Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9280

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 11. 2013

Výrobní číslo: 9922

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 276 264 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  410 čt 18.10. 6:1418.10. 18:54 9280
 6  407 st 17.10. 6:0918.10. 0:23 9280
 6  407 út 16.10. 6:0917.10. 0:23 9280
17 426 po 15.10. 6:1515.10. 19:32 9280
 4  403 pá 12.10. 13:5412.10. 19:31 9280
14 411 pá 12.10. 6:5712.10. 10:08 9280
 4  401 čt 11.10. 13:3411.10. 19:11 9280
 4  406 čt 11.10. 7:1011.10. 9:06 9280*Z
14 411 st 10.10. 14:1711.10. 0:25 9280
11 410 st 10.10. 5:5310.10. 10:33 9280
 3  413 út 9.10. 14:129.10. 19:47 9280
11 414 út 9.10. 3:499.10. 10:13 9280
14 411 po 8.10. 14:179.10. 0:25 9280
14 411 po 8.10. 6:578.10. 10:08 9280
 4  403 pá 5.10. 13:545.10. 19:31 9280
 4  410 pá 5.10. 5:565.10. 9:32 9280
14 409 čt 4.10. 5:264.10. 19:18 9280
14 406 st 3.10. 4:583.10. 21:00 9280
16 413 út 2.10. 4:552.10. 21:07 9280
17 427 po 1.10. 15:031.10. 22:02 9280
 3  414 po 1.10. 4:261.10. 9:48 9280
17 408 pá 28.9. 8:0629.9. 0:32 9280
17 423 čt 27.9. 5:4428.9. 0:12 9280
20 408 st 26.9. 14:0027.9. 0:37 9280*Z1
20 408 st 26.9. 5:5126.9. 11:55 9280*MU
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9235
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.