Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9280

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 11. 2013

Výrobní číslo: 9922

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 407 932 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  708 so 4.12. 7:554.12. 21:48 9280
22 705 pá 3.12. 4:144.12. 0:37 9280
 8  712 čt 2.12. 6:093.12. 0:58 9280
 8  702 st 1.12. 14:382.12. 0:06 9280
22 732 st 1.12. 6:541.12. 9:49 9280
22 717 út 30.11. 4:591.12. 0:17 9280
22 721 po 29.11. 6:2129.11. 20:50 9280*MU*1
 1  706 ne 28.11. 4:4828.11. 21:28 9280
20 706 so 27.11. 5:2328.11. 0:03 9280
22 705 pá 26.11. 6:3226.11. 19:57 9280
20 704 čt 25.11. 5:4625.11. 19:27 9280
22 727 st 24.11. 14:4424.11. 19:58 9280
20 714 st 24.11. 5:1424.11. 9:44 9280
26 718 út 23.11. 5:2523.11. 23:43 9280
 1  712 po 22.11. 4:2822.11. 21:57 9280
22 703 ne 21.11. 4:5422.11. 1:13 9280
20 703 so 20.11. 4:4220.11. 23:23 9280
22 731 pá 19.11. 15:1619.11. 23:17 9280
25 708 pá 19.11. 6:4319.11. 10:11 9280
22 710 út 16.11. 4:2416.11. 20:56 9280
26 718 po 15.11. 5:2515.11. 23:43 9280
22 722 ne 14.11. 4:1415.11. 0:17 9280
22 703 so 13.11. 4:5413.11. 8:26 9280*MU
20 714 pá 12.11. 15:0013.11. 0:03 9280
22 726 pá 12.11. 6:0812.11. 9:01 9280
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Na Hroudě DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.