU
17 701 ne 10.4. 7:4610.4. 21:45 9284
18 706 so 9.4. 4:2310.4. 0:29 9284
 8  713 pá 8.4. 6:099.4. 0:58 9284
26 708 st 6.4. 6:207.4. 0:43 9284
22 708 út 5.4. 6:085.4. 18:01 9284
26 708 po 4.4. 6:205.4. 0:43 9284
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.