Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9283

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2013

Výrobní číslo: 9925

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 424 223 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 735 st 8.12. 5:338.12. 20:26 9283
 1  703 út 7.12. 5:047.12. 20:57 9283
22 738 po 6.12. 5:586.12. 20:41 9283
18 707 ne 5.12. 4:435.12. 20:56 9283
25 706 so 4.12. 4:474.12. 23:26 9283
 1  701 pá 3.12. 6:263.12. 20:40 9283
18 709 čt 2.12. 14:332.12. 20:56 9283
18 709 čt 2.12. 5:152.12. 9:51 9283
22 727 st 1.12. 14:441.12. 19:58 9283
20 714 st 1.12. 5:141.12. 9:14 9283
22 720 út 30.11. 5:511.12. 0:13 9283
22 717 po 29.11. 4:5930.11. 0:17 9283
18 706 ne 28.11. 4:2329.11. 0:29 9283
18 704 so 27.11. 7:3227.11. 22:14 9283
26 703 pá 26.11. 13:3027.11. 0:23 9283*Z1
26 712 čt 25.11. 14:2525.11. 22:55 9283
 1  705 čt 25.11. 4:4825.11. 9:46 9283
18 705 st 24.11. 6:3325.11. 0:29 9283
 8  705 út 23.11. 5:0524.11. 0:38 9283
22 732 po 22.11. 15:2422.11. 20:58 9283
 1  705 po 22.11. 4:4822.11. 9:46 9283
 8  708 so 20.11. 7:5520.11. 21:48 9283
 1  711 pá 19.11. 6:0119.11. 20:10 9283
26 708 čt 18.11. 6:2319.11. 0:43 9283
1+22 738 st 17.11. 4:3518.11. 0:07 9283
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.