Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9284

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 25. 11. 2013

Výrobní číslo: 9932

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 413 505 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 705 po 6.4. 5:476.4. 20:07 9284
20 703 pá 3.4. 4:354.4. 0:00 9284
22 707 čt 2.4. 4:152.4. 22:33 9284
22 728 st 1.4. 5:162.4. 0:57 9284
26 716 út 31.3. 5:3031.3. 22:42 9284
26 703 po 30.3. 5:5330.3. 20:52 9284
 1  703 pá 27.3. 4:2827.3. 20:27 9284
18 704 čt 26.3. 6:1827.3. 0:47 9284
20 708 st 25.3. 5:1925.3. 19:55 9284
25 711 út 24.3. 5:4325.3. 1:03 9284
25 713 po 23.3. 4:0023.3. 20:09 9284
20 704 ne 22.3. 10:0422.3. 23:40 9284
22 711 pá 20.3. 4:2320.3. 22:02 9284
25 719 čt 19.3. 15:3220.3. 1:43 9284
22 734 čt 19.3. 6:5219.3. 9:46 9284
20 709 st 18.3. 6:4318.3. 17:59 9284
 1  715 út 17.3. 15:0417.3. 18:59 9284
20 704 po 16.3. 16:0616.3. 17:44 9284
 1  708 po 16.3. 4:2816.3. 10:26 9284
22 713 so 14.3. 6:4815.3. 1:17 9284
22 729 pá 13.3. 14:4013.3. 22:50 9284
 8  704 pá 13.3. 6:4213.3. 9:38 9284
20 706 čt 12.3. 4:5212.3. 19:56 9284
22 734 st 11.3. 15:2011.3. 23:41 9284
25 710 st 11.3. 6:3111.3. 10:03 9284


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.