Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9282

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Adastra (od 2. 4. 2022 do současnosti)

Adastra

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 11. 2013

Výrobní číslo: 9924

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 595 673 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 730 dnes 15:257.12. 23:56 9282
25 709 út 6.12. 4:466.12. 23:16 9282
 8  703 po 5.12. 6:386.12. 0:18 9282
9+26 712 so 3.12. 6:564.12. 0:04 9282
22 709 pá 2.12. 4:502.12. 20:40 9282
25 707 čt 1.12. 14:441.12. 22:45 9282
 1  704 čt 1.12. 6:411.12. 10:03 9282
25 710 st 30.11. 4:2930.11. 21:02 9282
22 723 út 29.11. 6:1530.11. 1:16 9282
20 711 po 28.11. 6:4628.11. 18:34 9282
8+18 731 pá 25.11. 14:0625.11. 19:26 9282
8+18 731 pá 25.11. 4:5425.11. 10:10 9282
22 732 čt 24.11. 15:4124.11. 21:40 9282
22 725 čt 24.11. 5:5024.11. 9:01 9282
22 720 st 23.11. 4:2524.11. 0:13 9282
22 738 út 22.11. 4:5023.11. 0:57 9282
 8  706 po 21.11. 5:0522.11. 0:38 9282
22 721 ne 20.11. 4:2521.11. 0:17 9282
 8  708 so 19.11. 5:5520.11. 0:58 9282
22 701 st 16.11. 4:1516.11. 22:16 9282
22 738 út 15.11. 4:5016.11. 0:57 9282
20 712 po 14.11. 5:0214.11. 23:23 9282
18 704 ne 13.11. 4:2614.11. 0:30 9282
22 712 so 12.11. 7:2913.11. 0:57 9282
22 708 pá 11.11. 5:3511.11. 20:25 9282


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.