Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9281

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 11. 2013

Výrobní číslo: 9923

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 470 542 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 721 pá 26.11. 6:2127.11. 0:33 9281
26 711 čt 25.11. 4:3325.11. 19:47 9281
25 714 st 24.11. 5:2425.11. 0:04 9281
 1  701 út 23.11. 6:2623.11. 20:40 9281
22 731 po 22.11. 15:1622.11. 23:17 9281
22 727 po 22.11. 6:1522.11. 9:09 9281
26 706 ne 21.11. 4:5322.11. 0:04 9281
20 709 so 20.11. 11:0021.11. 0:43 9281*Z1
22 717 pá 19.11. 4:5920.11. 0:17 9281
26 712 čt 18.11. 14:2518.11. 22:55 9281
26 719 čt 18.11. 6:3718.11. 9:39 9281
1+10 731 st 17.11. 6:4917.11. 21:01 9281
26 712 út 16.11. 14:2516.11. 22:55 9281
25 703 út 16.11. 6:0716.11. 9:31 9281
22 705 po 15.11. 6:3215.11. 19:57 9281*MU
 8  707 ne 14.11. 10:1014.11. 21:48 9281
 1  703 so 13.11. 4:3513.11. 20:46 9281
22 723 pá 12.11. 6:4013.11. 0:53 9281
25 706 čt 11.11. 6:2211.11. 20:03 9281
20 714 st 10.11. 15:0011.11. 0:03 9281
22 731 st 10.11. 6:4810.11. 9:41 9281
 1  711 út 9.11. 6:019.11. 20:10 9281
20 707 po 8.11. 6:169.11. 0:43 9281
26 717 pá 5.11. 5:115.11. 18:02 9281
 1  708 čt 4.11. 5:004.11. 18:46 9281
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9298
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.