Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 264 021 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 713 so 20.1. 6:4721.1. 1:14 9284
26 706 čt 18.1. 6:5118.1. 16:00 9284*MU
25 709 st 17.1. 5:5617.1. 22:23 9284
22 707 út 16.1. 6:2316.1. 18:36 9284
20 701 po 15.1. 6:3015.1. 23:54 9284
1+10 707 pá 12.1. 4:2113.1. 1:20 9284
20 706 čt 11.1. 6:4412.1. 0:34 9284
25 707 st 10.1. 5:3910.1. 22:39 9284
1+10 710 út 9.1. 5:189.1. 21:05 9284
20 710 po 8.1. 5:248.1. 20:26 9284
22 705 so 6.1. 7:017.1. 0:34 9284
8 706 pá 5.1. 4:475.1. 20:24 9284
25 706 čt 4.1. 5:215.1. 1:00 9284
8 706 st 3.1. 4:473.1. 20:24 9284
1 702 út 2.1. 4:012.1. 22:49 9284
26 711 po 1.1. 6:432.1. 0:03 9284
Rok 2017
25 703 ne 31.12. 4:4031.12. 22:54 9284
20 701 so 30.12. 5:2531.12. 0:33 9284
22 727 pá 29.12. 4:5229.12. 23:18 9284
8 703 ne 10.12. 4:4710.12. 23:40 9284*MU*1
25 703 so 9.12. 4:409.12. 23:09 9284
1 703 pá 8.12. 5:018.12. 20:45 9284
1 701 čt 7.12. 4:407.12. 18:35 9284
26 710 st 6.12. 5:036.12. 20:19 9284
1 701 út 5.12. 4:405.12. 18:35 9284
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozidlem u zast. Podkovářská

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.