Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9283

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2013

Výrobní číslo: 9925

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 294 758 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 702 st 29.1. 5:5330.1. 1:33 9283
22 711 út 28.1. 4:2328.1. 22:03 9283
25 713 po 27.1. 4:2028.1. 1:44 9283
22 717 ne 26.1. 4:4327.1. 1:13 9283
22 708 so 25.1. 4:4326.1. 1:14 9283
 8  706 pá 24.1. 4:4725.1. 0:55 9283
20 706 čt 23.1. 4:5223.1. 19:56 9283
20 704 st 22.1. 6:5723.1. 0:24 9283
 8  704 út 21.1. 14:5621.1. 19:53 9283
22 713 so 18.1. 6:4819.1. 1:17 9283
22 711 pá 17.1. 4:2317.1. 22:03 9283
25 713 čt 16.1. 4:2017.1. 1:44 9283
26 708 st 15.1. 4:2216.1. 1:19 9283
 8  706 út 14.1. 5:1914.1. 9:57 9283
20 706 po 13.1. 4:5213.1. 19:56 9283
 1  706 ne 12.1. 4:2112.1. 21:16 9283
25 701 so 11.1. 4:0012.1. 1:03 9283
 8  710 pá 10.1. 5:5610.1. 15:45 9283*MU
20 702 čt 9.1. 4:319.1. 21:27 9283
20 705 st 8.1. 15:279.1. 0:44 9283
26 719 st 8.1. 6:258.1. 9:18 9283
20 706 út 7.1. 4:527.1. 19:56 9283
20 701 po 6.1. 6:306.1. 19:11 9283
18 703 ne 5.1. 4:165.1. 16:30 9283*MU
22 708 so 4.1. 4:435.1. 1:14 9283
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.