Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9282

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 11. 2013

Výrobní číslo: 9924

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 446 858 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 711 st 8.7. 5:498.7. 20:23 9282
26 709 út 7.7. 14:188.7. 0:21 9282
25 715 út 7.7. 5:597.7. 9:55 9282
18 706 pá 3.7. 4:373.7. 10:00 9282*MU*1
 8  711 čt 2.7. 5:553.7. 0:35 9282
 1  705 st 1.7. 4:221.7. 21:31 9282
25 702 út 30.6. 4:211.7. 1:43 9282
26 701 po 29.6. 15:1830.6. 1:01 9282
22 736 pá 26.6. 4:0526.6. 10:03 9282
18 709 čt 25.6. 4:3726.6. 1:07 9282
22 714 st 24.6. 5:5025.6. 0:55 9282
25 707 út 23.6. 6:1023.6. 20:10 9282
 1  706 po 22.6. 4:4222.6. 21:37 9282
18 704 ne 21.6. 4:3722.6. 1:07 9282
26 702 so 20.6. 7:5321.6. 0:01 9282
22 720 pá 19.6. 6:2120.6. 0:31 9282
22 739 čt 18.6. 5:4918.6. 8:59 9282
26 704 st 17.6. 6:3717.6. 22:49 9282
 8  708 út 16.6. 4:4816.6. 19:42 9282
 8  703 po 15.6. 6:0416.6. 0:55 9282
20 705 pá 12.6. 5:2112.6. 19:53 9282
18 701 čt 11.6. 5:3911.6. 20:15 9282
26 704 st 10.6. 6:3710.6. 22:49 9282
22 739 út 9.6. 5:499.6. 8:59 9282
20 705 po 8.6. 5:218.6. 19:53 9282
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Zelené DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.