Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9282

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Odoo (od 11. 12. 2022 do současnosti)

Odoo

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Adastra (od 2. 4. 2022 do 11. 12. 2022)

Adastra

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 18. 11. 2013

Výrobní číslo: 9924

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 727 093 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 704 dnes 4:2210.10. 0:51 9282
 8  708 út 8.10. 6:229.10. 0:59 9282
20 703 po 7.10. 6:317.10. 20:25 9282
25 702 so 5.10. 4:446.10. 0:05 9282
22 737 pá 4.10. 5:214.10. 20:46 9282
 1  712 čt 3.10. 6:333.10. 22:14 9282
 8  703 st 2.10. 5:462.10. 20:02 9282
 8  709 út 1.10. 4:341.10. 19:00 9282
20 709 po 30.9. 5:231.10. 0:05 9282
 8  705 so 28.9. 4:5429.9. 0:19 9282
 8  711 pá 27.9. 4:5427.9. 23:25 9282
22 726 čt 26.9. 4:2127.9. 0:39 9282
26 720 st 25.9. 5:3226.9. 0:55 9282
22 711 út 24.9. 5:0024.9. 19:39 9282
26 720 po 23.9. 5:3224.9. 0:55 9282
22 737 pá 20.9. 5:2120.9. 20:46 9282
22 703 čt 19.9. 6:4120.9. 0:15 9282
18 702 st 18.9. 5:3618.9. 19:15 9282
 1  710 út 17.9. 4:4517.9. 22:11 9282
22 701 po 16.9. 6:2616.9. 23:55 9282
26 716 pá 13.9. 4:5913.9. 18:41 9282
 8  711 čt 12.9. 4:5412.9. 23:25 9282
 8  711 st 11.9. 4:5411.9. 23:25 9282
26 715 út 10.9. 4:3911.9. 0:35 9282
 1  702 po 9.9. 5:139.9. 20:56 9282


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.