Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9281

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 11. 2013

Výrobní číslo: 9923

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 263 420 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 429 po 22.10. 15:1923.10. 1:12 9281
17 408 ne 21.10. 8:0822.10. 0:32 9281
17 403 so 20.10. 6:4820.10. 23:12 9281
 4  403 pá 19.10. 13:5419.10. 19:31 9281
 4  412 pá 19.10. 6:1219.10. 9:48 9281
 4  402 čt 18.10. 13:4418.10. 19:21 9281
 4  402 čt 18.10. 6:0618.10. 9:40 9281
 4  406 st 17.10. 14:2217.10. 19:38 9281
 4  403 st 17.10. 6:1317.10. 10:02 9281
 4  402 út 16.10. 13:4416.10. 19:21 9281
 4  402 út 16.10. 6:0616.10. 9:38 9281
17 403 pá 12.10. 4:1512.10. 20:17 9281
 3  414 čt 11.10. 14:2112.10. 0:17 9281
 4  401 čt 11.10. 6:0411.10. 9:54 9281
17 411 st 10.10. 5:4610.10. 19:12 9281
 3  405 út 9.10. 4:069.10. 19:10 9281
11 406 po 8.10. 4:288.10. 20:38 9281
11 403 ne 7.10. 16:157.10. 21:45 9281*Z
 3  415 pá 5.10. 14:295.10. 17:30 9281*MU
 4  403 pá 5.10. 6:135.10. 10:04 9281
14 403 čt 4.10. 4:384.10. 18:28 9281
17 416 st 3.10. 3:553.10. 21:54 9281
17 429 út 2.10. 15:193.10. 1:12 9281
14 402 čt 27.9. 4:1827.9. 22:39 9281
 3  411 st 26.9. 4:4126.9. 19:39 9281
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9201
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.