Jiný vůz:

Podrobnosti vozu 15T ev. č. 9280

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: 15T

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: Škoda Transportation, a.s.

Rok výroby: 2013

Dodání: 2013

V provozu od: 13. 11. 2013

Výrobní číslo: 9922

Profil kol: PR-1

Dveře: Ultimate

Sedadla: City W (buková překližka). Výrobce: Charvát AXL, a. s.

Označovače: Mikroelektronika Camel Combi

Centrální počítač OIS: Apex DT-04

Vnitřní informační systém: Bustec

Klimatizace kabiny: Bahoza HVAC S78S

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb 800.25

Najeto: cca 298 518 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 33,416 m
Délka skříně samostatně: 31,4 m
Šířka: 2460 mm
Výška: 3450 mm
Vzdálenost čepů: 7750 mm » 1900 mm » 7700 mm » 1900 mm » 7750 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 450 mm / 350 mm (nízkopodlažní vstup)
Počet míst k sezení: 61
Počet míst ke stání: 223
Maximální obsaditelnost: 284 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících bez klimatizační jednotky: 43790 kg
Bez cestujících s klimatizační jednotkou: 44300 kg
Maximální zátěž: 63700 kg
Hmotnost vnějších podvozků: 5250 kg
Hmotnost vnitřních podvozků: 4890 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,9 kN | 66,4 kN | 67,1 kN | 49,1 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová
Pulzní měnič: 4 pulzní měniče s IGBT SKiiP tranzistory s rekuperací
Statický měnič: SM 36.1 – 600V ss. » 3x400 V, 14 kW, 240 A + 600V ss. » 230 V, 2,5kW, 11A
Sběrač: Stemmann Fb800.25
Odpojovač/uzemňovač: 1PPAD51
Ventilační jednotka: KTV-1-15T
Klima kabiny řidiče: HVAC S78S
Spřáhlo: Skládací, mechanicky vypružené spřáhlo Alfa Union s pražským typem hlavy
Typ a průměr kol: 666 mm s přítlačným kotoučem a pružnou vložkou GMT
Brzdy: Elektrohydraulická střadačová kotoučová brzda Dako K.P.T.010
Kolejnicová brzda FC63 70 kN, 40A, 102 kg (stupeň 1 - střední podvozky; stupeň 2 - všechny podvozky)
Řadič: Dynamický 0-1500A
Stupně řadiče: Jízda: Dynamický (0-1500A), 7x brzda, 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 16x HLU3436 P/44-VA
Vstupní napětí motoru: ~392 V
Parametry motoru: Výkon: 46,6 kW
Otáčky: 196/706 ot./min.
Chlazení: směs voda+glykol
Motorventilátor: PM FC035-4DQ.2C.A7
3x230V
Motorventilátor pulzního měniče: 2x radiální RH25M-2DK.3B.1R

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 710 so 16.2. 4:4217.2. 1:21 9280
22 710 pá 15.2. 4:0416.2. 0:32 9280
 1  708 čt 14.2. 19:0015.2. 1:22 9280*Z
 8  706 st 13.2. 5:1913.2. 9:57 9280
20 704 út 12.2. 6:5713.2. 0:24 9280
25 705 po 11.2. 13:5011.2. 19:33 9280
26 714 po 11.2. 7:1111.2. 10:08 9280
 1  706 ne 10.2. 4:2110.2. 21:19 9280
26 708 so 9.2. 6:5310.2. 0:41 9280
20 711 pá 8.2. 12:208.2. 18:31 9280*Z1
 1  708 čt 7.2. 14:368.2. 1:22 9280
22 734 čt 7.2. 6:527.2. 9:48 9280
20 713 st 6.2. 6:176.2. 23:24 9280
26 707 út 5.2. 4:225.2. 22:45 9280
26 718 po 4.2. 5:315.2. 0:21 9280
22 715 ne 3.2. 8:084.2. 0:56 9280
 1  702 so 2.2. 4:412.2. 21:36 9280
26 718 pá 1.2. 5:312.2. 0:21 9280
25 711 čt 31.1. 4:0031.1. 22:40 9280
22 702 st 30.1. 5:5331.1. 1:32 9280
20 707 út 29.1. 5:1129.1. 20:05 9280
22 734 po 28.1. 15:1928.1. 23:40 9280
20 705 po 28.1. 5:2528.1. 9:35 9280
26 712 ne 27.1. 10:5927.1. 20:22 9280
 1  701 so 26.1. 4:2126.1. 21:31 9280
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9284
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9422

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.