Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 382 110 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 702 pá 16.8. 5:2916.8. 10:18 9284
 8  704 čt 15.8. 13:3815.8. 20:08 9284
 8  704 čt 15.8. 5:3915.8. 10:12 9284
22 725 st 14.8. 5:3615.8. 0:36 9284
26 706 po 12.8. 5:3212.8. 23:45 9284
22 711 ne 11.8. 8:2612.8. 0:32 9284
25 703 so 10.8. 17:3010.8. 23:11 9284*Z
 1  705 pá 9.8. 4:219.8. 21:36 9284
25 706 čt 8.8. 5:209.8. 1:03 9284
18 706 st 7.8. 4:368.8. 1:07 9284
26 703 út 6.8. 5:037.8. 1:21 9284
20 709 po 5.8. 15:275.8. 20:04 9284
 1  710 po 5.8. 5:115.8. 10:01 9284
 1  706 ne 4.8. 4:214.8. 21:16 9284
22 715 so 3.8. 4:144.8. 0:52 9284
25 712 pá 2.8. 4:203.8. 1:43 9284
18 706 čt 1.8. 4:362.8. 1:07 9284
22 712 st 31.7. 5:281.8. 0:56 9284
20 706 út 30.7. 14:2031.7. 0:00 9284*Z1
22 722 út 30.7. 4:2430.7. 9:29 9284
20 702 pá 26.7. 5:4126.7. 20:23 9284
20 706 čt 25.7. 5:0826.7. 0:00 9284
26 715 po 22.7. 6:3922.7. 9:30 9284
 1  701 ne 21.7. 4:5121.7. 22:01 9284
22 707 so 20.7. 7:1521.7. 0:54 9284
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9422
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9301

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.