Domovská vozovna: Vokovice
Typ vozu: 15T
Nízkopodlažní: ANO
Výrobce: Škoda Transportation, a.s.
Rok výroby: 2013
Dodání: 2013
V provozu od: 25. 11. 2013
Výrobní číslo: 9932
Profil kol: K
Dveře: Ultimate
Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.
Centrální počítač OIS: Apex DT-04
Vnitřní informační systém: Bustec
Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S
Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25
Najeto: cca 606 240 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m Délka skříně samostatně: 31,4 m Šířka: 2460 mm Výška: 3450 mm Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup) |
Počet míst k sezení: | 61 |
Počet míst ke stání: | 223 |
Maximální obsaditelnost: | 284 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg Maximální zátěž: 63700 kg Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová |
Pulzní měnič: | 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací |
Statický měnič: | SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A |
Sběrač: | Stemmann Fb800.25 |
Odpojovač/uzemňovač: | 1PPAD51 |
Ventilační jednotka: | KTV-1-15T |
Klima kabiny řidiče: | HVAC S78S |
Spřáhlo: | Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy |
Typ a průměr kol: | 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT |
Brzdy: |
Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010 Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky) |
Řadič: | Dynamický 0-1500A |
Stupně řadiče: | Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 16x HLU3436 P/44-VA |
Vstupní napětí motoru: | ~392 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 46,6 kW Otáčky: 196/706 ot./min. Chlazení: směs voda+glykol |
Motorventilátor: |
PM FC035-4DQ.2C.A7 3x230V |
Motorventilátor pulzního měniče: | 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
22 | 703 | st 7.6. 14:50 | 7.6. 23:58 | 9284 | ||
22 | 705 | st 7.6. 6:02 | 7.6. 9:26 | 9284 | ||
26 | 703 | po 5.6. 5:20 | 6.6. 0:03 | 9284 | ||
22 | 706 | so 3.6. 15:05 | 4.6. 0:15 | 9284 | ||
1 | 705 | pá 2.6. 5:54 | 2.6. 19:14 | 9284 | ||
26 | 717 | čt 1.6. 15:27 | 2.6. 0:04 | 9284 | ||
22 | 722 | čt 1.6. 5:49 | 1.6. 9:01 | 9284 | ||
22 | 728 | st 31.5. 15:40 | 31.5. 21:39 | 9284 | ||
26 | 711 | st 31.5. 6:02 | 31.5. 8:56 | 9284 | ||
22 | 728 | út 30.5. 15:40 | 30.5. 21:39 | 9284 | ||
22 | 728 | út 30.5. 6:48 | 30.5. 9:49 | 9284 | ||
1 | 705 | po 29.5. 5:54 | 29.5. 19:14 | 9284 | ||
18 | 702 | ne 28.5. 4:23 | 29.5. 0:51 | 9284 | ||
22 | 705 | so 27.5. 8:44 | 28.5. 0:52 | 9284 | ||
8 | 703 | pá 26.5. 6:37 | 26.5. 19:37 | 9284 | ||
22 | 701 | čt 25.5. 4:14 | 25.5. 19:35 | 9284 | ||
8 | 714 | st 24.5. 6:06 | 25.5. 0:58 | 9284 | ||
26 | 709 | út 23.5. 4:31 | 23.5. 21:54 | 9284 | ||
1 | 711 | po 22.5. 4:46 | 23.5. 0:45 | 9284 | ||
20 | 703 | ne 21.5. 18:02 | 22.5. 0:24 | 9284 | ||
25+92 | 453 | ne 21.5. 1:30 | 21.5. 3:30 | 9284*Z1 | ||
Zvl | 707 | so 20.5. 23:00 | 21.5. 1:30 | 9284*1 | ||
1 | 703 | pá 19.5. 4:35 | 19.5. 21:10 | 9284 | ||
1 | 711 | čt 18.5. 4:46 | 19.5. 0:45 | 9284 | ||
22 | 719 | st 17.5. 6:36 | 18.5. 0:32 | 9284 |