Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9280

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 11. 2013

Výrobní číslo: 9922

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 284 349 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 734 út 18.12. 15:1918.12. 23:39 9280
20 705 út 18.12. 5:2518.12. 9:35 9280
 1  711 po 17.12. 4:2117.12. 23:42 9280
25 704 ne 16.12. 9:4117.12. 1:42 9280
 4  402 pá 14.12. 13:4414.12. 19:21 9280
14 416 pá 14.12. 5:3514.12. 10:58 9280
 3  402 čt 13.12. 5:4214.12. 1:15 9280
17 426 st 12.12. 6:1512.12. 19:32 9280
 4  402 út 11.12. 13:4411.12. 19:21 9280
11 409 út 11.12. 4:0911.12. 10:23 9280
16 413 po 10.12. 4:5510.12. 21:07 9280
 3  402 pá 7.12. 5:427.12. 20:20 9280*MU
 3  410 čt 6.12. 4:476.12. 19:29 9280
11 414 st 5.12. 15:015.12. 21:38 9280
 3  414 st 5.12. 4:265.12. 9:48 9280
17 409 út 4.12. 5:295.12. 1:42 9280
17 418 po 3.12. 5:043.12. 20:02 9280
 4  402 pá 30.11. 13:4430.11. 19:21 9280
14 408 pá 30.11. 4:1830.11. 9:58 9280
14 402 čt 29.11. 5:0629.11. 20:45 9280
17 417 st 28.11. 3:5528.11. 22:32 9280
17 401 út 27.11. 4:3228.11. 1:04 9280
11 402 po 26.11. 6:4126.11. 22:28 9280
17 411 pá 23.11. 5:4623.11. 19:12 9280
 4  409 čt 22.11. 13:0422.11. 18:36 9280
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.