Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 431 280 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 713 so 26.9. 4:2527.9. 0:55 9284
20 704 pá 25.9. 5:4025.9. 20:30 9284
 8  707 čt 24.9. 4:4824.9. 19:42 9284
 8  704 st 23.9. 6:1923.9. 23:19 9284
 1  704 út 22.9. 16:4522.9. 21:17 9284*Z
26 715 po 21.9. 6:0721.9. 11:50 9284*MU
 1  707 ne 10.5. 4:4110.5. 19:25 9284*MU*1
22 707 so 9.5. 7:1510.5. 0:54 9284
20 703 st 6.5. 4:356.5. 23:59 9284
22 701 út 5.5. 5:146.5. 0:33 9284
 1  709 po 4.5. 4:464.5. 20:16 9284
26 712 ne 3.5. 10:593.5. 20:22 9284
 8  705 so 2.5. 4:472.5. 22:41 9284
 8  708 pá 1.5. 7:201.5. 23:35 9284
20 710 čt 30.4. 15:3030.4. 21:54 9284
22 734 čt 30.4. 6:2230.4. 10:03 9284
26 710 st 29.4. 4:2230.4. 1:03 9284
22 701 út 28.4. 5:1429.4. 0:33 9284
 1  703 po 27.4. 4:2827.4. 20:27 9284
26 703 ne 26.4. 9:2527.4. 0:03 9284
 8  708 so 25.4. 7:2025.4. 23:35 9284
 8  702 pá 24.4. 6:1224.4. 23:35 9284
 1  702 čt 23.4. 13:3823.4. 23:09 9284
22 718 čt 23.4. 6:1023.4. 9:19 9284
22 723 st 22.4. 15:2622.4. 21:33 9284
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9398
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby v Holešovicích

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.