Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9282

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 11. 2013

Výrobní číslo: 9924

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 422 678 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 701 čt 9.4. 5:349.4. 23:25 9282
 1  706 st 8.4. 4:418.4. 21:37 9282
20 707 út 7.4. 5:088.4. 0:40 9282
 8  704 po 6.4. 13:516.4. 23:15 9282
25 715 po 6.4. 5:576.4. 9:55 9282
 1  708 so 4.4. 8:084.4. 22:49 9282
26 713 pá 3.4. 5:033.4. 19:38 9282
26 717 čt 2.4. 14:062.4. 20:22 9282
20 710 čt 2.4. 5:422.4. 10:45 9282
 1  706 po 30.3. 4:4130.3. 21:43 9282
22 707 ne 29.3. 8:0630.3. 0:01 9282
25 702 so 28.3. 4:2028.3. 22:41 9282
26 707 pá 27.3. 6:3928.3. 0:03 9282
26 707 čt 26.3. 6:3927.3. 0:03 9282
26 712 st 25.3. 4:4225.3. 22:12 9282
 8  702 út 24.3. 6:1224.3. 23:35 9282
20 707 po 23.3. 5:0824.3. 0:40 9282
22 717 so 21.3. 4:0421.3. 23:03 9282
22 702 pá 20.3. 5:5321.3. 1:32 9282
18 701 čt 19.3. 6:0319.3. 19:01 9282
20 709 út 17.3. 6:4317.3. 17:59 9282
22 710 so 14.3. 6:2814.3. 23:10 9282
 8  714 pá 13.3. 5:5613.3. 23:39 9282
26 719 čt 12.3. 15:4113.3. 0:41 9282
25 709 st 11.3. 5:5211.3. 13:10 9282*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.