Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9282

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 11. 2013

Výrobní číslo: 9924

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 387 638 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  704 ne 25.8. 9:3925.8. 23:19 9282
22 714 pá 23.8. 5:1623.8. 20:33 9282
20 706 čt 22.8. 5:0823.8. 0:00 9282
26 701 st 21.8. 6:3822.8. 1:03 9282
22 724 út 20.8. 14:4521.8. 0:32 9282
22 722 út 20.8. 4:2420.8. 9:29 9282
22 727 po 19.8. 5:1320.8. 1:12 9282
22 708 ne 18.8. 5:1519.8. 0:09 9282
 1  707 so 17.8. 4:4117.8. 21:31 9282
 8  701 pá 16.8. 6:0316.8. 23:39 9282
26 701 čt 15.8. 6:3816.8. 1:03 9282
 8  704 st 14.8. 13:3814.8. 20:08 9282
22 724 st 14.8. 5:0714.8. 9:59 9282
 1  709 út 13.8. 4:4113.8. 22:21 9282
20 707 po 12.8. 5:2213.8. 0:20 9282
25 703 ne 11.8. 4:4011.8. 23:08 9282
 1  705 so 10.8. 6:3010.8. 22:53 9282*Z
26 706 pá 9.8. 5:329.8. 23:45 9282
 1  708 čt 8.8. 4:418.8. 22:06 9282
20 708 st 7.8. 6:468.8. 0:40 9282
20 705 út 6.8. 4:556.8. 19:25 9282
25 706 po 5.8. 5:206.8. 1:03 9282
22 719 ne 4.8. 9:275.8. 1:16 9282
25 708 pá 2.8. 5:422.8. 20:09 9282
25 712 st 31.7. 4:201.8. 1:43 9282
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9333

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.