Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9283

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2013

Výrobní číslo: 9925

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 295 763 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  702 čt 9.4. 5:129.4. 9:51 9283
18 711 st 8.4. 5:488.4. 20:15 9283
22 701 út 7.4. 5:148.4. 0:33 9283
 1  703 po 6.4. 4:286.4. 20:27 9283
25 701 ne 5.4. 4:006.4. 1:03 9283
26 703 so 4.4. 5:235.4. 0:03 9283
22 701 pá 3.4. 5:144.4. 0:33 9283
 8  707 čt 2.4. 5:312.4. 23:34 9283
18 711 st 1.4. 5:481.4. 20:15 9283
22 723 út 31.3. 6:1131.3. 9:04 9283
20 708 po 30.3. 5:1930.3. 19:55 9283
18 703 ne 29.3. 4:1629.3. 22:50 9283
18 703 so 28.3. 7:5129.3. 0:47 9283
25 715 pá 27.3. 13:5827.3. 23:18 9283
22 728 čt 26.3. 5:1627.3. 0:57 9283
22 701 st 25.3. 5:1426.3. 0:33 9283
20 707 út 24.3. 5:0825.3. 0:40 9283
 1  705 po 23.3. 4:2123.3. 20:42 9283
22 722 ne 22.3. 4:1523.3. 1:17 9283
22 713 so 21.3. 6:4822.3. 1:17 9283
 1  710 pá 20.3. 4:2820.3. 18:18 9283
22 731 čt 19.3. 6:3619.3. 20:10 9283
 1  710 st 18.3. 4:2818.3. 18:18 9283
26 701 út 17.3. 5:2318.3. 1:19 9283
25 712 po 16.3. 6:0916.3. 23:08 9283


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.