Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9280

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 11. 2013

Výrobní číslo: 9922

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 518 302 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  714 st 7.6. 6:078.6. 0:57 9280
22 725 út 6.6. 4:226.6. 21:40 9280
22 729 po 5.6. 4:336.6. 0:55 9280
Zvl 713 ne 4.6. 19:104.6. 21:30 9280*1
25 724 ne 4.6. 16:264.6. 19:10 9280
25 725 ne 4.6. 9:414.6. 12:25 9280
25 724 so 3.6. 17:263.6. 20:10 9280
25 725 so 3.6. 9:413.6. 12:25 9280
20 713 pá 2.6. 5:232.6. 19:18 9280
26 716 čt 1.6. 5:101.6. 23:42 9280
 1  711 st 31.5. 4:461.6. 0:45 9280
 1  708 út 30.5. 4:2730.5. 21:42 9280
22 443 po 29.5. 5:4130.5. 0:36 9280
22 741 pá 26.5. 6:0426.5. 19:54 9280
22 722 čt 25.5. 14:4425.5. 20:17 9280
22 728 čt 25.5. 6:4825.5. 9:49 9280
26 706 st 24.5. 6:2424.5. 18:56 9280
26 706 út 23.5. 6:2423.5. 18:56 9280
26 717 po 22.5. 15:2723.5. 0:04 9280
25 708 po 22.5. 6:4222.5. 10:10 9280
25 706 ne 21.5. 4:4522.5. 0:45 9280
26 708 so 20.5. 4:5221.5. 0:04 9280
 1  708 pá 19.5. 4:2719.5. 21:42 9280
22 704 čt 18.5. 13:3019.5. 1:12 9280*Z1
18 713 st 17.5. 6:3318.5. 0:31 9280
*1 = posílení provozu po skončení sportovní akce na Letné
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9299

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.