Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9281

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 11. 2013

Výrobní číslo: 9923

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 239 870 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
8 705 st 8.11. 14:378.11. 19:17 9281
25 705 st 8.11. 5:028.11. 10:42 9281
25 705 út 7.11. 13:517.11. 19:32 9281
26 712 út 7.11. 7:127.11. 10:09 9281
20 705 po 6.11. 4:526.11. 19:45 9281
26 708 út 31.10. 13:1531.10. 20:10 9281*Z
20 702 út 31.10. 10:3031.10. 13:10 9281*Z1
2 709 po 30.10. 17:3031.10. 0:20 9281*Z2
25 116 po 30.10. 8:3030.10. 9:53 9281*Z3
8 711 pá 27.10. 12:0027.10. 20:08 9281*Z4
22 707 čt 26.10. 6:2326.10. 12:30 9281*MU
26 706 st 25.10. 9:3025.10. 12:00 9281*Z5
26 716 út 24.10. 5:3224.10. 13:25 9281*MU
1 708 pá 20.10. 4:0120.10. 10:25 9281
1 713 čt 19.10. 7:3019.10. 21:50 9281*Z6
26 702 st 18.10. 11:2018.10. 22:12 9281*Z6
25 705 út 17.10. 13:5117.10. 19:32 9281
25 705 út 17.10. 5:0217.10. 10:42 9281
26 717 po 16.10. 15:4316.10. 21:57 9281
20 707 po 16.10. 5:1116.10. 9:26 9281
1 708 pá 13.10. 14:3614.10. 1:21 9281
1 708 pá 13.10. 4:0113.10. 10:25 9281
1 708 čt 12.10. 14:3613.10. 1:21 9281
26 717 čt 12.10. 6:2512.10. 9:19 9281
1 704 st 11.10. 14:0611.10. 18:55 9281
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9298
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8320+8322
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8330
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9081
*Z4 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9333
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z5 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9305
*Z6 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9301

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.