Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9280

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 11. 2013

Výrobní číslo: 9922

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 318 303 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  703 st 21.8. 5:1222.8. 1:02 9280
 1  709 út 20.8. 4:4120.8. 22:21 9280
 1  703 po 19.8. 5:1220.8. 1:02 9280
 8  704 ne 18.8. 9:3918.8. 23:19 9280
22 708 so 17.8. 5:1518.8. 0:02 9280
 1  703 pá 16.8. 5:1217.8. 1:02 9280
 1  707 čt 15.8. 4:0115.8. 10:00 9280
26 702 ne 11.8. 10:1212.8. 1:21 9280
22 718 so 10.8. 4:0411.8. 1:12 9280
26 703 pá 9.8. 5:0310.8. 1:21 9280
18 703 čt 8.8. 4:168.8. 22:50 9280
25 712 st 7.8. 4:208.8. 1:43 9280
20 708 út 6.8. 6:467.8. 0:40 9280
20 702 po 5.8. 5:415.8. 20:23 9280
26 709 ne 4.8. 4:425.8. 0:21 9280
20 703 so 3.8. 5:143.8. 20:25 9280
 8  701 pá 2.8. 13:302.8. 23:39 9280*Z
 8  701 st 31.7. 6:0331.7. 23:39 9280
18 703 út 30.7. 4:1630.7. 22:50 9280
18 706 po 29.7. 4:3630.7. 1:07 9280
26 702 ne 28.7. 10:1229.7. 1:21 9280
 1  702 so 27.7. 4:4127.7. 21:36 9280
25 711 pá 26.7. 4:0026.7. 22:58 9280
25 711 čt 25.7. 4:0025.7. 22:58 9280
22 723 st 24.7. 19:3025.7. 0:52 9280*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9299
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9338

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.