Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9282

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 11. 2013

Výrobní číslo: 9924

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 269 699 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 707 po 22.1. 5:2422.1. 20:04 9282
22 707 ne 21.1. 4:2322.1. 0:53 9282
25 702 so 20.1. 4:2020.1. 22:57 9282
26 708 pá 19.1. 4:4319.1. 22:45 9282
20 701 čt 18.1. 6:3019.1. 0:17 9282
25 711 st 17.1. 4:0017.1. 22:39 9282
1+10 718 út 16.1. 4:0117.1. 1:20 9282
1+10 718 po 15.1. 4:0116.1. 1:20 9282
26 707 ne 14.1. 5:0315.1. 1:03 9282
1+10 706 so 13.1. 4:0914.1. 0:48 9282
1+10 705 pá 12.1. 13:4713.1. 1:00 9282
1+10 711 pá 12.1. 4:0112.1. 11:23 9282
26 709 čt 11.1. 21:1012.1. 0:21 9282*Z
26 706 čt 11.1. 5:0311.1. 20:38 9282
25 706 st 10.1. 5:2111.1. 1:00 9282
8 706 út 9.1. 4:479.1. 20:24 9282
22 725 po 8.1. 5:379.1. 1:11 9282
20 703 ne 7.1. 5:258.1. 0:52 9282
1+10 711 so 6.1. 4:016.1. 22:41 9282
1+10 707 pá 5.1. 4:216.1. 1:20 9282
26 709 čt 4.1. 5:195.1. 0:21 9282
26 713 út 2.1. 6:102.1. 21:57 9282
Rok 2017
1 705 pá 29.12. 4:2129.12. 21:45 9282
20 708 čt 28.12. 4:5029.12. 0:54 9282
26 712 st 27.12. 5:5427.12. 21:45 9282
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9311

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.