Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9281

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lidl (od 28. 1. 2024 do současnosti)

Lidl

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
Národní probuzení (od 30. 7. 2023 do 27. 1. 2024)

Národní probuzení

Zobrazit ve větším rozlišení

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 11. 2013

Výrobní číslo: 9923

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 623 806 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 703 dnes 5:2715.6. 23:47 9281
30 701 pá 14.6. 5:3814.6. 20:01 9281
20 706 čt 13.6. 6:5713.6. 20:54 9281
22 718 út 11.6. 15:2811.6. 18:59 9281
25 709 út 11.6. 5:4211.6. 10:13 9281
 8  703 po 10.6. 5:4610.6. 20:02 9281
 8  707 ne 9.6. 7:4510.6. 0:39 9281
20 709 so 8.6. 4:279.6. 0:47 9281
30 708 pá 7.6. 6:538.6. 0:14 9281
 1  711 čt 6.6. 4:456.6. 19:50 9281
30 715 st 5.6. 14:246.6. 0:54 9281
22 720 st 5.6. 6:215.6. 9:42 9281
 8  709 út 4.6. 4:344.6. 18:59 9281
 8  714 po 3.6. 15:064.6. 0:19 9281
30 715 po 3.6. 6:193.6. 9:22 9281
25 703 ne 2.6. 4:443.6. 0:48 9281
 8  703 so 1.6. 4:342.6. 0:07 9281
 8  711 pá 31.5. 4:5431.5. 23:25 9281
20 715 čt 30.5. 16:1031.5. 0:47 9281*Z1
20 716 čt 30.5. 15:0530.5. 16:10 9281*Z1
20 715 čt 30.5. 6:1030.5. 15:05 9281*MU
30 714 st 29.5. 5:1429.5. 19:26 9281
22 702 út 28.5. 4:2128.5. 22:15 9281
22 719 po 27.5. 6:4628.5. 0:19 9281
 8  703 pá 24.5. 5:4624.5. 20:02 9281
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9285
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.