Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9281

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 11. 2013

Výrobní číslo: 9923

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 360 382 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 714 st 1.4. 5:111.4. 21:50 9281*MU
20 706 út 31.3. 6:191.4. 0:20 9281
 1  703 po 30.3. 4:2830.3. 20:27 9281
22 714 ne 29.3. 9:3130.3. 0:37 9281
25 704 so 28.3. 7:0228.3. 23:58 9281
22 727 pá 27.3. 5:0728.3. 1:17 9281
20 708 čt 26.3. 5:1926.3. 19:55 9281
20 710 út 24.3. 5:4224.3. 10:45 9281
20 705 po 23.3. 6:0423.3. 19:25 9281
26 708 ne 22.3. 4:2223.3. 0:41 9281
22 712 so 21.3. 5:5522.3. 0:33 9281
 1  712 pá 20.3. 14:3220.3. 23:28 9281
 1  712 pá 20.3. 4:5020.3. 9:22 9281
22 709 čt 19.3. 4:1520.3. 0:36 9281
22 702 st 18.3. 5:5319.3. 1:32 9281
25 715 út 17.3. 4:2017.3. 23:07 9281
22 715 po 16.3. 4:3817.3. 1:17 9281
22 722 ne 15.3. 4:1516.3. 1:17 9281
25 704 so 14.3. 7:0215.3. 1:43 9281
 1  713 pá 13.3. 6:0513.3. 20:16 9281
20 704 čt 12.3. 6:5713.3. 0:24 9281
25 711 st 11.3. 4:0011.3. 22:58 9281
 1  708 út 10.3. 14:3611.3. 1:22 9281
25 710 út 10.3. 6:3110.3. 10:03 9281
 1  704 po 9.3. 14:069.3. 18:56 9281
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.