Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 335 166 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
32 702 pá 23.11. 15:1223.11. 20:09 9284*MU
 8  706 pá 23.11. 5:1923.11. 9:57 9284
 8  706 čt 22.11. 14:4622.11. 23:39 9284
20 705 čt 22.11. 5:2522.11. 9:35 9284
32 702 st 21.11. 15:1221.11. 20:09 9284
26 719 st 21.11. 6:2321.11. 9:18 9284
20 713 út 20.11. 6:1720.11. 23:24 9284
32 706 po 19.11. 5:3719.11. 20:44 9284
26 706 ne 18.11. 6:3319.11. 0:21 9284
25 702 so 17.11. 4:2018.11. 1:02 9284
26 704 pá 16.11. 6:0617.11. 1:01 9284
26 702 čt 15.11. 5:5415.11. 18:58 9284
25 710 st 14.11. 14:3015.11. 1:03 9284
20 705 st 14.11. 5:2514.11. 9:35 9284
20 704 út 13.11. 6:5714.11. 0:24 9284
 1  701 po 12.11. 4:4012.11. 18:36 9284
20 703 ne 11.11. 5:1212.11. 0:24 9284
20 707 so 10.11. 4:5210.11. 23:04 9284
32 725 pá 9.11. 5:0010.11. 0:54 9284
 1  703 čt 8.11. 5:018.11. 20:46 9284
22 702 st 7.11. 4:058.11. 0:38 9284
22 710 út 6.11. 5:317.11. 1:30 9284
23 709 po 5.11. 14:275.11. 19:53 9284
 1  707 ne 4.11. 4:414.11. 21:10 9284*MU*1
26 710 so 3.11. 4:424.11. 1:21 9284
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozu vandalem

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.