Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9283

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2013

Výrobní číslo: 9925

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 253 376 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
1 704 po 16.10. 14:0616.10. 18:55 9283
26 712 po 16.10. 7:1216.10. 10:09 9283
25 705 pá 13.10. 13:5113.10. 19:32 9283
8 705 pá 13.10. 5:2113.10. 9:58 9283
26 715 čt 12.10. 10:4513.10. 0:21 9283*Z
1 704 út 10.10. 14:0610.10. 18:55 9283
25 705 út 10.10. 5:0210.10. 10:42 9283
25 710 po 9.10. 14:3110.10. 1:02 9283
25 710 po 9.10. 6:319.10. 10:02 9283
26 706 pá 6.10. 6:516.10. 19:53 9283
1 704 čt 5.10. 14:065.10. 18:55 9283
25 710 čt 5.10. 6:315.10. 10:02 9283
25 705 st 4.10. 13:514.10. 19:32 9283
20 707 st 4.10. 5:114.10. 9:26 9283
25 710 út 3.10. 14:314.10. 1:02 9283
8 705 út 3.10. 5:213.10. 9:58 9283
26 712 po 2.10. 15:032.10. 21:08 9283
8 705 po 2.10. 5:212.10. 9:58 9283
25 710 pá 29.9. 6:3129.9. 10:02 9283
1 704 st 27.9. 14:0627.9. 18:55 9283
25 705 st 27.9. 5:0227.9. 10:42 9283
8 705 út 26.9. 14:3726.9. 19:17 9283
26 712 út 26.9. 7:1226.9. 10:09 9283
1 704 po 25.9. 14:0625.9. 18:55 9283
25 705 po 25.9. 5:0225.9. 10:42 9283
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9331

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.