Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9282

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 11. 2013

Výrobní číslo: 9924

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 458 918 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 711 po 28.9. 5:0329.9. 0:41 9282
22 711 ne 27.9. 4:1628.9. 0:35 9282
22 714 so 26.9. 4:4527.9. 1:15 9282
26 709 pá 25.9. 5:1726.9. 0:41 9282
25 702 čt 24.9. 5:2324.9. 21:40 9282
22 702 st 23.9. 6:2123.9. 21:33 9282
22 718 út 22.9. 5:5723.9. 0:20 9282
26 715 po 21.9. 11:5021.9. 20:08 9282*Z
22 716 ne 20.9. 4:4520.9. 22:56 9282
20 701 so 19.9. 22:2019.9. 23:39 9282*Z1
 1  715 pá 18.9. 6:4818.9. 9:13 9282
26 715 čt 17.9. 6:0717.9. 20:08 9282
 8  702 st 16.9. 5:5517.9. 0:35 9282
 1  705 út 15.9. 6:1615.9. 21:21 9282
20 709 čt 10.9. 6:0210.9. 10:16 9282
18 706 st 9.9. 4:179.9. 22:50 9282
20 701 út 8.9. 6:319.9. 0:39 9282
22 730 po 7.9. 4:547.9. 11:30 9282*MU
22 711 so 5.9. 4:165.9. 13:45 9282*MU
22 728 pá 4.9. 5:205.9. 1:11 9282
22 718 čt 3.9. 5:574.9. 0:20 9282
22 704 st 2.9. 6:443.9. 0:31 9282
 1  709 st 19.8. 4:4719.8. 15:00 9282*MU*1
26 709 út 18.8. 14:1819.8. 0:21 9282
20 707 po 17.8. 5:2017.8. 15:00 9282*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9284
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem na Libeňském mostě ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.