Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9281

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 15. 11. 2013

Výrobní číslo: 9923

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: Pino (plastová). Výrobce: Vogelsitze. Červená (RAL 3001), šedá (RAL 6500)

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 532 297 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 711 dnes 4:2724.3. 21:17 9281
32 707 čt 23.3. 4:5224.3. 1:13 9281
 8  714 st 22.3. 6:0523.3. 0:58 9281
12 708 út 21.3. 6:4121.3. 19:29 9281
26 703 po 20.3. 7:2820.3. 23:33 9281
12 207 pá 17.3. 14:0017.3. 14:50 9281*Z1
25 703 pá 13.1. 4:4413.1. 23:25 9281
14 707 čt 12.1. 4:4712.1. 20:37 9281
22 702 st 11.1. 6:3112.1. 0:36 9281
26 710 út 10.1. 5:2510.1. 19:47 9281
26 703 po 9.1. 6:5510.1. 0:04 9281
22 730 pá 6.1. 5:466.1. 20:40 9281
22 709 čt 5.1. 5:445.1. 19:51 9281
26 706 st 4.1. 4:524.1. 19:08 9281
26 717 út 3.1. 6:243.1. 23:45 9281
Rok 2022
22 727 pá 23.12. 15:0023.12. 20:39 9281
26 711 pá 23.12. 6:0523.12. 8:58 9281
18 708 čt 22.12. 13:5923.12. 0:50 9281
18 708 čt 22.12. 5:1622.12. 10:17 9281
22 732 st 21.12. 15:4021.12. 21:39 9281
26 711 st 21.12. 6:0521.12. 8:58 9281
26 719 út 20.12. 15:2321.12. 0:04 9281
20 705 út 20.12. 7:0920.12. 9:22 9281
 1  705 po 19.12. 6:0119.12. 19:14 9281
18 701 so 17.12. 4:4417.12. 23:37 9281
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8510+8520

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.