Jiný vůz:

Informace o tramvaji 15T ev. č. 9280

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 11. 2013

Výrobní číslo: 9922

Profil kol: K

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 538 934 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - zadní podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 706 po 26.2. 4:4226.2. 22:27 9280
22 708 ne 25.2. 4:5326.2. 0:55 9280
25 707 so 24.2. 7:0524.2. 22:27 9280
26 720 čt 22.2. 5:3123.2. 0:57 9280
18 712 st 21.2. 4:2221.2. 18:54 9280
22 728 út 20.2. 6:4721.2. 0:55 9280
25 712 po 19.2. 5:0519.2. 23:07 9280
26 701 ne 18.2. 5:3819.2. 0:37 9280
20 709 so 17.2. 4:4718.2. 0:47 9280
20 709 pá 16.2. 5:3016.2. 23:47 9280
25 703 čt 15.2. 16:3516.2. 0:51 9280*Z1
26 707 ne 11.2. 4:1811.2. 22:53 9280
20 710 so 10.2. 7:3511.2. 1:07 9280
 8  708 pá 9.2. 4:5410.2. 0:41 9280
20 709 čt 8.2. 5:308.2. 23:47 9280
20 703 st 7.2. 4:477.2. 22:42 9280
20 711 út 6.2. 5:517.2. 0:07 9280
25 701 po 5.2. 4:245.2. 19:33 9280
1+6 706 ne 4.2. 4:405.2. 0:46 9280
22 704 so 3.2. 4:214.2. 0:05 9280
9+26 743 pá 2.2. 4:583.2. 0:58 9280
18 705 čt 1.2. 4:222.2. 0:50 9280
 8  711 st 31.1. 5:201.2. 1:01 9280
22 726 út 30.1. 5:5031.1. 0:05 9280
9+26 740 po 29.1. 4:1829.1. 21:53 9280
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9444

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.