Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9283

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Purina Felix (od 28. 4. 2024 do současnosti)

Purina Felix

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2013

Výrobní číslo: 9925

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka) s dolepeným pryžovým sedákem

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 590 721 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  707 dnes 8:0621.7. 0:19 9283
25 702 pá 19.7. 17:4519.7. 19:48 9283*Z1
22 730 čt 18.7. 6:1918.7. 9:30 9283
26 712 st 17.7. 4:4017.7. 20:24 9283
26 705 út 16.7. 15:0617.7. 0:36 9283
22 733 út 16.7. 6:3116.7. 9:50 9283
22 709 po 15.7. 6:0115.7. 20:56 9283
20 713 pá 12.7. 5:2712.7. 23:46 9283
20 701 čt 11.7. 5:5111.7. 21:42 9283
20 702 st 10.7. 6:3210.7. 20:39 9283
 1  701 po 8.7. 4:458.7. 19:29 9283
26 712 ne 7.7. 5:198.7. 0:16 9283
 1  702 pá 5.7. 4:255.7. 22:52 9283
20 709 čt 4.7. 5:255.7. 0:26 9283
26 702 st 3.7. 9:004.7. 0:16 9283*Z2
26 704 út 2.7. 6:022.7. 21:32 9283
 8  706 po 1.7. 4:342.7. 0:41 9283
 8  707 ne 30.6. 7:451.7. 0:39 9283
20 703 so 29.6. 5:2930.6. 0:45 9283
26 701 pá 28.6. 5:3828.6. 19:22 9283
 8  713 čt 27.6. 5:2427.6. 19:31 9283
 1  709 st 26.6. 15:0527.6. 0:46 9283
 8  714 st 26.6. 7:0626.6. 9:49 9283
18 701 út 25.6. 5:1826.6. 0:51 9283
 8  703 po 24.6. 5:4624.6. 20:02 9283
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9343
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.