Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 25. 11. 2013
Výrobní číslo: 9932
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 744 559 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 703 | dnes 5:16 | 30.4. 22:31 | 9284 | ||
18 | 702 | út 29.4. 7:09 | 30.4. 0:30 | 9284 | ||
18 | 708 | ne 27.4. 10:17 | 27.4. 12:30 | 9284*MU | ||
26 | 716 | pá 25.4. 6:47 | 25.4. 18:42 | 9284 | ||
1 | 711 | čt 24.4. 4:35 | 24.4. 21:55 | 9284 | ||
22 | 703 | st 23.4. 6:37 | 24.4. 0:17 | 9284 | ||
18 | 709 | út 22.4. 6:18 | 22.4. 23:32 | 9284 | ||
22 | 710 | po 21.4. 7:37 | 21.4. 23:01 | 9284 | ||
20 | 703 | ne 20.4. 5:28 | 20.4. 23:46 | 9284 | ||
18 | 708 | so 19.4. 8:17 | 19.4. 22:52 | 9284 | ||
18 | 709 | st 16.4. 6:18 | 16.4. 23:32 | 9284 | ||
22 | 705 | út 15.4. 4:13 | 15.4. 19:04 | 9284 | ||
1 | 704 | po 14.4. 14:13 | 15.4. 1:14 | 9284 | ||
8 | 714 | po 14.4. 7:05 | 14.4. 9:49 | 9284 | ||
20 | 709 | ne 13.4. 11:48 | 14.4. 0:46 | 9284 | ||
22 | 710 | so 12.4. 8:05 | 12.4. 22:44 | 9284 | ||
26 | 718 | pá 11.4. 7:11 | 11.4. 22:11 | 9284 | ||
20 | 705 | čt 10.4. 5:51 | 11.4. 0:46 | 9284 | ||
26 | 701 | st 9.4. 4:57 | 9.4. 19:22 | 9284 | ||
26 | 718 | út 8.4. 7:11 | 8.4. 22:11 | 9284 | ||
26 | 715 | pá 4.4. 4:17 | 4.4. 11:30 | 9284*MU | ||
1 | 706 | čt 3.4. 5:35 | 4.4. 1:05 | 9284 | ||
8 | 703 | st 2.4. 5:46 | 2.4. 20:03 | 9284 | ||
18 | 711 | út 1.4. 12:20 | 1.4. 19:54 | 9284*Z1 | ||
22 | 722 | ne 30.3. 4:21 | 30.3. 20:50 | 9284*MU |