Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9283

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 22. 11. 2013

Výrobní číslo: 9925

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 462 998 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 718 dnes 5:2530.6. 23:47 9283
26 711 st 29.6. 4:3329.6. 19:47 9283
 1  703 út 28.6. 4:2828.6. 20:25 9283
22 732 po 27.6. 14:1028.6. 1:13 9283*Z1
 1  707 ne 26.6. 4:3526.6. 21:27 9283
18 707 so 25.6. 4:4325.6. 20:56 9283
26 708 pá 24.6. 6:2025.6. 0:43 9283
22 701 čt 23.6. 6:2123.6. 21:11 9283
26 711 st 22.6. 4:3322.6. 19:47 9283
26 711 út 21.6. 4:3321.6. 19:47 9283
26 711 po 20.6. 4:3320.6. 19:47 9283
 1  709 ne 19.6. 4:4820.6. 0:45 9283
20 706 so 18.6. 5:2319.6. 0:03 9283
22 705 pá 17.6. 4:1418.6. 0:37 9283
 8  713 čt 16.6. 6:0917.6. 0:58 9283
 8  706 st 15.6. 5:0516.6. 0:38 9283
 8  706 út 14.6. 5:0515.6. 0:38 9283
 1  701 po 13.6. 17:2514.6. 0:45 9283*Z1
18 707 ne 12.6. 4:4312.6. 20:56 9283
26 708 so 11.6. 5:1312.6. 0:23 9283
20 713 pá 10.6. 7:0010.6. 23:43 9283
 8  706 čt 9.6. 5:0510.6. 0:38 9283
20 713 st 8.6. 7:008.6. 23:43 9283
22 726 út 7.6. 15:487.6. 19:17 9283
25 708 út 7.6. 6:437.6. 10:11 9283
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9326

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.