Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9283

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2013

Výrobní číslo: 9925

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 337 568 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 410 pá 25.9. 5:3726.9. 0:41 9283
 3  407 čt 24.9. 9:5024.9. 23:37 9283*Z
16 319 čt 24.9. 6:1524.9. 8:59 9283
16 441 st 23.9. 4:5223.9. 19:47 9283
17 411 út 22.9. 5:5123.9. 0:59 9283
17 342 po 21.9. 6:2921.9. 19:49 9283
10 307 so 19.9. 4:3819.9. 7:35 9283*MU
 9  314 pá 18.9. 4:3319.9. 0:19 9283
17 312 čt 17.9. 5:1918.9. 1:06 9283
25 304 st 16.9. 5:2516.9. 22:14 9283
 7  303 út 15.9. 6:2516.9. 1:19 9283
 9  331 po 14.9. 6:3014.9. 8:34 9283
10 308 pá 11.9. 4:1811.9. 20:03 9283
 9  323 čt 10.9. 5:0211.9. 0:59 9283
 3  302 st 9.9. 5:019.9. 23:39 9283
 7  309 út 8.9. 5:008.9. 21:15 9283
16 306 po 7.9. 5:277.9. 20:14 9283
25 305 pá 4.9. 5:315.9. 0:55 9283
 7  304 čt 3.9. 5:533.9. 20:37 9283
 9  322 st 2.9. 4:533.9. 0:49 9283
 7  307 út 1.9. 4:431.9. 23:06 9283
 3  306 po 31.8. 6:0731.8. 19:42 9283
 9  310 ne 30.8. 4:3330.8. 21:29 9283
16 308 so 29.8. 5:1030.8. 0:13 9283
 4  318 pá 28.8. 14:3929.8. 1:24 9283
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9279
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.